Bron: Noordzeequote:Bas Muijs verlaat Goede Tijden
De soapacteur mag na het opnemen van de zomer-cliffhanger niet meer terugkeren in de goed bekeken soap.
Hij heeft in de serie zes jaar lang de rol van Stefano Sanders vervuld. Over de reden van zijn vertrek wordt nog geheimzinnig gedaan. Veel collega's hebben geschokt gereageerd omdat Bas als erg lief bekend staat. De acteur studeerde ooit voor leraar, dus mocht hij niet meer als acteur aan de bak komen, kan hij altijd weer voor de klas gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrydag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:20 schreef Classique het volgende:
Overzichtje voor aankomende weeek;
Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrydag:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 28-05-2005 13:16:23 (Spoilertags geplaatst) ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ik wil nog helemaal niks weten, dus lees de spoilers lekker niet
TVPeen droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
ik las dit op het forum van www.gtst.nl, gepost door NANO.
ou dit waar zijn, ik zou het wel super vinden als Dian terugkwam, maar geloof het niet echt.
Wie weet of het klopt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Duiveltja op 29-05-2005 12:55:02 (spoilertags gefixed) ]De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Mochten die spoilers waar zijn, wordt het wel érg leuk..
Maareh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
Mochten die spoilers waar zijn, wordt het wel érg leuk..
Maareh....precies zoiets heb ik ook !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
![]()
die klap vrijdag van Suzanne op die pooier zag er echt verschrikkelijk slecht uit..
ik snap niet dat ze dat nou niet wat geloofwaardiger kunnen maken.. komop zeg![]()
zoiets haalt voor mij de spanning er wel een beetje uitConformists will be cast away by the tide of history![]()
Ik weet niet of het hier al gemeld is, maar....quote:GTST TERUG OP DE BUIS VANAF SEIZOEN 1!
RTL heeft ons laten weten dat GTST wél herhaald gaat worden vanaf seizoen 1, en waarschijnlijk wordt dit op woendagmiddag of zondagmiddag op RTL 5! Dus jullie kunnen over een paar maanden genieten van GTST vanaf seizoen 1 en alles zien, wat je nog nooit gezien had! Dus ga voortaan lekker zitten voor vijf afleveringen GTST achterelkaar, en je ziet oude personages als Arnie, Peter en Helen Helmink weer aan je voorbijkomen.
BRON: rtlnl.web-log.nl![]()
![]()
Het had inderdaad een hoog B&A gehalte.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:36 schreef Liquidist het volgende:
die klap vrijdag van Suzanne op die pooier zag er echt verschrikkelijk slecht uit..
ik snap niet dat ze dat nou niet wat geloofwaardiger kunnen maken.. komop zeg![]()
zoiets haalt voor mij de spanning er wel een beetje uit![]()
Ho ho, niets tegen B&Aquote:Op zondag 29 mei 2005 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het had inderdaad een hoog B&A gehalte.![]()
Maar die herhalingen zijn cool.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: gtst.nl
Hmmm wat kan dat voor verhaallijn zijn?Een heer met stijl![]()
Ik hoop niet weer hetzelfde als in ONM waarin Daan Starrenburg kanker heeft. Misschien moet dat omdat ie in dat klooster gaat zitten.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
En dit is de 106e keer dat gezegd wordt dat Dian terugkomt?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
laten we dan maar hopen dat dat klopt.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
En dit is de 106e keer dat gezegd wordt dat Dian terugkomt?
ik gok zelf van niet.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Deksels! Daar heb je een punt!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
.............Misschien moet dat omdat ie in dat klooster gaat zitten.Een heer met stijl![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:Kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: gtst.nl
Hmmm wat kan dat voor verhaallijn zijn?![]()
![]()
Nee klooster...quote:
Damn... het wordt allemaal wel erg spannend zeg
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nou-nou.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee klooster...
Damn... het wordt allemaal wel erg spannend zeg
Voor de Victoria-liefbebbers: moet je even blijven kijken naar RTL4 want na GTST zit ze in 'Bekend en Bekeken'.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou-nou.
Voor de Victoria-liefbebbers: moet je even blijven kijken naar RTL4 want na GTST zit ze in 'Bekend en Bekeken'.Maar er is ook een documentaire over Strudl Junge op NL3
Moeilijke keus...
En Patty is eropquote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar er is ook een documentaire over Strudl Junge op NL3
Moeilijke keus...![]()
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Patty er ook weer afFriends don't let friends remain beardless...![]()
Dilemmaquote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
Moeilijke keus...![]()
.
Ik ga het allebei niet kijken... moet leren.
Sorry offtopic-geblaat... ben al weg.![]()
Video/DVD- recorderquote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
Moeilijke keus...![]()
![]()
Als dat waar isquote:Op zondag 29 mei 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, maar....
[..].
![]()
Ik zou het echt niet weten.. ik las het op noordzee...
Het kwam over alsof hij eruit moest...?Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dat van die safari gedoe en Dian vin ik ook echt super ongeloofwaardig klinkenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:36 schreef Taurus het volgende:
Ik geloof niks van die cliffhanger.. Rare onsamenhangende details...![]()
Straks is het echt Suzanne Balk die terug komt en dan neemt ze Guusje mee
Weet iemand trouwens dit nog ?
GTST deel 2 ~Ode aan Jef en Isabella~You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
op gtst.nl staat iig dat de zomercliff in portugal is..
kan iemand mij inlichten over Dian Alberts? Ik keek toen nog niet... wie is zij, wat heeft ze gedaan en waarom is ze weggegaan toentertijd? thanks
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
De laatste tijd ben ik minder op fok! om spoilers te voorkomen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Iemand belde me op! (Ja ONDER gtstquote:Op maandag 30 mei 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
OMG wat een coole aflevering![]()
Amy en Isabella samen).
Praat me bij!![]()
![]()
Doe ik zo, eerst bekend en bekekenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iemand belde me op! (Ja ONDER gtst).
Praat me bij!
dan zeg je toch ben gtst aan het kijken.......bel over een half uurtje terug!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Praat me bij!
doe ik ook altijd!!
Born this way![]()
Zoals Beloofd:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Praat me bij!
Sjors probeert een sfeer te maken om Bing het bed in te krijgen, het loopt allemaal best wel ok totdat Janine Sjors opbelt of ze thuis kan komen. Dan begint Sjors te zeiken dat alles misgaat en dat ze niet met Bing het bed in kon duiken, Bing wist niet dat Sjors dat probeerde () en zegt dat het goed komt en de volgende avond weer moeten proberen
Nick wil gelijk zijn nieuw geverfde kamer intrekken en vraagt aan de zingende Rosa () om zijn spullen weer terug te zetten. Rosa doet dat. Terwijl Stefano naar Scala gaat, kan je zien dat er op zijn broek nog blauwe verf is waaraan hij heeft geknoeid... Nick valt in slaap met een boek en droomt dat hij een kabouter is (OMG, wat is er gebeurd, ik heb vorige week de hele week gemist...WTF is mis met Nick... en kabouters..) en dat Ludo en Stefano hem willen laten stikken door hem met boeken te begraven, erg komisch!
Na de lieve woordjes van Isabella en de niets doende woordjes van Ludo besluit Suzanne om toch Amy terug te geven aan Isabella. Suzanne wordt vrijgelaten vanwege gebrek aan bewijs en omdat Martin alles bekent dat hij hun heeft gekidnapt. Isabella wil er alles aan doen om Suzanne voor eens en altijd de bak in te laten draaien. Terwijl Suzanne in de Rozenboom is, komt ze Ludo tegen en ze bedreigt hem door te zeggen dat zij een bewijs heeft om Isabella te overtuigen van dat Martine niks te maken had met de dood van Karel en dat Ludo achter Martine's verdwijning zit. Ludo zegt dat ze bluft. Maar Suzanne die eindelijk weer wat pit toont gaat naar Isabella en geeft haar de videoband waar Karel alles uitlegt, Suzanne gaat weg en Isabella kijkt de videoband, terwijl Isabella begint te kijken, komt Ludo binnen en ziet Isabella kijken naar de band en Ludo kijkt alsof hij poep ruikt en einde aflevering
ja dat was het zo'n beetje wel ja......
als ze die video band nou maar kan afklijken!!!Born this way![]()
Maar goed, De videoband bewijst nog niet dat Ludo er iets mee te maken had
tuurlijk wel daar staat op dat hij zlef dood wilde en martine het wilde over laten nemen! toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, De videoband bewijst nog niet dat Ludo er iets mee te maken had
Born this way![]()
Ja maar wat zegt dat over Ludo? Ludo heeft er zogenaamd niks mee te maken..quote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tuurlijk wel daar staat op dat hij zlef dood wilde en martine het wilde over laten nemen! toch?![]()
En Isabella, wie zou ze nou gaan geloven... Suzanne die haar kind wou afpakken, of Ludo die haar kind juist heeft teruggegeven?
Wanneer is de zomercliff eigenlijk?Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik denk dat ze haar vader gelooft.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wat zegt dat over Ludo? Ludo heeft er zogenaamd niks mee te maken..
En Isabella, wie zou ze nou gaan geloven... Suzanne die haar kind wou afpakken, of Ludo die haar kind juist heeft teruggegeven?
Wanneer is de zomercliff eigenlijk?
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Liquidist het volgende:
op gtst.nl staat iig dat de zomercliff in portugal is..
kan iemand mij inlichten over Dian Alberts? Ik keek toen nog niet... wie is zij, wat heeft ze gedaan en waarom is ze weggegaan toentertijd? thanks! Dian
!
Dochter van Jef, altijd ruzie met hem, trouwde ooit met Frits van Houten, raakte in verwachting van Ludo, raakte dat kind door hem kwijt, nam samen met Bowien en Huib wraak op Ludo, had een modellenbureau met. Bowien
., komt over als een harde trut maar heeft eigenlijk toch maar een klein hartje.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
DIANIk hoop echt dat ze terugkomt
Wanneer is de zomercliff???Friends don't let friends remain beardless...![]()
1 juli geloof ik.
Oh, dan nog wat... als Dian nu weeeeeeeeeeeeeer niet terugkomt, maak ik degenen die mij telkens valse hoop geven allemaal af!.
.
Doe ik met je meequote:Op maandag 30 mei 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
1 juli geloof ik.
Oh, dan nog wat... als Dian nu weeeeeeeeeeeeeer niet terugkomt, maak ik degenen die mij telkens valse hoop geven allemaal af!.
.
* hoopt met je meequote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Wanneer is de zomercliff???
24 juni is de zomercliff.![]()
Ik hoop niet dat ze terugkomt, Ludo moet weer voorlopig eens goed machtig kunnen worden!quote:Een heer met stijl![]()
ludo moet eens een keer van het toneel verdwijnen!!! of niet meer zo machtig worden die heeft al 3 keer een fortuin kwijt geraakt en in no time weer opgebouwd!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze terugkomt, Ludo moet weer voorlopig eens goed machtig kunnen worden!
denk niet dat dat in het real live zo zou gaan......
En dian!! ja heerlijk laat die maar terug komen!!
Born this way![]()
Ludo de Macht Machine moet gewoon lekker blijven!?!!!!
En Dian, laat 'r maar terugkomen...
:: my weblog ::![]()
Thx I.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
* hoopt met je mee
24 juni is de zomercliff.
Dian rules, zij was echt vals
vals maar rechtvaardig!!!quote:
das ludo in geen geval!
dat hij maar eens een verhouding begint met janine! haha
Born this way![]()
Dan pas?!?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
* hoopt met je mee
24 juni is de zomercliff.![]()
![]()
Vind jij de rest van GTST wel op real live lijken? Dacht het niet. Het is niks voor niks een soap.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ludo moet eens een keer van het toneel verdwijnen!!! of niet meer zo machtig worden die heeft al 3 keer een fortuin kwijt geraakt en in no time weer opgebouwd!
denk niet dat dat in het real live zo zou gaan......![]()
Hehe, Ludo en Janine gaan eindelijk neuken volgende week
En Valerie wordt eindelijk ontmaskerd door Ludo
Whoe-hoe!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
En Valerie wordt eindelijk ontmaskerd door Ludo
:: my weblog ::![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Wanneer is de zomercliff???![]()
![]()
Damn, Dians naam is een keer genoemd en iedereen krijgt al weer een soort vlinders in diens buik, voor mij hoeft dat mens echt niet terug hoor, ik was blij toen ze opdonderde.Een heer met stijl![]()
Maar jouw smaak ik wel vaker vreemd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Damn, Dians naam is een keer genoemd en iedereen krijgt al weer een soort vlinders in diens buik, voor mij hoeft dat mens echt niet terug hoor, ik was blij toen ze opdonderde..
Ik kijk de laatste tijd zelden, maar als Dian terugkomt ben ik geneigd naast de 20:00-uitzendingen ook de herhalingen te gaan kijken.. Ze was zo leuk.
. Oh, Huib moet ook mee uiteraard.
.
Ik hoop zo dat ze echt komt, maar ja het zal wel weer niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jouw smaak ik wel vaker vreemd..
Ik kijk de laatste tijd zelden, maar als Dian terugkomt ben ik geneigd naast de 20:00-uitzendingen ook de herhalingen te gaan kijken.. Ze was zo leuk.
. Oh, Huib moet ook mee uiteraard.
.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
In reallife neuken ze elke dag, en nog echt ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
En Valerie wordt eindelijk ontmaskerd door LudoPresident Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Oh ik ga het ook weer kijken
Dus Amy is terug? En dat kind van Janine dan van die kliniek? Nina ?
Ik moet er weer ff inkomen
Correct en tevens juist...![]()
Wat een creep die Alex.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Valt me mee dat Charlie "Shopping" Fischer met zo'n werkeloze student een relatie wil beginnen.
President Camacho
Rosa![]()
.
President Camacho
Ieder heeft recht op zijn mening en smaak natuurlijk.quote:
En Stefano is nu echt te ver gegaan vind ik, ik ben nu voor Nick!Een heer met stijl![]()
Ik hoop echt dat Nick niks meer van Stefano overlaat als hij weer beter is.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Als ik Rosa was zou ik opslag vragen voordat Nick weer normaal is.President Camacho
weet iemand meer over " alex "<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM![]()
Ik vind hem eigenlijk wel cool. Ik hoop dat het een blijvertje is. Eindelijk een echte gozer in de serie en geen neppe of bisexuele of ex-gedetineerde softiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Wat een creep die Alex.Hoewel Bing wel cool is
Ik vind hem er een beetje te gelikt uitzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel cool. Ik hoop dat het een blijvertje is. Eindelijk een echte gozer in de serie en geen neppe of bisexuele of ex-gedetineerde softieHoewel Bing wel cool is
Tjah.. het is nooit goed he?![]()
![]()
Ik vind hem er een beetje te gelikt uitzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel cool. Ik hoop dat het een blijvertje is. Eindelijk een echte gozer in de serie en geen neppe of bisexuele of ex-gedetineerde softieHoewel Bing wel cool is
Tjah.. het is nooit goed he?![]()
![]()
Best zielig voor nick.. ik heb hem nooit echt gemoeten.. maar dit is niet zo aardig van Stefano.
Stefano heeft iets met mensen middelen toe te diene waardoor ze zich slechter gaan voelen en voornamelijk hallucinaties krijgen.. Eerst Ludo met dopamine en nu dit :|I swear I hear your voice, driving me insane![]()
tssssquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Damn, Dians naam is een keer genoemd en iedereen krijgt al weer een soort vlinders in diens buik, voor mij hoeft dat mens echt niet terug hoor, ik was blij toen ze opdonderde.
Born this way![]()
nick wat doen ze je toch aan........ KUT STEFANO
hoop dat nick hem laat vermoorden in de cliffhanger dan gaat hij lekker maar zijn bowien opzoeken!!
die alex met zijn fietsen rek moet Morris eens met rust laten.... ik denk dat hij aan charlie gaat vragen waarom Robbert geen alcohol drinkt..... en tada tweede ding wat hij heeft om te kutten en de soap van de buis te laten halen......
tenzij....... hij echt verliefd word op charlie!Born this way![]()
![]()
![]()
Rosa tegen Nick: "Maar meneer, wat moet ik met het eten doen nu u het niet meer wilt?"
Nick: "Van mijn part geef je het aan de paarden!"
Rosa: "Ok is goed meneer.."
Vervolgens eet ze het zelf op hahaha
![]()
.![]()
meer was niet nodig dus........quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Krachtige argumentatie de laatste tijd![]()
Born this way![]()
Fietsenrekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:45 schreef keizerpinguin het volgende:
die alex met zijn fietsen rek moet Morris eens met rust laten.... ik denk dat hij aan charlie gaat vragen waarom Robbert geen alcohol drinkt..... en tada tweede ding wat hij heeft om te kutten en de soap van de buis te laten halen......
tenzij....... hij echt verliefd word op charlie!
Is me niks opgevallenquote:![]()
Maar hij heeft wel veel borsthaar, netals Nick
Ja maar Nick is cool en die Alex tsja wat is die Alex ..You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
een lullekophttp://fotoboek.fok.nl/user/109577
http://fotoboek.fok.nl/user/109577
mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!![]()
Wees blijquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Zijn er nog geen spoilers voor de zomercliff?![]()
Was niet echt het woord wat ik zocht maar okequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef 2609 het volgende:
een lullekopYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Stefano is ten minste hetro daarom is hij "de man" samen met ludo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:45 schreef keizerpinguin het volgende:
nick wat doen ze je toch aan........ KUT STEFANO
[afbeelding]
hoop dat nick hem laat vermoorden in de cliffhanger dan gaat hij lekker maar zijn bowien opzoeken!!
Die nick is zo'n belgische gaypride paardje en dat doet zijn imago als medogeloos niet echt ten goede
edit/![]()
Nick en Rosa
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Rosa die vreemd gaat.
President Camacho
Heeft iemand caps ?You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Als niemand er wat heeft maak ik er morgen ochtend wel wat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heeft iemand caps ?![]()
Van Nick en Rosa mond op mond he
Wat is die Stefano toch een eikel
Do it again now
(Ja dat zei ik toen omdat je het kon zien op zij foldertje vorige week)
Bing heeft een hemt aan
Do it again now
Wat zag Sjors eruit!
En jij was geslaagd voor je eindexamen Nederlands?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
(Ja dat zei ik toen omdat je het kon zien op zij foldertje vorige week)
Bing heeft een hemt aan![]()
Bing is gewoon een watje.
![]()
Ik draag dat nooit weet ik veel hoe je het schrijftquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
En jij was geslaagd voor je eindexamen Nederlands?![]()
Bing is gewoon een watje.
Do it again now
Bing beseft eindelijk dat hij toch niet hetero is.
Vervolgens krijgt hij een relatie met Morris en wordt de Auntie Annie campagne omgedoopt tot Bing Brother.![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door Iwan1976 op 01-06-2005 20:49:35 ]![]()
Nee ik draag ook nooit Latex-pakjes, maar weet toch hoe ik het schrijfquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik draag dat nooit weet ik veel hoe je het schrijft![]()
.
Oké enough...
De aflevering was saai. (Op Nick na...)
![]()
Ik denk dat Yasmin en Stefano de bak in draaien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Zijn er nog geen spoilers voor de zomercliff?![]()
![]()
![]()
Stefano misschien, maar Yasmin niet want die blijftquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yasmin en Stefano de bak in draaien.![]()
![]()
![]()
Zeg wat is er allemaal gebeurd vandaag??!Ik heb het gemist door Tennis
Nick en Rosa hebben getongt !quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stefano misschien, maar Yasmin niet want die blijft![]()
![]()
Zeg wat is er allemaal gebeurd vandaag??!Ik heb het gemist door Tennis
Do it again now
Ik heb gelezen dat Yasmin er ook uit gaat...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
Stefano misschien, maar Yasmin niet want die blijft![]()
quote:LEEGLOOP DIT SEIZOEN BIJ GTST
Het is volgens de laatste geruchten zo goed als zeker dat na Victoria Koblenko (Isabella) en Elle van Rijn (Valerie) ook Fajah Lourens (Yasmin) en Bas Muijs (foto, Stefano) de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden gaan verlaten. Fajah is sinds 2002 te zien als Yasmin Fuentes, Bas doet al iets langer mee, sinds 1999 speelt hij de rol van Stefano Sanders. Dit seizoen hebben al veel mensen de populaire soap verlaten; Inge Ipenburg (Martine), Wouter de Jong (Milan), Geert Hoes (Morris) en Winston Post (Benjamin). Wel komen er binnenkort nieuwe gezichten in GTST: Een 16-jarige Nina Sanders en een personage die veel met Laura Selmhorst te maken krijgt. Betje Koolhaas (Suzanne), Joris Putman (Morris), Everon Jackson Hooi (Bing) en Chris Comvalius (Dorothea) kwamen dit seizoen de cast versterken.
BRON: rtlnl.web-log.nl![]()
Hmz, das minder nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Yasmin er ook uit gaat...
[..]
Yasmin is wel cool en zo..Damn!
Ik ben wel erg blijk met het vertrek van Valerie. Bleegh, hoewel Ella van Rijn wel heel tof is en zo, maar haar rol is zo duf en ze heeft alleen maar voorverhaallijnen gezorgd door opeens de moeder van Charlie te zijn!
Mijn Nick wat doe jequote:
Nick is te gaaf om dat te doenWaarom nou...
Alhoewel Rosa wel lief is
Eigenlijk moeten Charlie en Nick weer bijelkaar komen. Ze waren zo een leuk stel... VIVA LAS VEGAS!
Niet gekeken, sorry.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Had Stefano het nou over de kerosine-rekening van Onur Air?
Trouwens, ik denk dat Yasmin en Stefano naar het buitenland vluchten!
Yasmin door Ludo en Stefano door Nick en uiteraard allebij door Politie!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Een Huib-Dian-lijntje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik denk dat Yasmin en Stefano naar het buitenland vluchten!
Yasmin door Ludo en Stefano door Nick en uiteraard allebij door Politie!![]()
![]()
Inderdaad, zou wel leuk zijnquote:
En dat Ludo kapot is omdat Stefano voor Yasmin kiest in plaats van Ludo
BTW... elke keer als ik naar Passie van Clousau luister, dan moet ik denken aan Babette van Veen (Linda Dekker)... weet iemand waarom...
Nick ging helemaal ijlen vandaag dat van Nick is wel effe waard om weer tezien voor je morgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Nick wat doe je
Nick is te gaaf om dat te doenWaarom nou...
Alhoewel Rosa wel lief is
Eigenlijk moeten Charlie en Nick weer bijelkaar komen. Ze waren zo een leuk stel... VIVA LAS VEGAS!
Do it again now
misschien die in een ver verleden wat hebben gehad?! maar das weer een ander toppic!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
BTW... elke keer als ik naar Passie van Clousau luister, dan moet ik denken aan Babette van Veen (Linda Dekker)... weet iemand waarom...Born this way![]()
ik geloof een soort van handlanger/collega van ludo, waar dian eindelijk iets mee krijgt en weg vluchten en huib word dan dood geschoten door ludo geloof ik als ik het allemaal goed kan herinneren maar weet het niet zeker!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef suus21 het volgende:
wie was Huib ook alweer?
Born this way![]()
Ja ik snap het ook niet helemaal, maar Stefano heeft een soort gif gedaan bij de verf waarmee Nick's kamer geschilderd is, en dat is nu nogal van invloed op Nick dus. Maar wat voor gif het is weet ik ook niet, die afleveringen heb ik gemist..![]()
quote:
hoe het gif heet is me ff ontschoten maar het zorgt er voor dat je koorts krijgt en gaat ijlen... bij langdurige blootstelling tast het je zenuwstelsel aan, wat blijven de schade kan aan richten en zelfs tot verlammingen en uit val van verschillende hersen functies kan zorgen!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:08 schreef Taurus het volgende:
Ik heb geloof ik gemist wat Stefano aan 't doen is met Nick. Wat heeft Nick nou precies?![]()
Hij kan dus als kasplantje verder als hij er te lang aan bloot word gesteld!![]()
kut stefano!
Born this way![]()
Dit moet ik toch even verduidelijken mijn beste Keizerpinguinquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik geloof een soort van handlanger/collega van ludo, waar dian eindelijk iets mee krijgt en weg vluchten en huib word dan dood geschoten door ludo geloof ik als ik het allemaal goed kan herinneren maar weet het niet zeker!![]()
![]()
Huib:
Huib zien we voor het eerst als vriend en collega van Ludo die samen met Ludo Dian geld afhandig had gemaakt, dit deed Huib onder dwang van Ludo en Huib hield er zelf niks aan over.
Een seizoen later toen Bowien en Dian vriendinnen waren geworden en om eigen redenen wraak op Ludo wilden herintroduceerde Bowien Huib die Ludo weer moest opzoeken en weer als diens vriend door moest gaan.
Huib fungeerde toen als spion in huize Sanders en bracht Ludo ertoe kunst te veilen dat italiaans cultureel erfgoed was, tijdens de veiling pleegde Huib een telefoontje naar de internationale recherche die Ludo ter plekke arresteerde.
Men kwam erachter dat Ludo rijk geworden was door het veilen van illegaal materiaal en op zijn algehele bezit werd (voor de eerste keer) beslag gelegd en Ludo was (voor de eerste keer) volledig failliet.
Ludo kon niet verkroppen dat Huib en Dian hem dit hadden geflikt (Bowiens betrokkenheid weet tot op heden niet) en vooral Huib die als zogenaamde vriend doorging vergaf hij niet , dus lokte hij Huib naar een plek in het bos en hield hem onder schot.
Hij maakte hem eerst goed bang tijdens een dinee voor 2 en liet hem toen een gat graven waar hij zelf in moest passen, toen hij de trekker over wilde halen en zijn pistool richtte op de vastgebonden Huib kreeg hij last van zijn geweten en liet Huib gaan.
Huib en Dian namen de benen uit angst voor Ludo en namen tevens een andere identiteit aan, zodat Ludo noch zijn mannetjes hen ooit konden vinden.
Staart van het verhaal
Terug in Meerdijk herstelde Ludo langzaam van zijn nederlaag en ging met ex- en toekomstig vijand Bowien samenwerken om er vervolgens zijn voordeel uit te slaan en zo het bedrijf Sander Art Consultancy te stichtten waarmee hij opnieuw Meerdijks rijkste man werd, tot Martine kwam....![]()
hmm beetje lang gewordenEen heer met stijl![]()
Geweldig die Nick
screens van Nick?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ja kan nog wel wat van Sjors maken denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
screens van Nick?![]()
Ja, die komt zo
Over Isabella prima dat ze er uit gaat als ze maar niet een soort Sheila/Julia word zo als in The bold en ATWT dat steeds wanneer ze een gek nodig hebben dat ze haar uit de kast trekken .You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Wat is er nou speciaal aan Sjors? Kom is wat vaker buiten, mafkezen.
President Camacho
Ga jij eens wat vaker naar de Nederlandse lesquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
.
Als jij niet weet wat er speciaal is aan inge/sjors, heb je een nieuwe bril nodig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
![]()
Ik bedoelde op TV mên!quote:
Vandaag komt Nina weer in beeld he? Ben benieuwd, Nina ineens als zestienjarige. Ook lekker geloofwaardig, ruim een jaar geleden paste Sjors, die zelf 18 is ofzo, nog op haar![]()
.
![]()
Wordt die nieuwe Nina gespeeld door dat grietje van K3, of is dat weer een andere rol?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag komt Nina weer in beeld he? Ben benieuwd, Nina ineens als zestienjarige. Ook lekker geloofwaardig, ruim een jaar geleden paste Sjors, die zelf 18 is ofzo, nog op haar![]()
.
![]()
Dat was een roddel geloof ik, die komt niet in GTST. Dat zou helemaal weird zijn, een zestienjarige gespeeld door iemand van rond de dertigquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wordt die nieuwe Nina gespeeld door dat grietje van K3, of is dat weer een andere rol?.
![]()
Nina gaat toch gespeeld worden door Martine?President Camacho
Hahhaha, lol..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was een roddel geloof ik, die komt niet in GTST. Dat zou helemaal weird zijn, een zestienjarige gespeeld door iemand van rond de dertig.
![]()
Waarom is 't overigens zo overbekend en duidelijk dat Nina nu 16 is, wat ik volstrekt ongeloofwaardig vind?Heeft dat ergens gestaan ofzo?
![]()
Heb ik hier in dit topic een aantal keren voorbij zien komen, maar het zou me eigenlijk weinig verbazen. Ze doen wel vaker rare dingen met leeftijden in GTST, Lucas was pas geleden ook ineens vier jaar ouder gewordenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hahhaha, lol..![]()
Waarom is 't overigens zo overbekend en duidelijk dat Nina nu 16 is, wat ik volstrekt ongeloofwaardig vind?Heeft dat ergens gestaan ofzo?
.
![]()
Das waar, 't zou wel leuk zijn overigens, zo'n jong grietje er bij. Maar 't is wel errug krom hoor, ik vind 't eerlijk gezegd logischer als ze gewoon nog steeds jong is. Maar 't is dus helemaal geen gegeven, gewoon 'n gok?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb ik hier in dit topic een aantal keren voorbij zien komen, maar het zou me eigenlijk weinig verbazen. Ze doen wel vaker rare dingen met leeftijden in GTST, Lucas was pas geleden ook ineens vier jaar ouder geworden.
![]()
Volgens mij wel, maar het lijkt me ook wel logisch, in de zin van dat het bekend is dat Nina een vaste rol wordt (was ze al, maar iemand die eigen verhaallijnen krijgt enzo). En een vaste rol wordt nooit gespeeld door een jonger meisje, want die mag niet zoveel werken..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das waar, 't zou wel leuk zijn overigens, zo'n jong grietje er bij. Maar 't is wel errug krom hoor, ik vind 't eerlijk gezegd logischer als ze gewoon nog steeds jong is. Maar 't is dus helemaal geen gegeven, gewoon 'n gok?![]()
Ooooh kijk, dat is al meer 'n gegeven in plaats van 'n gok he.. Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar het lijkt me ook wel logisch, in de zin van dat het bekend is dat Nina een vaste rol wordt (was ze al, maar iemand die eigen verhaallijnen krijgt enzo). En een vaste rol wordt nooit gespeeld door een jonger meisje, want die mag niet zoveel werken..![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Nina gaat toch gespeeld worden door Martine?![]()
Check je bronnen man, door Willem Kelder natuurlijk
Een heer met stijl![]()
ik ga echt lachen als nina helemaal geen 16 is, en het gewoon een roddel is.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Alsjeblieft geen gothicquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Als 16 jarige Gothchick met piercings enzo![]()
![]()
Dat kan niet, want in de kliniek zetten ze geen piercingsquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Als 16 jarige Gothchick met piercings enzo
hebben Sjors en Bing nou gewipt gister? Ik heb het gemist. En Rosa en Nick echt gezoend???Back in business.![]()
Sjors en Bing waren een beetje aan het zoenen enzo, bovenkleding uittrekken.. totdat Bing zei, 'Dit voelt niet goed'quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in de kliniek zetten ze geen piercings
hebben Sjors en Bing nou gewipt gister? Ik heb het gemist. En Rosa en Nick echt gezoend???. En Nick was door de invloed van dat gif helemaal van de wereld, en ineens zei hij dat hij Rosa zo aantrekkelijk vond en probeerde hij haar te zoenen, maar ze werkte niet echt mee
.
![]()
volgens mij weet rosa niet eens wat ze met haar K*T moet doenDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
"Hoi Nina, welkom terug. Je hebt er een halfzusje bij; haar moeder is jouw ontvoerster geweest"
Hoezo, niet confronterend?
President Camacho
Ze is echt 16!
!
whahahahahahahaha, jaar of 16.
Tuurlijk joh.President Camacho
Hoe oud was de vorige Nina dan? Een jaar of 8? Had dan iemand van 12 genomen ofzo.President Camacho
Janine zei 'de slingers zijn veel te kinderachtig he' en ik dacht 'ach, voor zo'n meiske'. Maar ze is als 16-jarige teruggekomen![]()
![]()
![]()
Dit is echt té raar gewoon.. Ik bedoel ze hadden echt wel wat beters kunnen pakken.. Ten eerste 'n zwartharig meisje bijvoorbeeld.. ten tweede 'n wat jongere uitstraling.. Een wat minder hip kapsel. Etc, etc..quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Hoe oud was de vorige Nina dan? Een jaar of 8? Had dan iemand van 12 genomen ofzo.![]()
Gaat Nina naar der kamer, liggen er nog allemaal kinderspullen voor 8jarigen. Dat wordt een flinke kostenpost.President Camacho
Dit is echt belachelijk. Dit is echt een van de meest onrealistische dingen die ik in 'n soap heb gezien.. Maar goed. Wel leuk eigenlijk, zo'n jong meisje in de seriequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Gaat Nina naar der kamer, liggen er nog allemaal kinderspullen voor 8jarigen. Dat wordt een flinke kostenpost.![]()
![]()
Handig van Bob om meteen te zeggen tegen George dat Alex loopt te spioneren.President Camacho
Ach ja, weer een groot feest voor de pedofiele kijkers onder ons. Maar Nina moet natuurlijk lijken op Janine met dat zwarte haar enzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is echt belachelijk. Dit is echt een van de meest onrealistische dingen die ik in 'n soap heb gezien.. Maar goed. Wel leuk eigenlijk, zo'n jong meisje in de serie
President Camacho
Dat is 't dus, ze heeft geen zwart haar en ze is niet echt 'tenger'. Ze heeft niks weg van d'r pappie en d'r mammie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach ja, weer een groot feest voor de pedofiele kijkers onder ons. Maar Nina moet natuurlijk lijken op Janine met dat zwarte haar enzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, maar t blijft soap![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor
Do it again now
En als klap op de vuurpijl noemt Ludo Nina ook nog eens prinses. (quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Janine zei 'de slingers zijn veel te kinderachtig he' en ik dacht 'ach, voor zo'n meiske'. Maar ze is als 16-jarige teruggekomen![]()
)
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:Dat lijkt me erg ziek als ze dat gaan doen. GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk aan de moeder en aan de zoon... Ieeeegh..
Nina als 16jarige slaat ook echt nergens op he
In Belgie hebben ze groei hormonen.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:Goh wat origineel... weer 'n incestlijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat doen ze nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goh wat origineel... weer 'n incestlijntje.![]()
Zou wel heel erg zijn
Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat Jef de vader is van Dennis.
Laura zegt keihard "vader" in de koning tegen Dennis en opeens loopt Jef binnen...
En ze lijken ook nog op elkaar
Ik moest er zelf ook hard om lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doen ze niet
Zou wel heel erg zijn
Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat Jef de vader is van Dennis.
Laura zegt keihard "vader" in de koning tegen Dennis en opeens loopt Jef binnen...
En ze lijken ook nog op elkaarmaar moeders zegt dat ze niet uit haar nek lult
We zullen het wel zien![]()
![]()
Of Nina die binnenkort aan Sjors uitlegt hoe een anticonceptiemiddel werktquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ze kunnen nu in ieder geval de rollen omdraaien: Nina als babysit voor Sjors![]()
Sjors is inderdaad haar baantje kwijt. Oh nee ze hebben Lucas nog... of zit die inmiddels ook alweer in z'n midlife crisis?
President Camacho
Die is al aan de drugsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Sjors is inderdaad haar baantje kwijt. Oh nee ze hebben Lucas nog... of zit die inmiddels ook alweer in z'n midlife crisis?
Beetje snel, maar vind deze Nina er wel leuk uitzien
Verder zeuren over dat het snel is gegaan enzo heeft ook geen zin, ze is er toch al
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zo een verhaallijn hebben we al eerder gehadquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Na vandaag zou het me trouwens niks verbazen als Bing een halfbroer van Sjors blijkt te zijn.
In het derde seizoen geloof ik. Ik ben hun namen kwijt. Dat was die hele lange gast met dat kleine vrouwtje... Ze hadden eerst een relatie toen bleek later broer en zus te zijn
Ze woonden toen samen met Mirjam, Anita, Micky (:r) Roos en Arnie in één huis...Friends don't let friends remain beardless...![]()
Wat dacht je van Kim en Julianquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo een verhaallijn hebben we al eerder gehad
In het derde seizoen geloof ik. Ik ben hun namen kwijt. Dat was die hele lange gast met dat kleine vrouwtje... Ze hadden eerst een relatie toen bleek later broer en zus te zijn
Ze woonden toen samen met Mirjam, Anita, Micky (:r) Roos en Arnie in één huis...![]()
Neehee.. die wisten het van elkaarquote:
Met dingetje en dingetje uit het eerste seizoen wisten het niet van elkaar
Peter Kelder en Alexandra Huygens waren ook halfbroer en -zus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
Zo een verhaallijn hebben we al eerder gehad
Ze woonden toen samen met Mirjam, Anita, Micky (:r) Roos en Arnie in één huis...![]()
Mooi binnenkort dan maar is kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee.. die wisten het van elkaar
Met dingetje en dingetje uit het eerste seizoen wisten het niet van elkaarals het waar is dat RTL het eerste seizoen van GTST gaat herhalen
![]()
Maar er waren dus ook een ander stel... hoe heten ze ook al weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Peter Kelder en Alexandra Huygens waren ook halfbroer en -zus.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:Aan de hand van de uitzending van vandaag zou het zomer kunnen... nadruk zo op Arnie leggen enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan nog.. lijkt me behoorlijk sick..
Tim Waterman en Julie Scholten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
Maar er waren dus ook een ander stel... hoe heten ze ook al weer![]()
![]()
Niet zeuren mensen, het is een leuk meisje en we hadden het wel kunnen verwachten toen Lucas ineens Nina's leeftijd had aangenomen, dus genieten maar
Een heer met stijl![]()
Inderdaad, dat met Arnie....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan de hand van de uitzending van vandaag zou het zomer kunnen... nadruk zo op Arnie leggen enzo...
Maar dan nog.. lijkt me behoorlijk sick..
Maaruh, uuhm.. dat doen de schrijvers toch niet? Is best wel ranzig
We hebben het niet meer over Ninaquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet zeuren mensen, het is een leuk meisje en we hadden het wel kunnen verwachten toen Lucas ineens Nina's leeftijd had aangenomen, dus genieten maar![]()
Het gaat nu om Dennis en Laura
Leuk is subjectief.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet zeuren mensen, het is een leuk meisje en we hadden het wel kunnen verwachten toen Lucas ineens Nina's leeftijd had aangenomen, dus genieten maar
Da's waar, maar vind jij haar niet leuk dan?quote:![]()
Bovendien gebruikten meerdere users het woord leuk dus met 'we' bedoelde ik hen.Een heer met stijl![]()
Ik zou het er niet op kunnen nee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's waar, maar vind jij haar niet leuk dan?![]()
.
Nina heb van de pilletjes gesnoept in de kliniek
In paar maanden tijd van 10 jarig kind naar een minimaal 16 jarige meisje????
tegenwoordig bekend als Tha_Duck![]()
En Dennis was gister jarig en Arnie vandaag het zou toch niet echt waar zijn he
Do it again now
En hoezo snel verhaallijnen afronden vandaag. Nina komt terug en begint gelijk te babbelen. Dat is wel heel snel afdraaien van een verhaallijn.
Maar het zal wel nodig zijn aangezien Isabella ermee stopt, en ze moet toch op een of andere manier de serie uit geschreven worden!
Mwah, ik denk het wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Dennis was gister jarig en Arnie vandaag het zou toch niet echt waar zijn he![]()
Is allemaal wel erg toevallig ja.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Laten we dan maar blij zijn dat het kind van Robert was, want 1 Robin is wel leuk genoeg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Dennis was gister jarig en Arnie vandaag het zou toch niet echt waar zijn he![]()
OH MY GOD, krijg nou wat, was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()
Volgens mij klopt het ook nog.. straks is het...![]()
![]()
Guus zegt volgende week ook dat z'n echte zoon al dood is lees ik in spoilers.
Nou, dat belooft wat.![]()
.
Volgens mij gaat Nina niks zeggen over Isabella. Eerder wel tegen haar maar niet tegen haar ouders.. Ik denk dat Nina wat "volwassener" is terug gekomen om Isabella te begrijpen en niet te verlinken omdat ze medelij zal hebben met haar en Amyquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:42 schreef thaduck het volgende:
En hoezo snel verhaallijnen afronden vandaag. Nina komt terug en begint gelijk te babbelen. Dat is wel heel snel afdraaien van een verhaallijn.
Maar het zal wel nodig zijn aangezien Isabella ermee stopt, en ze moet toch op een of andere manier de serie uit geschreven worden!
Wat zei ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
OH MY GOD, krijg nou wat, was ik helemaal vergeten![]()
Volgens mij klopt het ook nog.. straks is het...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las het net ook alquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Guus zegt volgende week ook dat z'n echte zoon al dood is lees ik in spoilers.
Nou, dat belooft wat.![]()
.
![]()
Dat wordt echt lachen gewoon
Volgens mij wordt dit een zomerstop verhaallijn..Friends don't let friends remain beardless...![]()
De puzzelstukjes schuiven langzaam maar zeker in elkaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
![]()
![]()
Maar hoe zou ze dan uit de serie geschreven worden? Het is al bekend dat ze ermee stopt namelijk. Dit lijkt me een uitgelezen kans als ik het zo zie: Nina terug -> Nina praat -> Nina verlinkt Isabelle -> Isabelle gaat in de bak (en uit serie) -> Amy wordt opgevangen door Ludo & Valeriequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Nina niks zeggen over Isabella. Eerder wel tegen haar maar niet tegen haar ouders.. Ik denk dat Nina wat "volwassener" is terug gekomen om Isabella te begrijpen en niet te verlinken omdat ze medelij zal hebben met haar en Amy
Zo zie ik het voor me
Wat liefquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Nina niks zeggen over Isabella. Eerder wel tegen haar maar niet tegen haar ouders.. Ik denk dat Nina wat "volwassener" is terug gekomen om Isabella te begrijpen en niet te verlinken omdat ze medelij zal hebben met haar en Amy.
![]()
DIt wordt een beetje Bold and the Beautiful achtig...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De puzzelstukjes schuiven langzaam maar zeker in elkaar.![]()
Incest... kinderen van de ene dag op de ander volwassen
Wie komt er morgen uit de dood terug? Weer Simon?![]()
Arniequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Reinout zou zo blij zijn dan![]()
![]()
Jah Sorry, ik lees spoilers...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar hoe zou ze dan uit de serie geschreven worden? Het is al bekend dat ze ermee stopt namelijk. Dit lijkt me een uitgelezen kans als ik het zo zie: Nina terug -> Nina praat -> Nina verlinkt Isabelle -> Isabelle gaat in de bak (en uit serie) -> Amy wordt opgevangen door Ludo & Valerie
Zo zie ik het voor me
Ik heb een vermoeden hoe het gaat gebeuren...Inderdaadquote:
Ik zeg niet dat dat zo gebeurd he...quote:
Nee, Sylvia komt terug om samen met Jef de homosexualiteit van Morris weg te halen. En daarna komt Lotje (die ondertussen 54 is natuurlijk) ook terug, trouwt met Dennis die eigenlijk Arnie is om daarna in de kerk ingezegend te worden door Benjamin. Die krijgen een jongetje, wat trouwt met Amy (die dan 34 is) om vervolgens door Henny misbruikt te worden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Denk ik hoor!
Wat een fantasiequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, Sylvia komt terug om samen met Jef de homosexualiteit van Morris weg te halen. En daarna komt Lotje (die ondertussen 54 is natuurlijk) ook terug, trouwt met Dennis die eigenlijk Arnie is om daarna in de kerk ingezegend te worden door Benjamin. Die krijgen een jongetje, wat trouwt met Amy (die dan 34 is) om vervolgens door Henny misbruikt te worden!
Denk ik hoor!![]()
![]()
Humm.. Zit ik ff te Googlen: http://www.auntieannes.com/
Het bestaat gewoon nog echt ook
Ik ruik verdachte sluikreclame!![]()
[Edit]
Athans, de naam is op 2 letters exact hetzelfde
[/Edit]tegenwoordig bekend als Tha_Duck![]()
2 toch? Ik las laatst dat het seizoen op 17 juni eindigt, in tegenstelling tot eerdere berichten.quote:![]()
Nou ik persoonlijk zou het niet leuk vinden dat Arnie de zoon van Guus is en Dennis de zoon van Robert en Laura, dan zou Arnie dus niet het kind van Robert en Laura zijn.
Van die vastgestelde familierelaties moeten ze gewoon afblijven vind ik, Charlie had gewoon Barbara's dochter moeten blijven en Stefano Ludo's zoon.
Ze doen dit alleen maar omdat ze geen inspiratie meer hebben voor nieuwe verhaallijnen, lijkt het.
Komt Heer van Bartolhoven weer aan, hoor ik jullie al denken, maar zo zie ik het nu eenmaal, het is jullie natuurlijk vrij om het niet me mee eens te zijn
Een heer met stijl![]()
Nee hoor, ik ben het wel met je eens, ze kunnen ook té ver gaan... tis nu inderdaad wel een beetje uitgekauwd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Komt Heer van Bartolhoven weer aan, hoor ik jullie al denken, maar zo zie ik het nu eenmaal, het is jullie natuurlijk vrij om het niet me mee eens te zijn
![]()
![]()
Ben het met je eens hoor HvB. Ik vind dit best wel ver gaan, hoewel het best grappig is en weer eens wat anders
Ze moeten er deels vanaf blijven. Ik vind dat ze idd niet aan Laura/Robert/Arnie/Lotje moeten sleutelen, maar de verhaallijnen van Charlie en Stefano vind ik dan wel weer kunnen. Het zou een beetje raar zijn als Ludo 100 kinderen zou hebben (hij heeft er al zoveel) en dan zou dat weer ongeloofwaardig worden. Ik vond het wel leuk hoe ze dat deden en daarmee de vader van beiden (Maximilliaan) weer is naar voren schoven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van die vastgestelde familierelaties moeten ze gewoon afblijven vind ik, Charlie had gewoon Barbara's dochter moeten blijven en Stefano Ludo's zoon.
Ze doen dit alleen maar omdat ze geen inspiratie meer hebben voor nieuwe verhaallijnen, lijkt het.
Maar het zou ook niet ok zijn als Robert en Laura voor de 2000e keer samen zouden komen. Dat zou echt vreselijk zijn, TENZIJ het in het oude huis is
Het kan inderdaad wel grappig worden, alleen...Ik voorzie weer een ellenlange saaie verhaallijn, a la Sil. Ik vind dat je van bepaalde personages/verhaallijnen enz. zoals die van Arnie af moet blijven. Om nu heel de "GTST-geschiedenis" weer omver te gaan gooien... La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Nu nog een leuk nieuw topic titelquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Ben het met je eens hoor HvB. Ik vind dit best wel ver gaan, hoewel het best grappig is en weer eens wat andersIncest met Dennis en Laura
![]()
![]()
Als we reinout nou ontvoeren en gijzelen totdat hij weer in de huid van Arnie kruipt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In principe is het dat oude huis, het is alleen verbouwd toen Roberts en Jefs bedrijf 'De Garage' daar tijdelijk werd gevestigd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
...
Maar het zou ook niet ok zijn als Robert en Laura voor de 2000e keer samen zouden komen. Dat zou echt vreselijk zijn, TENZIJ het in het oude huis is
Net zoals het Scala en het huis van Ludo Nick, na de verbouwing een andere studio in gebruik genomen, maar als je een screenshot van buiten ziet is het hetzelfde huis![]()
[Edit] Trouwens Ludo heeft wel in seizoen 7 en 8 in een ander huis gewoon dat in zijn eerste faillissement werd meegesleept, dus Nicks huis was Ludo's 2e huisEen heer met stijl![]()
Ik vond ze met Stefano en Ludo ook al te ver gaan trouwens.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Ach ja, de lijntjes gaan nu lekker vlot. Dat belooft nog wat te worden de laatste weken.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zo lelijk is Nina trouwens niet als ik het nu zie op de caps
effe wennen denk ik
Do it again now
Auntie annie bestaat echt!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:03 schreef thaduck het volgende:
Humm.. Zit ik ff te Googlen: http://www.auntieannes.com/
Het bestaat gewoon nog echt ook
Ik ruik verdachte sluikreclame!![]()
[Edit]
Athans, de naam is op 2 letters exact hetzelfde
[/Edit]
Ik heb een maandje geleden op het vliegveld in washington een reclame bord zien hangen... Ik moest rennen voor mijn vlucht, anders had ik er een foto van gemaakt!![]()
Een half uur gratis Antie Annie reclame op tv met 2,5 miljoen kijkers is toch veel aantrekkelijker dan zo'n online uitzending waar geen hond naar kijkt.
President Camacho
(aannemend dat je't over Nina hebt)quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Ja hoor!
Dat kind is ineens 7 jaar ouder.
*ergert zich kapot
hahaha..... ' zat gister ff bij een collega, die had het er voor
JEZUS van 6 jarige peuter naar een 21 jarige sloerie in nog geen 3 maanden tijd![]()
![]()
![]()
![]()
die Nina! Oh my god.....
Heb me echt blauw geergert!
Waarom kijk ik dit eigenlijk nog?Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
Ach, het is best leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:32 schreef somegirl het volgende:
die Nina! Oh my god.....
Heb me echt blauw geergert!
Waarom kijk ik dit eigenlijk nog?
Waar slaat het eigenlijk op dat dat Amerikaanse bedrijf zich inlaat met zo'n liberale onchristelijke soap?President Camacho
Waarom heb ik het gevoeld dat er iets ranzigs gaat gebeuren tussen George en Morris, als ik zo de spoilers lees..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:55 schreef pberends het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op dat dat Amerikaanse bedrijf zich inlaat met zo'n liberale onchristelijke soap?![]()
Pfff wat een kolere wijf die charlie!! Laat sjors toch met rust... dom wijf met je on nodige raadgeving
Shhh het is maar een soap hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoeld dat er iets ranzigs gaat gebeuren tussen George en Morris, als ik zo de spoilers lees..![]()
![]()
.
Dat zou fantastisch zijn, typisch Amerikaans.President Camacho
Als dat van DarcMarc waar is stop ik met kijken
Ah, na dit vooruitzich geloof ik het helemaal:quote:Guus bekent uiteindelijk dat hij een kind verloren heeft, maar waarom vertelt hij dit aan Laura Selmhorst?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden vanaf het moment dat bekend werd dat George homofoob is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik het gevoeld dat er iets ranzigs gaat gebeuren tussen George en Morris, als ik zo de spoilers lees..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Iwan1976 het volgende:
donkerbruin vermoeden
Ik vond Antie-Annie ook al een beetje gay klinken.President Camacho
Antie- Anniequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:57 schreef pberends het volgende:
Ik vond Antie-Annie ook al een beetje gay klinken.
Anti - e
Annie = Vrouw
==
Anti-Vrouw
Daar zal tante Annie niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Antie- Annie
Anti - e
Annie = Vrouw
==
Anti-Vrouw.
President Camacho
Over Dennis als Nina nu 7jaar ouder is heeft hij dus minimaal drie jaar in coma gelegen en Benjamin is gewoon al 7 jaar dood en heeft minimaal tweejaar als geest rond gedwaald in Meerdijk!.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Ja, maar 't is een soap. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over Dennis als Nina nu 7jaar ouder is heeft hij dus minimaal drie jaar in coma gelegen en Benjamin is gewoon al 7 jaar dood en heeft minimaal tweejaar als geest rond gedwaald in Meerdijk!.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Wat was daar mis meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel weer leuk gister hoor.
Behalve dat Nina-kind dan.?
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: