En wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag? Moet wel goedkoop geweest zijn aangezien hier waarschijnlijk geen nummertje op de zijkant staat...quote:
Deze en Tokyo Drifter zijn 6 pond (minder dan 9 euro) bij Play.com .quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:00 schreef fractalis het volgende:
[..]
En wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag? Moet wel goedkoop geweest zijn aangezien hier waarschijnlijk geen nummertje op de zijkant staat...![]()
wat een hoer ben je ook... wat heeft die salo je gekost???quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn puike prijzen inderdaad! Scheelt dat ik slechts 15 euro per Criterion heb betaald, anders had ik wellicht dit overwogen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Deze en Tokyo Drifter zijn 6 pond (minder dan 9 euro) bij Play.com ..
In vergelijking met de Criterion hebben ze ongeveer dezelfde beeldkwaliteit (Criterion heeft iets beter contrast, deze is anamorf), maar deze uitgaves missen wel de extra's. Voor tien euro verschil vind ik dat niet zo erg..
alles bijelkaar was ik 310,- Euro kwijt aan SALOquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:07 schreef AntiChrist het volgende:
wat een hoer ben je ook... wat heeft die salo je gekost???
Prijzige bootleg. Waarom, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
alles bijelkaar was ik 310,- Euro kwijt aan SALO
slet
Volgens mij heeft-ie gewoon een stuk of 8 uitgaves van die filmquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:59 schreef Skv het volgende:
Die Criterion editon 310 euri?
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |