Op dvdtherapy forum. Is al lang OOP deze set, vind je dus alleen nog maar op fora en ebay.quote:Op maandag 18 april 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
Om ook maar een snelle reactie te geven.
Waar heb je die besteld? Ziet er zeer fraai uit namelijk. Wil ik ook wel
Ah ok. Dat zal wel een prijzig setje zijn. Hopelijk komen ze nog eens met zo ietsquote:Op maandag 18 april 2005 23:33 schreef Hare het volgende:
Op dvdtherapy forum. Is al lang OOP deze set, vind je dus alleen nog maar op fora en ebay.
Da's een erg grappig punt! Ga ik eens over nadenken...quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:
Dan is hij voor mij evenveel waard hoor!
[afbeelding]
ah, vandaar dat je zoveel te spenderen hebtquote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
heb nog niks binnen gekregen deze week, me moeder was er al zo aan gewend dat ik elke dag wat binnen krijg
Geen DTS, en verder heb ik nog totaal geen reviews over deze release gelezen. Hoe zijn de subs? (misschien zijn het wel vreselijk dubs), hoe is de beeldkwaliteit (al is dat over het algemeen meer dan goed bij Japanse releases), en geen pics van hoe deze release er verder uit ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:47 schreef Motoko het volgende:
[..]
@ hare waarom die? waarom niet deze:
[afbeelding]
http://global.yesasia.com(...)de-j/section-videos/
Maar alleen dolby geluid of niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef Motoko het volgende:
begrijpelijk ik kan echter alleen lyrisch zijn over deze release, heb hem een paar maanden terug aangeschafd en ben er erg blij mee. De subs zijn uitstekend, de beeldkwaliteit is uitstekend, ik zal binnenkort wat pics posten over deze release.
specs:
Reissue of the internationally acclaimed sci-fi thriller directed by the cult-filmmaker Mamoru Oshii. Based on the manga by Masamune Shiro. This limited edition comes with an A5-sized hardcover booklet with storyboards.
Special Features: making-of featurette, theatrical trailer, theatrical teaser, TV commercial, and more.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:36 schreef Durbin het volgende:
Voor de Robert Rodriguez-verzameling..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:46 schreef Smots het volgende:
[..]![]()
Die heb ik in het Deens! Dan heet 'ie 'Drömmenes ø" of zoiets.
Nr 1000? Damn, straks haal je me nog in.....quote:Op donderdag 21 april 2005 17:14 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is dan dvd nr 1000!!
Naar aanleiding hiervan geef ik een dvd weg op www.dvd.nl in het verkoop topic
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |