abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24103241
Editie #4: In the picture staat Rik de Jong!

En de andere in the picture`s!
Herman Hogendoorn - Tom Overbeek
Bowien Galema - Tanja Jess
Stan Nijholt - Paul Groot
  maandag 20 december 2004 @ 17:03:11 #177
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24104202
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:56 schreef Orginial het volgende:
Editie #4: In the picture staat Rik de Jong!

[afbeelding]

En de andere in the picture`s!
Herman Hogendoorn - Tom Overbeek
Bowien Galema - Tanja Jess
Stan Nijholt - Paul Groot
Oeh,, lekkerding
pi_24105328
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:03 schreef Woelli het volgende:

[..]

Oeh,, lekkerding
mwah.. lekker ding zou ik m niet noemen
pi_24105641
Zou iemand de info voor de komde week neer willen zetten?
De vernieuwde NCRV gids laqat hooguit één regeltje toe voor GTST , dus weet ik niet meer wat er gebeuren gaat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 20 december 2004 @ 18:41:16 #180
109180 Woelli
pi_24105934
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

mwah.. lekker ding zou ik m niet noemen
dat vind jij mop.. maar zo knap is die ook niet meer als vroeger.. toen was die echt oelala
pi_24106277
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:13 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik heb nooit nooit gezegd dat het niet mag.
Maar ik hoop voor mensen van 30 dat ze op die leeftijd andere intresses hebben.
Anders is het behoorlijk triest m.i.
Hahahahahahahahahaha,hoe verzin je het?
Ja en amen.
  maandag 20 december 2004 @ 19:03:02 #182
109180 Woelli
pi_24106343
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef farfavour het volgende:

[..]

tjah,, fantasie denk ik !!
pi_24108102
Beetje respect voor Airelle.
  maandag 20 december 2004 @ 21:11:56 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24108347
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef farfavour het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon gelijk hoor. .
Een BReeZaH-serie, meer is het niet.

Laatste kans om te stemmen in het tournament, straks is de uitslag!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 20 december 2004 @ 22:04:26 #185
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24108760
Ik zag de clif helemaal niet aankomen op dat moment
Ze zal het wel niet zeggen ofzo
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24109006
Ik vind wel dat Nick gelijk heeft trouwens met het stopzetten van de betaling van Nina's behandeling. Iedereen kotst hem uit, maar voor het geld hebben ze hem nog wel nodig? Beetje achterlijk.

En ik vind Charlie ook een beetje stom als ze abortus laat plegen. Iedere keer als haar vader haar niet helemaal aanstaat dan maar een abortus? Ik ben echt niet tegen abortus ofzo, maar vind dit een beetje te ver gaan, als ze abortus laat plegen....

Maar ja... het blijft een soap natuurlijk
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_24109081
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Vroeger was het niveau van de serie veel hoger dan een breezer serie .
Het is pas een breezer serie zinds de laatste drie siezoenen dan.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:06:50 #188
16874 creno
born this way
pi_24111023
ik heb een vraag over de aflevering van vandaag en ik hoop dat iemand het weet !!

Charlie had het over een eerdere abortus die ze had ondergaan toen ze zwabger was van een jongen die Harmsen in het ziekenhuis had geslagen !! Wie was dat ???? foto ? info ?? hellup !!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:09:24 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24111070
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:06 schreef creno het volgende:
ik heb een vraag over de aflevering van vandaag en ik hoop dat iemand het weet !!

Charlie had het over een eerdere abortus die ze had ondergaan toen ze zwabger was van een jongen die Harmsen in het ziekenhuis had geslagen !! Wie was dat ???? foto ? info ?? hellup !!
Dat was Chris Poelman, een oud vriendje van Benjamin.

Filmpje
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:06:17 #190
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24114290
quote:
De organisatie van Laura’s kerstdiner heeft nogal wat voeten in aarde: Harmsen belt af, Charlie heeft geen zin, Stefano wil liever met Yasmin een weekendje naar Londen, Robert mist Valerie en is niet in de stemming, Barbara is boos op Valerie die ze met Ludo heeft betrapt, een ongenodigde gast staat opeens op de stoep, Dennis en Ray maken weer eens ruzie en Nick is zielsalleen. Ondertussen is er voor alle genodigden een grote verrassing onderweg. Zal het Laura lukken iedereen bij elkaar te krijgen voor een zalig kerstfeest?
Arnie!
The Most Incredible, Baby
pi_24114519
quote:
KERSTDINER IN GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN

Aanstaande vrijdag zendt RTL 4 tussen 20:00 en 21:00 de extra lange kerstaflevering van Goede tijden, slechte tijden uit. RTL 4 spreekt over een aflevering met 'bijzondere gasten' en 'veel flashbacks'.

Laura organiseert een kerstdiner en nodigt iedereen daarvoor uit. Dat de gasten tijdens dit diner onderling de nodige conflicten hebben, wordt snel duidelijk. Maar iedereen wordt eraan herinnerd, door middel van flashbacks, dat alle slechte tijden uiteindelijk altijd weer goede tijden zijn geworden. Als er dan ook nog bijzondere gasten voor de deur staan, is kerstavond compleet.

Charlie en Nick zijn nog maar net getrouwd als boven water komt dat Nick Sjors wel degelijk heeft verkracht.

Het prille huwelijksgeluk is van korte duur als Nick dit tijdens de huwelijksreis opbiecht. Charlie is woedend en onderneemt iets dat verregaande gevolgen heeft voor Nick. Maar wat de consequenties van haar daad zijn, weet Charlie niet. Zij heeft wel iets anders aan haar hoofd, iets dat zij met niemand wil delen.

Barbara en Valerie zijn beiden met hun hoofd bij Ludo. De twee zussen zijn gevallen voor dezelfde man en weten zich met hun gevoelens geen raad. Barbara wil niet onder ogen zien dat Ludo niet hetzelfde voelt voor haar en Valerie heeft een relatie met Robert. Als Robert Valerie en Ludo treft tijdens een romantisch dineetje, verbreekt Valerie de relatie. Als Barbara Valerie confronteert met haar vermoeden dat er meer is tussen haar en Ludo, ontsteekt Valerie in woede en verwijt Barbara dat zij alleen maar aan zichzelf denkt.

Yasmin heeft een moeilijk jaar nadat zij door de brand heeft moeten leren leven met haar brandwonden. Inmiddels pakt zij de draad weer op en werkt zij zelfs als model. Als zij er achter komt dat Stefano degene is die haar salaris betaalt, wordt ze woedend. Als goedmaker wil Stefano met Yasmin naar London. Maar Yasmin wil niet gaan want zij weet iets dat hij niet weet.

Ook Morris heeft het niet makkelijk omdat hij nog steeds worstelt met zijn biseksuele gevoelens en daar niet mee naar buiten durft te komen. Dennis en Ray vechten met elkaar over café De Koning. Kortom; het echte kerstgevoel lijkt ver te zoeken maar als er tijdens het kerstdiner bij Laura onverwachte gasten voor de deur staan, lijkt het toch nog een feest te worden.
BRON: rtlnl.web-log.nl
pi_24116554
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:43 schreef Woelli het volgende:

[..]

tjah, me oma ook,,
Is je oma dertig dan?
pi_24116632
Hoe moet je spoilers plaatsen? Ik heb namelijk de avrobode voor de komende twee weken op mijn schoot liggen met spoilers van GTST...
pi_24116646
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik gelijk .

GTST is leuk om te volgen, even je verstand op nul om acht uur. Maar echt hoogstaand is het natuurlijk niet. En ja ik vind het een jongeren serie.

En om nog even terug te komen op de reactie van Woeli en _ELmaikel_, Opa's en Oma's zijn natuurlijk geen dertig jaar en als ik in een bejaardentehuis zat zou ik ook naar GTST kijken .
pi_24118042
quote:
Als goedmaker wil Stefano met Yasmin naar London. Maar Yasmin wil niet gaan want zij weet iets dat hij niet weet.
wat weet zij dan wat Stefano niet weet? Weet iemand dat?
Lousy
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:49:25 #196
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24118052
And the winner is........

Ludo wil Bowien, met wie hij zelf ook een verhouding heeft gehad, bij Stefano weg hebben en gaat hierin erg ver. Als Bowien en Stefano uiteindelijk achter Ludo's rug om trouwen, krijgt dat noodlottige gevolgen. In Finland stort Bowien van een ravijn, terwijl Ludo toekijkt...

Drie hoeraatjes voor Bowien! (en Ludo en Stefano natuurlijk, red.).
Hoera! ! Hoera! ! Hoera! .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24118178
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef sijkweiv het volgende:
Hoe moet je spoilers plaatsen? Ik heb namelijk de avrobode voor de komende twee weken op mijn schoot liggen met spoilers van GTST...
[ spoiler] en [/ spoiler]
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:05:20 #198
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24118373
Ik heb ook de dubbele gids
pi_24118454
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb ook de dubbele gids
Posten
pi_24118473
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:38 schreef Airelle het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik gelijk .

GTST is leuk om te volgen, even je verstand op nul om acht uur. Maar echt hoogstaand is het natuurlijk niet. En ja ik vind het een jongeren serie.

En om nog even terug te komen op de reactie van Woeli en _ELmaikel_, Opa's en Oma's zijn natuurlijk geen dertig jaar en als ik in een bejaardentehuis zat zou ik ook naar GTST kijken .
Nee je hebt geen gelijk,

wel dat het niet hoogstaand is en je je verstand op nul kunt zetten, maar wie zegt dat alleen jongeren dat willen doen.
Kijk maar naar As the World Turns, the Bold, Oprah enz, allemaal laagstaand en om je verstand op nul te zetten.
Ik geef wel toe dat het accent rond eind-'90 meer naar de jongere kijkers is verlegd, rond die tijd gingen Daniel, Suzanne, Linda, Arthur, Roos en Stan er allemaal uit.
Maar het feit dat er nu nog figuren zoals Laura, Harmsen en de heren Alberts in zitten geeft toch aan dat het ook voor oudere kijkers is bedoeld of spreken die personages de jeugd hier nu zo erg aan?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')