Of de zin: 'ik ga zo naar bed' van Barbara was ook zo vreselijk irritant, sowieso dat opgeruimde gedoe van haar deed me echt walgen, gelukkig is zij nu wat minder irritant.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef janimie het volgende:
[..]
de zin "praat er eens over"-iets in die trend vind ik anders een stuk irritanter, dat komt echt vaak voorbij als er de komende paar afleveringen niks spanneds gebeurt.
Ach eigenlijk heb ik helemaal geen zin om erop in te gaan,maar iig heb ik dit topic helemaal zelf gemaakt.En als je het niet eens bent met de OP dan kom je hier toch niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op msn geeft hij de tekst door die jij vervolgens intypt
Dit om nare reacties tegen te gaan .
Prik je zo door heen hoor![]()
Een goede beschrijvingquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Nano snapt totaal niks van het personage Ludo, hij is juist iemand met de meest complexe gevoelens maar doordat hij in het verleden zo vaak gekwetst is, is hij iemand die zich voor niemand open stelt en sluit hij zichzelf helemaal af zodat niemand hem meer kan kwetsen.
Neem zijn jeugd waarbij hij mishandeld is door zijn vader: 18 jaar lang geslagen en alleen een beul als steun en toeverlaat want zijn moeder overleed op zijn 5e zei hij ooit.
Toen het verlies van Sophia en Stefano toen hij in de 20 was.
Daarna Janine die hem even hard kwetste als hij haar naar mijn idee.
En nu is Nina weer 'getraumatiseerd' (ik haat dat woord want er wordt teveel mee gesmeten in GTST).
Steeds ontglippen hem de personen voor wie hij 'zijn hart' heeft opengesteld.......ik heb echt zo met die man te doen![]()
Ja dat is wel waar iedereen om wie die echt gaf heeft hij soms meerdere keren verloren.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Nano snapt totaal niks van het personage Ludo, hij is juist iemand met de meest complexe gevoelens maar doordat hij in het verleden zo vaak gekwetst is, is hij iemand die zich voor niemand open stelt en sluit hij zichzelf helemaal af zodat niemand hem meer kan kwetsen.
Neem zijn jeugd waarbij hij mishandeld is door zijn vader: 18 jaar lang geslagen en alleen een beul als steun en toeverlaat want zijn moeder overleed op zijn 5e zei hij ooit.
Toen het verlies van Sophia en Stefano toen hij in de 20 was.
Daarna Janine die hem even hard kwetste als hij haar naar mijn idee.
En nu is Nina weer 'getraumatiseerd' (ik haat dat woord want er wordt teveel mee gesmeten in GTST).
Steeds ontglippen hem de personen voor wie hij 'zijn hart' heeft opengesteld.......ik heb echt zo met die man te doen![]()
Ach ik bedoelde ook niet dat ik Ludo gevoelloos vindt.Maar Janine heeft dat altijd geroepen.En op sommige momenten ben ik het wel met haar eens,maar als je kijkt naar heel zijn leven dan is Ludo ook wel van veel dingen de dupe.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Een goede beschrijving![]()
Ludo is gewoon zielig![]()
Ook echt geweldig zoals hij ook uit dat café wegliep toen Stefano en Yasmin aan het zoenen warenquote:
En voor een gelovig meisje: "Die gast heeft me wel mooi op me bek geslagen.."quote:Op woensdag 13 april 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sjors die iemand op ze bek slaat ik lag in een deuk
Fuck you Sjors moet een wc op haar hoofd krijgen en dan gaat Bing met Charlie dat is een veel geiler stelquote:
Vrij spel dus voor Janinequote:Op woensdag 13 april 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
Valerie moet weg, en ze gaat ook weg. Ze heeft vandaag laten weten dat ze in de derde week van seizoen 16 GTST zal verlaten. Oja, voor de zeikerds: Bron: Noordzee FM.
Ze vindt de rol van Valerie geen uitdaging meer blalala..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |