quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Morgen gaat Lieke Nogwatbij Albert Verlinde op de radio wat vertellen over de kerstaflevering van GTST. Het radioprogramma begint om 11.00 op Noordzee FM
Inderdaad geen gezeur meer.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef Orginial het volgende:
Viel het jullie niet op dat er vandaag aan 2 verhaallijnen een einde kwamen?
-Sjors en het eindeloze gezeik over haar verkrachting,nu krijgen weer wel die baby..![]()
-Charlie sloot vrede met Barbara.En daar ben ik zo blij om!![]()
Ik hoop nog op een bitchfight tussen de gezusters Fischer.quote:
Nee.Rosaquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een bitchfight tussen de gezusters Fischer.
Wie wint het hart (heeft ie dat eigenlijk wel?) van Ludo: Valerie of Barbara? ... Of geldt hier het spreekwoord: waar 2 vechten om een been... en gaat Martine ermee heen?
Er is een vrouw en die echt belangerijk voor Ludo .. Nina!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een bitchfight tussen de gezusters Fischer.
Wie wint het hart (heeft ie dat eigenlijk wel?) van Ludo: Valerie of Barbara? ... Of geldt hier het spreekwoord: waar 2 vechten om een been... en gaat Martine ermee heen?
Welnee man, tegen die tijd is het weer Ludo's huisquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laat Rosa de babykamer maar al vast een flinke beurt geven, als ze hersteld is van haar verkoudheid.
Huh?? Weet iemand wanneer dit ongeveer was?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Chris was een oude vriend van Benjamin.
Chris en Charlie raakte verliefd maar Chris sloeg Harmsen in elkaar.
Als wraak schoot Harmsen hem neer en toen kwam Charlie er achter dat ze zwanger van hem was.
Ik ben member van GTST.nl ik zal wel een keer alle huizen in de picture zetten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft er iemand screenshots van:
-Het oude decor van het huis van Laura
-Het eerste huis van Ludo Sanders
-Het oude decor van Nick's huis
-Het AA&F decor
(verzin er nog een paar goeie bij zou ik zeggen)
2001 ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh?? Weet iemand wanneer dit ongeveer was?
De verhaallijn rond Chris Poelman speelde in seizoen 11. Chris was voor het eerst te zien op donderdag 19-10-2000. De verhaallijn eindigde met de rechtszaak tegen meneer Harmsen op vrijdag 26-01-2001.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh?? Weet iemand wanneer dit ongeveer was?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De verhaallijn rond Chris Poelman speelde in seizoen 11. Chris was voor het eerst te zien op donderdag 19-10-2000. De verhaallijn eindigde met de rechtszaak tegen meneer Harmsen op vrijdag 26-01-2001.
Hmmmmmmmmm..... in die tijd heb ik het gewoon gevolgd, maar ik kan me er niks van herinnerenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De verhaallijn rond Chris Poelman speelde in seizoen 11. Chris was voor het eerst te zien op donderdag 19-10-2000. De verhaallijn eindigde met de rechtszaak tegen meneer Harmsen op vrijdag 26-01-2001.
Filmpje ook goed?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm..... in die tijd heb ik het gewoon gevolgd, maar ik kan me er niks van herinneren
Iemand een foto van Chris??
whaha,, jah echt wel!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 04:29 schreef Zhenar het volgende:
Charlie zwanger?! Dat heb ik dus mooi gemist!! Ach, ik verwachtte al zoiets... als het maar geen Sil-achtige verhaallijn wordt. Waar is Sil eigenlijk? Straks ontdekt Laura nog dat Sil al maandenlang ligt weg te rotten in de kelder. Of dat hij ook in de brand is omgekomen, maar dat niemand had bedacht dat Sil toen ook in Scala aanwezig was. Zijn we ook weer van die etter af. (Tenzij hij na kerst samen met Nina opduikt als evil puber).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |