Ja, je had beloofd een samenvatting te makenquote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Orginial het volgende:
Airelle, moet je weten wat er gebeurd is?
Ja ze zijn idd erg leuk!quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Erick1985 het volgende:
Wie heeft die twee GTST dvd's? Staan bordevol met oude verhalen, bloopers, backstage-materiaal, kortom hartstikke leuk! Beide dvd's hebben in totaal iets van 8 uur beeldmateriaal
Ohja dat was hem, gaat weer leuk worden......... denk niet dat ludo erop ingaat.... nog niet althansquote:Op maandag 18 april 2005 13:12 schreef 2609 het volgende:
dat janine tegen ludo zegt dat ze nog steeds van um houd ofzo
Of we krijgen een soort Meike gedoe.Dat hij erwel op ingaat,maar Valerie ook houdt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja dat was hem, gaat weer leuk worden......... denk niet dat ludo erop ingaat.... nog niet althans
Geruchten,zal vast wel weer niet waar zijn.Anouk heeft het toch hartstikke druk allemaal.Dacht ik....quote:
Nou het is nog steeds niet gebeurd,dus het zal wel een gerucht blijven.quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Arnie kwam wel terug toch ? alleen wel andere acteur toch ? of is dat ook alleen maar een gerucht ?
Charlie?quote:Op maandag 18 april 2005 19:57 schreef Frey het volgende:
Leuk trouwens ook dat Ludo nu met andere personages te maken krijgt.
Viel het jullie ook op dat Ludo en Charlie veel lol hadden op dat feestje
Jaquote:
Sinds Janine Ludo wil?quote:Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Waarom hebben Janine en Valerie eigenlijk een hekel aan elkaar?
Ja,ik zou niet weten waarom ze elkaar anders moeten hatenquote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Dat is sinds gister pas...
Soort Vin Dieselquote:Op maandag 18 april 2005 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een raar hoofd had die Stef trouwens
Nah het was een rustige avond. Morris is alleen met Oom Govert de SM-kelder van de Rozenboom ingevlucht. En toen het eindelijk de beurt was aan Morris om te ontvangen, kwam Isabella binnen. En boos dat ze was joh! Zij wilde wel graag een verse voorraad van Morris' wonderzaad hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef Hilzillah het volgende:
Stef!Vin Diesel
![]()
Vandaag nog spannende dingen gebeurd? (volgende week kan ik weer lekker kijken!)
Ik ben bang dat dit wel het geval is, Ludo en Janine komen nooit zonder slag of stoot weer bij elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:32 schreef Nano het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhaallijn van Ludo en Janine,maar aan Valerie begin ik me nu echt te storen!
Ik hoop niet dat ze een al te grote inbreng heeft op de verhaallijn.
quote:Bas verlaat GTST!
Bas Muijs, die de rol van Stefano Sanders in GTST speelt, wil misschien niet zijn contract tekenen voor seizoen 16. Volgende week houdt zijn contract op, en inmiddels heeft hij nog niet bijgetekend. Vandaag kreeg hij zijn contract. "Ik zit hard te twijfelen, want ik wil ook eens iets anders dan soapie zijn.", verteld Bas. Als Bas werkelijk z'n contract niet bijtekend, weet hij dus zelf ook nog niet. In ieder geval zal hij tot zover eind juni '05 in GTST te zien zijn.
Dat was de laatste keer met die bruiloft waar Sophia Janine levend begraafde zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Frey het volgende:
Jammer dat het naar elkaar toe groeien van Ludo en Janine altijd langer duurt dan de relatie zelf.
Ja maar als Ludo direct toe zou geven en ze gelijk weer bij elkaar zouden komen is er ook geen bal meer aan!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Frey het volgende:
Jammer dat het naar elkaar toe groeien van Ludo en Janine altijd langer duurt dan de relatie zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |