quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik dit keer niet naar mijn impuls-aankoop-zenuwcentrum heb geluisterd.quote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]Moest ik ook gelijk aan denken, die uitgebreide set heet iets van Kill Bill Coffret L.E. ofzo, dus zonder L.E. ben je mooi genaaid!
![]()
Ik kijk hem vanavond denk ik. Volgens IMDB is het wel een oke-film. Als je lid wilt worden krijg je je eerstvolgende nummer pas eind volgende maand. Lees eerst hun site even door.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is Hitler The rise of evil wat? Ik wil namelijk lid worden en als ik dan nog kan kiezen ga ik mss voor The insider.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
Slet.
Wat is het toch een schofterig mooie set
![]()
You're Welcomequote:
Ik heb hem in een pakket gekocht met Hero Premium en Oldboy U.E.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 06:21 schreef kinky_queen het volgende:
Is iets duurder dan een half jaar geleden Califo...
![]()
Kay, dank jequote:Op donderdag 28 april 2005 08:26 schreef Durbin het volgende:
Maar omgerekend zit ie mij op ongeveer ¤ 30,- tot ¤ 35,-
Que .. Seizoen 5 ligt toch al in de schappen?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:32 schreef Cheiron het volgende:
Gisteravond toen ik thuis kwam lag op mij te wachten:
[afbeelding]
Op naar seizoen 3!
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterionquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef fractalis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo is die beter?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterion
Goed bezig k00squote:Op donderdag 28 april 2005 20:45 schreef k00s het volgende:
Vandaag:
I, Robot Head giftset
[afbeelding]
Ja, maar ik ben pas bij seizoen 2quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Que .. Seizoen 5 ligt toch al in de schappen?
En? Hoe is ie?quote:
Ik heb hem net pas besteld.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Hare het volgende:
En? Hoe is ie?
Gewoon keepcase?
En zijn de extra's ook gesubbed?
Dan mag ie hier dus niet hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een foto van de SE voor je gevonden.
[afbeelding]
Ook van Silence of the lambs zijn betere versies wat beeldkwaliteit betreft (anamorphic). Heb alleen dusdanig weinig voor de Criterions betaald dat ik ze eventueel met kleine winst weer kan verkopen...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |