Dit is t laatste nieuwe binnen Endemol.
Chris Jolles is momenteel in gesprek over haar terugkeer in GTST.
Na 4 jaar te schitteren in afwezigheid keert ze naar aller waarschijnlijk begin Januari terug bij GTST. We zullen haar dan vanaf Februari 2004 weer in Soapland zien.
Krijgen we eerst Simon terug, dan komt Mickey ook nog eens om de hoek kijken. Alsof het nog niet genoeg is komt Martine Pafkamp ook nog eens terug(ja, de trouwe kijker snapt deze wel).
En nu Dian ook nog eens? What's next?
Hellen Helmink onderneemt een tocht door de jungle voor haar plezier, en krijgt toch wel heimwee naar Nederland. Net voordat ze de jungle verlaat wordt ze gevangen door een gevaarlijke stam indianen. In een hut gevangen genomen brengt ze een paar dagen door totdat ze bij het stamhoofd wordt gebracht. Wat blijkt? Het is Arnie Oelewapper. Ze haalt hem over naar Nederland te komen, maar helaas, Laura is overleden en Robbert is 'm gepeerd naar een onbekend onbewoond eiland. ???? AAARGGGH
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hellen Helmink onderneemt een tocht door de jungle voor haar plezier, en krijgt toch wel heimwee naar Nederland. Net voordat ze de jungle verlaat wordt ze gevangen door een gevaarlijke stam indianen. In een hut gevangen genomen brengt ze een paar dagen door totdat ze bij het stamhoofd wordt gebracht. Wat blijkt? Het is Arnie Oelewapper. Ze haalt hem over naar Nederland te komen, maar helaas, Laura is overleden en Robbert is 'm gepeerd naar een onbekend onbewoond eiland. ???? AAARGGGH
quote:nee...
Op dinsdag 15 juli 2003 18:55 schreef BDisOKE het volgende:
Was dat die eerste/leuke dian?
zei? (die linker )
Herman Hogendoorn
Frits van Houten
quote:Ja hallo! Waar is Rien dan?
Op dinsdag 15 juli 2003 19:24 schreef pberends het volgende:
offtopic:
Herman Hogendoorn
![]()
Frits van Houten
als ik nu ook nog gtst zou kijken zou ik helemaal estatisch zijn...
maar goed nieuws, indeed...
quote:goeie vraag ik zou het niet weten
Op woensdag 16 juli 2003 09:21 schreef Petracev het volgende:
Hoe was Dian ookal weer UIT de serie gegaan???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |