maakt niet uit wat ze speelt kijk toch alleen naar haar lichaamquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tanja hoort gewoon bij GTST.In ONM is ze weer zo`n typisch pubertje.![]()
Hm... ze doet wel lichtelijk denigrerend over vrouwen die GTST kijken... Niet echt een goede zet. Tenzij het niet zo bedoeld is natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Dada het volgende:
VIP over sport: Victoria Koblenko
Voetbalvrouw met hersens
Door Pim Sedee
[..]
,,Bij Sparta heb je zo'n vrouwendiner. Daar ben ik ook nooit naartoe gegaan. Die spelersvrouwen beginnen dan weer over Isabella uit Goede tijden te praten. Ze denken waarschijnlijk dat ik echt Isabella heet. Het is in elk geval wel duidelijk waar ze om acht uur 's avonds naar kijken.''
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... ze doet wel lichtelijk denigrerend over vrouwen die GTST kijken... Niet echt een goede zet. Tenzij het niet zo bedoeld is natuurlijk...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk.
Maar goed als je een jaar of 30 bent kijk je natuurlijk ook geen GTST meer.
Nou.... omdat het meer iets is voor 10 - 20 ofzo.quote:
Zo kun je het lezen. Maar je kunt het ook lezen als dat ze alleen denigrerend is over de voetbalvrouwen van Sparta. Zo van die vrouwen zien mij als Isabella. En omdat zij haar dus als Isabella zien is het wel duidelijk waar zij naar kijken om 20.11 (quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Zhenar het volgende:
Hm... ze doet wel lichtelijk denigrerend over vrouwen die GTST kijken... Niet echt een goede zet. Tenzij het niet zo bedoeld is natuurlijk...
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Zo kun je het lezen. Maar je kunt het ook lezen als dat ze alleen denigrerend is over de voetbalvrouwen van Sparta. Zo van die vrouwen zien mij als Isabella. En omdat zij haar dus als Isabella zien is het wel duidelijk waar zij naar kijken om 20.11 () Niets negatiefs over diegenen die kijken naar gtst, maar gewoon een feit dat als je naar gtst kijkt je haar ook een beetje (of een heleboel) als Isabella ziet.
ze is geloof ik ook niet al te snugger....quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:08 schreef Airelle het volgende:
Ze heeft er geen problemen mee dat haar vriend op de VVD stemt.
Het schijnt dat ze zelf op de SP stemt..
Lees je inquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze is geloof ik ook niet al te snugger....
Ik weet het niet.Martine zou ook maar even terugkomen maar ze is er nog steeds.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar over Rik he komt hij nou echt terug als vaste cast lid of is het weer een Simon/Remco terugkomst..
heb ik gedaan dit is een algemene opmerking die ik heb over haar....`na dat ook andere dingen eens had gelezen...quote:
Ja dat is zeker waar. Ze zou eigenlijk moeten stoppen met soaps en voor echte filmrollen moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
No Offense tegenover Victoria ik vind haar wel heel goed spelen vooral tegenover de generatie spelers van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Ze zou eigenlijk moeten stoppen met soaps en voor echte filmrollen moeten gaan.
Hoewel ik het natuurlijk wel erg jammer zou vinden van het personage Isabella.quote:
wie?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:08 schreef Airelle het volgende:
Ze heeft er geen problemen mee dat haar vriend op de VVD stemt.
Het schijnt dat ze zelf op de SP stemt..
Op de vorige pagina stond een interview met Victoria Koblenko uit het AD.quote:
dat ken ik, dat had ik toen Dian en Frits enzo allemaal die serie gingen verlaten keek ik het niet meer.....nu kijk ik het heel soms, meestal kom ik wel direct in het verhaal dat is zo leuk aan soaps...Al moet ik zeggen dat Erik de Vogel het nog lang volhoud, hij moet ook eens weer naast GTST in een goede speelfilm spelen......hij is echt super!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoewel ik het natuurlijk wel erg jammer zou vinden van het personage Isabella.
Als Ludo en Isabella de serie verlaten stop ik met kijken.
Ik hoorde deze week dat hij uit de serie ging.Zou het een verband zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:20 schreef haagse_elfje het volgende:
ik had het net over dat Erik weer in een "goede" film moet gaan spelen en ik keek net op IMDB.com
daar staat dat hij ook in Deuce Bigalow: European Gigolo gaat spelen...wat super gaaf!![]()
het lijkt mij dat hij een kleine rol krijgt dus geen reden om de serie te verlaten, de opnames van die film in NL waren toch ook al geweest van de zomer....quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat hij uit de serie ging.Zou het een verband zijn?
Ik hoop het niet.![]()
Ik denk niet dat dat een verband met elkaar zou hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat hij uit de serie ging.Zou het een verband zijn?
Ik hoop het niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |