En Hare, die sticker kan eraf hoorquote:Kon het niet laten. De laatste op Amsterdam Centraal, daar hoef je niet meer te zoeken
Had alleen wel op een boekje gehoopt..
Wow!!quote:
Nouja, hoe zullen we het zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze kunnen het dan toch nog hier in nederland![]()
Hoeveel kostte die? En dit was toch een actie van Media Markt? Weet iemand of hij nog in Rijswijk te krijgen is.quote:
En een klein anderhalf uur later, ben ik ook in het bezit van:quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Geen actie van de MM, hij is "gewoon" overal te krijgen.
Adveisprijs is geloof ik 24.99
Gelukkig kan je je dat bij deze film ook wel veroorloven......quote:Otto E Mezzo
[afbeelding]
(Heb mijn eigen regels overtreden door een film te kopen die ik nog niet heb gezien.)
Bij mij is dat geen regel, eerder een slechte gewoonte, ik koop alleen films die ik al ken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
(Heb mijn eigen regels overtreden door een film te kopen die ik nog niet heb gezien.)
Ik heb voor je gekeken, maar er zitten geen Engelse subtitles op. Sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:46 schreef Hare het volgende:
Zou iemand voor me kunnen checken of er Engelse subs op deze release staan? Thanks![]()
Daar wordt ik echt doodziek van. En zowel A-film als die kutbrein hebben dus geen emailadres waar je naar kunt mailen. Belachelijke zaakquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En je moet rekening houden met het feit dat je ook nog eens door de hele reklame van Piraterij is een misdrijf" moet gaan zitten
Waarom in godsnaam die versie van Raging Bull?!?!!?!?!???quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef dvdfreak het volgende:
deze maar besteld
Pfff, dat zijn wel twee zeer zware no no's voor mij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor je gekeken, maar er zitten geen Engelse subtitles op. Sorry.
En je moet rekening houden met het feit dat je ook nog eens door de hele reklame van Piraterij is een misdrijf" moet gaan zitten
Toen ik hem van die afbeelding afzag, vond ik dat ook maar nu ik hem hier heb liggen moet ik zeggen dat hij erg netjes is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:24 schreef Gorro het volgende:
[..]
Sticker of geen sticker, ik blijf het een verschrikkelijk lelijke hoes vinden
Or you just learn to read Dutch, Harequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Pfff, dat zijn wel twee zeer zware no no's voor mij.
Misschien toch maar m'n gewone simpele R1 houden dan tot er een leuke Koreaanse versie op de markt wordt gebracht![]()
Mag ik vragen waarom je zo graag Engelse OT's wil hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Pfff, dat zijn wel twee zeer zware no no's voor mij.
Misschien toch maar m'n gewone simpele R1 houden dan tot er een leuke Koreaanse versie op de markt wordt gebracht![]()
Omdat ik me mateloos irriteer aan nl subs waarbij zoveel van wat er gezegd wordt word weggelaten of vreemd wordt vertaald.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo graag Engelse OT's wil hebben?
dan houdt je gewoon je R1 versie voor de Engelse subs en koop je deze voor de geile verpakkingquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat ik me mateloos irriteer aan nl subs waarbij zoveel van wat er gezegd wordt word weggelaten of vreemd wordt vertaald.
En subs zijn wel handig aangezien het zo nu en dan nogal eens voorkomt dat het Engels toch iets te onduidelijk voor me is om het te horen. En bij Engelse subs heb je iig de letterlijke tekst.
Ik snap je. Lees ook zo weinig van de ondertitels bij films. Vooral komedie, dat is helemaal een rampquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat ik me mateloos irriteer aan nl subs waarbij zoveel van wat er gezegd wordt word weggelaten of vreemd wordt vertaald.
En subs zijn wel handig aangezien het zo nu en dan nogal eens voorkomt dat het Engels toch iets te onduidelijk voor me is om het te horen. En bij Engelse subs heb je iig de letterlijke tekst.
Heb ik gedaan bij Donnie Darkoquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan houdt je gewoon je R1 versie voor de Engelse subs en koop je deze voor de geile verpakking
Die worden vaak ook ingekort omdat een gesprek te snel gaat om letterlijk weer te geven. Mensen lezen nu eenmaal langzamer dan ze horen. Overigens laat ik ze vaak uit, of bij mompelaars (x-files!) kun je de NLse wel gebruiken om een incidentele zin even te checken. Sticker is trouwens wel link, nasty plakkertje is dat! (in de winkel geprobeerd, toen maar laten liggen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn keistoere kofferquote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef MikeyMo het volgende:
weinig echte interessante aanschaffingen hier
ja, daar zou ik wel eens met jou in willen duikenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn keistoere koffer
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 13 april 2005 20:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, daar zou ik wel eens met jou in willen duiken
En wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag? Moet wel goedkoop geweest zijn aangezien hier waarschijnlijk geen nummertje op de zijkant staat...quote:
Deze en Tokyo Drifter zijn 6 pond (minder dan 9 euro) bij Play.com .quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:00 schreef fractalis het volgende:
[..]
En wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag? Moet wel goedkoop geweest zijn aangezien hier waarschijnlijk geen nummertje op de zijkant staat...![]()
wat een hoer ben je ook... wat heeft die salo je gekost???quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn puike prijzen inderdaad! Scheelt dat ik slechts 15 euro per Criterion heb betaald, anders had ik wellicht dit overwogen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Deze en Tokyo Drifter zijn 6 pond (minder dan 9 euro) bij Play.com ..
In vergelijking met de Criterion hebben ze ongeveer dezelfde beeldkwaliteit (Criterion heeft iets beter contrast, deze is anamorf), maar deze uitgaves missen wel de extra's. Voor tien euro verschil vind ik dat niet zo erg..
alles bijelkaar was ik 310,- Euro kwijt aan SALOquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:07 schreef AntiChrist het volgende:
wat een hoer ben je ook... wat heeft die salo je gekost???
Prijzige bootleg. Waarom, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
alles bijelkaar was ik 310,- Euro kwijt aan SALO
slet
Volgens mij heeft-ie gewoon een stuk of 8 uitgaves van die filmquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:59 schreef Skv het volgende:
Die Criterion editon 310 euri?
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=60079quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:59 schreef Skv het volgende:
Die Criterion editon 310 euri?
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Die Last Life In The Universe hype is mij redelijk ontgaan tot nu toe...quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Last life in the universe (R1, NTSC)
Lees het topic nou maar ff grondig doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef Skv het volgende:
Oh zwaar limited.
Hoe weet je dan zeker dat je geen bootleg hebt?
Geen idee. Ik heb hem blind besteld, en nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef fractalis het volgende:
Ik zie de naam Christopher Doyle staan, het blind bestellen waard?![]()
Och god, dat topic bevat weer linkjes naar andere topics, waar je 'm gekocht hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Lees het topic nou maar ff grondig door
![]()
" Christopher Doyle (hier op het niveau van zijn werk voor Wong Kar-wai)"quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem blind besteld, en nog niet gezien.
Dan moet ik nog gaan uitkijken, anders ga je me inhalen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef kinky_queen het volgende:
seuven
Salo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dan ga ik er eentje weggeven in het verkooptopic op www.dvd.nl
![]()
Doe mij de Amelie tin maar danquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dan ga ik er eentje weggeven in het verkooptopic op www.dvd.nl
![]()
Ooit van Nimbus gehoord?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
(ter info, ik heb bij vrienden in de states ooit de echte naast een (dure) bootleg gehouden, en daar kwamen we nergens meer mee met bv ringetjes of glanskleur.)
Als je een heel klein beetje moeite doet en heel even een paar regeltjes tekst leest weet je wat de echte en wat de bootlegs zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik heb al twee keer een bootleg in m'n handen gehad die niet meer van het origineel te onderscheiden was. Ik begrijp dat je hoopt/denkt dat het een echte is, maar mijn vraag is, hoe kun je daar tegenwoordig zeker van zjin?
Doe es niet zo irritant hare. Ik weet waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je een heel klein beetje moeite doet en heel even een paar regeltjes tekst leest weet je wat de echte en wat de bootlegs zijn
Nimbus holo-logo, white frosted ring, het buitenste randje van de dvd, het lichte kleurverschil van de persing, 9 chapters, burned-in titles, punt is, er zijn bootlegs die het allemaal hebben. Ik hoop nog steeds op een soort definitieve test/eigenschap ofzoiets om het zeker te weten.quote:
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2005 11:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Doe es niet zo irritant hare. Ik weet waar ik het over heb.
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:quote:
Vergeet niet de inlay, die zit er bij de bootlegs niet bij.quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:Frosted White ring Nimbus logo 27 chapterstops Optional subs Censored by one scene Originele Criterion amaray keepcase
Dan is hij voor mij evenveel waard hoor!
[afbeelding]
Insert, Inlay, What the fuckquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef Naad het volgende:
Klopt het dat het verschil tussen de 2-disc en 3 disc versie van de the eternal sunshine of a spotless mind puur alleen de soundtrack is die je erbij krijgt? ( en de verpakking uiteraard).
Yep, maar het is de 8 euro verschil dik waardquote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef Naad het volgende:
Klopt het dat het verschil tussen de 2-disc en 3 disc versie van de the eternal sunshine of a spotless mind puur alleen de soundtrack is die je erbij krijgt? ( en de verpakking uiteraard).
jaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:29 schreef Hare het volgende:
En vandaag ook nog eens:
[afbeelding]
Toch echt wel duidelijk mooier als de R2.
Hey, die heb ik vorige week ook aangeschaft.quote:
Sorry, ik kom hier niet zo heel erg vaak meer.quote:
Op dvdtherapy forum. Is al lang OOP deze set, vind je dus alleen nog maar op fora en ebay.quote:Op maandag 18 april 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
Om ook maar een snelle reactie te geven.
Waar heb je die besteld? Ziet er zeer fraai uit namelijk. Wil ik ook wel
Ah ok. Dat zal wel een prijzig setje zijn. Hopelijk komen ze nog eens met zo ietsquote:Op maandag 18 april 2005 23:33 schreef Hare het volgende:
Op dvdtherapy forum. Is al lang OOP deze set, vind je dus alleen nog maar op fora en ebay.
Da's een erg grappig punt! Ga ik eens over nadenken...quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:
Dan is hij voor mij evenveel waard hoor!
[afbeelding]
ah, vandaar dat je zoveel te spenderen hebtquote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
heb nog niks binnen gekregen deze week, me moeder was er al zo aan gewend dat ik elke dag wat binnen krijg
Geen DTS, en verder heb ik nog totaal geen reviews over deze release gelezen. Hoe zijn de subs? (misschien zijn het wel vreselijk dubs), hoe is de beeldkwaliteit (al is dat over het algemeen meer dan goed bij Japanse releases), en geen pics van hoe deze release er verder uit ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:47 schreef Motoko het volgende:
[..]
@ hare waarom die? waarom niet deze:
[afbeelding]
http://global.yesasia.com(...)de-j/section-videos/
Maar alleen dolby geluid of niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef Motoko het volgende:
begrijpelijk ik kan echter alleen lyrisch zijn over deze release, heb hem een paar maanden terug aangeschafd en ben er erg blij mee. De subs zijn uitstekend, de beeldkwaliteit is uitstekend, ik zal binnenkort wat pics posten over deze release.
specs:
Reissue of the internationally acclaimed sci-fi thriller directed by the cult-filmmaker Mamoru Oshii. Based on the manga by Masamune Shiro. This limited edition comes with an A5-sized hardcover booklet with storyboards.
Special Features: making-of featurette, theatrical trailer, theatrical teaser, TV commercial, and more.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:36 schreef Durbin het volgende:
Voor de Robert Rodriguez-verzameling..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:46 schreef Smots het volgende:
[..]![]()
Die heb ik in het Deens! Dan heet 'ie 'Drömmenes ø" of zoiets.
Nr 1000? Damn, straks haal je me nog in.....quote:Op donderdag 21 april 2005 17:14 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is dan dvd nr 1000!!
Naar aanleiding hiervan geef ik een dvd weg op www.dvd.nl in het verkoop topic
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef pascalheister het volgende:
Vandaag ook ESOTSM 3 disc binnen gekregen, mijn complimenten voor A-film, prachtige uitgave
Heb gelezen dat ze van een aantal andere film ook zulke vergelijkbare uitgaves gaan uitbrengen
is jouw versie van "The Thing" die nieuwe?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewone standaard r2.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, er staat tenminste niks op het hoesje. Maar dat verbaast me niet, want hij kostte me maar 6.99.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef Smots het volgende:
[..]
is jouw versie van "The Thing" die nieuwe?
Zo ja: is 'ie anamorphic?
Ik kan hem wel voor je krijgen, als je interesse hebt moet je maar ff mailenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vroeg mij iets af over deze uitgave.
Heeft iemand die toevallig besteld? Op DVD Zone is deze gelimiteerde uitgave niet meer beschikbaar, weet iemand toevallig nog een andere plaats waar je deze uitgave kunt bestellen, en dan heb ik niets aan websites die alleen betalingen via credit card aanvaarden
[afbeelding]
Deze laatste heb ik wel een beetje mazzel mee gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:42 schreef Motoko het volgende:
@ hare, mag je me toch eens uitleggen waar je elke keer die LE van de Miyazaki films vandaan haalt. Ik bedoel had al een paar jaar geleden alle dubbeldiscs van de Ghibli Studio maar deze nieuwe versies zijn toch ook wel erg interessant.
120 euro!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je krijgen, als je interesse hebt moet je maar ff mailen
wow mooie set.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
Voor het schlemielige bedrag van 45 euro. Volledig nieuw.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Proxis.BE/NL/FR.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
wow mooie set.
Waar heb je die gekocht?
Tnx daar ga ik meteen ff kijken danquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Proxis.BE/NL/FR.
De boxset kostte maar 44.39 euro
Verzending tevens naar Nederland en Kiala punten.
En je krijgt daar bovenop nog eens 1 euro gratis korting, ik weet niet waarom maar dat dekt in ieder geval wel de verzendkosten!![]()
Same herequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staat Kill Bil Coffretl 1 + 2.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:08 schreef Cheiron het volgende:
is dat deze?
[urlhttp://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=5279362&si=68998521[/url]
Want ik zie er geen info bij staan?
Zo, ook maar gelijk even besteld. Dacht dat deze set al lang OOP wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's geen geld voor zo'n mooie set. Ook nog inclusief de soundtracks als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Proxis.BE/NL/FR.
De boxset kostte maar 44.39 euro
Verzending tevens naar Nederland en Kiala punten.
En je krijgt daar bovenop nog eens 1 euro gratis korting, ik weet niet waarom maar dat dekt in ieder geval wel de verzendkosten!![]()
Kill Bill Vol 1. - 2 discsquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef Durbin het volgende:
[..]
Da's geen geld voor zo'n mooie set. Ook nog inclusief de soundtracks als ik het zo zie.
Ik woon in Roermond.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Mocht het niet kloppen asskicker waar woon je precies?
Dat is wel een eindquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik woon in Roermond.
Je mag gerust op visite komen hoor, de deur staat wijd open![]()
Dat zal niet noodzakelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel een eind
Maar dan kom ik gewoon kill bill style binnenvallen
When I find Asskicker I'm gonna kill Asskicker
Ik maak ook maar een grapjequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zal niet noodzakelijk zijn.
Ik ben vrij zeker van mijn zaak.
En zoals ik al zei, de productnaam zoals vermeld op Proxis.BE is Kill Bill Coffret 1 + 2.
En typ eens Kill Bill Coffret in bij Google:Images.
Dan krijg je tientallen plaatjes als bevestiging dat het om de juiste uitgave gaat.
En als dat uiteindelijk niet zo is, dan kunnen we Proxis verantwoordelijk stellen en de product retour sturen.
quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem al zooo goedkoop zo een box
Edit: Op ebay wordt die überbox vanaf 80 euro geboden. Dus ik vrees dat Hare gelijk heeft
Dat zou werkelijk waar te grappig zijnquote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
Gewoon de twee kill bill keepcases in een lullig slipcasejequote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar te grappig zijn![]()
Is die box trouwens een beetje ok?
Dat hoef ik natuurlijk niet. Maar ik heb proxis ff een mailtje gestuurd en gevraagd welke editie het nou is als het die van jouw post is heb ik gevraagd of ze hem kunnen cancellenquote:Op zondag 24 april 2005 11:41 schreef Hare het volgende:
Gewoon de twee kill bill keepcases in een lullig slipcaseje
quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik dit keer niet naar mijn impuls-aankoop-zenuwcentrum heb geluisterd.quote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]Moest ik ook gelijk aan denken, die uitgebreide set heet iets van Kill Bill Coffret L.E. ofzo, dus zonder L.E. ben je mooi genaaid!
![]()
Ik kijk hem vanavond denk ik. Volgens IMDB is het wel een oke-film. Als je lid wilt worden krijg je je eerstvolgende nummer pas eind volgende maand. Lees eerst hun site even door.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is Hitler The rise of evil wat? Ik wil namelijk lid worden en als ik dan nog kan kiezen ga ik mss voor The insider.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
Slet.
Wat is het toch een schofterig mooie set
![]()
You're Welcomequote:
Ik heb hem in een pakket gekocht met Hero Premium en Oldboy U.E.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 06:21 schreef kinky_queen het volgende:
Is iets duurder dan een half jaar geleden Califo...
![]()
Kay, dank jequote:Op donderdag 28 april 2005 08:26 schreef Durbin het volgende:
Maar omgerekend zit ie mij op ongeveer ¤ 30,- tot ¤ 35,-
Que .. Seizoen 5 ligt toch al in de schappen?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:32 schreef Cheiron het volgende:
Gisteravond toen ik thuis kwam lag op mij te wachten:
[afbeelding]
Op naar seizoen 3!
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterionquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef fractalis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo is die beter?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterion
Goed bezig k00squote:Op donderdag 28 april 2005 20:45 schreef k00s het volgende:
Vandaag:
I, Robot Head giftset
[afbeelding]
Ja, maar ik ben pas bij seizoen 2quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Que .. Seizoen 5 ligt toch al in de schappen?
En? Hoe is ie?quote:
Ik heb hem net pas besteld.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Hare het volgende:
En? Hoe is ie?
Gewoon keepcase?
En zijn de extra's ook gesubbed?
Dan mag ie hier dus niet hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een foto van de SE voor je gevonden.
[afbeelding]
Ook van Silence of the lambs zijn betere versies wat beeldkwaliteit betreft (anamorphic). Heb alleen dusdanig weinig voor de Criterions betaald dat ik ze eventueel met kleine winst weer kan verkopen...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterion
Van Soon?!?!?!/quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]Ongemerkt door de douane heengekomen
47 CAD.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Van Soon?!?!?!/
Tering zeg, hebben ze lopen slapen bij de douane ofzo. Die zeiken al over een pakketje van 23/24 euro dat van soon komt.
Eikels![]()
Die heb ik ook, altijd een beetje raar ding gevonden. Is dit nou de enige keer dat Criterion een NLse editie heeft uitgebracht? Iemand enig idee hoe dat zit?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:24 schreef Kolkus het volgende:
De Criterion editie van Dead Ringers.
En dat voor slechts 6 Euro![]()
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Die heb ik ook, altijd een beetje raar ding gevonden. Is dit nou de enige keer dat Criterion een NLse editie heeft uitgebracht? Iemand enig idee hoe dat zit?
Touche!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...
[afbeelding]
Van dvdbeaverquote:ADDITION - Criterion Holland - Video Film Express (Sept -04) - Although on the box it is stated as 1.66 it is actually around 1.89 and therefore not the original aspect ratio. It looks as though they have purchased the Criterion extra features which match to a 'T', except the color on the Cronenberg featurette has a green haze to it. The feature image is likewise distorted. It appears to be even more hazy than the 'On Air' PAL edition, but has the vibrant colors of the Criterion. Anyway, its a pass for the image and the aspect ratio. Don't bother.
Irriteert dat je, als mensen je kooplust niet automatisch als kennis erkennen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...
[afbeelding]
Lighten up, dude.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Irriteert dat je, als mensen je kooplust niet automatisch als kennis erkennen?
Nergens, is ook al een tijd OOP.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:03 schreef k00s het volgende:
[..]
Waar is deze versie van Spirited Away nog te krijgen?
![]()
Soms zie ik hem ook nog weleens op dvd.nl verschijnen. Maar is nou alleen die digipack limited of is er ook iets bijzonders met de discs zelf? Hou wel van digipacks maar om nou 20 euro meer ervoor uit tegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Nergens, is ook al een tijd OOP.
Je kan wel Australische fora proberen, daar wordt ie nog wel eens verkocht.
Ja ik weet het, maar december pasquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:11 schreef el_hombre het volgende:
In december komt er een 3-disc versie uit van Der Untergang.
Ik denk dat ik daar maar op wacht
Is dat wat? Het is toch een miniserie?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:33 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen donderdag bij de nieuwe Film Valley:
[afbeelding]
Zijn op zich precies dezelfde extra's als de R1, en verder heb je bij deze release geen last van de rood tint. Wel ietwat van ghosting.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Soms zie ik hem ook nog weleens op dvd.nl verschijnen. Maar is nou alleen die digipack limited of is er ook iets bijzonders met de discs zelf? Hou wel van digipacks maar om nou 20 euro meer ervoor uit tegeven.
in dit geval was t geen marketing strategie maar waren er problemen met de licensie rechten ofzo. t was wel de bedoeling van A Film om nu de 3 disc uit te brengen maar dat mocht dus niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar december pasZe weten wat ze erin gaan stoppen, ze weten wat ze willen, het is gewoon uitmelkerij om lekker in december rond de feestdagen zo meer geld binnen te halen. Goede marketingstrategie, I like it
![]()
![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik erop ga wachten. Ik wil de film nou eens zien en tot die tijd e-bay ik wel mijn dvd en e-bay ik de nieuwe versie
[..]
nog niet gezienquote:Is dat wat? Het is toch een miniserie?
A-Ha! Okidokequote:Op zaterdag 30 april 2005 21:36 schreef Timo20 het volgende:
in dit geval was t geen marketing strategie maar waren er problemen met de licensie rechten ofzo. t was wel de bedoeling van A Film om nu de 3 disc uit te brengen maar dat mocht dus niet.
Laat je me het nog weten, want ik wil hem ook heel graag kopen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:36 schreef Timo20 het volgende:
nog niet gezien, wel veel goeds over gehoord
Voor zover ik heb begrepen heeft deze versie inderdaad meer natuurgetrouwe kleuren dan de Limited Edition R3 die ik momenteel heb. Of dit ook zo is weet ik nog niet, dat heb ik nog niet kunnen checken. En mijn exemplaar komt van het dvdforum, maar niet van Basso of Hare.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Zijn op zich precies dezelfde extra's als de R1, en verder heb je bij deze release geen last van de rood tint. Wel ietwat van ghosting.
Maar het grote voordeel van deze release is het feit dat ie geen introductie van Lasseter heeft
Enneh, op dvd.nl heb ik hem alleen maar gezien van Basso en van mij. Verder totaal niet.
dvdforum heb ik idd niet aan gedachtquote:Op zondag 1 mei 2005 00:57 schreef Durbin het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen heeft deze versie inderdaad meer natuurgetrouwe kleuren dan de Limited Edition R3 die ik momenteel heb. Of dit ook zo is weet ik nog niet, dat heb ik nog niet kunnen checken. En mijn exemplaar komt van het dvdforum, maar niet van Basso of Hare.
will doquote:Op zondag 1 mei 2005 00:36 schreef Dizer het volgende:
Laat je me het nog weten, want ik wil hem ook heel graag kopen eigenlijk
Heb je een scan van de cover?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:57 schreef Durbin het volgende:
Maniacs Revolt
Een amateur-horrorfilm van Bart van Dekken.
Mijn scanner ligt momenteel in de kast, maar zo interessant is de cover ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je een scan van de cover?
Mocht je de dvd kwijtwillen dan moet je me maar ff mailen
Hoe kom je daar dan aan?quote:
Mooie docu's weer Mr.Xquote:Op maandag 2 mei 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Docu's sparen![]()
Dat "Loaded with extra features" is vrij bullshit, voor de rest is het een leuke set hoor (afgezien van de kleinigheidjes mbt ondertitels).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |