Denk ik niet,anders wordt het het zoveelste huwelijk zonder bevestigingquote:Op donderdag 14 april 2005 19:13 schreef Nory het volgende:
Hahahaha, het is wel een soap. Dus 'gewoon' trouwen is er niet bij. Er gebeurd vast weer iets, Yasmin zegt vast nee.
Praten?Ik denk dat ze dan juist zal gaan hyperventileren ofzoquote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef janimie het volgende:
of nina is erbij en begint te praten als ze isabella ziet tijdens de bruiloft![]()
Volgens mij was Ludo dat inderdaad aan het regelen in de Rozenboomquote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef janimie het volgende:
of nina is erbij en begint te praten als ze isabella ziet tijdens de bruiloft![]()
Idd,die zijn gewoon voor elkaar bestemd!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine zijn het helemaal, daar kan niemand nog tegenin gaan![]()
Ik had het eigenlijk wel zo verwacht,want net als je zegt het mocht wel eens tijd worden!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen wordt leuk, met aangeschoten Janine
Eindelijk eens een bruiloft die gewoon normaal verlooptMocht wel ns tijd worden...
Aaah, ik heb het gemist, maar dit is voor 't eerst dat ik juist door (voor mij dan) spoilers zin heb om de aflevering te bekijkenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel zo verwacht,want net als je zegt het mocht wel eens tijd worden!
Aangeschoten Janine wordt super!![]()
Mag dat nou ook eens een keertje...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat saai![]()
een bruiloft waar niks spannends gebeurd
Inderdaad ik denk ook dat dat gaat gebeuren !!! en dan is yasmine natuurlijk helemaal geschokt en stefano gaat dan weer vragen wat er aan de hand is... dan duurt het weer een week voordat yasmine opbiecht dat zij het wist, en onstaat er weer een ruzie/scheidingquote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef janimie het volgende:
Die verhaallijn van hun zal heel snel gaan, als je spoilers hebt gelezen. Wat zou die verrassing van Nick zijn? Nina?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:40 schreef Nory het volgende:
Whahahaha, dronken Janine.. Dat was dus ook echt overduidelijk dat ze haar glas champagne/wijn (of wat het ook is) expres tegen Ludo aangooide. Hij moet het haast wel gevoeld hebben dat het zo hard ging, dat het gewoon geen ongeluk kon zijn.
Misschien heeft Nick er een strikje omheen geknooptquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die verhaallijn van hun zal heel snel gaan, als je spoilers hebt gelezen. Wat zou die verrassing van Nick zijn? Nina?![]()
Nina zal wel door zo`n hele slechte actrice vertolkt worden, knap koppie maar geen talent net als Lucas.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien heeft Nick er een strikje omheen geknoopt
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Nick was weer geweldig!! Stefano was echt net een klein kind met zijn handdruk
Janine doet het echt leuk gewoon. Ik denk dat Ludo nu nee zegt en daarna later toe gaat happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:37 schreef Orginial het volgende:
[..]Go JanineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele familie groeit weer naar elkaar toe, prachtig
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nu moet Nick nog aan de vrouw.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Go Janine![]()
De hele familie groeit weer naar elkaar toe, prachtig![]()
Nou ik had engizins verwacht dat Nick Charlie ter dans zou vragenquote:
Dat is echt zooo nep.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik had engizins verwacht dat Nick Charlie ter dans zou vragen
Ik vind het wel leuk om Sjors en Nick aardig tegen elkaar te zien doen, dat Potugal incident is in principe van dit seizoen!!
En wat moet er dan met het huis van Janine gebeuren? Daar hoort echt geen familie Sandersquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Frey het volgende:
Maar zoals we de familie Sanders vandaag zagen, zo zie ik hem ook het liefst. Nu moet Ludo alleen nog ff Valerie dumpen![]()
Iedereen in de villa en Janines huis voor Sjors en Bingquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wat moet er dan met het huis van Janine gebeuren? Daar hoort echt geen familie Sanders![]()
Ik zie ze al aan het ontbijt. Janine en Ludo naast elkaar, Nina naast hun. Daarnaast zit Lucas, gevolgd door Stefano en Yasmin en daarnaast Nick. En wat moeten ze dan gaan beleven? Het leuke van de familie Sanders is juist dat ze altijd ruzie hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Iedereen in de villa en Janines huis voor Sjors en Bing
Dat zit er dik in ja, maar goed dat zie je al weken aankomen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Voorspelling: Barbara en Robert worden door de Auntie Annie reallifesoap echt verliefd op elkaar.
Ik had verwacht dat ze al lang wat zouden hebben, maargoed ze willen weer twee jaar één verhaallijn gaan doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:16 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja, maar goed dat zie je al weken aankomen.
Wat ik nu ga zeggen slaat ook op je andere posts: niet zo mekkeren Orgi, heel GTST is nep, soaps zijn nep, ze acteren echter dan in het eerste seizoen en zolang het leuk en vermakelijk is om naar te kijken hoor je mij niet klagen.quote:
Ja, maar als jij verkracht ben ga je zo`n persoon toch niet helpen, maargoed het past wel bij Sjors.quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen slaat ook op je andere posts: niet zo mekkeren Orgi, heel GTST is nep, soaps zijn nep, ze acteren echter dan in het eerste seizoen en zolang het leuk en vermakelijk is om naar te kijken hoor je mij niet klagen.
Het lijkt nu misschien of ik mezelf tegenspreek, maar wat ik zeg is dat dat van Sjors niet waarschijnlijk is noch stom en dat je iets niet stom hoeft te vinden in een fictieve serie slechts daar het een laag realiteitsgehalte heeft.
Hierbij vind ik dat Inge en Christophe juist heel goed acteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |