inderdaad !quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo gevoeloos ?
En waarom open jij topics voor Orginial kan die het zelf niet??
Voor Orginial?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo gevoeloos ?
Morris acteerde echt nep.Vooral die scène bij de deur!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef la.femme.nikita het volgende:
Valerie en Barbara zijn inderdaad 'wat' vermoeiend! pfff....
(trouwens, ik vind morris prima)
Heb al een tijdje geen spoilers meer gezien... zijn ze op?!
Nou probeer het!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:07 schreef digispeed het volgende:
ben benieuwd of we nu morris zijn zaadjes in een reageerbuisje zieten schieten.
GTST moet echt niet gekker worden. De schrijvers hebben echt geen inspiratie meer geloof ik.
Kan ik niet solliciteren als scriptschrijfster ? Heb nog wel leuke ideeen
Inderdaad, Nano snapt totaal niks van het personage Ludo, hij is juist iemand met de meest complexe gevoelens maar doordat hij in het verleden zo vaak gekwetst is, is hij iemand die zich voor niemand open stelt en sluit hij zichzelf helemaal af zodat niemand hem meer kan kwetsen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo gevoeloos ?
de zin "praat er eens over"-iets in die trend vind ik anders een stuk irritanter, dat komt echt vaak voorbij als er de komende paar afleveringen niks spanneds gebeurt.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En nu is Nina weer 'getraumatiseerd' (ik haat dat woord want er wordt teveel mee gesmeten in GTST).
Hoe kun je nou nep acterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Morris acteerde echt nep.Vooral die scène bij de deur!
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:05 schreef Orginial het volgende:
Isabella heeft een leukere coupe gekregen.
Ik heb alleen de eerste twee dagen pas, de andere 8 moeten nog komen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Taurus het volgende:
[..]Niet, 'n beatrix coupe is niet leuk!
Ik wil zo'n spoilerding, zo'n weekoverzicht, waar staan die?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is tegenwoordig niemand meer vrienden met Morris.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef Orginial het volgende:
Gister die knuffelpoging van Morris. "Doe nou niet net of we vrienden zijn! Ik betaal je het geld, en dat was het!"
Morris #2 was toch wel vrienden met Isabella?
Nee, hij heeft nooit vrienden gehad behalve Milan.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig niemand meer vrienden met Morris.
Ik vind dat nergens op slaan dat vriendenclubje gedoe. De enigste leuke vrienden zijn Charlie,Yasmin en Isabella en Barbara en Janine.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
arme jongen... niet eens als een kip door de stad lopen. Dennis in t ziekenhuis en Benjamin dood... En verder geen vrienden. Toch jammer voor m dat Meerdijk zo'n klein plaatsje is, gelukkig heeft ie zn aanstaande en Lucas.
Op msn geeft hij de tekst door die jij vervolgens intyptquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Voor Orginial?
Ik open gewoon een volgend topic.![]()
Valerie en Barbara,ik ben ze echt zat!![]()
Ik ruik een complotquote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op msn geeft hij de tekst door die jij vervolgens intypt
Dit om nare reacties tegen te gaan .
Prik je zo door heen hoor![]()
Of de zin: 'ik ga zo naar bed' van Barbara was ook zo vreselijk irritant, sowieso dat opgeruimde gedoe van haar deed me echt walgen, gelukkig is zij nu wat minder irritant.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef janimie het volgende:
[..]
de zin "praat er eens over"-iets in die trend vind ik anders een stuk irritanter, dat komt echt vaak voorbij als er de komende paar afleveringen niks spanneds gebeurt.
Ach eigenlijk heb ik helemaal geen zin om erop in te gaan,maar iig heb ik dit topic helemaal zelf gemaakt.En als je het niet eens bent met de OP dan kom je hier toch niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op msn geeft hij de tekst door die jij vervolgens intypt
Dit om nare reacties tegen te gaan .
Prik je zo door heen hoor![]()
Een goede beschrijvingquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Nano snapt totaal niks van het personage Ludo, hij is juist iemand met de meest complexe gevoelens maar doordat hij in het verleden zo vaak gekwetst is, is hij iemand die zich voor niemand open stelt en sluit hij zichzelf helemaal af zodat niemand hem meer kan kwetsen.
Neem zijn jeugd waarbij hij mishandeld is door zijn vader: 18 jaar lang geslagen en alleen een beul als steun en toeverlaat want zijn moeder overleed op zijn 5e zei hij ooit.
Toen het verlies van Sophia en Stefano toen hij in de 20 was.
Daarna Janine die hem even hard kwetste als hij haar naar mijn idee.
En nu is Nina weer 'getraumatiseerd' (ik haat dat woord want er wordt teveel mee gesmeten in GTST).
Steeds ontglippen hem de personen voor wie hij 'zijn hart' heeft opengesteld.......ik heb echt zo met die man te doen![]()
Ja dat is wel waar iedereen om wie die echt gaf heeft hij soms meerdere keren verloren.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Nano snapt totaal niks van het personage Ludo, hij is juist iemand met de meest complexe gevoelens maar doordat hij in het verleden zo vaak gekwetst is, is hij iemand die zich voor niemand open stelt en sluit hij zichzelf helemaal af zodat niemand hem meer kan kwetsen.
Neem zijn jeugd waarbij hij mishandeld is door zijn vader: 18 jaar lang geslagen en alleen een beul als steun en toeverlaat want zijn moeder overleed op zijn 5e zei hij ooit.
Toen het verlies van Sophia en Stefano toen hij in de 20 was.
Daarna Janine die hem even hard kwetste als hij haar naar mijn idee.
Steeds ontglippen hem de personen voor wie hij 'zijn hart' heeft opengesteld.......ik heb echt zo met die man te doen![]()
Ach ik bedoelde ook niet dat ik Ludo gevoelloos vindt.Maar Janine heeft dat altijd geroepen.En op sommige momenten ben ik het wel met haar eens,maar als je kijkt naar heel zijn leven dan is Ludo ook wel van veel dingen de dupe.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Een goede beschrijving![]()
Ludo is gewoon zielig![]()
Ook echt geweldig zoals hij ook uit dat café wegliep toen Stefano en Yasmin aan het zoenen warenquote:
En voor een gelovig meisje: "Die gast heeft me wel mooi op me bek geslagen.."quote:Op woensdag 13 april 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sjors die iemand op ze bek slaat ik lag in een deuk
Fuck you Sjors moet een wc op haar hoofd krijgen en dan gaat Bing met Charlie dat is een veel geiler stelquote:
Vrij spel dus voor Janinequote:Op woensdag 13 april 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
Valerie moet weg, en ze gaat ook weg. Ze heeft vandaag laten weten dat ze in de derde week van seizoen 16 GTST zal verlaten. Oja, voor de zeikerds: Bron: Noordzee FM.
Ze vindt de rol van Valerie geen uitdaging meer blalala..
Ja het is op zicht ook een lege rol, een beetje een vlak personage...quote:Op woensdag 13 april 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
Valerie moet weg, en ze gaat ook weg. Ze heeft vandaag laten weten dat ze in de derde week van seizoen 16 GTST zal verlaten. Oja, voor de zeikerds: Bron: Noordzee FM.
Ze vindt de rol van Valerie geen uitdaging meer blalala..
Straks komen er weer allemaal leugens.Liever de cliff wat later te weten komen,dan eerst al die roddels die zich verspreiden.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
Waarom zijn eral dingen van de zomercliffhanger van ONM bekend en niks van GTST?
In ieder geval gaan er wat mensen dood. Maar het zal niks knallends worden, hoogstens een weggelopen zoontje ofzo aangezien die newbies.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:18 schreef Frey het volgende:
Hopelijk een knallende clif waarin weer alle personages te zien zijn![]()
En geen cliff à la seizoen 11quote:Op woensdag 13 april 2005 21:18 schreef Frey het volgende:
Hopelijk een knallende clif waarin weer alle personages te zien zijn![]()
Tussen kunnen en willen zit nog altijd een groot verschilquote:Op woensdag 13 april 2005 21:21 schreef thaduck het volgende:
Ik vind dat ik de stand-in moet worden voor Bing! De stand-in van Dennis heeft een behoorlijk saaie rol, maar die van Bing lijkt me wel wat.
Ik mag dan misschien geen neger zijn, geen grote lippen hebben, geen les geven en niet gespierd zijn: Sjors zoenen kan ik net zo goed!
![]()
Hopelijk niet zo'n domper als 2 jaar geledenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
In ieder geval gaan er wat mensen dood. Maar het zal niks knallends worden, hoogstens een weggelopen zoontje ofzo aangezien die newbies.![]()
Nou daar vond ik ook niet veel spannend aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
Alleen de comeback van Martine was nog spannend...
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo'n domper als 2 jaar geleden![]()
Tussen Benjamin en Ray gebeurde nog niets (dat ze van de clif vielen was beter geweest)
Laura en Dennis, tja![]()
Dat Charlie het overleefde wisten we omdat Lieke kwam.
En Ludo zat er niet eens in![]()
Alleen de comeback van Martine was nog spannend...
Ze hadden eigenlijk beter niets kunnen zeggen,maar goed er gaan altijd geruchten en roddels enzo.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden toen die juist beter kunnen zeggen dat Lieke er niet in kwam en dat aukje er niet uit ging. Dan was de cliff spannender geweest
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
Mischien kunnen we een leuke roddel verzinnen over de cliffhanger samen met Laura en dan op al onze weblogs enzo zetten?![]()
Ik KAN het en WIL het!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Tussen kunnen en willen zit nog altijd een groot verschil![]()
Ik vond het toch wel wat hebben, nu zijn we inmiddels Martine nog gewend, maar toen had ze er zeker bijna 10 jaar niet ingezeten!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou daar vond ik ook niet veel spannend aan.
Alles was toen zo voorspelbaar!
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
Is er een kans dat GTST naar Talpha gaat?
Ik vind Charlie en Bing dus drie keer niks, Sjors en Bing is juist geweldig. En ik heb gehoord dat Sjors wat minder gelovig gaat worden. Volgens mij klopt dat wel, aangezien de kleding/laarzen van gister en "Hij heeft me op me bek geslagen!" en vechten enzo, en Bing kan van haar een stout meisje maken.quote:
GTST is wel RTL4's best bekeken programma.quote:
Seks doet ze nog niet hoor denk ikquote:Op donderdag 14 april 2005 11:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Charlie en Bing dus drie keer niks, Sjors en Bing is juist geweldig. En ik heb gehoord dat Sjors wat minder gelovig gaat worden. Volgens mij klopt dat wel, aangezien de kleding/laarzen van gister en "Hij heeft me op me bek geslagen!" en vechten enzo, en Bing kan van haar een stout meisje maken.![]()
100% uitgesloten! RTL is mede-eigenaar van de rechten op GTST. ONM daarentegen...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
Is er een kans dat GTST naar Talpha gaat?
Mischien is het wel beter voor ONM. Wat verwacht je trouwens van de GTST en ONM zomerclifhanger?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
100% uitgesloten! RTL is mede-eigenaar van de rechten op GTST. ONM daarentegen...
Ik verwacht er niks van, dan kan het ook niet tegenvallen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Mischien is het wel beter voor ONM. Wat verwacht je trouwens van de GTST en ONM zomerclifhanger?![]()
Dat zou te mooi zijn. Ik verwacht eerder dat Tonnie in het circus gaat en alle co-assitenten komen kijken.Tonnie valt uit de trapeze en blijft roerloos liggen. *Cliffhanger*quote:Op donderdag 14 april 2005 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik verwacht er niks van, dan kan het ook niet tegenvallen.
Maar eerlijk gezegd hoop ik dat ONM dit jaar de spannendste cliff heeft. Die circustent biedt mogelijkheden genoeg om er iets leuks van te maken... bv. een ontsnapte leeuw die een paar co-assistenten oppeuzelt.
RTL NL zou de rechten kunnen verkopen natuurlijk,maar ik neem aan dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
100% uitgesloten! RTL is mede-eigenaar van de rechten op GTST. ONM daarentegen...
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van de cliff van dit jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Frey het volgende:
Sommige zijn hier wel erg goed in het bedenken van saaie cliffs
Ik verwacht juist een saaie clifquote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van de cliff van dit jaar.
Ludo en Janine,die verhaallijn heb ik wel zin in.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een saaie clifwat is de serie ingekakt dit jaar, alleen het Martine verhaal
vond ik boeiend en de gijzeling
Ik las dat Janine volgende week Ludo gaat verleiden, en dat er een toenadering
komt met Isabella en Ray
Met Julian, Kim en Hedwig enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
Hallo, altijd zeikt iedereen dat GTST saai is. Welk seizoen was het dan héél het jaar leuk?
Kom op zeg zie jij op het einde nog een spannende clif ? en het vorige Seizoen 14 vond ik 1 van de bestequote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
Hallo, altijd zeikt iedereen dat GTST saai is. Welk seizoen was het dan héél het jaar leuk?
GTST kan onmogelijk heel het jaar door leuk zijn.Maar er zijn lange spannende tijden geweest.En GTST is al aardig vooruit gegaan als je kijkt naar het najaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
Nou, ik denk nu weer aan de tijd van de newbies Pascalle/Ray enzo, dat was pas erg.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Nano het volgende:
[..]
GTST kan onmogelijk heel het jaar door leuk zijn.Maar er zijn lange spannende tijden geweest.En GTST is al aardig vooruit gegaan als je kijkt naar het najaar.
Haha, een toenadering van Isabella en Ray? Isabella ging er toch uit? Misschien gaat Ray haar dan ook wel slaan, zodat ze in een coma raaktquote:Ik las dat Janine volgende week Ludo gaat verleiden, en dat er een toenadering
komt met Isabella en Ray
Zoiets verdient ze niet. Vanavond: De trouwerij. De cliffhanger is natuurlijk: Yasmin Fuentes, wat is hierop uw antwoord?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, een toenadering van Isabella en Ray? Isabella ging er toch uit? Misschien gaat Ray haar dan ook wel slaan, zodat ze in een coma raakt![]()
![]()
Ja,hoezo voorspelbaar!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zoiets verdient ze niet. Vanavond: De trouwerij. De cliffhanger is natuurlijk: Yasmin Fuentes, wat is hierop uw antwoord?
Misschien wel,maar ik denk dat we die maandag kunnen verwachten!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:20 schreef Frey het volgende:
Ik hoop vandaag op een leuke actie van Janine
En meneer Harmsen gaat het nou net iets rustiger aandoen........quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop alleen dat de verhaallijn omtrent de inseminatie van Isabella en dat kind snel afgelopen is. Duurt me allemaal veels te lang eik.
Vind Ludo & Janine weer een pre, zie ze graag samen. Voor de rest Sjors en Bing is een leuk stel en daar kan wel iets leuks uit komen denk ik.
Voor de rest hoop ik op meer Harmsen, het blijft een topper!
Ik hoop dat Nina vanavond terugkomt, zodat Yasmin ja zegt. Oja, die kaart van Nina was nou niet echt bepaald 9-jarigachtig. "Liefs, Nina.."quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop alleen dat de verhaallijn omtrent de inseminatie van Isabella en dat kind snel afgelopen is. Duurt me allemaal veels te lang eik.
Vind Ludo & Janine weer een pre, zie ze graag samen. Voor de rest Sjors en Bing is een leuk stel en daar kan wel iets leuks uit komen denk ik.
Voor de rest hoop ik op meer Harmsen, het blijft een topper!
Denk ik niet,anders wordt het het zoveelste huwelijk zonder bevestigingquote:Op donderdag 14 april 2005 19:13 schreef Nory het volgende:
Hahahaha, het is wel een soap. Dus 'gewoon' trouwen is er niet bij. Er gebeurd vast weer iets, Yasmin zegt vast nee.
Praten?Ik denk dat ze dan juist zal gaan hyperventileren ofzoquote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef janimie het volgende:
of nina is erbij en begint te praten als ze isabella ziet tijdens de bruiloft![]()
Volgens mij was Ludo dat inderdaad aan het regelen in de Rozenboomquote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef janimie het volgende:
of nina is erbij en begint te praten als ze isabella ziet tijdens de bruiloft![]()
Idd,die zijn gewoon voor elkaar bestemd!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine zijn het helemaal, daar kan niemand nog tegenin gaan![]()
Ik had het eigenlijk wel zo verwacht,want net als je zegt het mocht wel eens tijd worden!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen wordt leuk, met aangeschoten Janine
Eindelijk eens een bruiloft die gewoon normaal verlooptMocht wel ns tijd worden...
Aaah, ik heb het gemist, maar dit is voor 't eerst dat ik juist door (voor mij dan) spoilers zin heb om de aflevering te bekijkenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel zo verwacht,want net als je zegt het mocht wel eens tijd worden!
Aangeschoten Janine wordt super!![]()
Mag dat nou ook eens een keertje...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat saai![]()
een bruiloft waar niks spannends gebeurd
Inderdaad ik denk ook dat dat gaat gebeuren !!! en dan is yasmine natuurlijk helemaal geschokt en stefano gaat dan weer vragen wat er aan de hand is... dan duurt het weer een week voordat yasmine opbiecht dat zij het wist, en onstaat er weer een ruzie/scheidingquote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef janimie het volgende:
Die verhaallijn van hun zal heel snel gaan, als je spoilers hebt gelezen. Wat zou die verrassing van Nick zijn? Nina?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:40 schreef Nory het volgende:
Whahahaha, dronken Janine.. Dat was dus ook echt overduidelijk dat ze haar glas champagne/wijn (of wat het ook is) expres tegen Ludo aangooide. Hij moet het haast wel gevoeld hebben dat het zo hard ging, dat het gewoon geen ongeluk kon zijn.
Misschien heeft Nick er een strikje omheen geknooptquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die verhaallijn van hun zal heel snel gaan, als je spoilers hebt gelezen. Wat zou die verrassing van Nick zijn? Nina?![]()
Nina zal wel door zo`n hele slechte actrice vertolkt worden, knap koppie maar geen talent net als Lucas.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien heeft Nick er een strikje omheen geknoopt
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Nick was weer geweldig!! Stefano was echt net een klein kind met zijn handdruk
Janine doet het echt leuk gewoon. Ik denk dat Ludo nu nee zegt en daarna later toe gaat happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:37 schreef Orginial het volgende:
[..]Go JanineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele familie groeit weer naar elkaar toe, prachtig
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nu moet Nick nog aan de vrouw.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Go Janine![]()
De hele familie groeit weer naar elkaar toe, prachtig![]()
Nou ik had engizins verwacht dat Nick Charlie ter dans zou vragenquote:
Dat is echt zooo nep.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik had engizins verwacht dat Nick Charlie ter dans zou vragen
Ik vind het wel leuk om Sjors en Nick aardig tegen elkaar te zien doen, dat Potugal incident is in principe van dit seizoen!!
En wat moet er dan met het huis van Janine gebeuren? Daar hoort echt geen familie Sandersquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Frey het volgende:
Maar zoals we de familie Sanders vandaag zagen, zo zie ik hem ook het liefst. Nu moet Ludo alleen nog ff Valerie dumpen![]()
Iedereen in de villa en Janines huis voor Sjors en Bingquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wat moet er dan met het huis van Janine gebeuren? Daar hoort echt geen familie Sanders![]()
Ik zie ze al aan het ontbijt. Janine en Ludo naast elkaar, Nina naast hun. Daarnaast zit Lucas, gevolgd door Stefano en Yasmin en daarnaast Nick. En wat moeten ze dan gaan beleven? Het leuke van de familie Sanders is juist dat ze altijd ruzie hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Iedereen in de villa en Janines huis voor Sjors en Bing
Dat zit er dik in ja, maar goed dat zie je al weken aankomen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Voorspelling: Barbara en Robert worden door de Auntie Annie reallifesoap echt verliefd op elkaar.
Ik had verwacht dat ze al lang wat zouden hebben, maargoed ze willen weer twee jaar één verhaallijn gaan doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:16 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja, maar goed dat zie je al weken aankomen.
Wat ik nu ga zeggen slaat ook op je andere posts: niet zo mekkeren Orgi, heel GTST is nep, soaps zijn nep, ze acteren echter dan in het eerste seizoen en zolang het leuk en vermakelijk is om naar te kijken hoor je mij niet klagen.quote:
Ja, maar als jij verkracht ben ga je zo`n persoon toch niet helpen, maargoed het past wel bij Sjors.quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen slaat ook op je andere posts: niet zo mekkeren Orgi, heel GTST is nep, soaps zijn nep, ze acteren echter dan in het eerste seizoen en zolang het leuk en vermakelijk is om naar te kijken hoor je mij niet klagen.
Het lijkt nu misschien of ik mezelf tegenspreek, maar wat ik zeg is dat dat van Sjors niet waarschijnlijk is noch stom en dat je iets niet stom hoeft te vinden in een fictieve serie slechts daar het een laag realiteitsgehalte heeft.
Hierbij vind ik dat Inge en Christophe juist heel goed acteren
Nee, ze is verkracht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Is Sjors nog steeds maagd trouwens?
Misschien heeft dat met de leeftijd van de soap te maken, zodra een soap ouder wordt worden de dingen voorspelbaarder en saaier, neem the Bold and the Beautifull bijvoorbeeld, daar heb je genoeg aan als je eens in de maand kijkt.quote:
Dat ligt natuurlijk aan het beter uitwerken van de personages enzo!quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:41 schreef janimie het volgende:
en toch kijken er 4-5 keer zoveel mensen naar gtst dan naar onm
Wat zal die andere serie nou zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb het de afgelopen week niet gezien vanwege een andere serie
Dat was een leuke verhaallijn! Harmsen was toen verliefd op Janine en 1 keer ging hij zich heel trendy kleden om indruk op haar te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:23 schreef Frey het volgende:
Wat foto's om het topic op te fleuren
[afbeelding]
Harmsen en Janine?
Leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:16 schreef digispeed het volgende:
UIT DE OUDE DOOS
Wat er gebeurde in seizoen 2
Het wordt in ieder geval leuk met de familie Sanders.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:05 schreef Beach het volgende:
Als Bing en Sjors in de lift staan, voelen zij zich beiden niet op hun gemak en dan slaat het noodlot toe: De lift blijft hangen!
![]()
![]()
Ze hebben al gezoend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week/2 weken heel weinig gezien
Hoiquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Beach het volgende:
Jordy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Edit: Stefano.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Frey het volgende:
Dennis![]()
En er staat een foutje in de vooruitzichten, want het lijkt me niet dat Sjors vice-president wordt van Ludo's bedrijf
Frey, dit wordt eng.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:57 schreef Frey het volgende:
Ik vind alle verhaallijnen ineens leuk
En ik kijk zelfs uit naar Dennis![]()
![]()
Gewoon met dank aan Freyquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef Orginial het volgende:
Frey, mogen wij jouw foto`s online zetten? En dan met dank aan: Bassie&Adriaan (URL) ? Of wil je medewebmaster worden?
WOW. Thanks!quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:21 schreef Frey het volgende:
Ik zoek ff alle plaatjes van mijn pc bij elkaar en dan kan je straks kijken of je nog iets wil gebruiken
Gewoon "Mijn netwerklocaties" en dan klik ik mijn homeserver aan. Daar kan ik 25 MB op kwakkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:47 schreef Orginial het volgende:
Harstikke bedankt.Wow man!
Hoe zet je ze online? Dat snap ik niet..
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon "Mijn netwerklocaties" en dan klik ik mijn homeserver aan. Daar kan ik 25 MB op kwakken![]()
Zeg overigens even als je alle zips hebt, want dan gaan ze er weer af
Wil zoveel mogelijk ruimte besparen
Ze staan er tochquote:
Ja, je had beloofd een samenvatting te makenquote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Orginial het volgende:
Airelle, moet je weten wat er gebeurd is?
Ja ze zijn idd erg leuk!quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Erick1985 het volgende:
Wie heeft die twee GTST dvd's? Staan bordevol met oude verhalen, bloopers, backstage-materiaal, kortom hartstikke leuk! Beide dvd's hebben in totaal iets van 8 uur beeldmateriaal
Ohja dat was hem, gaat weer leuk worden......... denk niet dat ludo erop ingaat.... nog niet althansquote:Op maandag 18 april 2005 13:12 schreef 2609 het volgende:
dat janine tegen ludo zegt dat ze nog steeds van um houd ofzo
Of we krijgen een soort Meike gedoe.Dat hij erwel op ingaat,maar Valerie ook houdt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja dat was hem, gaat weer leuk worden......... denk niet dat ludo erop ingaat.... nog niet althans
Geruchten,zal vast wel weer niet waar zijn.Anouk heeft het toch hartstikke druk allemaal.Dacht ik....quote:
Nou het is nog steeds niet gebeurd,dus het zal wel een gerucht blijven.quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Arnie kwam wel terug toch ? alleen wel andere acteur toch ? of is dat ook alleen maar een gerucht ?
Charlie?quote:Op maandag 18 april 2005 19:57 schreef Frey het volgende:
Leuk trouwens ook dat Ludo nu met andere personages te maken krijgt.
Viel het jullie ook op dat Ludo en Charlie veel lol hadden op dat feestje
Jaquote:
Sinds Janine Ludo wil?quote:Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Waarom hebben Janine en Valerie eigenlijk een hekel aan elkaar?
Ja,ik zou niet weten waarom ze elkaar anders moeten hatenquote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Dat is sinds gister pas...
Soort Vin Dieselquote:Op maandag 18 april 2005 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een raar hoofd had die Stef trouwens
Nah het was een rustige avond. Morris is alleen met Oom Govert de SM-kelder van de Rozenboom ingevlucht. En toen het eindelijk de beurt was aan Morris om te ontvangen, kwam Isabella binnen. En boos dat ze was joh! Zij wilde wel graag een verse voorraad van Morris' wonderzaad hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef Hilzillah het volgende:
Stef!Vin Diesel
![]()
Vandaag nog spannende dingen gebeurd? (volgende week kan ik weer lekker kijken!)
Ik ben bang dat dit wel het geval is, Ludo en Janine komen nooit zonder slag of stoot weer bij elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:32 schreef Nano het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhaallijn van Ludo en Janine,maar aan Valerie begin ik me nu echt te storen!
Ik hoop niet dat ze een al te grote inbreng heeft op de verhaallijn.
quote:Bas verlaat GTST!
Bas Muijs, die de rol van Stefano Sanders in GTST speelt, wil misschien niet zijn contract tekenen voor seizoen 16. Volgende week houdt zijn contract op, en inmiddels heeft hij nog niet bijgetekend. Vandaag kreeg hij zijn contract. "Ik zit hard te twijfelen, want ik wil ook eens iets anders dan soapie zijn.", verteld Bas. Als Bas werkelijk z'n contract niet bijtekend, weet hij dus zelf ook nog niet. In ieder geval zal hij tot zover eind juni '05 in GTST te zien zijn.
Dat was de laatste keer met die bruiloft waar Sophia Janine levend begraafde zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Frey het volgende:
Jammer dat het naar elkaar toe groeien van Ludo en Janine altijd langer duurt dan de relatie zelf.
Ja maar als Ludo direct toe zou geven en ze gelijk weer bij elkaar zouden komen is er ook geen bal meer aan!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Frey het volgende:
Jammer dat het naar elkaar toe groeien van Ludo en Janine altijd langer duurt dan de relatie zelf.
Waar komen die negatieve opmerkingen bij jou toch ineens vandaan?quote:
quote:
Volgens mij bedoelde hij het topic GTST ermee.............quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar komen die negatieve opmerkingen bij jou toch ineens vandaan?![]()
Deze post beviel me beter, want het ligt dichter bij de waarheid:
[..]
Joah, maar dat is al weken zo. Alleen Nano,Frey, Orginial,Heer posten hier nog.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het topic GTST ermee.............
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef sonjao14 het volgende:
Weet iemand hier waar je dat truitje van sjors(met dat hondje bobby) kan kopen???
Sjors had kaartjes voor de motorcross gekocht, voor haar en Bing. Maar Dorothea gaf Charlie een aikidollintje ofzo, en Charlie dacht dattie van Bing was. Charlie begon hem te zoenen, en hij zoende lekker terug. Sjors kwam toen net binnen met die kaartjes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef la.femme.nikita het volgende:
holy fukkie... heel wat gemist (vrijdag niet gekeken; verjaardag, en gisteren niet omdat ik bij optreden was van Ellen ten Damme en Martin (van Van Dik Hout).. was vét)
maar afijn; SHITTTT... neejjj niet charlie en bing!
MOET vanavond kijken.. moét!
een-ice-age-slowmotion-'no': Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sjors had kaartjes voor de motorcross gekocht, voor haar en Bing. Maar Dorothea gaf Charlie een aikidollintje ofzo, en Charlie dacht dattie van Bing was. Charlie begon hem te zoenen, en hij zoende lekker terug. Sjors kwam toen net binnen met die kaartjes.![]()
Maar wees niet bang: Sjors en Bing gaan nog paardrijden met Lucas & ze komen nog vast te zitten in de lift.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
een-ice-age-slowmotion-'no': Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!![]()
Vraag het Hier!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:42 schreef sonjao14 het volgende:
[..]
ben 17 haha beejte oud mail adres maar weet iemand het?
Oh ja daar hebben jullie gelijk in, alhoewel ik BVO en El-Maikel ook nog weleens voorbij zie komen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joah, maar dat is al weken zo. Alleen Nano,Frey, Orginial,Heer posten hier nog.
Heequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joah, maar dat is al weken zo. Alleen Nano,Frey, Orginial,Heer posten hier nog.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sjors had kaartjes voor de motorcross gekocht, voor haar en Bing. Maar Dorothea gaf Charlie een aikidollintje ofzo, en Charlie dacht dattie van Bing was. Charlie begon hem te zoenen, en hij zoende lekker terug. Sjors kwam toen net binnen met die kaartjes.![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Hilzillah het volgende:
En als ik GTST wer kan zien, kom ik ook vrolijk mee posten!
Ze heeft gewoon twee kanten!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wat gedraagt Charlie zich als een slet![]()
Charlie is een slet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wat gedraagt Charlie zich als een slet![]()
Het zou ook eigenlijk wel ongeloofwaardig worden als het eerst o-zo kerkelijke meisje opeens gepaald word door een grote neger met een band om ze middel nietwaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Nano het volgende:
Het is jammer dat Sjors zo'n saaie rol is,want Inge heeft het wel gewoon in zich.Dat zie je.Maar ze kan er gewoon niet meer uithalen.
Dat mens heeft niks inzich ja een mooie gil scene als ze in de serie pijnvol aan haar einde komtquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Nano het volgende:
Het is jammer dat Sjors zo'n saaie rol is,want Inge heeft het wel gewoon in zich.Dat zie je.Maar ze kan er gewoon niet meer uithalen.
Ik denk het niet.Ray zal wel zeggen dat het een misverstand is en dan draait ze nog verder door.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
Oh ja, gaat Isabella het nou doen met RayLijkt me ook een lekker apart stel, zij gilt psychotisch terwijl hij wat mensen in elkaar beukt..
Ik denk niet dat het zover gaat komen, ze wordt gewoon ook door ray afgewezen en dan gaat ze nog gekker worden dan ze al was.... uiteindelijk gaat ze wel iemand vinden die ff zn sperma wil doneren, maar dat gaat ook niet door omdat mevrouw de ex hoer net op het laatste moment dan gaat vertellen dat thara eigenlijk het kindje van isabelle is om zo te voorkomen dat er een kindje gemaakt gaat wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
Oh ja, gaat Isabella het nou doen met RayLijkt me ook een lekker apart stel, zij gilt psychotisch terwijl hij wat mensen in elkaar beukt..
weet je het al?? Ik kan hem ook nergens vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef sonjao14 het volgende:
Weet iemand hier waar je dat truitje van sjors(met dat hondje bobby) kan kopen???
Op www.netalsindefilm.nl staan wel veel shirtjes van Charlie.Ook die ene van Cash Cow enzo.......quote:Op woensdag 20 april 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:
[..]
weet je het al?? Ik kan hem ook nergens vindenIk vind overigens dat shirt van Lieke ook leuk "vis wife"
Dat ligt er dik bovenop.....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zover gaat komen, ze wordt gewoon ook door ray afgewezen en dan gaat ze nog gekker worden dan ze al was.... uiteindelijk gaat ze wel iemand vinden die ff zn sperma wil doneren, maar dat gaat ook niet door omdat mevrouw de ex hoer net op het laatste moment dan gaat vertellen dat thara eigenlijk het kindje van isabelle is om zo te voorkomen dat er een kindje gemaakt gaat worden
Net als de rest van de verhaal lijn van GTST , zo ligt het er ook dik bovenop dat over een half jaartje ofzo janine en ludo weer bij elkaar zijnquote:
Ook al voorspelbaar!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net als de rest van de verhaal lijn van GTST , zo ligt het er ook dik bovenop dat over een half jaartje ofzo janine en ludo weer bij elkaar zijn![]()
Die hele serie is zo voorspelbaar geworden, ik snap eigenlijk niet waarom ik er nog naar kijk als man zijnde
Ach je moet toch wat met je vrije tijd he ?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ook al voorspelbaar!
Je kijkt het vast omdat het gewoon ontspanning is.Even nergens aan denken.En het is nog leuk ook!![]()
Ja idd en vooral na een stressvolle dag is het lekker!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach je moet toch wat met je vrije tijd he ?
Mijn moeder zegt dat ze er niet van houdt, maar ondertussen zit ze wel elke avond Gtst te volgenquote:Ja idd en vooral na een stressvolle dag is het lekker!
Mijn moeder is er nu ook achter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |