Maar hoe zou ze dan uit de serie geschreven worden? Het is al bekend dat ze ermee stopt namelijk. Dit lijkt me een uitgelezen kans als ik het zo zie: Nina terug -> Nina praat -> Nina verlinkt Isabelle -> Isabelle gaat in de bak (en uit serie) -> Amy wordt opgevangen door Ludo & Valeriequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Nina niks zeggen over Isabella. Eerder wel tegen haar maar niet tegen haar ouders.. Ik denk dat Nina wat "volwassener" is terug gekomen om Isabella te begrijpen en niet te verlinken omdat ze medelij zal hebben met haar en Amy
Wat liefquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Nina niks zeggen over Isabella. Eerder wel tegen haar maar niet tegen haar ouders.. Ik denk dat Nina wat "volwassener" is terug gekomen om Isabella te begrijpen en niet te verlinken omdat ze medelij zal hebben met haar en Amy
DIt wordt een beetje Bold and the Beautiful achtig...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De puzzelstukjes schuiven langzaam maar zeker in elkaar.![]()
Arniequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Wie komt er morgen uit de dood terug? Weer Simon?![]()
Jah Sorry, ik lees spoilers...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar hoe zou ze dan uit de serie geschreven worden? Het is al bekend dat ze ermee stopt namelijk. Dit lijkt me een uitgelezen kans als ik het zo zie: Nina terug -> Nina praat -> Nina verlinkt Isabelle -> Isabelle gaat in de bak (en uit serie) -> Amy wordt opgevangen door Ludo & Valerie
Zo zie ik het voor me
Inderdaadquote:
Ik zeg niet dat dat zo gebeurd he...quote:
Nee, Sylvia komt terug om samen met Jef de homosexualiteit van Morris weg te halen. En daarna komt Lotje (die ondertussen 54 is natuurlijk) ook terug, trouwt met Dennis die eigenlijk Arnie is om daarna in de kerk ingezegend te worden door Benjamin. Die krijgen een jongetje, wat trouwt met Amy (die dan 34 is) om vervolgens door Henny misbruikt te worden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie komt er morgen uit de dood terug? Weer Simon?![]()
Wat een fantasiequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, Sylvia komt terug om samen met Jef de homosexualiteit van Morris weg te halen. En daarna komt Lotje (die ondertussen 54 is natuurlijk) ook terug, trouwt met Dennis die eigenlijk Arnie is om daarna in de kerk ingezegend te worden door Benjamin. Die krijgen een jongetje, wat trouwt met Amy (die dan 34 is) om vervolgens door Henny misbruikt te worden!
Denk ik hoor!![]()
2 toch? Ik las laatst dat het seizoen op 17 juni eindigt, in tegenstelling tot eerdere berichten.quote:
Nee hoor, ik ben het wel met je eens, ze kunnen ook té ver gaan... tis nu inderdaad wel een beetje uitgekauwd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Komt Heer van Bartolhoven weer aan, hoor ik jullie al denken, maar zo zie ik het nu eenmaal, het is jullie natuurlijk vrij om het niet me mee eens te zijn
![]()
Ze moeten er deels vanaf blijven. Ik vind dat ze idd niet aan Laura/Robert/Arnie/Lotje moeten sleutelen, maar de verhaallijnen van Charlie en Stefano vind ik dan wel weer kunnen. Het zou een beetje raar zijn als Ludo 100 kinderen zou hebben (hij heeft er al zoveel) en dan zou dat weer ongeloofwaardig worden. Ik vond het wel leuk hoe ze dat deden en daarmee de vader van beiden (Maximilliaan) weer is naar voren schoven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van die vastgestelde familierelaties moeten ze gewoon afblijven vind ik, Charlie had gewoon Barbara's dochter moeten blijven en Stefano Ludo's zoon.
Ze doen dit alleen maar omdat ze geen inspiratie meer hebben voor nieuwe verhaallijnen, lijkt het.
Nu nog een leuk nieuw topic titelquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Ben het met je eens hoor HvB. Ik vind dit best wel ver gaan, hoewel het best grappig is en weer eens wat anders
In principe is het dat oude huis, het is alleen verbouwd toen Roberts en Jefs bedrijf 'De Garage' daar tijdelijk werd gevestigd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
...
Maar het zou ook niet ok zijn als Robert en Laura voor de 2000e keer samen zouden komen. Dat zou echt vreselijk zijn, TENZIJ het in het oude huis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |