quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:42 schreef Motoko het volgende:@ hare, mag je me toch eens uitleggen waar je elke keer die LE van de Miyazaki films vandaan haalt. Ik bedoel had al een paar jaar geleden alle dubbeldiscs van de Ghibli Studio maar deze nieuwe versies zijn toch ook wel erg interessant.
Deze laatste heb ik wel een beetje mazzel mee gehad.
Ik kende deze set helemaal niet tot iemand van het dvdtherapy forum een foto ervan liet zien. Toen moest ik hem natuurlijk meteen hebben, maar ik hoorde daar ook van iemand anders dat hij al weken, danwel maanden, op zoek was naar deze set (vooral op ebay), maar nergens heeft kunnen vinden. Het is ook een set die nooit ect op internet te koop is geweest, alleen heel tijdelijk even in de winkels in Korea.
Maar ik hoorde van de jongen die hem wel had dat hij hem bij yeondvd vandaan heeft, dus heb ik haar maar eens een mailtje gestuurd met de vraag of ze er misschien nog heel toevallig eentje had liggen. En jahoor
![]()
Maar goed, dat is die dus.
Nausicaa heb ik gewoon via amazon.co.jp
En de Laputa en Spirited Away sets heb ik via mijn contact in Japan. Is niet meer te koop bij de gewone winkels alleen nog via de marktplaats van amazon of de veilingsite van yahoo. Kan je als buitenlander niks mee, dus moet je een contact hebben daar. En, lucky me, ik heb een zeer goede en aardige