ik ben ook nu alweer 97 kiloquote:Op zondag 17 april 2005 00:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net prompt weer zoetstof in de thee gedaanIk begrijp ook niet waarom ik er ineens weer klontjes indeed, dat ging vanzelf. Zeer oude gewoonte.
Funnie,quote:Op zondag 17 april 2005 12:50 schreef Funnie het volgende:
begrijp ik nou goed dat Terry Shiavo dus eigenlijk hersenschade heeft opgelopen omdat ze boulimisch was?quote:Op maandag 18 april 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nydailynews.com/news/col/story/294717p-252251c.html
Ik ben er stil van...
Bubsel (1m71) (44,3) was 143,3 kg, weegt nu 129,4 kg en wil graag 72 kg wegen -13.9quote:Bubsel (1m71) (44,4) was 143,3 kg, weegt nu 129,8 kg en wil graag 72 kg wegen -13.5
en dat ze uiteindelijk is overleden aan de onthouding van vocht en voedingquote:Op maandag 18 april 2005 17:13 schreef Maeghan het volgende:
Wel ironisch dat iemand met boulimia dan nog in het nieuws komt omdat de familie vecht over haar eten.
zoek je deze http://forum.fok.nl/showtopic.php/304634 ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dieettopic 17? Ik heb het lijstje met topics op http://overgewicht.eigenstart.nl/ gezet, maar deel 17 kan ik niet vinden![]()
eej je kan gewoon bier meezuipenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:04 schreef Bob-B het volgende:
Ik als kerel moet zeggen dat WW wel zwaar roeleerd...maar he, niet tegen mijn vrienden zeggen
quote:Vandaag (19 aprl dus) zit in het AD een bon voor Elysium waarmee je 20% korting krijgt voor twee personen! Dus snor die (oude) AD nog op bij buren, vrienden, familie of ga nog even naar een pompstation! (het zit in de medische bijlage)
Yooo Carmen! Weg met de kiloos!quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef Maeghan het volgende:
Oh dat weet ik nog niet. In ieder geval niets ongezonds, dat heb ik na m'n boulimia wel afgeleerd. =) Ik ben momenteel anderhalf jaar vreetbuivrij. Vorig jaar ben ik door veel bewegen in twee maanden van 93.6 naar 84.5 gegaan, maar ben toen weer aangekomen naar 91 kilo (dat was in januari). Nu ik al een hele tijd geen zuivel meer mag gaat het er makkelijker af op de een of andere manier. Ik let eigenlijk alleen op m'n eten nu. Het enige wat ik niet kan laten staan is chocola en dat probeer ik te beperken tot hooguit eens in de drie dagen (maar dan eet ik ook rustig twee ons achter elkaar op haha). De dagen tussen de chocola in probeer ik dan zo min mogelijk te eten, dat houdt in twee à vier boterhammen, avondeten (groente, vlees en aardappels) en fruit. Verder drink ik alleen water, en koffie en thee zonder suiker. Behalve op zaterdag, dan werk ik de hele dag dus dan mag ik wel een blikje suikertroep van mezelf. Het is mooi zolang dit werkt, en daarna zie ik wel weer verder.
Wat bij mij scheelt is dat ik gewoon steeds minder mag. Ik mag geen noten, ik mag geen zuivel in ongekookte vorm, ik mag geen zoetstoffen dus ik kan ook niet 'light-snoepen', en van suikerwerk krijg ik last van m'n tandvlees. Na een lange dwarse periode waarin ik zoiets had van de aanhouder wint (als ik het lang genoeg eet gaat m'n lichaam het vanzelf wel weer accepteren) ben ik er toch achtergekomen dat dat niet werkt en sindsdien kan ik wel wat makkelijker accepteren dat ik niet alles op kan eten. Het voordeel is dat als je iets eet waar je allergisch voor bent je er ook sneller last van krijgt. Met aankomen kun je je kop in het zand steken, en zeggen dat het vocht is of zo, maar als je iets eet en de dag erna heb je verschrikkelijke buikpijn dan leer je het veel sneller af (als ik nu ijs weet, dan weet ik dat het de dag erna voelt alsof er een ballon in m'n darmen zit, dus dan is de pret er al grotendeels af). Dus met een beetje mazzel krijg ik nog wat meer buikpijn van chocola en dan vliegen de kilo's er vanzelf af =P
Nee, tis hier ook zo ontzettend de verkeerde kant op gegaan, dat ik me echt niet meer durf te meldenquote:Op donderdag 21 april 2005 08:22 schreef Pandorah het volgende:
miss_d heb ik ook al een hele tijd hier niet meer gezien.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, tis hier ook zo ontzettend de verkeerde kant op gegaan, dat ik me echt niet meer durf te melden
Nou, het zijn bij mij vooral die buien tussen het eten door, echt gewoon pure vreetbuienquote:Op donderdag 21 april 2005 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil zo graag, maar ik eet ook zo graag
Nou, das dan nog een beetje positiefquote:Nou ja, één klein zonnestraaltje. Wat overgewicht (dus geen extreem overgewicht) schijnt gezonder te zijn dan ondergewicht(stond in de spits of metro)
Ik hoop het Funnie. Heb pas nieuwe buren gekregen en de buuv wil graag samen gaan zwemmen. Is natuurlijk ook erg goed. In mijn uppie, wilde ik dat nooit, dus ik hoop dat dit een vast gegeven gaat worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef Funnie het volgende:
ooh Gia dat gaat trouwens goed! Heb je het knopje weer gevonden???
Miss_D, ik kan mij er alles bij voorstellen hoor! Ik heb mij niet voor niets uit de lijst laten halen.
Geen idee, zouden daar algemene regels voor zijn? Ik denk dat je voor dat soort dingen beter begeleiding kunt zoeken bij de sportschool o.i.d. Overigens niet om lullig te zijn hoor, maar ik denk dat iedereen anders 'werkt'.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Babbelzz het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe het kan dat ik stabiel blijf op zelfde gewicht en cm'ers er wel afgaan?
Als ik haar was zou ik iets hoger gaan zitten qua hartslag, zo tussen de 130 en 140quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef Raenius het volgende:
's ochtends:
- armbewegingen met gewichten (haltertjes) (2 keer per arm 40 keer, verschillende oefeningen)
- Stokdraaien 15 minuten + gewichten links naar rechts 15 minuten
- Fietsen een uur, hartritme tussen 115 -120 ongeveer 25,2 km/u (cardio fietsen?)
Doe je aan krachttraining op dit moment?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Babbelzz het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe het kan dat ik stabiel blijf op zelfde gewicht en cm'ers er wel afgaan?
Ik twijfel nog heel erg, dus waarschijnlijk niet..quote:[b]Op vrijdag 22 april 2005 19:14
We gaan weer meeten komende week, gaan er hier nog meer mensen mee? Het wordt erg gezellig.
dank u !quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef DusDat het volgende:
Totale verandering [en verademing] Ratmen!!
Ik ben zelf ook bezig met South Beach, zit alleen nu in fase drie en wil door middel van 2 weken fase 1 met eventueel een fase 2 erachter aan (scheelt bij mij toch niet veel) die laatste 5 er af krijgen om op het streven van -41 kilo te komen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Babbelzz het volgende:
[knip]
Jawel! Het is keigaaf als je mee gaat!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:47 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog heel erg, dus waarschijnlijk niet..
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Tuurlijk kan af en toe een wijntje wel
wijntje, miss_d, geen winegums![]()
![]()
en insinueer je daarmee dat mijn karakter niet "lekker" isquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Politiek correcte opmerking van Isabeau: hij is qua karakter natuurlijk gewoon dezelfde(maar idd een lekker ding geworden
)
Wat maakt karakter nou uit, met zo'n uiterlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef Isabeau het volgende:
hij is qua karakter natuurlijk gewoon dezelfde(maar idd een lekker ding geworden
)
wat een superlief complimentquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:41 schreef marchien het volgende:
Ratmen is een goede reden om vol te houden.....
Zoveel verschil is opbeurend! Het kan ECHT!en niet alleen in Amerika
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:42 schreef miss_dynastie het volgende:
pi, let op de pi!!
Je kunt het in ieder geval welquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
wat een superlief compliment!
Enne niet vergeten, ik moet nog 5 kilo dus moet zelf de motivatie ook nog houden!
Tuurlijk, net zo leuk. Maar hoe leuk (of niet leuk) je was, vertelt ze er dan weer niet bijquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
(hey, ik bedoelde uiteraard dat het niet uitmaakt of je 120 of 90 kg bent, je bent uiteraard nog net zo leuk)
Wat goed zeg! Je ziet er veel beter uit en ik vind het heel knap van je dat je het gedaan hebt!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef RATMEN het volgende:
leuk topic! Ik ben zelf momenteel ook bezig met afvallen. Ben van 126 kilo naar 90 nu gegaan (hier een foto voor wie er interesse in heeft).
Ik wil naar 85, maar merk dat de laatste loodjes momenteel wel erg zwaar wegen. Ik heb er 4 maanden over gedaan en ik kan je zeggen dat al het positieve wat ik hierdoor nu meemaak het allemaal ontzettend waard is geweest.
Volhouden allemaal!.
dank uquote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wat goed zeg! Je ziet er veel beter uit en ik vind het heel knap van je dat je het gedaan hebt!
Dan moet je maar mee naar de dieetclubmeetingquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:55 schreef RATMEN het volgende:
en ik ga het ook niet over mezelf zeggen.
De zweetmeetquote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je maar mee naar de dieetclubmeeting
quote:Relative to the normal weight category (BMI 18.5 to <25), obesity (BMI 30) was associated with 111 909 excess deaths (95% confidence interval [CI], 53 754-170 064) and underweight with 33 746 excess deaths (95% CI, 15 726-51 766). Overweight was not associated with excess mortality (–86 094 deaths; 95% CI, –161 223 to –10 966).
word ik nu wel toegevoegd??quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb mij hier twee weken geleden voor het eerst aangemeld. sta echter niet in de openingspost.
Ben inmiddels twee weken bezig met het dieet wat ik van de dietiste heb meegekregen, en tot nu toe gaat het voorspoedig.
om het niet lastiger te maken, begin ik dan vanaf nu in dit topic met mijn weekupdate:
Week 1 Beessie-jen (1.85) ( 33 ) was 115.5, weegt nu 112.9 en wil graag 85 wegen -2.6
hopen dat het zo doorgaat
quote:Op zondag 24 april 2005 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de foto's ook maar even bekeken, en ik sluit me bij de andere dames aan, RATMEN
Wat een verschil! Supergoed dat je dat voor elkaar gekregen hebt![]()
En je ziet er erg goed uit![]()
Bubsel (1m71) (43,6) was 143,3 kg, weegt nu 127,6 kg en wil graag 72 kg wegen -15,7quote:Bubsel (1m71) (44,3) was 143,3 kg, weegt nu 129,4 kg en wil graag 72 kg wegen -13.9
Niet om treuren. En zeker niet jezelf 'troosten' met nog een zak dat deed ik vroeger nl. welquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:52 schreef Koningin het volgende:
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om?
Ja, tuurlijk waren ze lekker. Maar kan me dan echt wel tegen me kop slaan.......quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet om treuren. En zeker niet jezelf 'troosten' met nog een zak dat deed ik vroeger nl. wel
Ik hoop alleen wel dat je er van genoten hebt
Dan is er toch ook niets aan de hand? Je neemt wat lekkers en je compenseert dat door extra te sporten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk waren ze lekker. Maar kan me dan echt wel tegen me kop slaan.......
Vandaag maar wat extra sporten dan....!
quote:Steven Blair, one of the nation's leading experts on the health benefits of exercise, is short and fat. He is 5-feet-5 and weighs 195 pounds
"I'm a short, fat guy who runs every day," Dr. Blair said in a recent phone interview. "I've run tens of thousands of miles over the past 40 years, and in that time I've gained 30 pounds."
"I'm not an apologist for obesity," Dr. Blair said, "but if you're active, you get a lot of health benefits even if it doesn't make you skinny."
"In our research," Dr. Blair said, "people who are obese but fit, according to cardiovascular measurement, actually have death rates half of normal weight people who are unfit."
In other words, what the new recommendations should have made clear, or at least clearer, is that exercise may not accomplish as much as some people would like it to in terms of helping them lose weight, but that there are all sorts of reasons to be active, including the prevention of heart disease, depression and even some forms of cancer.
Punten sparen? Nou die hoef ik echt niet te sparen ik mag er 30 en ik kom er maar niet aan en dan zeg ik oeps nog maar 21 punten en allemaal stukken kaas naar binnen werken en dan stoppen bij 26 puntenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
eej je kan gewoon bier meezuipen![]()
je moet dan alleen wel 5 weken punten sparen..
Dat zegt niks. De buurvrouw vroeg dat vorige week ook aan mij.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef marchien het volgende:
gisteren iemand die aan me vroeg of ik zwanger was.....
Voor de helft geef ik ook advies.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef ClioSporT het volgende:
675 euro voor het complete proces
Voor de helft geef ik advies, controleer je bloed en kijk naar je voedingspatroonquote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef ClioSporT het volgende:
Ja maar hun geven niet alleen advies, maar onderzoeken ook je bloed.. Checken dus hoe het zit met je hormonen enzo en stellen aan de hand van die resultaten een dieet samen. Dingen zoals vis vlees en zuivelproducten zitten ook in dat dieet.
M&M's ... precies mijn zwak. Ik heb mezelf 5 maanden lang voor gehouden dat als ik meer dan 35 kilo was afgevallen dat ik ze mocht en NIET eerderquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:52 schreef Koningin het volgende:
Ik baal: heb gister de verleiding van M&M's niet kunnen weerstaan. Ik was ergens en een vriendin van me had ze meegenomen. En als ik ergens een zwak voor heb, dan zijn het de gele M&M's......is geen excuus, maar toch.
Kan me nu weer voor me kop slaan...........
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om?
Het zal best, aangezien zij één van de twee vertegenwoordigers in heel europa is.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef Isabeau het volgende:
En zij krijgt commissie als jij voor 700 euro met ze in zee gaat?
Dit is het lijstje waar je je aan houdt ?quote:
10 kilo in de eerste maand, 20 na anderhalf, 30 na 4 maanden en 36 na 5 maanden. Ik vind het een hoop.quote:
quote:
het kost je maar liefst 15 ¤quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef ClioSporT het volgende:
Mja ik wil gewoon een dieetlijst hebben, maar dan moet ik volgens mij dat boek kopen.
Dankjewel, ik ga meteen even kijkenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Deze is wel geinig: http://www.sportstudio-do-it.nl/sportstudio/calorieverbruik.html
En deze extreem volledig: http://www.caloriesperhour.com/index_burn.html (vergeet niet metrisch stelsel te gebruiken).
En op http://overgewicht.eigenstart.nl/ staan er onder voedingstabellen nog een paar.
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:44 schreef Funnie het volgende:
Ik ben vandaag naar Hardenberg geweest. Ik sta vanaf vandaag op de lijst voor de Gastric Bypass. Na veel en goed nadenken en overleg.
Ik ben ook doorverwezen naar een internist. Die deze materie erg intressant vind. En een dieet doet bij een aantal mensen. Klinisch?? (in het ziekenhuis opgenomen zijn??)
Ik heb geeeeen idee wat voor een dieet. Maar zodra ik weet hoe en wat laat ik het hier uiteraard ook horen. Ben wel nieuwsgierig geworden. Mara opgenomen worden voor een dieet gaat mij iets te ver.. Letterlijk en figuurlijk. Maar ik ga wel het gesprek aan.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:47 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb het fotoboekt ontdekt, en dus ook maar een profiel aangemaakt. Misschien dat jullie ook wel interesse hebben in mijn een voor/na foto. Dus:
Voor: (ergens in 2002)
[afbeelding]
na: (december 2004)
[afbeelding]
ik had me trouwens op die onderste foto wel even mogen scheren
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
M&M's ... precies mijn zwak. Ik heb mezelf 5 maanden lang voor gehouden dat als ik meer dan 35 kilo was afgevallen dat ik ze mocht en NIET eerder.
Links zoals ik er twee jaar geleden uitzag en rechts zoals ik er nu uit zie.quote:De mannen in dit topic doen het goed!
zijn er meer users met voor/na foto's? ik vind het bemoedigend
Daar is dit topic voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef WNE het volgende:
Beetje lang verhaal geworden maar moest even mij ei kwijt
Echt niet? We zijn niet eng.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef Fannetje het volgende:
Helaas dames, ik zou wel willen, maar ik durf nietBen niet zo'n sauna-ganger...
Daar was ik dus ook altijd best wel bang voor... maar misschien komt het nog goed dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera voor die fotos! Ik denk altijd, hoeveel ik ook afval, volgens mij krijg je nooit een "normaal" gezicht, aan deze fotos te zien dus wel! Hoop doet leven!
Dat dacht ik ook altijd. Maar het rare was dat bij mij pas toen ik al meer dan 20 kilo was afgevallen mijn gezicht dunner werd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera voor die fotos! Ik denk altijd, hoeveel ik ook afval, volgens mij krijg je nooit een "normaal" gezicht, aan deze fotos te zien dus wel! Hoop doet leven!
Ja, dat Miss_Dquote:
Ik had het ineens met een kilo of 8. Dat mijn gezicht echt een sprong leek te maken. Helaas was dat een sprong van echt dikke pafkop naar "normaal dik gezicht". Ik zou zeker wel willen dat er in mijn gezicht nog meer afgaat, dat de lijnen wat duidelijker zijn zeg maar. Maar ik verwacht idd, dat ik daarvoor echt minstens 25 kilo afgevallen moet zijn, iig in de buurt van mijn streefgewicht moet zitten.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef WNE het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Maar het rare was dat bij mij pas toen ik al meer dan 20 kilo was afgevallen mijn gezicht dunner werd.
Drink gewoon water, cola light is troepquote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben bezig met een dieet, maar vroeg me af of je nou gewoon cola light mag drinken als je daar zin in hebt??? Hoort niet bij het dieet natuurlijk, maar aangezien het light is moet het geen kwaad kunnen dacht ik ?
Heeft het dieet daar geen 'regels' voor?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben bezig met een dieet, maar vroeg me af of je nou gewoon cola light mag drinken als je daar zin in hebt??? Hoort niet bij het dieet natuurlijk, maar aangezien het light is moet het geen kwaad kunnen dacht ik ?
Waarom groente of pasta?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:35 schreef cosmick het volgende:
Opzich val ik wel heul erg snel af eigenljik. Is dat wel gezond? Ik eet 's morgens een bakje cornflakes, 's middag drie bruine boterhammen en 's avonds vis met salade, groente of pasta. Eigenljk geen grote stukken vlees meer. En alleen in het weekend een glaasje wijn of bier. Daarnaast fiets ik dagelijks een stukje en drink zo'n 2 liter water per dag.. Moet toch gezond dacht ???
Misschien nog wat fruit tussendoor?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:35 schreef cosmick het volgende:
Opzich val ik wel heul erg snel af eigenljik. Is dat wel gezond? Ik eet 's morgens een bakje cornflakes, 's middag drie bruine boterhammen en 's avonds vis met salade, groente of pasta. Eigenljk geen grote stukken vlees meer. En alleen in het weekend een glaasje wijn of bier. Daarnaast fiets ik dagelijks een stukje en drink zo'n 2 liter water per dag.. Moet toch gezond dacht ???
Sowieso twee appeltjes per dag en af en toe een sinasappel. Ik eet wel vlees hoor, maar niet dagelijks en dan geen grote lompe biefstukken meer enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien nog wat fruit tussendoor?
In vlees zitten toch ook bepaalde stoffen die je nodig hebt.
week 2 Beessie-jen (1.85) (33) was 115.5 weegt nu 111.9 en wil graag 85 kg wegen -3.6quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
Week 1 Beessie-jen (1.85) ( 33 ) was 115.5, weegt nu 112.9 en wil graag 85 wegen -2.6
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Pandorah het volgende:
Hier gaat het afvallen niet super maar da's niet zo gek als je oma is overleden vorige week.
Thanxquote:Miss_D: je kan ook eens kijken op de markt of je leuke dingen ziet. Anders gewoon bij de V&D kijken voor lekkere rekbare kleding.
Dan kijk ik zeker verkeerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:28 schreef Koningin het volgende:
Miss_D: bij de Wehkamp en Neckermann heb je ook sportkleding in alle maten!
Ik snap hem nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:28 schreef YPPY het volgende:
Bij de aldi heb ik ook kleren gehaald, dat gaat tot vrij groot. Volgens mijn tijdelijke hardloopdocent is dat ook goed spul. Bij de perry sport heb ik een trainingspak gekocht. Dat was van onbekend merk. Het jasje heeft een normale maat, maar de broek is veel groter dan een ander merk in dezelfde maat. Snap je het nog?(normaal heb ik broeken m of l, maar bij deze is zelfs s al groot).
Jee, wat heb ik dan? XXXXXL?quote:
Ik ben toch zondag goed geslaagd, en mijn zusje ook. Het kleinste dat we gekocht hebben is 1 broek in maat 44 die wat ruim zat. Alle rest was 46-48 voor broeken en blouses, en het meeste kwam niet van de grote-maten afdeling! We waren beide verbaasd, en we gingen naar huis met (in totaal) 4 broeken en 5 blouses.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb maat XXXXXXXL
Daarom, miss_sly, durf ik de H&M niet meer in. Hier hebben ze namelijk geen grote-matenmode
Ik heb ook een broek gekochtquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben toch zondag goed geslaagd, en mijn zusje ook. Het kleinste dat we gekocht hebben is 1 broek in maat 44 die wat ruim zat. Alle rest was 46-48 voor broeken en blouses, en het meeste kwam niet van de grote-maten afdeling! We waren beide verbaasd, en we gingen naar huis met (in totaal) 4 broeken en 5 blouses.
Oh Pandorah, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Pandorah het volgende:
Hier gaat het afvallen niet super maar da's niet zo gek als je oma is overleden vorige week.
Als je het zo druk hebt val je misschien juist wel afquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:43 schreef Droeke het volgende:
[..]
Oh Pandorah, heel veel sterkte.
Mijn oma is op dit moment ook erg slecht (heeft haar laatste sacrament al gehad) en ik moet zaterdag voor mijn werk naar Cyprus. Klinkt allemaal heel erg leuk, maar als je ziet wat voor programma we daar hebben, blijf ik liever hier gewoon mijn week werken hoor!!! Het is echt helemaal propvol (iedere dag van 9.15 tot 18.00) en 3 dagen zelfs avondprogramma. Ben benieuwd of ik er nog levend uitkom, zie er erg tegenop. En ik moet nog maar afwachten in hoeverre ik daar mijn eetgewoonten vast kan houden (ander land met andere gewoonten) dus ik hoop dat ik na die 8 dagen niet teveel ben bijgekomen... *zucht*
Bij de Piet Kerkhof hadden ze vorig jaar een aanbieding van broeken van een bepaald merk, en dat ging tot XXL... Nou, XXL kreeg ik niet eens boven m'n knieën gehesenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, daar moet ik toch nog heen vandaag, kan ik gelijk even kijken.
Ik heb ook een site gevonden met sportkleding, daar hadden ze t/m xxl, ik dacht: goh, das interessant... was maat 42 XXL
Hoe bedoel je, mensen een complex aanpraten
Nou ik ben bezig te promoveren (aan de universiteit). Het is een summerschool (maw: hele dagen college, werkgroepen e.d.) dus veel bewegen verwacht ik niet te doen, helaas. Ben nogal verslaafd aan sport dus baal er nogal van. Het enige ieniminie lichtpuntje is dat ze in het hotel waarschijnlijk een sportzaal hebben (en ik me soms dus 's avonds lekker kan afraggen) en een romeins stoombad (en reken maar dat ik daar ZEKER gebruik van maak). Verder moet ik een presentatie houden van minimaal een half uur (en ik heb een MEGA-HEKEL aan presentaties) en die ben ik dus nu aan het voorbereiden. Maar het lukt niet zo. Ik heb mezelf beloofd dat ik naar huis mag als ik mijn presentatie af heb... ziet er niet naar uit dat het erg opschiet..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:07 schreef Koningin het volgende:
Wat voor werk doe je Droeke? Als het geen zittend werk is, dan blijf je wel in beweging op Cyprus.
Zo te lezen moet je toch 's avonds wel genoeg stoom kunnen afblazen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:43 schreef Droeke het volgende:
[..]
Nou ik ben bezig te promoveren (aan de universiteit). Het is een summerschool (maw: hele dagen college, werkgroepen e.d.) dus veel bewegen verwacht ik niet te doen, helaas. Ben nogal verslaafd aan sport dus baal er nogal van. Het enige ieniminie lichtpuntje is dat ze in het hotel waarschijnlijk een sportzaal hebben (en ik me soms dus 's avonds lekker kan afraggen) en een romeins stoombad (en reken maar dat ik daar ZEKER gebruik van maak). Verder moet ik een presentatie houden van minimaal een half uur (en ik heb een MEGA-HEKEL aan presentaties) en die ben ik dus nu aan het voorbereiden. Maar het lukt niet zo. Ik heb mezelf beloofd dat ik naar huis mag als ik mijn presentatie af heb... ziet er niet naar uit dat het erg opschiet..
En oh ja, ik 'mag' (lees: moet) nog 'maar' 12 artikelen lezen voor zaterdag, elk rond de 20 bladzijden... hah, wat kijk ik daar toch naar uit... NOT
Haha, ja volgens mij was het daar gister 28 graden dus dat is wel lekker ja. Maar goed, presentatie is af!!! Ik mag dalijk dus lekker naar huis, maar ik zal vanavond eens moeten beginnen aan mijn literatuurlijst die ik nog voor zaterdag moet doorploeteren. Ach, strakjes even lekker sporten en dan is mijn gare gevoel ook wel weg. Gelukkig ben ik niet door de stress gaan eten, dat is toch ook al heel fijn! En nu eerst 2 lekkere dagen vrij!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo te lezen moet je toch 's avonds wel genoeg stoom kunnen afblazen!
Veel plezier in ieder geval. Het is zeker al beter weer daar dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |