abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 12:06:07 #226
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26566448
das een heeeeel verschil hoor!

donderdag 28 april 2005 @ 12:59:59 #227
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26567859
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:47 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb het fotoboekt ontdekt, en dus ook maar een profiel aangemaakt. Misschien dat jullie ook wel interesse hebben in mijn een voor/na foto. Dus:

Voor: (ergens in 2002)
[afbeelding]

na: (december 2004)
[afbeelding]

ik had me trouwens op die onderste foto wel even mogen scheren
De mannen in dit topic doen het goed!
zijn er meer users met voor/na foto's? ik vind het bemoedigend
Carpe diem
  donderdag 28 april 2005 @ 13:15:50 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_26568255
inderdaad een mooi verschil

Hier gaat het nog steeds goed. ook al hebben we een weekje vakantie. hou me toch vrij goed aan de regels.
ben benieuwd wat ik zondag voor de update kan vermelden.

ben deze keer echt gemotiveerd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_26571900
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef RATMEN het volgende:

[..]

M&M's ... precies mijn zwak. Ik heb mezelf 5 maanden lang voor gehouden dat als ik meer dan 35 kilo was afgevallen dat ik ze mocht en NIET eerder .
Dat zou ik dus echt niet kunnen, respect!

Kaputwiehund, ziet er goed uit!!

Ik kreeg gister een pakketje bij de post. Via de life and cooking site had ik blijkbaar meegedaan aan een prijsvraag. Nu heb ik voor 2 weken Slimfast Low Cal Low Carb gewonnen Dus soepjes, repen en shakes.
Iemand er ervaring mee? Misschien wil iemand het over kopen?
Anders ga ik het gewoon een weekje eens zelf proberen, anders zo zonde.
pi_26572098
Ik heb toch wel veel gelezen over het slimfast low cal low carb, maar snap het nog steeds niet zo.
De normale slimfast lijn zijn maaltijdvervangers maar dit is toch wel anders, iemand een idee?
pi_26573599
quote:
De mannen in dit topic doen het goed!
zijn er meer users met voor/na foto's? ik vind het bemoedigend
Links zoals ik er twee jaar geleden uitzag en rechts zoals ik er nu uit zie.

Heeft me meer dan een jaar gekost om dit te bereiken. Ben van de 103 naar de 77 kilo gegaan. Heb mijn eet patroon radikaal moeten aanpassen en ben gaan sporten. Nu mijn conditie sterk is verbeterd maakt het ook niet meer uit of ik wel eens slecht eet. Ik voel me nu stukken beter als vroeger en zie er een stuk beter uit al zeg ik het zelf.
pi_26580316
Wat een verschillen allemaal zeg!!
Goed hoor!

Ow, en Koningin, ik heb wel eens zo'n low cal-low carb reep gegeten. Nou, smaakt nergens naar!
Ik zou het lekker proberen en als je het niet lekker vindt, dan gewoon kijken of iemand het over wil nemen!
pi_26580513
@ Beatrix: die low carp repen kun je ws wel verkopen op het Atkins forum... ff googelen en je vind het zo! succes er mee
@darkphorze: het zijn repen die passen in Koolhydraatlaag dieet, zoals Atkins en south beach. De mensen die SB volgen gebruiken ze zelden en gaan liever voor echte tussendoortjes, met echte vezels en KH
@ kaputwieehond&WNE.... sjonge zeg wat een verschill.... zo kun je maar zien hoe (over)gewicht je uitsraling bepaalt... je lijkt een heel ander mens....
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:36:36 #235
43556 miss_dynastie
pi_26581250
Koningin, ik zou me niet een hele week aan alleen dat spul wagen. Misschien een of twee maaltijden vervangen, maar niet alleen maar dat spul. Ik word er vrij depri van namelijk
pi_26581643
ik heb laatst eens een atkins-vriendelijke chocoladereep gekocht. Hij smaakte op zich wel prima (nog net niet zoals echt chocola, hier spreekt een kenner) maar ik schrok een beetje van de voedingswaarde. Er zit inderdaad weinig suiker in, maar dat is vervangen door zoetstoffen zoals sorbitol. Die zoetstoffen zijn zeker niet calorie-arm!
Het vetgehalte was trouwens best hoog, maar dat hoeven atkins-dieeters niet mee te tellen. Al met al zijn die repen dus net zo veel calorieen en net zo veel vet als normale choc-repen.
pi_26588946
Ik heb ook al eens zo'n reep geprobeerd, maar vond het niet echt lekker. En inderdaad qua calorieen is het best veel. Dan eet ik toch liever wat anders met zoveel calorieen. Ik kijk wel wat ik ermee doe.
Bedankt voor de tips.
pi_26592493
Mijn ervaring met shakes dieeten e.d. is dat ze even werken en daarna komt wat je bent afgevallen er weer aan. Wat mij erg heeft geholpen is was dat ik eindelijk onder ogen zag dat mijn (vr)eet patroon niet goed was. Veel mensen vragen mij waneer ik weer 'normaal' mag eten. Als ik dan zeg dat ik nooit 'normaal' heb gegeten anders was ik nooit dik geworden en dat je dus nooit meer naar je oude patroon terug gaat. Vinden veel mensen niet leuk om te horen.

