abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24118499
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee je hebt geen gelijk,

wel dat het niet hoogstaand is en je je verstand op nul kunt zetten, maar wie zegt dat alleen jongeren dat willen doen.
Kijk maar naar As the World Turns, the Bold, Oprah enz, allemaal laagstaand en om je verstand op nul te zetten.
Ik geef wel toe dat het accent rond eind-'90 meer naar de jongere kijkers is verlegd, rond die tijd gingen Daniel, Suzanne, Linda, Arthur, Roos en Stan er allemaal uit.
Maar het feit dat er nu nog figuren zoals Laura, Harmsen en de heren Alberts in zitten geeft toch aan dat het ook voor oudere kijkers is bedoeld of spreken die personages de jeugd hier nu zo erg aan?
Stan ging er uit jaren 90 uit?Sure Die was in 1995 al weg..
pi_24118521
Volgens mij maakt de leeftijd waarop je GTST kijkt echt geen zak uit, zolang je je maar realiseert dat 'n soap geen top acteer prestaties bevat en dat 't allemaal nep is

Het kijkt lekker weg, dus lekker belangrijk.. als ik op mijn 30e tijd heb om 8 uur en ik heb 't 6 uur journaal al gezien dan zou ik me absoluut niet schamen om gtst weer beetje te volgen hoor..
pi_24118633
Edit ~ dubbel
Een heer met stijl
pi_24118640
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:11 schreef Orginial het volgende:

[..]

Stan ging er uit jaren 90 uit?Sure Die was in 1995 al weg..
Hmm ja dat klopt wel.
Een heer met stijl
pi_24118641
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:12 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij maakt de leeftijd waarop je GTST kijkt echt geen zak uit, zolang je je maar realiseert dat 'n soap geen top acteer prestaties bevat en dat 't allemaal nep is

Het kijkt lekker weg, dus lekker belangrijk.. als ik op mijn 30e tijd heb om 8 uur en ik heb 't 6 uur journaal al gezien dan zou ik me absoluut niet schamen om gtst weer beetje te volgen hoor..
Inderdaad
Update: Weblog
pi_24118683
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:23 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

BRON: rtlnl.web-log.nl
Héftig
pi_24118845
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:38 schreef Airelle het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik gelijk .

GTST is leuk om te volgen, even je verstand op nul om acht uur. Maar echt hoogstaand is het natuurlijk niet. En ja ik vind het een jongeren serie.

En om nog even terug te komen op de reactie van Woeli en _ELmaikel_, Opa's en Oma's zijn natuurlijk geen dertig jaar en als ik in een bejaardentehuis zat zou ik ook naar GTST kijken .
Maar gtst was vroeger heel anders. Het is van oorsprong echt geen jongeren serie in de loop van de jaren is het verslechterd.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24118892
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Maar gtst was vroeger heel anders. Het is van oorsprong echt geen jongeren serie in de loop van de jaren is het verslechterd.
Als je het zo verslechterd vind,kijk dan niet.
pi_24118938
Nee het is nu niet super slecht ofzo het was vroeger gewoon beter.
Do it again now
pi_24119112
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke.
pi_24119303
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben het wel met hem eens, deze cast was toch veel leuker: Rik de Jong, Anita Dendermonde, Julian Verduyn, Helen Helmink, Daniël, Janine Elschot, Ludo Sanders, Wil de Smet, Sylvia Merx, Jef Alberts, Robert Alberts, Laura Alberts, Suzanne Balk, Linda Dekker, Kim Verduyn, Arthur Peters, Roos Alberts, Govert Harmsen en Jessica Harmsen

Jef en Robert werden toen niet geponeerd als ouwe lullen, maar als jonge overspelige kerels.
Elke verhaallijn rond Helen was geweldig (Martine, Alice/Lisette, Martin Helmink aan de drugs), verhaallijnen rond Suzanne en Daniel waren ook goed ( Onno P Wassenaar).
En natuurlijk Ludo, die Jessica gevangen hield, Suzanne in elkaar sloeg en een keer zelf op zijn bek werd geramd door Julian
Echt waar zover ik het me herriner kwamen die zeik-verhaallijnen: ruzie om de Koning, Yasmin het opgefokte model, Morris de zogenaamde bi niet voor of ze duurde in ieder geval niet zo treiterig lang!
]
Een heer met stijl
pi_24119342
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:04 schreef Frey het volgende:
Ik zag de clif helemaal niet aankomen op dat moment
Ze zal het wel niet zeggen ofzo
Wie zal wat niet zeggen? Ik heb de cliff gemist....
pi_24119343
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens, deze cast was toch veel leuker: Rik de Jong, Anita Dendermonde, Julian Verduyn, Helen Helmink, Daniël, Janine Elschot, Ludo Sanders, Wil de Smet, Sylvia Merx, Jef Alberts, Robert Alberts, Laura Alberts, Suzanne Balk, Linda Dekker, Kim Verduyn, Arthur Peters, Roos Alberts, Govert Harmsen en Jessica Harmsen

Jef en Robert werden toen niet geponeerd als ouwe lullen, maar als jonge overspelige kerels.
Elke verhaallijn rond Helen was geweldig (Martine, Alice/Lisette, Martin Helmink aan de drugs), verhaallijnen rond Suzanne en Daniel waren ook goed ( Onno P Wassenaar).
En natuurlijk Ludo, die Jessica gevangen hield, Suzanne in elkaar sloeg en een keer zelf op zijn bek werd geramd door Julian
Echt waar zover ik het me herriner kwamen die zeik-verhaallijnen, ruzie om de Koning, Yasmin het opgefokte model, Morris de zogenaamde bi niet voor of ze duurde in ieder geval niet zo treiterig lang!

hmm lange post.......
Damned,je hebt gelijk
pi_24119451
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:03:32 #215
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24119591
Ziet er vrij saai uit, op het eind lijkt het leuker te worden. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24119632
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Waarom is een jongerenserie per definitie slecht?
pi_24119686
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Ziet er vrij saai uit, op het eind lijkt het leuker te worden. .
Weinig Isabella .

* Verlangt terug naar het 'goeie-ouwe' psycho-tijdperk.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:18:27 #218
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24119930
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Airelle het volgende:

[..]

Weinig Isabella .

* Verlangt terug naar het 'goeie-ouwe' psycho-tijdperk.
Precies !!!
pi_24121838
Zometeen in RTL Boulevard: Bas & Winston

RTL BOULEVARD (DI. 21-12-2004)
pi_24121994
Ja,ze kunnen wel zingen vind ik!
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:05:04 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24122031
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:03 schreef Nano het volgende:
Ja,ze kunnen wel zingen vind ik!
Pf kom op, was geen gehoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24122503
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef sijkweiv het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 Januari wordt geweldig
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:57:24 #223
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24123135
SPOILER
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24123428
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Echt waar zover ik het me herriner kwamen die zeik-verhaallijnen: ruzie om de Koning, Yasmin het opgefokte model, Morris de zogenaamde bi niet voor of ze duurde in ieder geval niet zo treiterig lang!
]

Inderdaad de cast met Julian Kim Daniel en Rik enzo is ook precies de cast die ik de beste ooit vond.
Do it again now
pi_24123655
Wat een scene tussen Ludo en Nick

Maar wat pijnlijk dat ze allemaal praten over kinderen.
Do it again now
pi_24123699
Wat zei Charlie tegen Nick?
pi_24123723
Nick zei tegen Charlie dat hij haar haate enzo.
Do it again now
pi_24123878
Robert weer aan de drank
pi_24123932
Ja Sjors gaat met me mee

Denk nou eens naar voor je wat zegt janine!
Do it again now
pi_24123980
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Robert weer aan de drank
Jef: "Robert..."

-cliff-

"... doe mij ook een borrel."
pi_24124103
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Jef: "Robert..."

-cliff-

"... doe mij ook een borrel."
pi_24124227

Ik vond het een leuke aflevering vandaag.
Ludo en Nick waren erg goed, en Charlie ook.
En wie zullen die 2 gasten nou toch zijn...:')
Correct en tevens juist...
pi_24124261
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:46 schreef bar_rel het volgende:

Ik vond het een leuke aflevering vandaag.
Ludo en Nick waren erg goed, en Charlie ook.
En wie zullen die 2 gasten nou toch zijn...:')
* Orginial krast 2 door en maakt er 4 van..Maar dat zie je dan wel.
pi_24124262
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een scene tussen Ludo en Nick

Maar wat pijnlijk dat ze allemaal praten over kinderen.
maar nick heeft nu een tel.nr van ludo.... .
pi_24124352
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:

[..]

* Orginial krast 2 door en maakt er 4 van..Maar dat zie je dan wel.
Oh ja ik vergeet Dtje en Bingo'en
Correct en tevens juist...
pi_24124854
Het zou leuk zijn geweest als Janine Ludo had meegevraagd naar Nina, Ludo keek zo zielig toen ze zei dat Sjors meeging
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:18:42 #238
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24124944
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het zou leuk zijn geweest als Janine Ludo had meegevraagd naar Nina, Ludo keek zo zielig toen ze zei dat Sjors meeging
Jah vind ik ook !!
pi_24125261
Heb 't de hele week nog niet gezien ...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24126056
Kijk sinds deze zomer niet meer, en het rare is, ik mis het helemaal niet. Jaren gekeken, vanaf het begin, en als ik dit topic lees, denk ik waar gaat t allemaal over?? Raar hoor, cold turkey weg!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:15:27 #241
16874 creno
born this way
pi_24127543
hebben jullie dat vandaag ook opgemerkt, Laura verteld over haar kerstfeest op kerstavond op vrijdag aanstaande.... dan ineens een scene dat Valerie haar spullen in een CABRIO (met open dak dus !!) doet, ze staat buiten met alleen een sjaaltje om, midden in december en robert ook alleen een sjaal, en aan de bomen nog volop bladeren (meer hersft, wat kan kloppen want toen zal het wel opgenomen zijn).
Maar deze scene vond ik slecht gekozen, had het dan gewoon binnen opgenomen !!!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_24127837
Iedereen vind goede tijden nu zo slecht en "vroeger" zoveel beter, maar praten we over een paar jaar niet ook gewoon zo, dat we toen nick de verkrachter hadden, stefano die alles voor yasmin deed en de "geweldige" ruzie om de koning?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 22 december 2004 @ 03:38:46 #243
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24131397
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef somegirl het volgende:
Iedereen vind goede tijden nu zo slecht en "vroeger" zoveel beter, maar praten we over een paar jaar niet ook gewoon zo, dat we toen nick de verkrachter hadden, stefano die alles voor yasmin deed en de "geweldige" ruzie om de koning?
Dát nooit!!!

Maar
SPOILER
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24131419
Kan Charlie al weer lopen?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 22 december 2004 @ 03:45:16 #245
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24131432
quote:
Op woensdag 22 december 2004 03:43 schreef Svensational het volgende:
Kan Charlie al weer lopen?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24132028
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef somegirl het volgende:
Nee want de verhaalijnen van Yasmin en Stefano en dat gedoe om de Koning is gewoon lame.
Do it again now
  woensdag 22 december 2004 @ 10:57:29 #247
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_24134262
prachtig... wat een heerlijke gtst is het nu toch... KAN NIET wachten op de aankomende weken... enne.. het gemaskerde bal
:: my weblog ::
pi_24138040
Wij, Marjoleine en Bregje, hebben het voor elkaar gekregen om een interview te houden met Rosa van Goede Tijden Slechte Tijden.
Dat was op vrijdag 3 oktober.
Rosa heet in het echt Elly de Graaf.
Wij werden heel hartelijk ontvangen.
Hieronder kun je lezen hoe ons interview was.

Hoe bent u bij GTST gekomen?
Ik heb heel lang op amateurtoneel gezeten, nu nog steeds. Toen was er een soort Idols, maar dan voor acteurs. Daar heb ik aan meegedaan. Ik heb toen niet gewonnen, maar de mensen van GTST hebben mij toen wel gezien en toen ben ik gevraagd voor de “Rosa-rol”.

Zou u nog in andere soaps willen spelen?
Ik zou NIET in een andere soap willen spelen, maar wel bijvoorbeeld in Baantjer of I.C. (een serie die in het ziekenhuis speelt op de intensive care).

Lijkt uw echte leven op dat van Rosa?
Nee (lachend), totaal niet! Het werken niet, het karakter niet, maar wel: het zorgzame. Rosa is een zorgzaam type en ikzelf ook.

Vindt u het leuk om voor Ludo te werken?
Ja, want het is zo’n hartstikke leuke man. Ook al heb ik maar een kleine rol, toch word ik heel erg gewaardeerd door Ludo en heb ik het gevoel dat ik er
helemaal bij hoor.

Welke rol zou u graag in GTST willen spelen als het niet de “Rosa-rol” zou zijn?
Als ik ook zou mogen kiezen uit een mannenrol, dan zou ik kiezen voor de rol van Ludo. Hij heeft een leuke rol, die heel afwisselend is. Hij moet aardig zijn en onaardig zijn b.v. tegen Rosa.

Bent u goed bevriend met de andere spelers?
Ja, op het werk, dus bijvoorbeeld in de kleedkamers en bij de make-up, hebben we het altijd wel gezellig. Maar na het werk heb ik niet zo veel contact met de andere spelers, want die wonen allemaal richting Amsterdam.

Hoe lang duren de opnames van een aflevering van GTST?
Dat is moeilijk te zeggen, omdat het niet per aflevering wordt opgenomen. Op één dag wordt op één plaats alles opgenomen voor de afleveringen van een hele week.
De opnames gaan dus een beetje door elkaar. Op maandag oefenen we zonder geluid, camera en licht. Op dinsdagmiddag, woensdag, donderdag en vrijdag wordt alles voor de hele week opgenomen.

Kijkt u altijd naar GTST?
Nee, ik blijf er niet speciaal voor thuis. Als ik weet dat ik er zelf in mee speel, kijk ik wel of ik neem het op.

Heeft u ook wel eens in een andere soap of serie gespeeld?
Ja, in “Hoop doet leven”, in een reclamespotje en een spotje van de Belastingdienst.

Wat zijn uw hobby’s?
Amateurtoneel (nog steeds), lezen en veel reizen én olifanten sparen (en heel veel olifanten hebben we tijdens het interview gezien in huis).

Hoe bent u op het idee gekomen om uw hobby’s te gaan doen?
Toneelspelen kwam zo maar in mij op. Toen stond er een advertentie in de krant voor amateur-spelers en ik heb me opgegeven en ik ben altijd bij die vereniging gebleven. Reizen deed ik eerst in Europa en dat was zo leuk, dus later ging ik verder weg. Lezen, dat is gewoon zo: als ik geen boek heb, dan word ik heel onrustig.

Wij danken Rosa (Elly de Graaf) heel hartelijk voor dit interview.

Deze kwam ik tegen!Onze favoriet!Rosa!
pi_24138662
Rosa
pi_24140846
Rosa. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')