abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26418486
Ik reageer morgen wat uitgebreider want ik zie nu niet wat ik typ (jaja, handig die antieke computers ). Met gewichtupdaten met inderdaad weeknummers erbij. Na 4 weken eruit gooien zou ik zo zeggen. Mensen die niet elke week updaten dan ** erachter zetten in de lijst. De updater moet dan wel zelf in de gaten houden of die mensen wel regelmatig wat zeggen (of begin met *** achter de naam en haal iedere week een * weg als ze niet reageren en uiteindelijk worden ze uit de lijst gehaald bij niet reageren? Naja, dat zal wel lastig zijn).

Dames die het moeilijk hebben: je eetgewoontes zijn niet binnen een jaar aangepast. Die foute gewoontes zijn wel 20, 25, 30 jaar geweest. Dus als het niet lukt, dan geeft het niet. Pak de draad gewoon weer op (heb ik ook gedaan) en ga verder waar je bent gebleven .
pi_26423964
22-4-2005 Koningin (1m70) (28,4) woog 84,8 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 wegen -2,8

Zoiets???

Ik ben deze week weer blijven hangen. Het is bijna een patroon: 1 week afvallen en de week erna nog hetzelfde en dat herhaalt zich weer.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:13:45 #83
3542 Gia
User under construction
pi_26424334
Update:

Oud:
Gia (1m72) (33) was 98,6 kg, weegt nu 96.4 kg en wil graag 68 kg wegen -2.2

Nieuw:
Gia (1m72) (32) was 98,6 kg, weegt nu 95.4 kg en wil graag 68 kg wegen -3.2

Een hele kilo eraf, ben erg blij.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:41:47 #84
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26426176
Ik ben ondanks de chocolade die ik eigenlijk wel elke dag eet toch nu ook weer aan het afvallen. Ik woog alweer 86

Dus loop weer bij dieetiste.. (ooh ja moest lijst nog scannen) Want ik heb een lijst gekregen (8 blzs) met voorkeur, middenweg en bij uitzondering. Voor elke groep zeg maar. Erg makkelijk als steuntje als je even niet meer weet wat nu eigenlijk beter is.

85,8 toen ik ziekenhiuis in ging, 83,7 toen ik eruit kwam. En ben nu 82,5

Echt elke dag chocolade gehad. Snap er niets van. Want ik had mij voorgenomen dat ik deze week gewoon nog mocht en dan vanaf maandag de touwtjes weer strakker gingen... Gaat het alsnog wel.. Maar ben nu toch wel opgelucht.. Van mij hoeft trouwens niet in de update Want dat vind ik nu nog te eng op 1 of andere manier...

Slechte gewoontjes die sluipen er idd gewoon weer in. Erg vreemd is dat.. Terwijl het daarvoor wel een jaar goed ging. Suikers/chocolade/chips zijn verslavend denk ik? Chips.. oh ik was een shipsmonster.. en nu? Dat is helemaal weg.. Maaaar.. daar komt voor in de plaats nu de snoepjes en chocolade. Dat at ik voor de band dus eigenlijk nooit! Dus je patraaon kan ook erg veranderen.

Volgende week moet ik mijn beslissing doorgeven. Of ik de band wil houden of dat ik voor een GBP ga. Mijn antwoord staat al vast. Maar mijn arts heeft de eindbeslissing. En niet ik. En ik wil het ook niet nu. Kan voorlopig echt geeeeen ziekenhuis meer zien..Dus wil eerst nog op vakantie en aantal dingen hierdoen.. En dan vind ik het best...

Pfft heel lang verhaal geworden. Ik wou hier ook mee laten zien. Dat ik ook mijn valkuilen heb, en door de banderosie medicatie en legere band. Ik ook weer oude gewoontes erin laat sluipen. Of er nieuwe voor in de plaats zet. Maar toch ben ik blijj dat ik de band heb. Zonder dat was ik nooit zo ver als nu gekomen! Dat staat vast.

Teigang je gaat echt heel goed.. Respect voor je hoor. Kweet hoe moelijk het is, met eetbuien enzo.

Isa, ja dan neem je snel een gewone cola als er niets anders is. Ik trouwens niet. Net als sanne. Is het er niet dan hoef ik gewoon niet. Gewone wil ik echt niet hebben. Die is zooo vreselijk zoet Dat gaat er echt niet in bij mij...

De rode duivels zijn ook net weg bij mij. Gelukkig. Normaal duurt het dan nog een week voor ik al die vocht kwijt ben. Dus ik denk echt dat ik en vocht (buikwond) en gewoon echt ben afgevallen nu. Laten we hopen dat deze trend zit voort zet.. Dan kan ik misschien onder de 80 de zomer in

Zodra alle vocht uit de buik weg is. Maandje of 2 denk ik weer. Dan ga ik opzek naar een badpak. Het zal helaas wel weer een gewone zwarte afslankende badpak worden. Ik heb laatst 1 oranje gepast met iets model..Maar ik heb gewoon geen model.. Dus dag badpak die ik zo graag wilde hebben....

Gisteren zijn de helft van de hechtingen eruit gegaan. Hij is verder tevreden over mijn buik. Heeft er echt veel werk aangehad. Maar elke keer klopte het dan weer niet. En die rare kwabbel bij mijn maag. Wil hij nog een oplossing voor zoeken. Want als ik namelijk lig. Zit daat mijn reservoir van de band onder (borstbeen) als ik sta zit die ruim 5 cm hoger.. En heb dan dus die rare kwabbel daar zitten.. verder vind ik het ook wel best. Je moet me niet bloot zien maar in kleren. En dan is het erg mooi... Laat ik het daar maar ophouden
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:43:14 #85
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26426218
ooh Gia dat gaat trouwens goed! Heb je het knopje weer gevonden???

Miss_D, ik kan mij er alles bij voorstellen hoor! Ik heb mij niet voor niets uit de lijst laten halen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:34:39 #86
3542 Gia
User under construction
pi_26427424
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef Funnie het volgende:
ooh Gia dat gaat trouwens goed! Heb je het knopje weer gevonden???

Miss_D, ik kan mij er alles bij voorstellen hoor! Ik heb mij niet voor niets uit de lijst laten halen.
Ik hoop het Funnie. Heb pas nieuwe buren gekregen en de buuv wil graag samen gaan zwemmen. Is natuurlijk ook erg goed. In mijn uppie, wilde ik dat nooit, dus ik hoop dat dit een vast gegeven gaat worden.

Ben blij dat het met jou ook de goede kant op gaat. Ik hoop dat de littekens snel genezen, onthoud dat dat een jaar kan duren voordat ze echt 'mooi' worden. (Bij mij, van de hartoperatie, zijn ze nog steeds lelijk, rood en dik en dat is al meer dan een jaar geleden.) Blijf gewoon voorlopig rustig aan doen en zet er nog niet te veel druk op. Ook al zeggen de artsen dat het daar tegen moet kunnen. Geef die littekens ruim de tijd om te kunnen genezen.
Sterkte.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:33:45 #87
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26429018
Hoi Gia,

Ja. ik kijk erg uit.. sowiezo het eerste half jaar. Want ik heb 1 keer een wondbreuk gehad. Dat gebeurde mij toen na 4 maand na de operatie. Dat wil ik geen tweede keer. En mijn matje van de vorige wondbreuk is weggehaald door de correctie. Dus tjah, ik ben er erg bang voor...

En littekens pfft die boeien mij bijna niet. (zei ze nuchter ) Want zoals ik al zei. In de kleren is het mooi. Bloot niet. En zal het ook nooit worden ook niet. En ik vind het vreselijk voor Henk om tegen een lijf 1 en al litttekens te moeten kijken. Hij heeft mij vannacht verzekerd dat hij dat niet erg vind. En gewoon van mij houdt om wie ik ben. En niet om mijn lijf.

En nu ga ik weer lekker naar buiten op mijn ligstoel genieten van de zon ....en een boekje.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:24:02 #88
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_26434648
Allen,

Ik post dit voor mijn tante, die zou graag tips willen over het verliezen van meer omvang van haar benen en de beste manier om verder af te vallen naar haar streef gewicht.

Gegevens:

Totaal afgevallen 42 kg

Ze weegt nu: 93 kg

Streefgewicht: 75 kg

Lengte: 1.69 m

Op dit moment doet ze de volgende dingen:

's ochtends:
- armbewegingen met gewichten (haltertjes) (2 keer per arm 40 keer, verschillende oefeningen)
- Stokdraaien 15 minuten + gewichten links naar rechts 15 minuten
- Fietsen een uur, hartritme tussen 115 -120 ongeveer 25,2 km/u (cardio fietsen?)

s' avonds:
- Nog een uur fietsen zie hierboven

Graag zou ik voor haar nog meer ideeën, tips of suggesties hebben zodat we haar naar de 75 kg kunnen brengen!

Alvast hartelijk dank voor alle moeite!

[ Bericht 0% gewijzigd door Raenius op 22-04-2005 16:35:31 ]
pi_26435076
Ik heb de afgelopen week echt goed mn best gedaan, maar vanmorgen was ik gewoon een kilo (!) zwaarder dan vorige week vrijdag... ik snap er echt niets van... Meestal weet ik wel waar het aan ligt, maar nu dus gewoon echt niet. Geen chips, snoep, uit eten, ijs e.d. Heel vreemd dus.. en ook wel een beetje demotiverend.. zat ik thuis eindelijk weer onder die 80, zit ik er nu weer 8 ons boven
pi_26435122
kan iemand me uitleggen hoe het kan dat ik stabiel blijf op zelfde gewicht en cm'ers er wel afgaan?
pi_26435521
Fannetje, drink je wel genoeg? Daar kun je nl. heel erg van aankomen, want dan ga je vocht vasthouden...
Dus let erop dat je genoeg drinkt, iets van 2 liter per dag, dat zou moeten helpen..

Raenius Wat goed van je tante dat ze al zoveel is afgevallen. Ze sport best wel veel zo te zien, maar misschien zou ze er nog iets anders bij kunnen gaan doen, bijvoorbeeld zwemmen of aquarobic... Ook skaten is goed voor de beenspieren... Voor de rest moet ze gewoon doorgaan zoals ze nu bezig is denk ik, ze is er nl. al veel mee afgevallen..

Babbelz Spieren wegen meer dan vet, ik denk dat jij wel vet kwijtraakt, maar er ook spieren bijkrijgt, gevolg, je blijft op hetzelfde gewicht... Maar je wordt wel dunner....
zoiets zal het wel zijn... Ik weet niet hoeveel je erbij sport...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 17:04:30 #92
43556 miss_dynastie
pi_26435573
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Babbelzz het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe het kan dat ik stabiel blijf op zelfde gewicht en cm'ers er wel afgaan?
Geen idee, zouden daar algemene regels voor zijn? Ik denk dat je voor dat soort dingen beter begeleiding kunt zoeken bij de sportschool o.i.d. Overigens niet om lullig te zijn hoor, maar ik denk dat iedereen anders 'werkt'.
pi_26436508
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef Raenius het volgende:

's ochtends:
- armbewegingen met gewichten (haltertjes) (2 keer per arm 40 keer, verschillende oefeningen)
- Stokdraaien 15 minuten + gewichten links naar rechts 15 minuten
- Fietsen een uur, hartritme tussen 115 -120 ongeveer 25,2 km/u (cardio fietsen?)
Als ik haar was zou ik iets hoger gaan zitten qua hartslag, zo tussen de 130 en 140 Ook zoals idd al gezegd: zwemmen

Succes!
pi_26436518
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Babbelzz het volgende:
Doe je aan krachttraining op dit moment?
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:00:40 #95
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26436772
Nog maar een keer mijn update
oud: marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0
nieuw: marchien (1m74) (26,09) was 87 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -8,0

Ik weet dat ik een wat slapend lid ben, maar ik wil wel graag in het lijstje en ik lurk ook wel
Carpe diem
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:26:10 #96
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26437366
Isabeau Jammer zeg! Ik had het trouwqens helemaal niet aan je gezien.
Maar nu er weer lekker tegenaan? Voorstel: de volgende keer dat ik er ben iets maken met HEEEEEL veel groente en fruit. Een gezonder-dan-gezond maaltijd. Ten eerste leuk om te doen en ten tweede ook goed voor ons en onze wederhelften
(en nee, dan Geen appeltaart )
Carpe diem
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:14:44 #97
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26438552
Kom op dames, volhouden! Weg met de gewone cola en snoepjes.
(zeg ik met een bakje chocolade op tafel )

Het afleren van oude gewoontes is onmogelijk lijkt wel. Ik ben nu ook al lang bezig, maar appeltaart blijft zo aantrekkelijk en pindakaas, hagelslag en pasta ook en nootjes en blokjes kaas. Eens per maand mag ik chocolade van mezelf en ik tel echt af daar naartoe.
Toch hoef ik nu geen magnums, slagroom en boterkoek meer, daar krijg ik (gelukkig) last van mijn buik van. Dat is het enige soort spul waar ik nu makkelijk af kan blijven.

We gaan weer meeten komende week, gaan er hier nog meer mensen mee? Het wordt erg gezellig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26438756
leuk topic! Ik ben zelf momenteel ook bezig met afvallen. Ben van 126 kilo naar 90 nu gegaan (hier een foto voor wie er interesse in heeft).

Ik wil naar 85, maar merk dat de laatste loodjes momenteel wel erg zwaar wegen. Ik heb er 4 maanden over gedaan en ik kan je zeggen dat al het positieve wat ik hierdoor nu meemaak het allemaal ontzettend waard is geweest.

Volhouden allemaal! .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_26439280
quote:
[b]Op vrijdag 22 april 2005 19:14

We gaan weer meeten komende week, gaan er hier nog meer mensen mee? Het wordt erg gezellig.
Ik twijfel nog heel erg, dus waarschijnlijk niet..
pi_26439327
Woo, Ratmen! Ziet er goed uit zeg Echt knap van je, nu zo houden hoor

ik heb vanmiddag appeltaart op (van een collega, zelfgebakken) en vanavond chinees (gebakken banaan o.a.)
Gaat prima hier
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')