Ik ben de eerste 15 kilo kwijt geraakt door mijzelf een ander eet patroon aan te meten. In het weekend at ik gewoon ook lekkere dingen zoals chips. En als een collega trakteerde dan nam ik gewoon. Dan ga je ongeveer met een kilo per week naar beneden. Soms staat het drie weken stil en val je niets af dan moet je doorzetten en niet de moed verliezen. Het heeft mij dan ook zes maanden gekost om 15 kilo af te vallen. De laatste 10 ben ik kwijt geraakt door te gaan sporten op een sportschool. Het was af en toe wel moeilijk gemotiveerd te blijven om te gaan sporten. Maar als je dan een maand of drie bezig bent dan merk je dat je stofwisseling sneller gaat werken en dat je dus meer kunt eten zonder aan te komen.

Het enige problemen waar ik nu nog tegen aan loop zijn dat ik mij nog dun moet gaan voelen. Vooral met kleding kopen moet ik nog erg wennen dat veel meer dingen mij nu goed staan. Ik ben vorige week kleding voor de zomer gaan kopen samen met mijn broer en zijn vriendin. Zij moesten mij echt aanmoedigen om strakkere kleding te kopen omdat ik zelf het idee nog steeds het gevoel heb als ik strakke kleding draag ik er uit zie als een rollade. Vroeger zat bij sommige kleding maat XXL al strak. Nu kan ik L makkelijk hebben. Ook heb ik op het moment veel overtollig vel. Dat trekt wel weer strak maar dat kan nog een jaar duren.

Beetje lang verhaal geworden maar moest even mij ei kwijt
pi_26593566
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef WNE het volgende:

Beetje lang verhaal geworden maar moest even mij ei kwijt
Daar is dit topic voor
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:06:14 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26593675
Ik ben mijn knopje kwijt
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26594046
vanmorgen 74.5 maar dat moet nog niet in het lijstje aangepast worden ik wil na het weekend zeker weten of het eraf is.

Vanavond zuip feest en morgen op stap met koninginnendag. Dus dat zijn veel kalorietjes.

en sanne knuffel en kus en iedereen de rest dus veel succes weer
pi_26603466
Hebben mensen nog zin om mee te gaan naar de zweetmeet morgen in het Elysium in Bleiswijk? We zijn geloof ik nog maar met 3 dames: Yppy, Isabeau en ik.

Tis echt altijd zeer gezellig met de dieetclubmeets, en lekker relaxed in de sauna!
pi_26603714
En we bijten niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26604968
Helaas dames, ik zou wel willen, maar ik durf niet Ben niet zo'n sauna-ganger...
pi_26605803
Hoera voor die fotos! Ik denk altijd, hoeveel ik ook afval, volgens mij krijg je nooit een "normaal" gezicht, aan deze fotos te zien dus wel! Hoop doet leven!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:59:07 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26610948
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef Fannetje het volgende:
Helaas dames, ik zou wel willen, maar ik durf niet Ben niet zo'n sauna-ganger...
Echt niet? We zijn niet eng. De vorige keer was ik voor het eerst in een sauna en het viel me echt ontzettend mee. Je bent altijd van harte welkom als je je nog bedenkt. Om half 11 sta ik op Rotterdam cs aan de Blijdorp kant.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26611588
En anders ga je gewoon incognito de thermen in. We roepen wel als we Fokkers herkennen
pi_26613712
Ik ben oranje yeah!!!

Fijne koninginnedag allemaal!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 09:23:54 #249
43556 miss_dynastie
pi_26614287
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera voor die fotos! Ik denk altijd, hoeveel ik ook afval, volgens mij krijg je nooit een "normaal" gezicht, aan deze fotos te zien dus wel! Hoop doet leven!
Daar was ik dus ook altijd best wel bang voor... maar misschien komt het nog goed dus
  zondag 1 mei 2005 @ 11:08:36 #250
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_26636411
82,9 kg net.. bijna tijd om dit topic te gaan verlaten dus (Streefgewicht 82,5 kg).

Misschien ga ik nog wel ff naar de 80 kg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')