Iwan kan jij er geen maken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
GTST #001 GTST #002 GTST #003 GTST #004 GTST #005 GTST #006 GTST #007 GTST #008 GTST #009 GTST #010
GTST #011 GTST #012 GTST #013 GTST #014 GTST #015 GTST #016 GTST #017 GTST #018 GTST #019 GTST #020
GTST #021 GTST #022 GTST #023 GTST #024 GTST #025 GTST #026 GTST #027 GTST #028 GTST #029 GTST #030
GTST #031 GTST #032 GTST #033 GTST #034 GTST #035 GTST #036 GTST #037 GTST #038 GTST #039 GTST #040
GTST #041 GTST #042 GTST #043 GTST #044 GTST #045 GTST #046 GTST #047 GTST #048 GTST #049 GTST #050
GTST #051 GTST #052 GTST #053 GTST #054 GTST #055 GTST #056 GTST #057 GTST #058 GTST #059 GTST #060
GTST #061 GTST #062 GTST #063 GTST #064 GTST #065 GTST #066 GTST #067 GTST #068 GTST #069 GTST #070
GTST #071 GTST #072 GTST #073 GTST #074 GTST #075 GTST #076 GTST #077 GTST #078 GTST #079 GTST #080
GTST #081 GTST #082 GTST #083 GTST #084 GTST #085 GTST #086 GTST #087 GTST #088 GTST #089 GTST #090
GTST #091 GTST #092 GTST #093 GTST #094 GTST #095 GTST #096 GTST #097 GTST #098 GTST #099 GTST #100
GTST #101 GTST #102 GTST #103 GTST #104 GTST #105 GTST #106 GTST #107 GTST #108 GTST #109
Wil jij dan 111 maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had voor aanvang van deze aflevering al zo'n gevoel dat Charlie zwanger is.
Je hebt je best gedaan hoor we zijn al blij dat er weer een topic isquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef bar_rel het volgende:
Kom maar mensen met het gezeik
Ik zit er helemaal klaar voor![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef bar_rel het volgende:
Kom maar mensen met het gezeik
Ik zit er helemaal klaar voor![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan hoor we zijn al blij dat er weer een topic is![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Is Charlie's tweede zwangerschap al toch?
Chris was een oude vriend van Benjamin.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
Was die eerste niet van Chris? Was ze daar neit door verkracht ofzo? Hoe zat dat? En toen ging Harmsen achter die gozer aan met een gun. Echt out-there, maar goed.
Nick kan geen kinderen meer krijgen, maar dit is natuurlijk toch zijn kind dus zal hij tegen abortus zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had voor aanvang van deze aflevering al zo'n gevoel dat Charlie zwanger is.
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef Nano het volgende:
Heeft ze toen abortus laten plegen of hoe zat dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ik denk dat ze deze verhaallijn heel lang gaan rekken... Nick zal er alles aan doen om de laatste kans op een kind niet te laten schieten. En Charlie staat natuurlijk in dubio: wil ze wel een kind van een verkrachter? (zie: Mathilde Carillo verhaallijn) En als het kind geboren is wordt Sjors natuurlijk de oppas van Nick(ie) Junior, wat weer de nodige confrontaties oplevert met Nick senior. Laat Rosa de babykamer maar al vast een flinke beurt geven, als ze hersteld is van haar verkoudheid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick kan geen kinderen meer krijgen, maar dit is natuurlijk toch zijn kind dus zal hij tegen abortus zijn.
Charlie zal of een abortus willen plegen of ze zal willen dat dat kind opgroeit zonder Nick (waar ken ik dat van)
Als dat maar niet zo een zeikverhaalijn gaat worden.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen gaat Lieke Nogwatbij Albert Verlinde op de radio wat vertellen over de kerstaflevering van GTST. Het radioprogramma begint om 11.00 op Noordzee FM
Inderdaad geen gezeur meer.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef Orginial het volgende:
Viel het jullie niet op dat er vandaag aan 2 verhaallijnen een einde kwamen?
-Sjors en het eindeloze gezeik over haar verkrachting,nu krijgen weer wel die baby..![]()
-Charlie sloot vrede met Barbara.En daar ben ik zo blij om!![]()
Ik hoop nog op een bitchfight tussen de gezusters Fischer.quote:
Nee.Rosaquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een bitchfight tussen de gezusters Fischer.
Wie wint het hart (heeft ie dat eigenlijk wel?) van Ludo: Valerie of Barbara? ... Of geldt hier het spreekwoord: waar 2 vechten om een been... en gaat Martine ermee heen?
Er is een vrouw en die echt belangerijk voor Ludo .. Nina!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een bitchfight tussen de gezusters Fischer.
Wie wint het hart (heeft ie dat eigenlijk wel?) van Ludo: Valerie of Barbara? ... Of geldt hier het spreekwoord: waar 2 vechten om een been... en gaat Martine ermee heen?
Welnee man, tegen die tijd is het weer Ludo's huisquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laat Rosa de babykamer maar al vast een flinke beurt geven, als ze hersteld is van haar verkoudheid.
Huh?? Weet iemand wanneer dit ongeveer was?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Chris was een oude vriend van Benjamin.
Chris en Charlie raakte verliefd maar Chris sloeg Harmsen in elkaar.
Als wraak schoot Harmsen hem neer en toen kwam Charlie er achter dat ze zwanger van hem was.
Ik ben member van GTST.nl ik zal wel een keer alle huizen in de picture zetten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft er iemand screenshots van:
-Het oude decor van het huis van Laura
-Het eerste huis van Ludo Sanders
-Het oude decor van Nick's huis
-Het AA&F decor
(verzin er nog een paar goeie bij zou ik zeggen)
2001 ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh?? Weet iemand wanneer dit ongeveer was?
De verhaallijn rond Chris Poelman speelde in seizoen 11. Chris was voor het eerst te zien op donderdag 19-10-2000. De verhaallijn eindigde met de rechtszaak tegen meneer Harmsen op vrijdag 26-01-2001.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh?? Weet iemand wanneer dit ongeveer was?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De verhaallijn rond Chris Poelman speelde in seizoen 11. Chris was voor het eerst te zien op donderdag 19-10-2000. De verhaallijn eindigde met de rechtszaak tegen meneer Harmsen op vrijdag 26-01-2001.
Hmmmmmmmmm..... in die tijd heb ik het gewoon gevolgd, maar ik kan me er niks van herinnerenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De verhaallijn rond Chris Poelman speelde in seizoen 11. Chris was voor het eerst te zien op donderdag 19-10-2000. De verhaallijn eindigde met de rechtszaak tegen meneer Harmsen op vrijdag 26-01-2001.
Filmpje ook goed?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm..... in die tijd heb ik het gewoon gevolgd, maar ik kan me er niks van herinneren
Iemand een foto van Chris??
whaha,, jah echt wel!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 04:29 schreef Zhenar het volgende:
Charlie zwanger?! Dat heb ik dus mooi gemist!! Ach, ik verwachtte al zoiets... als het maar geen Sil-achtige verhaallijn wordt. Waar is Sil eigenlijk? Straks ontdekt Laura nog dat Sil al maandenlang ligt weg te rotten in de kelder. Of dat hij ook in de brand is omgekomen, maar dat niemand had bedacht dat Sil toen ook in Scala aanwezig was. Zijn we ook weer van die etter af. (Tenzij hij na kerst samen met Nina opduikt als evil puber).
Jah maar wie wil een kind van een verkrachter en Charlie is nog zo jong !!!,, Charlie zal geen eens een kind kunnen opvoeden..quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind dat Nick daar niks verkeerds mee doet. Hij wil graag een keer vader worden en kan geen kinderen meer krijgen anders.. Pijnlijker kan niet als Charlie dan een abortus pleegt.
Charlie is niet meer zo jong hoor 23 ofzo..quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah maar wie wil een kind van een verkrachter en Charlie is nog zo jong !!!,, Charlie zal geen eens een kind kunnen opvoeden..
En dan denkt ze niet aan zijn gevoelens...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:34 schreef Airelle het volgende:
Oh god niet weer deze discussie!
Nick is een verkrachter en als Charlie abortus wil laten doen dan is dat haar zaak.
Nou en,, Charlie is nog niet stabiel genoeg om een kind te kunnen opvoeden,,quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Charlie is niet meer zo jong hoor 23 ofzo..
Dan is dat erg jammer voor hem.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan denkt ze niet aan zijn gevoelens...
Hoe zou het zijn als je ooit kinderen wil en ze nooit meer zou krijgen en je laatste kans op een zoon of dochter ook nog word weggehaald.
Waarom zijn eigen schuld? Hij kan er niks aan doen dat Sjors zo overdreef toen die tijd..quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan is het dat erg jammer voor hem.
Maar natuurlijk wel een beetje zijn eigen schuld.
Daarom ze is emotioneel niet stabiel en daarbij is ze net uit een rolstoel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou en,, Charlie is nog niet stabiel genoeg om een kind te kunnen opvoeden,,
Ze zeurde inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom zijn eigen schuld? Hij kan er niks aan doen dat Sjors zo overdreef toen die tijd..
Ja maar het is vreemd dat Nick daar overal voor op wat aangerekent en Sjors niet voor het feit dat ze Nick vermingt heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zeurde inderdaad.
Maar feit blijft dat Nick haar verkrachtte.
Dat heeft Charlie gedaan!quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar het is vreemd dat Nick daar overal voor op wat aangerekent en Sjors niet voor het feit dat ze Nick vermingt heeft.
Maar dat deed Charlie bijna door Sjors...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heeft Charlie gedaan!
Sjors heeft er voor gezorgd dat Charlie Nick niet vol in zijn kop schoot.
Tuurlijk,, daarom dus dus. Ze is net uit de rolstoel,, Ze loopt nog neit echt 100% goed.. Daarom kan ze toch ook geen kind nemen !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarom ze is emotioneel niet stabiel en daarbij is ze net uit een rolstoel.
Een kind neem je niet die krijg jequote:Op zaterdag 18 december 2004 10:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tuurlijk,, daarom dus dus. Ze is net uit de rolstoel,, Ze loopt nog neit echt 100% goed.. Daarom kan ze toch ook geen kind nemen !!
Ze kan toch abortus doenquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een kind neem je niet die krijg je![]()
Er zijn wel zieke mannen die kinderen nemen maar die zijn niet goedwijs..
ja en dat beslls je een twee drie...wie weet krijgt ze een miskraamquote:
Charlie kan toch altijd 1 2 3 beslissen !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja en dat beslls je een twee drie...wie weet krijgt ze een miskraam
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Charlie kan toch altijd 1 2 3 beslissen !!
ik moet zeggen dat schrijvers tegenwoordig niet echt om te juigen zijn....quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:56 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze een abortus doet. In het licht van de huidige verhaallijn vind ik dat niet echt nuttig voor de voortgang. Schrijvers laten dingen altidj een aanzienlijke rol spelen.
whaha, that's true!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat schrijvers tegenwoordig niet echt om te juigen zijn....![]()
ik kijk nu ook weer een btje gtst echt van alle soaps begint het nu in te storten wel jammer......quote:
het zijn mensen zonder fantasie die gewoon hun werk doen en soaps eigenlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:13 schreef JohnDDD het volgende:
Nee dat is daar, het is heel slecht. Hoe komt dat toch? Zijn die lui idioot ofzo? Ze kunenn er toch wel wat spanning in schrijven? Mysterie? Whatever?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links van Janine staat Ray en rechts van haar staat Morris.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Zou die persoon naast Janine niet die 2de Job kunnen zijn?![]()
ja dat denk ik ook...tis ook een hele onduidelijke fotoquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Links van Janine staat Ray en rechts van haar staat Morris.
Ze komt niet terug.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:24 schreef haagse_elfje het volgende:
weet trouwens wanneer Chris Jolles ( Dian) weer terug keert want dan ga ik opzekers weer kijkenen ik hoop wel dat ze gewoon weer rood haar heeft en niet dat depri donker want dat is niets......
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
NOOO??? ik hoorde het gister van iemand ik zat helemaal van
dus
quote:
Kijk gewoon nu GTST.Het is harstikke boeiend.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dit vind ik niet zo leuk mja.....toen ik het hoorde had ik al zoiets van het zal wel....
word het toch nog een eenzame kerst
ach ja ik overleef het wel....
![]()
![]()
![]()
ga ff in een hoekje zitten en huilen
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef JohnDDD het volgende:
Anita staat ook op die foto. Wat gaan ze daarmee doen, want die speelt toch in OnM? Gaat die dood ofzo binnnekort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerst specials doen ze wel vaker van die dingen want ik weet nog goed, een paar jaar geleden hadden ze een special dat Martine toen terug kwam totally gay dat was alleen voor die special....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef JohnDDD het volgende:
Anita staat ook op die foto. Wat gaan ze daarmee doen, want die speelt toch in OnM? Gaat die dood ofzo binnnekort?
ik ga het toch maar eens weer doen zo af en toe....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kijk gewoon nu GTST.Het is harstikke boeiend.![]()
Inderdaad.Beter dan dat ONM.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ga het toch maar eens weer doen zo af en toe....![]()
quote:
Tanja hoort gewoon bij GTST.In ONM is ze weer zo`n typisch pubertje.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
nee dat ook weer niet want ONM heeft
Tanja
ik ben ONM nou eenmaal gewend.....
ik ga wel weer eens kijken....
trouwens dit is wel erg offtopic sorry sorry on topic..
![]()
maakt niet uit wat ze speelt kijk toch alleen naar haar lichaamquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tanja hoort gewoon bij GTST.In ONM is ze weer zo`n typisch pubertje.![]()
Hm... ze doet wel lichtelijk denigrerend over vrouwen die GTST kijken... Niet echt een goede zet. Tenzij het niet zo bedoeld is natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Dada het volgende:
VIP over sport: Victoria Koblenko
Voetbalvrouw met hersens
Door Pim Sedee
[..]
,,Bij Sparta heb je zo'n vrouwendiner. Daar ben ik ook nooit naartoe gegaan. Die spelersvrouwen beginnen dan weer over Isabella uit Goede tijden te praten. Ze denken waarschijnlijk dat ik echt Isabella heet. Het is in elk geval wel duidelijk waar ze om acht uur 's avonds naar kijken.''
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... ze doet wel lichtelijk denigrerend over vrouwen die GTST kijken... Niet echt een goede zet. Tenzij het niet zo bedoeld is natuurlijk...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Maar goed als je een jaar of 30 bent kijk je natuurlijk ook geen GTST meer.
Nou.... omdat het meer iets is voor 10 - 20 ofzo.quote:
Zo kun je het lezen. Maar je kunt het ook lezen als dat ze alleen denigrerend is over de voetbalvrouwen van Sparta. Zo van die vrouwen zien mij als Isabella. En omdat zij haar dus als Isabella zien is het wel duidelijk waar zij naar kijken om 20.11 (quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Zhenar het volgende:
Hm... ze doet wel lichtelijk denigrerend over vrouwen die GTST kijken... Niet echt een goede zet. Tenzij het niet zo bedoeld is natuurlijk...
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Zo kun je het lezen. Maar je kunt het ook lezen als dat ze alleen denigrerend is over de voetbalvrouwen van Sparta. Zo van die vrouwen zien mij als Isabella. En omdat zij haar dus als Isabella zien is het wel duidelijk waar zij naar kijken om 20.11 () Niets negatiefs over diegenen die kijken naar gtst, maar gewoon een feit dat als je naar gtst kijkt je haar ook een beetje (of een heleboel) als Isabella ziet.
ze is geloof ik ook niet al te snugger....quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:08 schreef Airelle het volgende:
Ze heeft er geen problemen mee dat haar vriend op de VVD stemt.
Het schijnt dat ze zelf op de SP stemt..
Lees je inquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze is geloof ik ook niet al te snugger....
Ik weet het niet.Martine zou ook maar even terugkomen maar ze is er nog steeds.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar over Rik he komt hij nou echt terug als vaste cast lid of is het weer een Simon/Remco terugkomst..
heb ik gedaan dit is een algemene opmerking die ik heb over haar....`na dat ook andere dingen eens had gelezen...quote:
Ja dat is zeker waar. Ze zou eigenlijk moeten stoppen met soaps en voor echte filmrollen moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
No Offense tegenover Victoria ik vind haar wel heel goed spelen vooral tegenover de generatie spelers van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Ze zou eigenlijk moeten stoppen met soaps en voor echte filmrollen moeten gaan.
Hoewel ik het natuurlijk wel erg jammer zou vinden van het personage Isabella.quote:
wie?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:08 schreef Airelle het volgende:
Ze heeft er geen problemen mee dat haar vriend op de VVD stemt.
Het schijnt dat ze zelf op de SP stemt..
Op de vorige pagina stond een interview met Victoria Koblenko uit het AD.quote:
dat ken ik, dat had ik toen Dian en Frits enzo allemaal die serie gingen verlaten keek ik het niet meer.....nu kijk ik het heel soms, meestal kom ik wel direct in het verhaal dat is zo leuk aan soaps...Al moet ik zeggen dat Erik de Vogel het nog lang volhoud, hij moet ook eens weer naast GTST in een goede speelfilm spelen......hij is echt super!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoewel ik het natuurlijk wel erg jammer zou vinden van het personage Isabella.
Als Ludo en Isabella de serie verlaten stop ik met kijken.
Ik hoorde deze week dat hij uit de serie ging.Zou het een verband zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:20 schreef haagse_elfje het volgende:
ik had het net over dat Erik weer in een "goede" film moet gaan spelen en ik keek net op IMDB.com
daar staat dat hij ook in Deuce Bigalow: European Gigolo gaat spelen...wat super gaaf!![]()
het lijkt mij dat hij een kleine rol krijgt dus geen reden om de serie te verlaten, de opnames van die film in NL waren toch ook al geweest van de zomer....quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat hij uit de serie ging.Zou het een verband zijn?
Ik hoop het niet.![]()
Ik denk niet dat dat een verband met elkaar zou hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat hij uit de serie ging.Zou het een verband zijn?
Ik hoop het niet.![]()
Tegenwoordig zit er weinig verschil meer tussen de VVD en de SP hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op de vorige pagina stond een interview met Victoria Koblenko uit het AD.
Waarin ze vertelde dat haar vriend op de VVD had gestemd.
Offtopic: Ja dat hoorde ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er weinig verschil meer tussen de VVD en de SP hoor.
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een verband met elkaar zou hebben.
Deuce Bigallow is een Amerikaanse film, hoogstwaarschijnlijk heeft hij dus gewoon een kleine bijrol.
He goed dat je hier aandacht!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Karliene het volgende:
Ik vraag me iets af.
Zou het mogelijk zijn dat niet Nick, maar Milan de vader van Charlie's kind is?
Het zou dan verwekt moeten zijn toen ze was vreemdgegaan met hem op die 100.000 euro date.
Weet iemand dit? Ik kan die tijdslijnen nooit zo goed volgen in soaps.
Ik denk ook dat het van Milan is want op GTST.nl zijn de biografien van Benjamin en Morris #2 al verdwenen..Die van Milan niet en er staat: Milan is tijdelijk op promotour..quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
He goed dat je hier aandacht!
Ik was het al helemaal vergeten.
Maar volgens mij willen de schrijvers naar een lijn als dit: Nick wil nu dat Charlie het kind houd omdat hij andere nooit geen kinderen zal hebben.
Dan denk ik eerder dat het kind van Nick is,, maar dat charlie gaat zeggen dat het van Milan isquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het van Milan is want op GTST.nl zijn de biografien van Benjamin en Morris #2 al verdwenen..Die van Milan niet en er staat: Milan is tijdelijk op promotour..![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat het kind van Nick is,, maar dat charlie gaat zeggen dat het van Milan is
Goed speurwerk!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het van Milan is want op GTST.nl zijn de biografien van Benjamin en Morris #2 al verdwenen..Die van Milan niet en er staat: Milan is tijdelijk op promotour..![]()
Net ONMquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef Beubjuh het volgende:
[..]
Dan zijn de minaars Ludo en Valerie opa en oma van het zelfde kind!![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Net ONM
Ed en Aafke,, Ed was de vader van Victor,, Aafke moeder van Margot. Victor en Margot hebben Sam en Luna.
Deze foto hoorde erbij:quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Dada het volgende:
Zo, ik kom ook weer eens in een gtst topic
Artikel uit het AD:
17-12-2004
VIP over sport: Victoria Koblenko
Voetbalvrouw met hersens
Door Pim Sedee
[knip]
whaha,, tjah in een soap kan allesquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan nog iets gecompliceerder.....goh incest in een soap....
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:16 schreef BVO het volgende:
Er kan nog steeds in de finale van het tournament gestemd worden..
Zie FINALE GTST Tournament, Favoriete Verhaallijn!.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Waar haal jij vandaan dat gtst alleen voor mensen onder de 30 is?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
dat staat in het intervieuw met Victoria....quote:Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat gtst alleen voor mensen onder de 30 is?
Dan is dat mooi fout.quote:Op zondag 19 december 2004 11:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat staat in het intervieuw met Victoria....
GTST was echt een familie serie in het begin het hele gezin keek er naarquote:Op zondag 19 december 2004 11:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan is dat mooi fout.
Gtst was in begin veel maar geen jongeren serie.
Preciesquote:Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
GTST was echt een familie serie in het begin het hele gezin keek er naar
Nee Idd. Kijk maar uit als het aan de SP ligt moet je van iedere euro die je hebt verdiend 75 % afdragen aan het rijk. Ik ben ook voor de VVD.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Offtopic: Ja dat hoorde ik ook.
Maar ach.. zolang de VVD de standpunten van de SP maar niet over gaat nemen.
Milan komt echt niet terug !quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Barbara gaat echt niet flippen hoor.quote:Op zondag 19 december 2004 12:02 schreef digispeed het volgende:
Vinden jullie toruwens ook niet dat Barbara en Martine tegenwoordig veel meer verhaallijn gaan krijgen samen, ik denk dat deze twee elkaar misschien nog wel nodig gaan hebben.
Barbara gaat echt flippen als ze erachter komt dat a:) Ludo stopt met Fisher Events, b:) gaat werken in de rozenboom en c:) het meest erge van alles; ludo haar zusje lekker loopt penetreren.
Misschien krijgt ze ook wel wraak gevoelens. Kan ze wat ideeen inwinnen bij Martine.
Ik heb nooit nooit gezegd dat het niet mag.quote:Op zondag 19 december 2004 11:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan is dat mooi fout.
Gtst was in begin veel maar geen jongeren serie.
]quote:Op zondag 19 december 2004 14:26 schreef toiletseatgirl het volgende:
Charmante foto van Dennis
[afbeelding]
Hoezo is dat triest? mijn opa keek zelfs..quote:Op zondag 19 december 2004 14:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nooit nooit gezegd dat het niet mag.
Maar ik hoop voor mensen van 30 dat ze op die leeftijd andere intresses hebben.
Anders is het behoorlijk triest m.i.
tjah, me oma ook,,quote:Op zondag 19 december 2004 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? mijn opa keek zelfs..
tjah,, dat kanquote:Op zondag 19 december 2004 18:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja volgens mij heeft iemand Evelien wijsgemaakt dat gtst een jongeren serie is ofzo..
precies !!!quote:Op zondag 19 december 2004 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens een eer jegens Digispeed, Christophe Haddad (Nick) heeft haar naam genoemt tijdens de chat op de GTST site toen hij een vraag voor las.
Als Martine en Barbara samen gaan werken hoop ik niet dat Ludo voor de 4e maal alles kwijt raakt, 2 keer in een seizoen is wel een beetje overdreven lijkt mij.
Hoezo wat was er dan?quote:Op zondag 19 december 2004 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens een eer jegens Digispeed, Christophe Haddad (Nick) heeft haar naam genoemt tijdens de chat op de GTST site toen hij een vraag voor las.
Als Martine en Barbara samen gaan werken hoop ik niet dat Ludo voor de 4e maal alles kwijt raakt, 2 keer in een seizoen is wel een beetje overdreven lijkt mij.
Joh, zou je denken?quote:En Sylvie Meis was altijd al op zoek naar een rijke voetballer. Ze zegt dat ze Rafael van der Vaart niet kende voordat ze hem ontmoette. Daar geloof ik niets van.
Lijkt mij niet.. dacht dat Martine niet meer zo lang in gtst zou blijven spelen.. (Ben ik ook weer een beetje zat, moet ik zeggen. Net zoals dat #$^%* gekibbel van Dennis en Ray.. Come on.. stoppen nu!)quote:Op zondag 19 december 2004 12:02 schreef digispeed het volgende:
Vinden jullie toruwens ook niet dat Barbara en Martine tegenwoordig veel meer verhaallijn gaan krijgen samen, ik denk dat deze twee elkaar misschien nog wel nodig gaan hebben.
Barbara gaat echt flippen als ze erachter komt dat a:) Ludo stopt met Fisher Events, b:) gaat werken in de rozenboom en c:) het meest erge van alles; ludo haar zusje lekker loopt penetreren.
Misschien krijgt ze ook wel wraak gevoelens. Kan ze wat ideeen inwinnen bij Martine.
Wat heeft dit nou weer met GTST te maken ???quote:
Oeh,, lekkerdingquote:Op maandag 20 december 2004 15:56 schreef Orginial het volgende:
Editie #4: In the picture staat Rik de Jong!
[afbeelding]
En de andere in the picture`s!![]()
Herman Hogendoorn - Tom Overbeek
Bowien Galema - Tanja Jess
Stan Nijholt - Paul Groot
dat vind jij mop.. maar zo knap is die ook niet meer als vroeger.. toen was die echt oelalaquote:Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
mwah.. lekker ding zou ik m niet noemen
Hahahahahahahahahaha,hoe verzin je het?quote:Op zondag 19 december 2004 14:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nooit nooit gezegd dat het niet mag.
Maar ik hoop voor mensen van 30 dat ze op die leeftijd andere intresses hebben.
Anders is het behoorlijk triest m.i.
tjah,, fantasie denk ik !!quote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef farfavour het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha,hoe verzin je het?
Ze heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef farfavour het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha,hoe verzin je het?
Vroeger was het niveau van de serie veel hoger dan een breezer serie .quote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk hoor..
Een BReeZaH-serie, meer is het niet.
Laatste kans om te stemmen in het tournament, straks is de uitslag!
Dat was Chris Poelman, een oud vriendje van Benjamin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:06 schreef creno het volgende:
ik heb een vraag over de aflevering van vandaag en ik hoop dat iemand het weet !!
Charlie had het over een eerdere abortus die ze had ondergaan toen ze zwabger was van een jongen die Harmsen in het ziekenhuis had geslagen !! Wie was dat ???? foto ? info ?? hellup !!
Arnie!quote:De organisatie van Laura’s kerstdiner heeft nogal wat voeten in aarde: Harmsen belt af, Charlie heeft geen zin, Stefano wil liever met Yasmin een weekendje naar Londen, Robert mist Valerie en is niet in de stemming, Barbara is boos op Valerie die ze met Ludo heeft betrapt, een ongenodigde gast staat opeens op de stoep, Dennis en Ray maken weer eens ruzie en Nick is zielsalleen. Ondertussen is er voor alle genodigden een grote verrassing onderweg. Zal het Laura lukken iedereen bij elkaar te krijgen voor een zalig kerstfeest?
BRON: rtlnl.web-log.nlquote:KERSTDINER IN GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN
Aanstaande vrijdag zendt RTL 4 tussen 20:00 en 21:00 de extra lange kerstaflevering van Goede tijden, slechte tijden uit. RTL 4 spreekt over een aflevering met 'bijzondere gasten' en 'veel flashbacks'.
Laura organiseert een kerstdiner en nodigt iedereen daarvoor uit. Dat de gasten tijdens dit diner onderling de nodige conflicten hebben, wordt snel duidelijk. Maar iedereen wordt eraan herinnerd, door middel van flashbacks, dat alle slechte tijden uiteindelijk altijd weer goede tijden zijn geworden. Als er dan ook nog bijzondere gasten voor de deur staan, is kerstavond compleet.
Charlie en Nick zijn nog maar net getrouwd als boven water komt dat Nick Sjors wel degelijk heeft verkracht.
Het prille huwelijksgeluk is van korte duur als Nick dit tijdens de huwelijksreis opbiecht. Charlie is woedend en onderneemt iets dat verregaande gevolgen heeft voor Nick. Maar wat de consequenties van haar daad zijn, weet Charlie niet. Zij heeft wel iets anders aan haar hoofd, iets dat zij met niemand wil delen.
Barbara en Valerie zijn beiden met hun hoofd bij Ludo. De twee zussen zijn gevallen voor dezelfde man en weten zich met hun gevoelens geen raad. Barbara wil niet onder ogen zien dat Ludo niet hetzelfde voelt voor haar en Valerie heeft een relatie met Robert. Als Robert Valerie en Ludo treft tijdens een romantisch dineetje, verbreekt Valerie de relatie. Als Barbara Valerie confronteert met haar vermoeden dat er meer is tussen haar en Ludo, ontsteekt Valerie in woede en verwijt Barbara dat zij alleen maar aan zichzelf denkt.
Yasmin heeft een moeilijk jaar nadat zij door de brand heeft moeten leren leven met haar brandwonden. Inmiddels pakt zij de draad weer op en werkt zij zelfs als model. Als zij er achter komt dat Stefano degene is die haar salaris betaalt, wordt ze woedend. Als goedmaker wil Stefano met Yasmin naar London. Maar Yasmin wil niet gaan want zij weet iets dat hij niet weet.
Ook Morris heeft het niet makkelijk omdat hij nog steeds worstelt met zijn biseksuele gevoelens en daar niet mee naar buiten durft te komen. Dennis en Ray vechten met elkaar over café De Koning. Kortom; het echte kerstgevoel lijkt ver te zoeken maar als er tijdens het kerstdiner bij Laura onverwachte gasten voor de deur staan, lijkt het toch nog een feest te worden.
Tuurlijk heb ik gelijkquote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk hoor..
Een BReeZaH-serie, meer is het niet.
Laatste kans om te stemmen in het tournament, straks is de uitslag!
wat weet zij dan wat Stefano niet weet? Weet iemand dat?quote:Als goedmaker wil Stefano met Yasmin naar London. Maar Yasmin wil niet gaan want zij weet iets dat hij niet weet.
[ spoiler] en [/ spoiler]quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef sijkweiv het volgende:
Hoe moet je spoilers plaatsen? Ik heb namelijk de avrobode voor de komende twee weken op mijn schoot liggen met spoilers van GTST...
Nee je hebt geen gelijk,quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk![]()
.
GTST is leuk om te volgen, even je verstand op nul om acht uur. Maar echt hoogstaand is het natuurlijk niet. En ja ik vind het een jongeren serie.
En om nog even terug te komen op de reactie van Woeli en _ELmaikel_, Opa's en Oma's zijn natuurlijk geen dertig jaar en als ik in een bejaardentehuis zat zou ik ook naar GTST kijken.
Stan ging er uit jaren 90 uit?Surequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee je hebt geen gelijk,
wel dat het niet hoogstaand is en je je verstand op nul kunt zetten, maar wie zegt dat alleen jongeren dat willen doen.
Kijk maar naar As the World Turns, the Bold, Oprah enz, allemaal laagstaand en om je verstand op nul te zetten.
Ik geef wel toe dat het accent rond eind-'90 meer naar de jongere kijkers is verlegd, rond die tijd gingen Daniel, Suzanne, Linda, Arthur, Roos en Stan er allemaal uit.
Maar het feit dat er nu nog figuren zoals Laura, Harmsen en de heren Alberts in zitten geeft toch aan dat het ook voor oudere kijkers is bedoeld of spreken die personages de jeugd hier nu zo erg aan?
Hmm ja dat klopt wel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Stan ging er uit jaren 90 uit?SureDie was in 1995 al weg..
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:12 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij maakt de leeftijd waarop je GTST kijkt echt geen zak uit, zolang je je maar realiseert dat 'n soap geen top acteer prestaties bevat en dat 't allemaal nep is![]()
Het kijkt lekker weg, dus lekker belangrijk.. als ik op mijn 30e tijd heb om 8 uur en ik heb 't 6 uur journaal al gezien dan zou ik me absoluut niet schamen om gtst weer beetje te volgen hoor..![]()
Maar gtst was vroeger heel anders. Het is van oorsprong echt geen jongeren serie in de loop van de jaren is het verslechterd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk![]()
.
GTST is leuk om te volgen, even je verstand op nul om acht uur. Maar echt hoogstaand is het natuurlijk niet. En ja ik vind het een jongeren serie.
En om nog even terug te komen op de reactie van Woeli en _ELmaikel_, Opa's en Oma's zijn natuurlijk geen dertig jaar en als ik in een bejaardentehuis zat zou ik ook naar GTST kijken.
Als je het zo verslechterd vind,kijk dan niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar gtst was vroeger heel anders. Het is van oorsprong echt geen jongeren serie in de loop van de jaren is het verslechterd.
Oke.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee het is nu niet super slecht ofzo het was vroeger gewoon beter.
Ik ben het wel met hem eens, deze cast was toch veel leuker: Rik de Jong, Anita Dendermonde, Julian Verduyn, Helen Helmink, Daniël, Janine Elschot, Ludo Sanders, Wil de Smet, Sylvia Merx, Jef Alberts, Robert Alberts, Laura Alberts, Suzanne Balk, Linda Dekker, Kim Verduyn, Arthur Peters, Roos Alberts, Govert Harmsen en Jessica Harmsenquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee het is nu niet super slecht ofzo het was vroeger gewoon beter.
Wie zal wat niet zeggen? Ik heb de cliff gemist....quote:Op maandag 20 december 2004 22:04 schreef Frey het volgende:
Ik zag de clif helemaal niet aankomen op dat moment
Ze zal het wel niet zeggen ofzo![]()
Damned,je hebt gelijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens, deze cast was toch veel leuker: Rik de Jong, Anita Dendermonde, Julian Verduyn, Helen Helmink, Daniël, Janine Elschot, Ludo Sanders, Wil de Smet, Sylvia Merx, Jef Alberts, Robert Alberts, Laura Alberts, Suzanne Balk, Linda Dekker, Kim Verduyn, Arthur Peters, Roos Alberts, Govert Harmsen en Jessica Harmsen
Jef en Robert werden toen niet geponeerd als ouwe lullen, maar als jonge overspelige kerels.
Elke verhaallijn rond Helen was geweldig (Martine, Alice/Lisette, Martin Helmink aan de drugs), verhaallijnen rond Suzanne en Daniel waren ook goed ( Onno P Wassenaar).
En natuurlijk Ludo, die Jessica gevangen hield, Suzanne in elkaar sloeg en een keer zelf op zijn bek werd geramd door Julian
Echt waar zover ik het me herriner kwamen die zeik-verhaallijnen, ruzie om de Koning, Yasmin het opgefokte model, Morris de zogenaamde bi niet voor of ze duurde in ieder geval niet zo treiterig lang!
hmm lange post.......
Waarom is een jongerenserie per definitie slecht?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar gtst was vroeger heel anders. Het is van oorsprong echt geen jongeren serie in de loop van de jaren is het verslechterd.
Weinig Isabellaquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Ziet er vrij saai uit, op het eind lijkt het leuker te worden..
Precies !!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weinig Isabella.
* Verlangt terug naar het 'goeie-ouwe' psycho-tijdperk.
Pf kom op, was geen gehoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:03 schreef Nano het volgende:
Ja,ze kunnen wel zingen vind ik!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef sijkweiv het volgende:7 Januari wordt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens, deze cast was toch veel leuker: Rik de Jong, Anita Dendermonde, Julian Verduyn, Helen Helmink, Daniël, Janine Elschot, Ludo Sanders, Wil de Smet, Sylvia Merx, Jef Alberts, Robert Alberts, Laura Alberts, Suzanne Balk, Linda Dekker, Kim Verduyn, Arthur Peters, Roos Alberts, Govert Harmsen en Jessica Harmsen
Jef en Robert werden toen niet geponeerd als ouwe lullen, maar als jonge overspelige kerels.
Elke verhaallijn rond Helen was geweldig (Martine, Alice/Lisette, Martin Helmink aan de drugs), verhaallijnen rond Suzanne en Daniel waren ook goed ( Onno P Wassenaar).
En natuurlijk Ludo, die Jessica gevangen hield, Suzanne in elkaar sloeg en een keer zelf op zijn bek werd geramd door Julian
Echt waar zover ik het me herriner kwamen die zeik-verhaallijnen: ruzie om de Koning, Yasmin het opgefokte model, Morris de zogenaamde bi niet voor of ze duurde in ieder geval niet zo treiterig lang!
]
Inderdaad de cast met Julian Kim Daniel en Rik enzo is ook precies de cast die ik de beste ooit vond.
Jef: "Robert..."quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Jef: "Robert..."
-cliff-
"... doe mij ook een borrel."
* Orginial krast 2 door en maakt er 4 van..Maar dat zie je dan wel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:46 schreef bar_rel het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering vandaag.
Ludo en Nick waren erg goed, en Charlie ook.
En wie zullen die 2 gasten nou toch zijn...:')
maar nick heeft nu een tel.nr van ludo....quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een scene tussen Ludo en Nick![]()
Maar wat pijnlijk dat ze allemaal praten over kinderen.
Oh ja ik vergeet Dtje en Bingo'enquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial krast 2 door en maakt er 4 van..Maar dat zie je dan wel.![]()
Jah vind ik ook !!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het zou leuk zijn geweest als Janine Ludo had meegevraagd naar Nina, Ludo keek zo zielig toen ze zei datSjors
meeging
![]()
Dát nooit!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef somegirl het volgende:
Iedereen vind goede tijden nu zo slecht en "vroeger" zoveel beter, maar praten we over een paar jaar niet ook gewoon zo, dat we toen nick de verkrachter hadden, stefano die alles voor yasmin deed en de "geweldige" ruzie om de koning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 22 december 2004 03:43 schreef Svensational het volgende:
Kan Charlie al weer lopen?
Nee want de verhaalijnen van Yasmin en Stefano en dat gedoe om de Koning is gewoon lame.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef somegirl het volgende:
Iedereen vind goede tijden nu zo slecht en "vroeger" zoveel beter, maar praten we over een paar jaar niet ook gewoon zo, dat we toen nick de verkrachter hadden, stefano die alles voor yasmin deed en de "geweldige" ruzie om de koning?
Wat ben jij een seikweiv zegquote:Op woensdag 22 december 2004 17:23 schreef sijkweiv het volgende:
Wat hebben jullie toch met die Rosa?Ze heeft een totaal niet belangrijke rol in GTST en daarbij is ze oud
Hebben jullie het een moedercomplex ofzo?
En die is net zo betrouwbaar als de Telegraafquote:Op woensdag 22 december 2004 17:44 schreef Orginial het volgende:
Bron: Digispeed
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die is net zo betrouwbaar als de Telegraaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:59 schreef pos het volgende:
Ik heb het gisteravond gemist. Wat is er gebeurd tussen Ludo en Nick? Blijft Nick nu
wel betalen voor Nina?
spoiler vraagje:Bing is de zoon van Dorothea.En vanaf 3 januari te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is toch al aanwezig bij het kerstdiner? Nouja, kennelijk niet dusquote:Op woensdag 22 december 2004 18:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bing is de zoon van Dorothea.En vanaf 3 januari te zien.
Chris jolles (Dian) komt terug in GTSTquote:Op woensdag 22 december 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
En die is net zo betrouwbaar als de Telegraaf
Komt ze wel trugquote:Op woensdag 22 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Chris jolles (Dian) komt terug in GTST.
LOL @ die gastquote:En nu Dian ook nog eens? What's next?
Hellen Helmink onderneemt een tocht door de jungle voor haar plezier, en krijgt toch wel heimwee naar Nederland. Net voordat ze de jungle verlaat wordt ze gevangen door een gevaarlijke stam indianen. In een hut gevangen genomen brengt ze een paar dagen door totdat ze bij het stamhoofd wordt gebracht. Wat blijkt? Het is Arnie Oelewapper. Ze haalt hem over naar Nederland te komen, maar helaas, Laura is overleden en Robbert is 'm gepeerd naar een onbekend onbewoond eiland. ???? AAARGGGH
Die kwam het jachtseizoen niet meer door.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
betje koolthaas komt ook niet meer voorbij?
De vogels zijn uitgevlogen naar het zuiden.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Hé pberends, ze luisteren bij GTST naar jou.
Opeens heeft Isabella blond haar ipv dat rooie kraaiennest
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
De vogels zijn uitgevlogen naar het zuiden.
Waarom Dorothea nou weer. Wat voegt zo'n mens nou toe?quote:
dat mens die rosa speeltquote:Op woensdag 22 december 2004 23:23 schreef kissa het volgende:
Wie is Elly de Graaf?
ach ik post ook alleen maar wat bij shownieuws komt, en wat een mierenneukers zijn jullie zeg.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgens digispeed is Dian in februari teruggekomen in GTST. Dat klopt dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Inderdaad, boeiuh of een spoiler uitkomt of niet; het is gewoon leuk om te praten over wat er al dan niet waarschijnlijk gaat gebeuren bij GTST. Niemand dwingt iemand om spoilers te lezen, dus als het dan later niet klopt moet je ook niet gaan zeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:46 schreef digispeed het volgende:
[..]
ach ik post ook alleen maar wat bij shownieuws komt, en wat een mierenneukers zijn jullie zeg.
waar je je al niet druk over maakt. vreselijk !
Tjah dat kan !quote:Op woensdag 22 december 2004 23:44 schreef kissa het volgende:
Oh, ok....dank je....ik ben geen Rosafan...
Ow ik dacht dat jij een van die twee wasquote:Op donderdag 23 december 2004 10:56 schreef Nano het volgende:
Volgende topictitel iets met Kerstaflevering!
En die twee meisjes naast Rosa waren trouwens degene die het intervieuw hebben afgenomen.
Geen idee! hij staat er ook een beetje vaag achter, je ziet het helemaal niet goed, het lijkt wel een dubbelganger van Dennis! Misschien heeft Dennis misschien met kerst ineens nog een irritantere tweelingbroer......... laten we hopen van nietquote:Op donderdag 23 december 2004 11:37 schreef RedGuy het volgende:
Wie staat er achter Valerie op die foto? Het is geen Dennis, die staat naast Rik en Anita.
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Geen idee! hij staat er ook een beetje vaag achter, je ziet het helemaal niet goed, het lijkt wel een dubbelganger van Dennis! Misschien heeft Dennis misschien met kerst ineens nog een irritantere tweelingbroer......... laten we hopen van niet
Dan zegt er ook iemand wat.Wie was er ookal weer zo boos toen ik zei dat Nick en Charlie spannend werd en dat uiteindelijk niet werd?quote:Op donderdag 23 december 2004 03:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad, boeiuh of een spoiler uitkomt of niet; het is gewoon leuk om te praten over wat er al dan niet waarschijnlijk gaat gebeuren bij GTST. Niemand dwingt iemand om spoilers te lezen, dus als het dan later niet klopt moet je ook niet gaan zeuren.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef pberends het volgende:
Wat is de echte naam van Jef?
» Bartho de Beer
» Bartho Braatworst
» Bartho Braat
» Bartho Veelvraat
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Lekker simpel, Kerst in Meerdijk ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Orginial het volgende:
Iemand al een idee voor Topic 111?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |