http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=60079quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:59 schreef Skv het volgende:
Die Criterion editon 310 euri?
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Die Last Life In The Universe hype is mij redelijk ontgaan tot nu toe...quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Last life in the universe (R1, NTSC)
Lees het topic nou maar ff grondig doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef Skv het volgende:
Oh zwaar limited.
Hoe weet je dan zeker dat je geen bootleg hebt?
Geen idee. Ik heb hem blind besteld, en nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef fractalis het volgende:
Ik zie de naam Christopher Doyle staan, het blind bestellen waard?![]()
Och god, dat topic bevat weer linkjes naar andere topics, waar je 'm gekocht hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Lees het topic nou maar ff grondig door
![]()
" Christopher Doyle (hier op het niveau van zijn werk voor Wong Kar-wai)"quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem blind besteld, en nog niet gezien.
Dan moet ik nog gaan uitkijken, anders ga je me inhalen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef kinky_queen het volgende:
seuven
Salo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dan ga ik er eentje weggeven in het verkooptopic op www.dvd.nl
![]()
Doe mij de Amelie tin maar danquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dan ga ik er eentje weggeven in het verkooptopic op www.dvd.nl
![]()
Ooit van Nimbus gehoord?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
(ter info, ik heb bij vrienden in de states ooit de echte naast een (dure) bootleg gehouden, en daar kwamen we nergens meer mee met bv ringetjes of glanskleur.)
Als je een heel klein beetje moeite doet en heel even een paar regeltjes tekst leest weet je wat de echte en wat de bootlegs zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik heb al twee keer een bootleg in m'n handen gehad die niet meer van het origineel te onderscheiden was. Ik begrijp dat je hoopt/denkt dat het een echte is, maar mijn vraag is, hoe kun je daar tegenwoordig zeker van zjin?
Doe es niet zo irritant hare. Ik weet waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je een heel klein beetje moeite doet en heel even een paar regeltjes tekst leest weet je wat de echte en wat de bootlegs zijn
Nimbus holo-logo, white frosted ring, het buitenste randje van de dvd, het lichte kleurverschil van de persing, 9 chapters, burned-in titles, punt is, er zijn bootlegs die het allemaal hebben. Ik hoop nog steeds op een soort definitieve test/eigenschap ofzoiets om het zeker te weten.quote:
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2005 11:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Doe es niet zo irritant hare. Ik weet waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |