Ik ben ondanks de chocolade die ik eigenlijk wel elke dag eet
![]()
toch nu ook weer aan het afvallen. Ik woog alweer 86
Dus loop weer bij dieetiste.. (ooh ja moest lijst nog scannen) Want ik heb een lijst gekregen (8 blzs) met voorkeur, middenweg en bij uitzondering. Voor elke groep zeg maar. Erg makkelijk als steuntje als je even niet meer weet wat nu eigenlijk beter is.
85,8 toen ik ziekenhiuis in ging, 83,7 toen ik eruit kwam. En ben nu 82,5
Echt elke dag chocolade gehad. Snap er niets van. Want ik had mij voorgenomen dat ik deze week gewoon nog mocht en dan vanaf maandag de touwtjes weer strakker gingen... Gaat het alsnog wel.. Maar ben nu toch wel opgelucht.. Van mij hoeft trouwens niet in de update
![]()
Want dat vind ik nu nog te eng op 1 of andere manier...
Slechte gewoontjes die sluipen er idd gewoon weer in. Erg vreemd is dat.. Terwijl het daarvoor wel een jaar goed ging. Suikers/chocolade/chips zijn verslavend denk ik? Chips.. oh ik was een shipsmonster.. en nu? Dat is helemaal weg.. Maaaar.. daar komt voor in de plaats nu de snoepjes en chocolade. Dat at ik voor de band dus eigenlijk nooit! Dus je patraaon kan ook erg veranderen.
Volgende week moet ik mijn beslissing doorgeven. Of ik de band wil houden of dat ik voor een GBP ga. Mijn antwoord staat al vast. Maar mijn arts heeft de eindbeslissing. En niet ik. En ik wil het ook niet nu. Kan voorlopig echt geeeeen ziekenhuis meer zien..Dus wil eerst nog op vakantie en aantal dingen hierdoen.. En dan vind ik het best...
Pfft heel lang verhaal geworden. Ik wou hier ook mee laten zien. Dat ik ook mijn valkuilen heb, en door de banderosie medicatie en legere band. Ik ook weer oude gewoontes erin laat sluipen. Of er nieuwe voor in de plaats zet. Maar toch ben ik blijj dat ik de band heb. Zonder dat was ik nooit zo ver als nu gekomen! Dat staat vast.
Teigang je gaat echt heel goed.. Respect voor je hoor. Kweet hoe moelijk het is, met eetbuien enzo.
Isa, ja dan neem je snel een gewone cola als er niets anders is. Ik trouwens niet. Net als sanne. Is het er niet dan hoef ik gewoon niet. Gewone wil ik echt niet hebben. Die is zooo vreselijk zoet
![]()
Dat gaat er echt niet in bij mij...
De rode duivels zijn ook net weg bij mij. Gelukkig. Normaal duurt het dan nog een week voor ik al die vocht kwijt ben. Dus ik denk echt dat ik en vocht (buikwond) en gewoon echt ben afgevallen nu. Laten we hopen dat deze trend zit voort zet.. Dan kan ik misschien onder de 80 de zomer in
![]()
Zodra alle vocht uit de buik weg is. Maandje of 2 denk ik weer. Dan ga ik opzek naar een badpak. Het zal helaas wel weer een gewone zwarte afslankende badpak worden. Ik heb laatst 1 oranje gepast met iets model..Maar ik heb gewoon geen model.. Dus dag badpak die ik zo graag wilde hebben....
Gisteren zijn de helft van de hechtingen eruit gegaan. Hij is verder tevreden over mijn buik. Heeft er echt veel werk aangehad. Maar elke keer klopte het dan weer niet. En die rare kwabbel bij mijn maag. Wil hij nog een oplossing voor zoeken. Want als ik namelijk lig. Zit daat mijn reservoir van de band onder (borstbeen) als ik sta zit die ruim 5 cm hoger.. En heb dan dus die rare kwabbel daar zitten.. verder vind ik het ook wel best. Je moet me niet bloot zien maar in kleren. En dan is het erg mooi... Laat ik het daar maar ophouden