Tegenwoordig zit er weinig verschil meer tussen de VVD en de SP hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op de vorige pagina stond een interview met Victoria Koblenko uit het AD.
Waarin ze vertelde dat haar vriend op de VVD had gestemd.
Offtopic: Ja dat hoorde ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er weinig verschil meer tussen de VVD en de SP hoor.
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een verband met elkaar zou hebben.
Deuce Bigallow is een Amerikaanse film, hoogstwaarschijnlijk heeft hij dus gewoon een kleine bijrol.
He goed dat je hier aandacht!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Karliene het volgende:
Ik vraag me iets af.
Zou het mogelijk zijn dat niet Nick, maar Milan de vader van Charlie's kind is?
Het zou dan verwekt moeten zijn toen ze was vreemdgegaan met hem op die 100.000 euro date.
Weet iemand dit? Ik kan die tijdslijnen nooit zo goed volgen in soaps.
Ik denk ook dat het van Milan is want op GTST.nl zijn de biografien van Benjamin en Morris #2 al verdwenen..Die van Milan niet en er staat: Milan is tijdelijk op promotour..quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
He goed dat je hier aandacht!
Ik was het al helemaal vergeten.
Maar volgens mij willen de schrijvers naar een lijn als dit: Nick wil nu dat Charlie het kind houd omdat hij andere nooit geen kinderen zal hebben.
Dan denk ik eerder dat het kind van Nick is,, maar dat charlie gaat zeggen dat het van Milan isquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het van Milan is want op GTST.nl zijn de biografien van Benjamin en Morris #2 al verdwenen..Die van Milan niet en er staat: Milan is tijdelijk op promotour..![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat het kind van Nick is,, maar dat charlie gaat zeggen dat het van Milan is
Goed speurwerk!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het van Milan is want op GTST.nl zijn de biografien van Benjamin en Morris #2 al verdwenen..Die van Milan niet en er staat: Milan is tijdelijk op promotour..![]()
Net ONMquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef Beubjuh het volgende:
[..]
Dan zijn de minaars Ludo en Valerie opa en oma van het zelfde kind!![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Net ONM
Ed en Aafke,, Ed was de vader van Victor,, Aafke moeder van Margot. Victor en Margot hebben Sam en Luna.
Deze foto hoorde erbij:quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Dada het volgende:
Zo, ik kom ook weer eens in een gtst topic
Artikel uit het AD:
17-12-2004
VIP over sport: Victoria Koblenko
Voetbalvrouw met hersens
Door Pim Sedee
[knip]
whaha,, tjah in een soap kan allesquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan nog iets gecompliceerder.....goh incest in een soap....
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:16 schreef BVO het volgende:
Er kan nog steeds in de finale van het tournament gestemd worden..
Zie FINALE GTST Tournament, Favoriete Verhaallijn!.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Maar goed als je een jaar of 30 bent kijk je natuurlijk ook geen GTST meer.
Waar haal jij vandaan dat gtst alleen voor mensen onder de 30 is?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Maar goed als je een jaar of 30 bent kijk je natuurlijk ook geen GTST meer.
dat staat in het intervieuw met Victoria....quote:Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat gtst alleen voor mensen onder de 30 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |