Heel veel sterktequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Pandorah het volgende:
Hier gaat het afvallen niet super maar da's niet zo gek als je oma is overleden vorige week.
Thanxquote:Miss_D: je kan ook eens kijken op de markt of je leuke dingen ziet. Anders gewoon bij de V&D kijken voor lekkere rekbare kleding.
Dan kijk ik zeker verkeerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:28 schreef Koningin het volgende:
Miss_D: bij de Wehkamp en Neckermann heb je ook sportkleding in alle maten!
Ik snap hem nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:28 schreef YPPY het volgende:
Bij de aldi heb ik ook kleren gehaald, dat gaat tot vrij groot. Volgens mijn tijdelijke hardloopdocent is dat ook goed spul. Bij de perry sport heb ik een trainingspak gekocht. Dat was van onbekend merk. Het jasje heeft een normale maat, maar de broek is veel groter dan een ander merk in dezelfde maat. Snap je het nog?(normaal heb ik broeken m of l, maar bij deze is zelfs s al groot).
Jee, wat heb ik dan? XXXXXL?quote:
Ik ben toch zondag goed geslaagd, en mijn zusje ook. Het kleinste dat we gekocht hebben is 1 broek in maat 44 die wat ruim zat. Alle rest was 46-48 voor broeken en blouses, en het meeste kwam niet van de grote-maten afdeling! We waren beide verbaasd, en we gingen naar huis met (in totaal) 4 broeken en 5 blouses.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb maat XXXXXXXL
Daarom, miss_sly, durf ik de H&M niet meer in. Hier hebben ze namelijk geen grote-matenmode
Ik heb ook een broek gekochtquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben toch zondag goed geslaagd, en mijn zusje ook. Het kleinste dat we gekocht hebben is 1 broek in maat 44 die wat ruim zat. Alle rest was 46-48 voor broeken en blouses, en het meeste kwam niet van de grote-maten afdeling! We waren beide verbaasd, en we gingen naar huis met (in totaal) 4 broeken en 5 blouses.
Oh Pandorah, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Pandorah het volgende:
Hier gaat het afvallen niet super maar da's niet zo gek als je oma is overleden vorige week.
Als je het zo druk hebt val je misschien juist wel afquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:43 schreef Droeke het volgende:
[..]
Oh Pandorah, heel veel sterkte.
Mijn oma is op dit moment ook erg slecht (heeft haar laatste sacrament al gehad) en ik moet zaterdag voor mijn werk naar Cyprus. Klinkt allemaal heel erg leuk, maar als je ziet wat voor programma we daar hebben, blijf ik liever hier gewoon mijn week werken hoor!!! Het is echt helemaal propvol (iedere dag van 9.15 tot 18.00) en 3 dagen zelfs avondprogramma. Ben benieuwd of ik er nog levend uitkom, zie er erg tegenop. En ik moet nog maar afwachten in hoeverre ik daar mijn eetgewoonten vast kan houden (ander land met andere gewoonten) dus ik hoop dat ik na die 8 dagen niet teveel ben bijgekomen... *zucht*
Bij de Piet Kerkhof hadden ze vorig jaar een aanbieding van broeken van een bepaald merk, en dat ging tot XXL... Nou, XXL kreeg ik niet eens boven m'n knieën gehesenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, daar moet ik toch nog heen vandaag, kan ik gelijk even kijken.
Ik heb ook een site gevonden met sportkleding, daar hadden ze t/m xxl, ik dacht: goh, das interessant... was maat 42 XXL
Hoe bedoel je, mensen een complex aanpraten
Nou ik ben bezig te promoveren (aan de universiteit). Het is een summerschool (maw: hele dagen college, werkgroepen e.d.) dus veel bewegen verwacht ik niet te doen, helaas. Ben nogal verslaafd aan sport dus baal er nogal van. Het enige ieniminie lichtpuntje is dat ze in het hotel waarschijnlijk een sportzaal hebben (en ik me soms dus 's avonds lekker kan afraggen) en een romeins stoombad (en reken maar dat ik daar ZEKER gebruik van maak). Verder moet ik een presentatie houden van minimaal een half uur (en ik heb een MEGA-HEKEL aan presentaties) en die ben ik dus nu aan het voorbereiden. Maar het lukt niet zo. Ik heb mezelf beloofd dat ik naar huis mag als ik mijn presentatie af heb... ziet er niet naar uit dat het erg opschiet..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:07 schreef Koningin het volgende:
Wat voor werk doe je Droeke? Als het geen zittend werk is, dan blijf je wel in beweging op Cyprus.
Zo te lezen moet je toch 's avonds wel genoeg stoom kunnen afblazen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:43 schreef Droeke het volgende:
[..]
Nou ik ben bezig te promoveren (aan de universiteit). Het is een summerschool (maw: hele dagen college, werkgroepen e.d.) dus veel bewegen verwacht ik niet te doen, helaas. Ben nogal verslaafd aan sport dus baal er nogal van. Het enige ieniminie lichtpuntje is dat ze in het hotel waarschijnlijk een sportzaal hebben (en ik me soms dus 's avonds lekker kan afraggen) en een romeins stoombad (en reken maar dat ik daar ZEKER gebruik van maak). Verder moet ik een presentatie houden van minimaal een half uur (en ik heb een MEGA-HEKEL aan presentaties) en die ben ik dus nu aan het voorbereiden. Maar het lukt niet zo. Ik heb mezelf beloofd dat ik naar huis mag als ik mijn presentatie af heb... ziet er niet naar uit dat het erg opschiet..
En oh ja, ik 'mag' (lees: moet) nog 'maar' 12 artikelen lezen voor zaterdag, elk rond de 20 bladzijden... hah, wat kijk ik daar toch naar uit... NOT
Haha, ja volgens mij was het daar gister 28 graden dus dat is wel lekker ja. Maar goed, presentatie is af!!! Ik mag dalijk dus lekker naar huis, maar ik zal vanavond eens moeten beginnen aan mijn literatuurlijst die ik nog voor zaterdag moet doorploeteren. Ach, strakjes even lekker sporten en dan is mijn gare gevoel ook wel weg. Gelukkig ben ik niet door de stress gaan eten, dat is toch ook al heel fijn! En nu eerst 2 lekkere dagen vrij!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo te lezen moet je toch 's avonds wel genoeg stoom kunnen afblazen!
Veel plezier in ieder geval. Het is zeker al beter weer daar dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |