Ze heeft gewoon twee kanten!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wat gedraagt Charlie zich als een slet![]()
Charlie is een slet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wat gedraagt Charlie zich als een slet![]()
Het zou ook eigenlijk wel ongeloofwaardig worden als het eerst o-zo kerkelijke meisje opeens gepaald word door een grote neger met een band om ze middel nietwaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Nano het volgende:
Het is jammer dat Sjors zo'n saaie rol is,want Inge heeft het wel gewoon in zich.Dat zie je.Maar ze kan er gewoon niet meer uithalen.
Dat mens heeft niks inzich ja een mooie gil scene als ze in de serie pijnvol aan haar einde komtquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Nano het volgende:
Het is jammer dat Sjors zo'n saaie rol is,want Inge heeft het wel gewoon in zich.Dat zie je.Maar ze kan er gewoon niet meer uithalen.
Ik denk het niet.Ray zal wel zeggen dat het een misverstand is en dan draait ze nog verder door.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
Oh ja, gaat Isabella het nou doen met RayLijkt me ook een lekker apart stel, zij gilt psychotisch terwijl hij wat mensen in elkaar beukt..
Ik denk niet dat het zover gaat komen, ze wordt gewoon ook door ray afgewezen en dan gaat ze nog gekker worden dan ze al was.... uiteindelijk gaat ze wel iemand vinden die ff zn sperma wil doneren, maar dat gaat ook niet door omdat mevrouw de ex hoer net op het laatste moment dan gaat vertellen dat thara eigenlijk het kindje van isabelle is om zo te voorkomen dat er een kindje gemaakt gaat wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
Oh ja, gaat Isabella het nou doen met RayLijkt me ook een lekker apart stel, zij gilt psychotisch terwijl hij wat mensen in elkaar beukt..
weet je het al?? Ik kan hem ook nergens vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef sonjao14 het volgende:
Weet iemand hier waar je dat truitje van sjors(met dat hondje bobby) kan kopen???
Op www.netalsindefilm.nl staan wel veel shirtjes van Charlie.Ook die ene van Cash Cow enzo.......quote:Op woensdag 20 april 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:
[..]
weet je het al?? Ik kan hem ook nergens vindenIk vind overigens dat shirt van Lieke ook leuk "vis wife"
Dat ligt er dik bovenop.....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zover gaat komen, ze wordt gewoon ook door ray afgewezen en dan gaat ze nog gekker worden dan ze al was.... uiteindelijk gaat ze wel iemand vinden die ff zn sperma wil doneren, maar dat gaat ook niet door omdat mevrouw de ex hoer net op het laatste moment dan gaat vertellen dat thara eigenlijk het kindje van isabelle is om zo te voorkomen dat er een kindje gemaakt gaat worden
Net als de rest van de verhaal lijn van GTST , zo ligt het er ook dik bovenop dat over een half jaartje ofzo janine en ludo weer bij elkaar zijnquote:
Ook al voorspelbaar!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net als de rest van de verhaal lijn van GTST , zo ligt het er ook dik bovenop dat over een half jaartje ofzo janine en ludo weer bij elkaar zijn![]()
Die hele serie is zo voorspelbaar geworden, ik snap eigenlijk niet waarom ik er nog naar kijk als man zijnde
Ach je moet toch wat met je vrije tijd he ?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ook al voorspelbaar!
Je kijkt het vast omdat het gewoon ontspanning is.Even nergens aan denken.En het is nog leuk ook!![]()
Ja idd en vooral na een stressvolle dag is het lekker!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach je moet toch wat met je vrije tijd he ?
Mijn moeder zegt dat ze er niet van houdt, maar ondertussen zit ze wel elke avond Gtst te volgenquote:Ja idd en vooral na een stressvolle dag is het lekker!
Mijn moeder is er nu ook achter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |