Mee eensch.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
Deze moet open blijven..
Viel jullie het niet op dat Yasmins telefoon op de straat ligt nu??
Mét dat MMS'je van Isa nog erin....
quote:Was dat niet ongeveer dezelfde plek als waar Stefano al eens in een cliff te water is geraakt met die maffia toen?
Ach nee dat was veel groterquote:
Zag je het niet toen H-R op die PC keek??quote:
Hou nou op!! Ik ben al misselijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft Laura het nou dus met dr biologische zoon gedaan?
Maar ze is dood, dus die telefoon kan heeft ze toch niks meer aanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
Deze moet open blijven..
Viel jullie het niet op dat Yasmins telefoon op de straat ligt nu??
Ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Zag je het niet toen H-R op die PC keek??
Heel duidelijk in beed Dian..
.
Samen met die vakantiespoiler van de Fischers, ik denk dat ze terug komt..
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ze is dood, dus die telefoon kan heeft ze toch niks meer aan
Die heeft zijn been gebroken en een hersensschudding.. kan niet andersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Fuck Stefano en Yasmin wat is er met Nick !!
eensquote:
good thinking!!!quote:Viel jullie het niet op dat Yasmins telefoon op de straat ligt nu??
Ooit in je opgekomen dat Ludo die telefoon wel kan vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Ik ga al je geheimen ontrafelen" zei 'ie.quote:
Aah stomme Stefanoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heeft zijn been gebroken en een hersensschudding.. kan niet anders
Vorig jaar spannender... toen was er zowat met iedereen iets...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
Mwah... redelijk cliff.
Lekker danquote:
welke was blue screen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
eens
[..]
good thinking!!!
oh nog ff over die buitenscenes: de eerste was bluescreen, de rest was wel gewoon buiten...
Dian haat Ludoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
"Ik ga al je geheimen ontrafelen" zei 'ie.
Dan moeten er gewoon mensen uit het verleden terugkomen..
De cliff was niet eens zo spannend die aflevering erna was om gek van te worden zo goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vorig jaar spannender... toen was er zowat met iedereen iets...
Nee, maar Ludo wel..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik vond 'm beroerd slecht, de hele aflevering trouwensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
Mwah... redelijk cliff.
Ja, en danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat Ludo die telefoon wel kan vinden![]()
Dian en Jack sdamen lijkt me nu al leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dian haat Ludo
Dian en Jack kunnen het goed samen vinden
Jack krijgt een hekel aan Ludo vanwege het feit dat hij Sjors iets aan doet
Sjors haat Ludo
Ik zie een nieuwe Trio tegenover Ludo
Wat je daarmee bedoelt weet ik niet, maar toen Yasmin Stefano's deur de hele tijd open hield, zag het er erg raar uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
oh nog ff over die buitenscenes: de eerste was bluescreen, de rest was wel gewoon buiten...
Dan ziet hij dus in dat berichtje dat Isabella en Amy dus nog levenquote:
Goeie vraag ja. Ik hoop ook de herhalingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar begint GTST op 15 augustus echt met het nieuwe seizoen of zijn dan de herhalingen? Ik hoop 't laatste, want ik ben dan op vakantie
Jaja vijanden van Ludo vinden is niet moeilijk toch blijft het een feit dat hij vaak niet echts verkeerd heeft gedaan en als dat wel zo is dan is zijn opponent ook veel en veel te ver gegaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dian haat Ludo
Dian en Jack kunnen het goed samen vinden
Jack krijgt een hekel aan Ludo vanwege het feit dat hij Sjors iets aan doet
Sjors haat Ludo
Ik zie een nieuwe Trio tegenover Ludo
En dat was gelukkig een hoaxquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
Maar goed... Sjors is verliefd op haar halfbroer! Wedden dat de bruiloft niet doorgaat omdat Sjors niet meer wil. En daarom de spoiler dat Bing met Nick's zusje zal gaan
Begint met 2 weken herhalingenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja. Ik hoop ook de herhalingen.
Ik vond de aflevering niet zo heel veel aan eigenlijk
Was het MMS-je niet aan Charlie verstuurdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ziet hij dus in dat berichtje dat Isabella en Amy dus nog leven![]()
die eerste, waarin Yasmin haar fiets voor Scala neergooidequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
welke was blue screen?
Ik ook want ik ben dan ook op vakantie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja. Ik hoop ook de herhalingen.
Ik vond de aflevering niet zo heel veel aan eigenlijk
Aan beiden!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was het MMS-je niet aan Charlie verstuurd
Maar eerst aan Yasmin een paar dagen eerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan Charlie en aan Yasminquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij een zonnesteek ofzo?quote:
Maar dat Yasmin dood is is wel coolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
Slaat werkelijk nergens op dat omruilen van Dennis en Arnie ...
Is juist grappigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
NIETquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat Yasmin dood is is wel cool
Omdat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb jij een zonnesteek ofzo?
Allemaal een beetje TE toevallig he?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
ik Yasmin niet leuk vond. Like dûhquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toen ik zag dat Nick geraakt werd !
Die arme jongen heeft al zo vaak in het ziekenhuis gelegen daar in Meerdijk hij kan bijna een abonnement nemen
Van dit soort vastgelegde patronen moeten ze afblijven:quote:
Dat is misschien een van de weinige dingen waar wij het over eens zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Jack is niet Hermanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
.
Ik lees net op. Orgi's
. site:
Ook Herman-Rien heeft snode plannen met de geschiedenis van zijn vader, Frits van Houten. Totdat in het nieuwe seizoen een oude bekende hem komt tegenhouden om alles bekend te maken van haar exgeliefde.
Dian..
Jij doet lekker normaal wou je zeggen, maargoed laten we het verder maar over GTST hebbenquote:
aan beide toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Voor die spoiler van eerst, had ik anders nooooit aan gedachtquote:
Het kan ook Hannie zijn he? Of Trix of Martine...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
.
Ik lees net op. Orgi's
. site:
Ook Herman-Rien heeft snode plannen met de geschiedenis van zijn vader, Frits van Houten. Totdat in het nieuwe seizoen een oude bekende hem komt tegenhouden om alles bekend te maken van haar exgeliefde.
Dian..
Dan is dan ook al personage nummer 100 dat met een andere naamde serie in komt en later toch anders blijkt te heten.quote:
Dat ik iets niet snap is abnormaalquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij doet lekker normaal wou je zeggen, maargoed laten we het verder maar over GTST hebben
Je zit al een paar topics lang te zeiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ik iets niet snap is abnormaal
Die had het gehoord van iemand die bij GTST had gefigureerd ofzoiets. Echt heel knap is het dus niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat met Dennis/Arnie-dingetje ook 'n beetje té [B&B-taferelen]
wél heel knap van diegene hier die dit scenarie als eerste geopperd had
Ik snap er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik had niet de indruk dat Sjors zo verliefd op die gozer is, maar eerder verward
alsof ze iets in hem herkende [duh, haar pa, maar dat kwartje valt bij haar pas in aug/sep]
Nou, dat was een spoiler, omdat die persoon het via zijn moeder of zo hoordequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat met Dennis/Arnie-dingetje ook 'n beetje té [B&B-taferelen]
wél heel knap van diegene hier die dit scenarie als eerste geopperd had
Hmz... zou ook nog eens kunnen natuurlijk... slimme meid ben je ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik had niet de indruk dat Sjors zo verliefd op die gozer is, maar eerder verward
alsof ze iets in hem herkende [duh, haar pa, maar dat kwartje valt bij haar pas in aug/sep]
Nee, 't is Dian.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het kan ook Hannie zijn he? Of Trix of Martine...
Martine zou ooit nog voor een paar afleveringen terugkomen, toch? Ik dacht voor de 3000e aflevering
Ja, en?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit al een paar topics lang te zeiken.
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze afleveringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ik iets niet snap is abnormaal
Doe allemaal niet zo Orginialquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit al een paar topics lang te zeiken.
was jij nog in twijfel dan??? had dat gezegd, had ik allang kunnen zeggen dat het officieel bekend is dat Chris Jolles terug is in GTST [géén grapje!!!!!]quote:
WAT!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
was jij nog in twijfel dan??? had dat gezegd, had ik allang kunnen zeggen dat het officieel bekend is dat Chris Jolles terug is in GTST [géén grapje!!!!!]
Wat valt er op te lossenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
Dennis en Arnie, hoe gaan ze dat in godsnaam oplossen!!
Ultimate EVILquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan Dian dan, BVO?
Ik zit niet na te shaken, de aflevering was uitermate saaiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze aflevering![]()
Echt???????????????????????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
was jij nog in twijfel dan??? had dat gezegd, had ik allang kunnen zeggen dat het officieel bekend is dat Chris Jolles terug is in GTST [géén grapje!!!!!]
Omdat GTST kut is en ik dat laat weten, is dat abnormaalquote:
Kappen nou. Accepteer het nou maar gewoon dat Svensational geen fan is van GTST zoals jij dat bentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze aflevering![]()
Je hebt d'r nog nooit gezien toch?!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan Dian dan, BVO?
GTST #138: Nick van der Heyde, klein maar fijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhh... Herman-Rien? Wie is dat ook alweer?
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat GTST kut is en ik dat laat weten, is dat abnormaal
Die verhaallijn en alle verwarringen. Er worden weer zoveel familiebanden overhoop gehaald.quote:
Okee dan geldt dat na shaken alleen voor mij, wij zijn het dus enkel oneens over GTST, ik wens er verder geen persoonlijke kwestie van te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit niet na te shaken, de aflevering was uitermate saai.
Lieve mop, het is een soap... Heb je The Bold And The Beautiful wel eens gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verhaallijn en alle verwarringen. Er worden weer zoveel familiebanden overhoop gehaald.
Ik niet, vond hem eigenlijk net zo boeiend als iedere andere afleveringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
BVOquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?
Dat je heel de tijd aan het zeiken ben. Tegen Frey enzo. Die flauwe reacties.
Maar goed, never mind, klein kind.
Oh ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
GTST #138: Nick van der Heyde, klein maar fijn!
Ik bedoelde het goed hoor, jij bent kennelijke een Sven fan, no matter what he says, beetje slap hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kappen nou. Accepteer het nou maar gewoon dat Svensational geen fan is van GTST zoals jij dat bent
Mee eens. Al vond ik de auto-scene met Yasmin wel leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik niet, vond hem eigenlijk net zo boeiend als iedere andere aflevering(Nou oke, iiietsje boeiender misschien). Er gebeurde eigenlijk niks, behalve dat die Guus het realiseerde over D/A (wisten we al), Sjors een beetje zwijmelend keek en aan dinges dacht, Barbara weet dat Valerie meegaat op vakantie en een paar mensen een ongeluk kregen
Maar goed, als iemand die de spiilers niet kent, is dit gewoon een supercliff hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik niet, vond hem eigenlijk net zo boeiend als iedere andere aflevering(Nou oke, iiietsje boeiender misschien). Er gebeurde eigenlijk niks, behalve dat die Guus het realiseerde over D/A (wisten we al), Sjors een beetje zwijmelend keek en aan dinges dacht, Barbara weet dat Valerie meegaat op vakantie en een paar mensen een ongeluk kregen
Dat valt allemaal reuze mee, ik zeik alleen dat GTST kut is. Dat jullie daar niet tegen kunnen is jullie probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?
Dat je heel de tijd aan het zeiken ben. Tegen Frey enzo. Die flauwe reacties.
Maar goed, never mind, klein kind.
Nou ik vond die Stefano race wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dian samen met Bowien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO![]()
Jij krijgt in de vakantie veel Dian filmpjes
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan geldt dat na shaken alleen voor mij, wij zijn het dus enkel oneens over GTST, ik wens er verder geen persoonlijke kwestie van te maken![]()
Damn.. lees eens goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor, jij bent kennelijke een Sven fan, no matter what he says, beetje slap hoor![]()
Ik heb de hele tweede helft op het puntje van mijn bed gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik vond die Stefano race wel goed eigenlijk![]()
Nee oke, maar dan was alleen dat ongeluk en Dennis/Arnie spannend geweest. Ik vind dat er in zo'n laatste aflevering echt veel spectaculaire dingen moeten gebeuren, maarja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, als iemand die de spiilers niet kent, is dit gewoon een supercliff hoor.
Het is dat wij al wisten wat er ging gebeuren.. en das niet zo lekker natuurlijk
precies, dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meestal worden dat soort types hier weggebrand, waarom blijf je dan toch rondneuzen in het gtst topic?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee, ik zeik alleen dat GTST kut is. Dat jullie daar niet tegen kunnen is jullie probleem.
Vorig jaar was ook veeel en veeeeel beter!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee oke, maar dan was alleen dat ongeluk en Dennis/Arnie spannend geweest. Ik vind dat er in zo'n laatste aflevering echt veel spectaculaire dingen moeten gebeuren, maarja.
Denk ik ook niet, zou te voorspelbaar zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
maarrrrrrrr: Yasmin is NIET dood..... dat zweer ik jullie
Dat lijkt me een uitstekend ideequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel, negeer het gewoon en praat lekker over GTST en laat hem zeiken. Sven houdt van zeiken en daarom houden we ook van hem
Je bent erg zeker van je zaak... Hoezo?? Vertel.. ik ken je langer als vandaag.. je achterhoudt iets...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, dat dus
en daarnaast was Stefano ultra-irritant en was Yasmin gordelloos [nee, geen gordelroos]
maarrrrrrrr: Yasmin is NIET dood..... dat zweer ik jullie
Dit is een topic om je mening over GTST te geven, positief of negatief. Learn to live with it.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meestal worden dat soort types hier weggebrand, waarom blijf je dan toch rondneuzen in het gtst topic?
Lekker GTST fans provoceren ofzo, laat me een beetje denken aan dat ettertje uit de klas die het voor iedereen verpestte![]()
Ik heb het ook een keer voor je opgenomen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO![]()
Jij krijgt in de vakantie veel Dian filmpjes
Ja,d at viel me ook een beetje tegen. Op een gegeven moment dacht ik dat Frits tegenover em zat.quote:
quote:en Meer Valerie gedoe
Ludo filmpjes zeker??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer voor je opgenomen hoor![]()
quote:
Rien was de zoon van Herman net als Frits. Rien zat bij Arnie in de klas, toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhh... Herman-Rien? Wie is dat ook alweer?
Da's waar maar je hebt je mening geven en je mening geven hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is een topic om je mening over GTST te geven, positief of negatief. Learn to live with it.
LOL je taal raakt helemaal van slag....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
Je bent erg zeker van je zaak... Hoezo?? Vertel.. ik ken je langer als dan vandaag.. je achterhoudt iets achter...
Hij vraagt om Herman-Rien en niet Rienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Rien was de zoon van Herman net als Frits. Rien zat bij Arnie in de klas, toch?
Dat is Rien, het gaat hier om Herman-Rien. Dat is de zoon van Frits en Trix.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Rien was de zoon van Herman net als Frits. Rien zat bij Arnie in de klas, toch?
Ik ben nog aan het shaken van GTST, vandaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL je taal raakt helemaal van slag....
oh en eh.... vrouwelijk intuïtie.....
DUDE!! Dat zei BVO 10 minuten geleden ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef Frey het volgende:
Yasmins mobieltje ligt nu op de grond en daarop staat nog het mmsje van Isabella. Wat als Ludo die vindt![]()
die was erg sterk ja..... Bowien aan die cliff vond ik trouwens ook stoerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
Cliff van vorig jaar vond ik dan ook eigenlijk toch de beste van allemaal
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Laat ze maar kletsen Heer_van_Bartolhoven
Wij trouwe (Ludo) Sanders fans hebben altijd onze eigen mening![]()
Zo snel kan ik niet lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
DUDE!! Dat zei BVO 10 minuten geleden ook
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nixquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Rien, het gaat hier om Herman-Rien. Dat is de zoon van Frits en Trix.
Trix Gerritse.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nix![]()
echt iets om trots op te zijn idd, de Sanderskliek aanhangen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Wij trouwe (Ludo) Sanders fans hebben altijd onze eigen mening![]()
Trix was het zusje van Henk Jan die een vriend was van Daniel Daniel en verbleef ook bij hem thuis en zo. Trix kreeg een verhouding met Frits en Herman-Rien is het resultaat. Herman Hoogendoorn de vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten, heeft toen Herman-Rien de zoon van Trix en Frits meegenomen naar Amerikaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nix![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt iets om trots op te zijn idd, de Sanderskliek aanhangen...
Ludo is al 8 jaar hetzelfde en dus uitgekauwd en Stefano is een slappe lul... Alleen Marcus was tof!
[Nick beschouw ik voor 't gemak even als 'n Van der Heyde....]
Dat heet een grouppiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep!!! Dian moet terugkomen, op haar comeback wacht ik al jarenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Dian terug komt.
Ik weet niet het lijkt me zo voorspelbaar.
Nee, gelukkig hebben we Ludoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Dian terug komt.
Ik weet niet het lijkt me zo voorspelbaar.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, gelukkig hebben we Ludonog! Die is tenminste he-le-maal niet vcoorspelbaar!
.
Colliewooolieeequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb een stortvloed aan berichten door moeten werken, maar ben nu weer helemaal bij.![]()
Currahee!quote:
zou extra leuk zijn als ze Huib meeneemt......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Ga je mond wassen met zeep!!! Dian moet terugkomen, op haar comeback wacht ik al jaren
Huib was geweldig ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou extra leuk zijn als ze Huib meeneemt......
heb me destijds erg om hem vermaakt
Dat betekent heel iets andersquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb een stortvloed aan berichten door moeten werken, maar ben nu weer helemaal bij.![]()
Iemand uitgekwauwd vinden is subjectief, ik vind hem helemaal niet uitgekauwdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo is al 8 jaar hetzelfde en dus uitgekauwd en Stefano is een slappe lul... Alleen Marcus was tof!
Ja hoor lekker hypocrietquote:[Nick beschouw ik voor 't gemak even als 'n Van der Heyde....]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, heeft Dennis ook niet ooit een tijdje met Daantje geneukt? Dat is zijn halfzus![]()
OMG! Wat is er nu nog meer danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, heeft Dennis ook niet ooit een tijdje met Daantje geneukt? Dat is zijn halfzus![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:
Er is natuurlijk nog één optie om die hele kutlijn weer goed te maken:
Robert heeft ook de kinderen omgewisseld, ofzo.
Ja, dus je vind dat Dian haar geboortenaam moet houden, maar Nick nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor lekker hypocrieten ik beschouw Dian als een Hogendoorn, ze is immers getrouwd geweest met een Hogendoorn
![]()
Ik heb hetzelfde met ONMquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Huib was geweldig ja.
Dian, Huib, Lisette... allemaal vergeten helden.. De BrEeZaHs worden tegenwoordig helemaal wild van Sjors en Bing die gaan trouwen.
Ik lijk wel een oude lul zo..
Dat viel me nou ook meteen op!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou het gewoon daarop, dat de kinderen daarna opnieuw zijn omgewisseld
Bovendien stond er Arnie Alberts, zo zijn ze hem pas later gaan noemen, aan het begin van GTST noemden ze hem nog Arnout, lekker veel oog voor detail daar bij gtst![]()
Het klonk wel vrolijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat betekent heel iets anders
Maar wel lief dat je het roept![]()
Ze zal wel weer heerlijk bot uit de hoek komen.quote:
ONM volgende weekquote:
Tja, dat blijkt al uit het feit dat Nina's leeftijd verdubbeld is in 1 jaar, terwijl Stefano toch echt zei dat yasmin het een jaar geheim heeft gehouden voor hem. En dan ook nog die DNA-test voor Sil waaruit al had moeten blijken dat Dennis het kind van Robert en Laura was dan...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bovendien stond er Arnie Alberts, zo zijn ze hem pas later gaan noemen, aan het begin van GTST noemden ze hem nog Arnout, lekker veel oog voor detail daar bij gtst![]()
Dorothea wordt Dian's huishelderziende. Jef en zij mogen bij Dian aan huis wonen om zo Dian te helpen bij haar snode plannetjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
Dians terugkeer lijkt mij wel cool. Niet persee om het evil zijn enzo, maar het kan weer eens een mooie verhaallijn voor Jef opleveren. En wat zal Dian dan zeggen over Dorothea![]()
och, bij ONM verzinnen ze ook ter plekke huwelijken die nooit hebben plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
![]()
![]()
Ja, en dan volgend seizoen zijn ze ineens twee maanden verderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
.
Lizzy onder een tractor en het Monster van de Trollen Joost die ana het schreeuwen was.
Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
ONM volgende week
Ik ben benieuwd of ze dit jaar een goede Cliff kunnen maken, want vorig jaar was geen bal aan..
Lizzy onder een tractor en het Monster van de Trollen Joost die ana het schreeuwen was.
Het jaar daarvoor...
Twee families tegenover elkaar...![]()
![]()
Dat vond ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dan volgend seizoen zijn ze ineens twee maanden verder
Kun je me eraan herinneren wat er vorig jaar was?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel
Ik vond GTST vorig jaar echtmaar dit jaar niet zo heel, ik dacht dat er iets op met een vakantie zou gaan gebeuren. Nu gaan ze niet meer op vakantie omdat Yasmin dood gaat en wil Charlie niet meer
Oh ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef bar_rel het volgende:
Nu gaan ze niet meer op vakantie omdat Yasmin dood gaat en wil Charlie niet meer
Het is de naam van een berg vlakbij de trainingskamp van de 101ste Amerikaanse Airborne Divisie. De naam Currahee is afkomstig van de indianen en staat voor "Stand Alone" en die berg moesten de divisie elke dag meerder malen oprennen en weer afrennen. Dat zijn de zelfde gasten van Band Of Brothers. Zij maakten het van: We Stand Alone Together. Als in samen alleen in een battlefieldquote:
Dat was ook mijn moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De mooiste momenten:De scène waarin Jack Woods het artikel over Frits en Dian tevoorschijn toverde op z'n laptop. Dian is op weg naar Meerdijk. ![]()
Jammer dat we nog zo weinig van hem hebben gezien, nu moeten we lang wachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij de acteerkwaliteiten van mister Woods zet ik nog even m'n vraagtekens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik geef de cliff een voldoende, maar hij haalde het bij lange na niet bij die van vorig jaar. Bij die van vorig jaar zat ik meer op het puntje van m'n stoel en dat had ik vandaag niet. Het ongeluk was net iets te geforceerd allemaal, maar vanwege de aanstaande dood (ja, ik denk i.t.t. Babette dat Yasmin wel dood gaat:) zal ik daar niet verder over zeuren... en 'The Winner Takes It All' () was hopelijk een voorbode. Nick gaat Sanders Inc. alleen runnen.
![]()
De mooiste momenten:De scène waarin Guus besefte dat hij Arnie en Dennis omgewisseld had. (ook al wisten we dat al weken van tevoren;) De scène waarin Jack Woods het artikel over Frits en Dian tevoorschijn toverde op z'n laptop. Dian is op weg naar Meerdijk. ![]()
Het lijkt erop dat na Dennis en Laura ook Sjors en Jack een incestverhaallijntje krijgen. Bij de acteerkwaliteiten van mister Woods zet ik nog even m'n vraagtekens.
Ik ook, zat helemaal op het puntje van mijn bed.. Wat gaat ie doen, wat gaat er gebeuren.. DIANquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, de brand blijft beter. De beste naar mijn mening
Het opvallende bij de brand was, dat de ontknoping nog beter was dan de cliffhanger zelf. Iets wat je niet vaak ziet bij GTST.quote:
maar... maar... ik weet het zeker hoor......... ze gaat naar Isabellaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
ja, ik denk i.t.t. Babette dat Yasmin wel dood gaat
leuk was datquote:en 'The Winner Takes It All' () was hopelijk een voorbode.
't is dat ie op Casper van Bohemen lijkt....quote:Bij de acteerkwaliteiten van mister Woods zet ik nog even m'n vraagtekens.
In GTST werken ze vaak met zulke tekens.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:31 schreef JohnDDD het volgende:
Maar waarom zou Jack een artikel over Frits en Dian op zijn laptop hebben staan dat gaat over iets wat voor jullie nog moet gebeuren? Of was Dian al met Frits getrouwd? En wat heeft dat artikel dan nog te betekenen?
Stel je voor dat ineens die eerste Dian binnen komt wandelen, dat zou een domper zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Het is toch wel Chris Jolles die Dian gaat doen he? Anderen moeten gewoon met hun poten van het personage afblijven..
Het leuke bij de brand was:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Het opvallende bij de brand was, dat de ontknoping nog beter was dan de cliffhanger zelf. Iets wat je niet vaak ziet bij GTST.
dat denk ik niet, vanwaar die zwijmelende blik in De Koning, en ze hoorde Bing ook niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de Wie-heeft-Pascalle-vermoord spannender dan beide cliffs.
Nick moet niet in een spijkerbroek rondlopen, staat hem echt nietquote:
Neehee... je was gewoon blij dat Paskwal dood was.. dat is heel iets andersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, de hele cast op zijn bestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leuke bij de brand was:
A. Je wist ECHT niet wie er dood ging en wie de serie ging verlaten
B. Ludo en Janine samen vechtend om Nina en als dat geld versnipperd was gewoon SUPER
C. Benjamin en Dennis die samen echt een SUPER scene hadden
D. Robin![]()
zoiezo is dat hele ettertjesgedrag van em heel vermakelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick moet niet in een spijkerbroek rondlopen, staat hem echt niet
Je kon echt zien dat ie superklein is
Maar dat zingen was buitengewoon GEWELDIG
E. Charlie die verlamd was [niet zo handig bij brand] ;')quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Het leuke bij de brand was:
A. Je wist ECHT niet wie er dood ging en wie de serie ging verlaten
B. Ludo en Janine samen vechtend om Nina en als dat geld versnipperd was gewoon SUPER
C. Benjamin en Dennis die samen echt een SUPER scene hadden
D. Robin![]()
Ja maar dat was pas bij de ontknopingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, de hele cast op zijn best
En je zat elke seconde op het puntje van je bed (Ja ik ook). Bij de vlammen die uit scala kwamen, of die brok die op Barbara viel kreeg ik het even benauwd. Maar HET moment dat ik het echt niet meer uithield was toen Benjamin naar de kelder ging.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee... je was gewoon blij dat Paskwal dood was.. dat is heel iets anders
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
die cliff had ook het mooiste resultaat: Benjamin eruit![]()
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef janimie het volgende:
[..]
zoiezo is dat hele ettertjesgedrag van em heel vermakelijk![]()
Ja dat was ook superquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Het discussiëren hier over wie het nou was, was erg leuk.
.
Dizerquote:
Je en dat bedoel ik ook. Die was nog VEEL beter dan de cliffhanger zelf. Ik vond dat de spannendste aflevering uit de geschiedenis van GTST en ik zat 20 minuten lang te trillen man!quote:
welke dvdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Je en dat bedoel ik ook. Die was nog VEEL beter dan de cliffhanger zelf. Ik vond dat de spannendste aflevering uit de geschiedenis van GTST en ik zat 20 minuten lang te trillen man!
Zelfs als ik het nu allemaal terugzie op de DVD, tril ik nog![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dizer
Heb je hem naar mijn stage emailadres gestuurd? ( niet hier het adres posten hoor)
Want daar zit ik niet nu he
Staat op de dvd van GTST deel 2 de hele cliff aflevering + ontknopingquote:
Nee dus je zult hem opnieuw moeten sturen naar me eigen emailadresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Jah naar je stage inderdaad, alleen kan je daar niet bij vanuit thuis?? Ikke wel
hihi toen ging ik ook spontaan weer kijken ja....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zitten
Weten we nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef DaMart het volgende:
Komt Dian eigenlijk terug voor een vaste rol of alleen tijdelijk?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi toen ging ik ook spontaan weer kijken ja....
Rosa en d'r maffiavriendjes.....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zitten
Ik heb in SC terug geantwoordquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee dus je zult hem opnieuw moeten sturen naar me eigen emailadresOf tot maandagmiddag wachten
Zoals ik in het vorige topic in de OP al zei, Nick is netals Isabella, geen moment van vervelingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:46 schreef janimie het volgende:
[..]
jaaa die scene was goed ...
ik kwam niet meer bij van het lachen! echt een leuke acteur die Nick
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van dit seizoen nog op dvd.![]()
Ik werk in Alphen aan den Rijn...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef janimie het volgende:
Afgelopen donderdag maakte GTST opnames in Alphen aan den Rijn. Op de begraafplaats! 28 September wordt het uitgezonden.
Tis waarschijnlijk de begrafenis van YYasmin.
Whehe, Orginialquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je misschien een leuke avvie of zo van Nick die gek doet onder de tafel of zo
Als het te veel werk is dan hoeft het niet hoor.. Of anders van dat Nick net geraakt wordt en neer klapt en dat je de auto ziet verdrinken...
Neeh.. is te veel werk.. laat maar joh
2000e was toch met Simon?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef Frey het volgende:
Jammer dat GTST niet nog even door ging, nu moeten we zo lang wachten op de 3000e aflevering![]()
Het schijnt een topper te worden, maar ik weet nog niet of het ook een dubbele is. De 2000e was er geen, maar de laatste tijd zie je steeds meer dubbele afleveringen. Blijven hopen
2000e was met Roos en Gijsquote:
Nooouhoouquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje wel ja.....
dieptepuntje bereikt, Diz??
Roosquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:55 schreef Frey het volgende:
[..]
2000e was met Roos en Gijs![]()
2500e was Simon
Zeg, een beetje respect voor de persoon die weer leven in de brouwerij heeft gebracht!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje wel ja.....
dieptepuntje bereikt, Diz??
Die vroeg ook altijd iets en dan zei hij "Laat maar, toch weer reacties van breezer etc."quote:
Ehm?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
Dankzij mij is Orgi weg hoor... volgens mij dan
Ik had hem op het laatst erg boos gemaakt want ik nam het op voor Maikelquote:
Dat was zooooo gaaaafquote:
Dat vond ik nou een echte zeikverhaallijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Nee dat was leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vond ik nou een echte zeikverhaallijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De verhaallijn opzich misschien niet, maar die verschrikkelijke rechercheurquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand al screenshots van vandaag??
Wow ik kijk dus al zeker alweer 850 afleveringenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:55 schreef Frey het volgende:
[..]
2000e was met Roos en Gijs![]()
2500e was Simon
Van de cliff natuurlijk!!!quote:
Ludo die een Espresso wil, weet je dat niet meerquote:
WOW, dus ik kijk al bijna 3000 afleveringenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wow ik kijk dus al zeker alweer 850 afleveringen
Ik zie alleen don't hotlink large imagesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo die een Espresso wil, weet je dat niet meer
Edit.. ik ben domquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zie alleen don't hotlink large images![]()
Omdat zijn eerste dochter doodging aan een ziekte, was hij waarschijnlijk bang dat hij zijn tweede kind ook daaraan zou verliezen.. denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over Guus vraag me nu wel af naar de reden van zijn daad.
Vraag dat maar aan Iwan, die weet alles op dat gebiedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef Frey het volgende:
Een vraagje
Hoe zet je videobanden over naar een schijf of dvd? Ik heb genoeg GTST op oude banden staan (oudste dat Ludo Linda terughaalt voor Simon) en ik wil er graag iets mee doen.
Ik hotlink ze ook maar via Orgi's site.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet de enige...
ik krijg dat vrijwel altijd bij foto's van Beev....
Iwan!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Iwan, die weet alles op dat gebied
zo heb ik 't ook opgevat jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
Omdat zijn eerste dochter doodging aan een ziekte, was hij waarschijnlijk bang dat hij zijn tweede kind ook daaraan zou verliezen.. denk ik
Het is weer van ouds... we vechten om de volgende topicquote:
Eerlijk zullen we alles delen......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is weer van ouds... we vechten om de volgende topic
Nee, oftewel: jij had deze, ik heb de volgende.quote:
Doe die er daarna...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, oftewel: jij had deze, ik heb de volgende..
Heb er een voer Dian..
Zeg, ik ga geen cadeautjes geve.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe die er daarna...Ik wil heel graag deze.. hij is echt leuk en zo
Heeft temaken met de cliff
Das nu te kort dag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
jullie kunnen toch gewoon jullie krachten bundelen: maak er 1 topic van......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |