Mee eensch.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
Deze moet open blijven..
Viel jullie het niet op dat Yasmins telefoon op de straat ligt nu??
Mét dat MMS'je van Isa nog erin....
quote:Was dat niet ongeveer dezelfde plek als waar Stefano al eens in een cliff te water is geraakt met die maffia toen?
Ach nee dat was veel groterquote:
Zag je het niet toen H-R op die PC keek??quote:
Hou nou op!! Ik ben al misselijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft Laura het nou dus met dr biologische zoon gedaan?
Maar ze is dood, dus die telefoon kan heeft ze toch niks meer aanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
Deze moet open blijven..
Viel jullie het niet op dat Yasmins telefoon op de straat ligt nu??
Ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Zag je het niet toen H-R op die PC keek??
Heel duidelijk in beed Dian..
.
Samen met die vakantiespoiler van de Fischers, ik denk dat ze terug komt..
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ze is dood, dus die telefoon kan heeft ze toch niks meer aan
Die heeft zijn been gebroken en een hersensschudding.. kan niet andersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Fuck Stefano en Yasmin wat is er met Nick !!
eensquote:
good thinking!!!quote:Viel jullie het niet op dat Yasmins telefoon op de straat ligt nu??
Ooit in je opgekomen dat Ludo die telefoon wel kan vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Ik ga al je geheimen ontrafelen" zei 'ie.quote:
Aah stomme Stefanoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heeft zijn been gebroken en een hersensschudding.. kan niet anders
Vorig jaar spannender... toen was er zowat met iedereen iets...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
Mwah... redelijk cliff.
Lekker danquote:
welke was blue screen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
eens
[..]
good thinking!!!
oh nog ff over die buitenscenes: de eerste was bluescreen, de rest was wel gewoon buiten...
Dian haat Ludoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
"Ik ga al je geheimen ontrafelen" zei 'ie.
Dan moeten er gewoon mensen uit het verleden terugkomen..
De cliff was niet eens zo spannend die aflevering erna was om gek van te worden zo goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vorig jaar spannender... toen was er zowat met iedereen iets...
Nee, maar Ludo wel..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik vond 'm beroerd slecht, de hele aflevering trouwensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
Mwah... redelijk cliff.
Ja, en danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat Ludo die telefoon wel kan vinden![]()
Dian en Jack sdamen lijkt me nu al leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dian haat Ludo
Dian en Jack kunnen het goed samen vinden
Jack krijgt een hekel aan Ludo vanwege het feit dat hij Sjors iets aan doet
Sjors haat Ludo
Ik zie een nieuwe Trio tegenover Ludo
Wat je daarmee bedoelt weet ik niet, maar toen Yasmin Stefano's deur de hele tijd open hield, zag het er erg raar uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
oh nog ff over die buitenscenes: de eerste was bluescreen, de rest was wel gewoon buiten...
Dan ziet hij dus in dat berichtje dat Isabella en Amy dus nog levenquote:
Goeie vraag ja. Ik hoop ook de herhalingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar begint GTST op 15 augustus echt met het nieuwe seizoen of zijn dan de herhalingen? Ik hoop 't laatste, want ik ben dan op vakantie
Jaja vijanden van Ludo vinden is niet moeilijk toch blijft het een feit dat hij vaak niet echts verkeerd heeft gedaan en als dat wel zo is dan is zijn opponent ook veel en veel te ver gegaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dian haat Ludo
Dian en Jack kunnen het goed samen vinden
Jack krijgt een hekel aan Ludo vanwege het feit dat hij Sjors iets aan doet
Sjors haat Ludo
Ik zie een nieuwe Trio tegenover Ludo
En dat was gelukkig een hoaxquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
Maar goed... Sjors is verliefd op haar halfbroer! Wedden dat de bruiloft niet doorgaat omdat Sjors niet meer wil. En daarom de spoiler dat Bing met Nick's zusje zal gaan
Begint met 2 weken herhalingenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja. Ik hoop ook de herhalingen.
Ik vond de aflevering niet zo heel veel aan eigenlijk
Was het MMS-je niet aan Charlie verstuurdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ziet hij dus in dat berichtje dat Isabella en Amy dus nog leven![]()
die eerste, waarin Yasmin haar fiets voor Scala neergooidequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
welke was blue screen?
Ik ook want ik ben dan ook op vakantie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja. Ik hoop ook de herhalingen.
Ik vond de aflevering niet zo heel veel aan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |