abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2005 @ 14:32:25 #176
43556 miss_dynastie
pi_26519875
Vervelend is dat he, Isa? Net als een vriendin van me die maatje 36 heeft, en meent dat ze tegen mij wel kan zanikken over dr vetrollen want ach, ik heb het wel geaccepteerd (dat denkt zij dus). Ben al een keer heel erg boos geworden, maar een echte eye-opener heb ik nog niet kunnen bewerkstelligen Overigens voelde ik me toen ik in maatje 36 paste ook 'dik': als ik nu die foto's bekijk, kan ik echt wel janken, ik was dus echt allesbehalve dik en bedankt he, mam.
pi_26521500
Maar vervolgens lopen dat soorten meiden wel met korte topjes en strakke spijkerbroeken en op het strand in de bikini. Als je jezelf echt dik vind dan doe je dat dus niet
Ik heb het idee dat ze maar al te graag hun kleine 'vetrolletjes' laten zien, zodat nog eens bevestigd wordt dat ze niet dik zijn.
pi_26529065
Leuk stukje over te dik zijn en wèl veel bewegen: http://www.nytimes.com/20(...)yles/21exercise.html

Voor wie geen zin heeft dat te lezen hier een paar quotes uit dat stuk:
quote:
Steven Blair, one of the nation's leading experts on the health benefits of exercise, is short and fat. He is 5-feet-5 and weighs 195 pounds

"I'm a short, fat guy who runs every day," Dr. Blair said in a recent phone interview. "I've run tens of thousands of miles over the past 40 years, and in that time I've gained 30 pounds."

"I'm not an apologist for obesity," Dr. Blair said, "but if you're active, you get a lot of health benefits even if it doesn't make you skinny."

"In our research," Dr. Blair said, "people who are obese but fit, according to cardiovascular measurement, actually have death rates half of normal weight people who are unfit."

In other words, what the new recommendations should have made clear, or at least clearer, is that exercise may not accomplish as much as some people would like it to in terms of helping them lose weight, but that there are all sorts of reasons to be active, including the prevention of heart disease, depression and even some forms of cancer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:12:43 #179
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26530803
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

eej je kan gewoon bier meezuipen

je moet dan alleen wel 5 weken punten sparen..
Punten sparen? Nou die hoef ik echt niet te sparen ik mag er 30 en ik kom er maar niet aan en dan zeg ik oeps nog maar 21 punten en allemaal stukken kaas naar binnen werken en dan stoppen bij 26 punten . Nee biertje in het weekend lukt wel

2 kilo in 10 dagen trouwens...niet slecht toch?
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:31:27 #180
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26533128
octopussy, dat lijkt mij ook zeer naar om te moeten mee maken.. Sanne is nu 8 maand.. kmoet er niet aan denken hoor bah..

heeel veeel sterkte
  woensdag 27 april 2005 @ 10:54:57 #181
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26539930
OCtopussy, veel sterkte....
Isabeau: kop op! het knopje gaat wel weer om!
gisteren iemand die aan me vroeg of ik zwanger was.....
Carpe diem
pi_26541522
Ik heb net superzalige brownies gehad van een stagiere die wegging. Vers gebakken en ik kon het niet weerstaan. Doch eerst een poging gewaagd "ik hoef niet hoor" en daarbij met mijn armen een ronde beweging makend "ik dij al teveel uit". Zegt de arts naast me "welnee, je kan het hebben hoor" Yeah, right
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26541555
Hebben jullie het programma van dr cohen wel eens geprobeerd ???

http://www.1personaldiet.com/

De site staat op nummer 1 als je zoekt op dr cohen bij google dus dat zegt wel wat

Vorige week stond er een artikel over in de postiljon (rotterdams weekblad) en vandaag kwam er een vertegenwoordig van hun bij ons langs.

Er word bloed geprikt om het 1 en ander te onderzoeken en aan de hand van die resultaten wordt er een dieet gemaakt. Dat dieet leidt er dan toe dat je hormonen in evenwicht worden gebracht zodat je dus afvalt.. Het klonk interessant en die vertegenwoordiger had ook een zooi foto's van mensen die best wel veel waren afgevallen. Nou kunnen die foto's ook zomaar ergens vandaan geplukt zijn, maar toch klonk het wel een beetje interessant allemaal.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_26541623
Zover ik weet (maar pin me er niet op vast) hou je door een hormonale disbalans alleen maar extra vocht vast (tot 2 liter) en heeft vetweefsel zèlf invloed op je hormonen, maar niet andersom. Maar ik kan het mis hebben.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 12:26:57 #185
43556 miss_dynastie
pi_26541870
En de kosten, ClioSporT?
pi_26541917
675 euro voor het complete proces
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_26542020
stukje uit de krant:

Aan de basis van die dieet ligt het in balans brengen van een drietal hormonen: de disbalans tussen insuline, serotonine en het groeihormoon veroorzaakt een stofwisselingsprobleem waardoor er onder meer een constante behoefte aan voedsel is, het voedsel in vet in plaats van energie wordt omgezet, dieeten tijdelijk resultaat bieden, er vocht wordt vasgehouden, er gevaard dreigt voor diabetes en darmen geirriteerd kunnen raken.

Het lichaam wordt door het eetprogramma dat Ariena (vrouw op de foto) en inmiddels wereldwijd veel vrouwen en mannen, inclusief vele artsen van het internationale medisch team volgden, in staat gesteld de natuurlijke, chemische disbalans tussen de hormonen te corrigeren.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:44:41 #188
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26542285
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef marchien het volgende:
gisteren iemand die aan me vroeg of ik zwanger was.....
Dat zegt niks. De buurvrouw vroeg dat vorige week ook aan mij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 27 april 2005 @ 12:46:27 #189
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26542332
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef ClioSporT het volgende:
675 euro voor het complete proces
Voor de helft geef ik ook advies.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26542551
Ja maar hun geven niet alleen advies, maar onderzoeken ook je bloed.. Checken dus hoe het zit met je hormonen enzo en stellen aan de hand van die resultaten een dieet samen. Dingen zoals vis vlees en zuivelproducten zitten ook in dat dieet.
pi_26543421
Heeft dat niet wat weg van het bloedgroepdieet?
Niet dat ik exact weet wat dat dieet inhoudt, maar aan de hand van de naam zou je wel overeenkomsten verwachten.
pi_26543529
nee, je bloedgroep is niet van belang.
pi_26544329
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef ClioSporT het volgende:
Ja maar hun geven niet alleen advies, maar onderzoeken ook je bloed.. Checken dus hoe het zit met je hormonen enzo en stellen aan de hand van die resultaten een dieet samen. Dingen zoals vis vlees en zuivelproducten zitten ook in dat dieet.
Voor de helft geef ik advies, controleer je bloed en kijk naar je voedingspatroon
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 14:08:47 #194
43556 miss_dynastie
pi_26544407
Ik vind het vrij veel geld.
Wat denken artsen hiervan? Isa, heb jij een 'professionele' mening?
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 14:09:31 #195
43556 miss_dynastie
pi_26544433
Oh, wacht... Isa had al een reactie geplaatst
Druk dan ook eens een keer gelijk op invoeren, miss_d
pi_26544500
Ik ben heel erg sceptisch, maar ik kan het niet de hemel inprijzen of afkraken omdat ik gewoon te weinig weet van wat ze doen en willen. Ik kan me er wel in verdiepen (en hey, ik heb in mijn huidige coschap vrije tijd te over, maar ik mag niet naar huis ), dus ik zal morgen of zo eens rondneuzen.
pi_26550031
Ik zat te twijfelen om het te doen, maar vind het wel vreemd dat de verzekering dit niet vergoed.. Hoe meer gezonde mensen hoe minder kosten voor de verzekering uiteindelijk toch..
Blijkbaar denkt de verzekering er niet zo over.. Waarschijnlijk doe ik het dus gewoon niet ook al zou ik die 700 euro makkelijk kunnen betalen..
pi_26550125
Ik denk dat je die 700 euro veel beter op een andere manier kunt besteden, ik heb niet zo veel vertrouwen in deze methode, ClioSporT. Je zult het uiteindelijk echt zelf moeten doen. De oorzaak voor overgewicht ligt zelden in een organische oorzaak zoals ze je voorspiegelen op die site.
pi_26550368
Deze vrouw, http://www.1stpersonaldiet.com/kralingen.htm , was dus vanochtend bij ons thuis. Er waren volgens haar dus mensen, waar ze ook foto's van had, die rond de 30 kilo kwijt waren binnen 3 maanden. Daar zou iedereen wel 700 euro voor willen betalen ja
Dat kan haast nooit gezond zijn binnen zo'n korte periode denk ik.
Ik ga toch de huisdokter vragen of er een beetje logica zit in zo'n bloedonderzoek.
pi_26550430
En zij krijgt commissie als jij voor 700 euro met ze in zee gaat?
En het gaat niet om het aantal kilo's wat je afvalt in welke tijd, het gaat erom dat het eraf blijft. Onderzoek wijst massaal uit dat heel veel afvallen in korte tijd funest is voor je stofwisseling waardoor je binnen no time al je kilo's terug hebt (en vaak meer) plus meer moeite met het volgende dieet (enter cirkelwerking).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')