Zo snel kan ik niet lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
DUDE!! Dat zei BVO 10 minuten geleden ook
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nixquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Rien, het gaat hier om Herman-Rien. Dat is de zoon van Frits en Trix.
Trix Gerritse.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nix![]()
echt iets om trots op te zijn idd, de Sanderskliek aanhangen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Wij trouwe (Ludo) Sanders fans hebben altijd onze eigen mening![]()
Trix was het zusje van Henk Jan die een vriend was van Daniel Daniel en verbleef ook bij hem thuis en zo. Trix kreeg een verhouding met Frits en Herman-Rien is het resultaat. Herman Hoogendoorn de vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten, heeft toen Herman-Rien de zoon van Trix en Frits meegenomen naar Amerikaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nix![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt iets om trots op te zijn idd, de Sanderskliek aanhangen...
Ludo is al 8 jaar hetzelfde en dus uitgekauwd en Stefano is een slappe lul... Alleen Marcus was tof!
[Nick beschouw ik voor 't gemak even als 'n Van der Heyde....]
Dat heet een grouppiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep!!! Dian moet terugkomen, op haar comeback wacht ik al jarenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Dian terug komt.
Ik weet niet het lijkt me zo voorspelbaar.
Nee, gelukkig hebben we Ludoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Dian terug komt.
Ik weet niet het lijkt me zo voorspelbaar.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, gelukkig hebben we Ludonog! Die is tenminste he-le-maal niet vcoorspelbaar!
.
Colliewooolieeequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb een stortvloed aan berichten door moeten werken, maar ben nu weer helemaal bij.![]()
Currahee!quote:
zou extra leuk zijn als ze Huib meeneemt......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Ga je mond wassen met zeep!!! Dian moet terugkomen, op haar comeback wacht ik al jaren
Huib was geweldig ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou extra leuk zijn als ze Huib meeneemt......
heb me destijds erg om hem vermaakt
Dat betekent heel iets andersquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb een stortvloed aan berichten door moeten werken, maar ben nu weer helemaal bij.![]()
Iemand uitgekwauwd vinden is subjectief, ik vind hem helemaal niet uitgekauwdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo is al 8 jaar hetzelfde en dus uitgekauwd en Stefano is een slappe lul... Alleen Marcus was tof!
Ja hoor lekker hypocrietquote:[Nick beschouw ik voor 't gemak even als 'n Van der Heyde....]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |