quote:Ballen in me buik (De Vieze Man)
Heb u daar nou geen last van
Een eitje wat te zacht is en je pelt 't open
En dan komt het warme geel zo langs de rand gedropen
Kippen bij poelieren liggen naakt ondersteboven
En 's winters lekker spelen, met je eige lippen kloven
Reclamefoto's in de krant, van sexuele meisjes
Een mevrouw die even zachtjes schudt, zo met een bos radijsjes
O, dan krijg ik ballen in me buik
Grote warme, natte, lekke ballen
Van die dingen krijg ik ballen in me buik
Ken ik niets aan doen. Gaat gewoon vanzelf
Een damesetalagepop, met nog geen kleren aan
Dat de bovenste helft d'r af is, d'r alleen twee benen staan
En die dingen die ze smeren uit de neuzen aan hun stoelen
En een pakkie melk wat zuur is, dat lekker bol gaat voelen
Kapotte vuilniszak, waaraan is gegeten
Of een bankie in 't park, nog warm van wie er heb gezeten
Al twee keer mee langs het ziekenhuis gelopen. 't Heb niks geholpen
Een heel gezin die allemaal hamburgers lopen eten
Twee hebben d'r in de poep getrapt, dat ze 't nog niet weten
En zo, met hun hoofd voorover, tegen ketsjup op hun goed
En hoe de koningin soms kijkt, onder vandaan haar hoed
Maar ook vaak bij een ingooi, dat hun broekie zo omhoog gaat
Of dat je recht moet plassen, maar dat ie in een boog gaat
D'r gaat geen dag voorbij zonder ballen in me buik
En wat je vaak ziet kleven onder hun autobanden
Of wat je dan ziet drijven, zo langs de wallekanten
Soms haal ik bij het postkantoor wat giro-enveloppen
Hoewel ik momenteel dus niks heb om d'r in te stoppen
Maar die zijn gratis meenemen, dus dat is geen pikken
En dan heb ik mooi voor niks 'es wat om lekker aan te likken
Nou zijn dit lekkere ballen. Maar dan heb je ook nog van die enge ballen
Zo van nagels in 't bad en washandjes in bed
Een zadel, maar dan nat, een gebarsten vleeskroket
Zoals autobanden piepen op 't randje van de stoep
En soms is het papier op, aan 't rolletje zit poep
Of een schoteltje dat plakt en niet van 't koppie gaat
En een pen, die na 't schrijven, in een ander doppie gaat
Eigenaardig. Eigenaardig maar niet vies toch, hè?
Dank je voor het aanbod, maar ik heb een archief met meer dan een half miljoen GTST caps.quote:Op zondag 12 december 2004 19:39 schreef Airelle het volgende:
Trouwens Iwan, als je meer caps nodig hebt voor je OP's.
Just say...
-Slik- een half miljoen?quote:Op zondag 12 december 2004 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod, maar ik heb een archief met meer dan een half miljoen GTST caps.
Haha... M'n pc heeft inderdaad heel wat te verduren, want daarnaast heb ik ook nog zo'n 450.000 ONM en 314.000 Goudkust caps (maar geen muisarmquote:Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef Airelle het volgende:
-Slik- een half miljoen?
Wat doe je je arme pc aan?
vooral die van Yasmin... hilarisch gewoon.quote:Op zondag 12 december 2004 20:29 schreef karoltje het volgende:. Wat een werk man
. Die linkjes moeten we voortaan zo doen!
Ik vroeg me af of er iemand foto's heeft van die ontplofte kapsels vorig jaar.
Extra bannertje down under.quote:Op maandag 13 december 2004 01:49 schreef Svensational het volgende:
OP is werkelijkAlleen een bannertje teveel onderaan
Isabella liep nog maanden rond met dat kraaiennest-haarquote:Op zondag 12 december 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Kerstkapsels... en Robin (GTST, WO. 24-12-2003)
Birgit... zus van Katja. Ze heeft de vrouwelijke hoofdrol in de nieuwe Floris film.quote:Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is die chinees dan ?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 december 2004 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Birgit... zus van Katja. Ze heeft de vrouwelijke hoofdrol in de nieuwe Floris film.
Zeg dat wel.quote:Op maandag 13 december 2004 19:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kijk bijna geen gtst maar Iwan hulde hulde aan je OP !!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Wup het volgende:
Voor Iwan... wegens het uitroepen van La Claire dag:)
GTST promo 1997[save target as]
2 gastrolletjes in 1994
bij Jef in de achtertuin[save target as]
met Roos in Amerika[save target as]
Wie is die Iris?!? en heb ik 't goed als ik Julia Fontaine [onm] herken of heb ik 't helemaal mis?!quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Wup het volgende:
Voor Iwan... wegens het uitroepen van La Claire dag:)
GTST promo 1997[save target as]
2 gastrolletjes in 1994
bij Jef in de achtertuin[save target as]
met Roos in Amerika[save target as]
a. Nee niet misquote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef babette21 het volgende:
Wie is die Iris?!? en heb ik 't goed als ik Julia Fontaine [onm] herken of heb ik 't helemaal mis?!
en heb ik 't goed als ik 't idee heb dat jij 't onm-topic aan 't boycotten bent of heb ik dat [ook] mis?!
Bing de huppelkutquote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
GTST gaat verjongen.Vanaf mei 2005 maken de nieuwe huppelkutjes hun opwachting.
KLOTE GTST![]()
* Babette haalt - dubbel - opgelucht adem en gaat nu dictee kijken/maken....quote:
sorry,ik had de helft van je vraag overgeslagenquote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef babette21 het volgende:
Wie is die Iris?![/sub]
Ik gok op een tienerversie van Nina.quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
KLOTE GTST![]()
thanx honey, nu weet ik 't weer!! en dat Boulimiaverhaal klopt volgens mij welquote:Op maandag 13 december 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
sorry,ik had de helft van je vraag overgeslagen
[uitleg]
Ja denk ik ook en even voor de duidelijkheid: De ouderen worden niet opgeruimd maar er zullen er mischien 1 of 2 weggaan.quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik gok op een tienerversie van Nina.![]()
Jij zou juist blij moeten zijn. Nog meer Sjors types...quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
KLOTE GTST![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Beterschapquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:17 schreef inasras het volgende:
Ik heb mn enkel gebrokenDus jullie moeten heel veel posten want dan heb ik tenminste wat te lezen
![]()
Kerst is toch altijd 'speciaal' in GTST?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef Orginial het volgende:
Sabine Koning maakt toch tijdelijk haar comeback in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Met de kerstaflevering op 24 december is Sabine dan ook te zien als Anita Dendermonde.Waarom Rik wel blijft en Anita niet, zie je in de spectaculaire GTST-aflevering die RTL 4 om 20.00 uitzend.Het belooft overigens een speciale kerst te worden voor de inwoners van Meerdijk.
Met kaarsjesquote:
Kerst is altijd geweldig.Hopelijk beleeft Sjors weer wat boeiends.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Kerst is toch altijd 'speciaal' in GTST?
Benieuwd wat ze dit keer met het uiterlijk gaan doen. Alle mannen in travo-pakjes misschien?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kerst is altijd geweldig.Hopelijk beleeft Sjors weer wat boeiends.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze dit keer met het uiterlijk gaan doen. Alle mannen in travo-pakjes misschien?
Wie staan er dan allemaal op,het is nogal vaag.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kerst bij GTST (VM, 2004 #51)
Naast Rik & Anita zijn Robin & Dorothea ook weer van de partij.
Zo hoort GTST gewoon te zien.Kerst bij Laura !quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Even kijken hoor:
Harmsen, Sjors, Ray, Janine, Morris, Dennis, Robin, Barbara, Charlie, Stefano, Valerie, Yasmin
Laura, Robbert, Anita, Rik, Dorothea, Jef.
In welk hol heb jij gezeten? Milan komt niet terug.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Geen:
Nick, Isabella, Ludo, Milan, Dorothea's zoon.
Robert.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Even tussendoor: wie is ook alweer de echte vader van Sil? Ik ben het vergeten(het boeide me eigenlijk niet zo)
Robert 'Robbedoesje' Alberts... Ik heb het even nagekeken in 'Het Robert Alberts Handboek voor Vreemdgangers'.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Even tussendoor: wie is ook alweer de echte vader van Sil? Ik ben het vergeten(het boeide me eigenlijk niet zo)
Gatverdamme dus echt niet he! Hij gaat niet de 3000ste aflevering verpesten hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Interview met Joris Putman (Eindhovens Dagblad)
Hij is wel aan het verbeteren en ik vind het erg positief dat hij van zichzelf erkent dat zijn spel te houterig was(/is?). Hopelijk wordt het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:02 schreef Frey het volgende:
Martine staat ook niet op de foto.
En joris Putman ben ik eindelijk goed gaan vinden![]()
Kijk Rik daar cool staan in het midden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dat is echt RIK.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk Rik daar cool staan in het midden.![]()
"Ik hou er niet van om "Sjosh Sjosh" te roepen"quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Interview met Joris Putman (Eindhovens Dagblad)
Zie Jef de Beer zitten danquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Vanavond komt 'Horst Beckenbauer' naar de Koning.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:38 schreef pberends het volgende:
Gister was het einde toch dat Harmsen als een schlagerfiguur binnenkwam in de Koning? Of was dat al eergister?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond komt 'Horst Beckenbauer' naar de Koning.
Dat komt door jouw vervelende spoilers en 'vers van de pers'-nieuwtjes.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
In welk hol heb jij gezeten? Milan komt niet terug.
Dorothea`s zoon komt 3 januari pas.
Nick ligt in het ziekenhuis.
Ludo en Isabella bij Carel.![]()
DIZER! Hoe kun je dat zeggen?!!!quote:
Leuk om de open haard mee aan te maken ja.quote:
Ik was al begonnen toen ik de vraag zagquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Wie helpt mij aan een plaatje van Hannie?.
Milan was ook leuk ja.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Leuk om de open haard mee aan te maken ja.
Dan heb ik nog liever Milan![]()
Hannie was cool.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:20 schreef la.femme.nikita het volgende:
oh.. mán... Hannie... BRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
dat was het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef kissa het volgende:
Heb ik iets gemist? Een telefoongesprek gehad van tien voor acht tot Robert Valerie betrapte met Ludo.....:(
Iemand?
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR????quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef mark_03 het volgende:
Heb zojuist de tweede dvd van GTST besteld (5 euro incl verz)... wat staat er precies op? Kan nergens vinden wat er nu precies opstaat. Boeit verder ook nie, maar ben ff benieuwd
Hoezo de gebroeders Alberts dan? Volgens mij heeft hij nu toch echt alleen Robert tukquote:Op woensdag 15 december 2004 10:08 schreef Taurus het volgende:
Wel stoer van Ludo.. Heeft ie de gebroeders Alberts toch even mooi "tuk"![]()
hmz.. ludo also 'did' ex-vrouw-van-jef-Barbara...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo de gebroeders Alberts dan? Volgens mij heeft hij nu toch echt alleen Robert tuk
Ja maar daar heeft hij Jef niet meer, want ze waren al uit elkaar dus die opmerking slaat nergens opquote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
hmz.. ludo also 'did' ex-vrouw-van-jef-Barbara...
denk dat dat bedoeld wordt..
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:24 schreef Airelle het volgende:
Heel goed dit.
Eindelijk die suffe Robert aan de kant.
Beter als iedere keer worden bedrogen door een vrouw.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:13 schreef Airelle het volgende:
Ludo speelt wel een beetje de hoer nu.
Werd hij dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beter als iedere keer worden bedrogen door een vrouw.![]()
Martine/Dian/Bowien/Roxy moet ik doorgaan?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Werd hij dat?
Ik zie het eigenlijk andersom, maargoed.
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef Orginial het volgende:
Ik denk trouwens dat de ONM topics ons gaan inhalen.![]()
Kijk je nu niet meer dan? Onee ONM vind je zeker veel boeiender.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Dian en Hanny mooi was die tijd toen keek ik ook nog, toen had je ook nog Hogendoorn sr en Rien Hogendoorn.....
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft hij Jef niet meer, want ze waren al uit elkaar dus die opmerking slaat nergens op
Dat dacht ik nou ook.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Valerie lijkt hier op... Wil de Smet!
Wat moet Xander in GTST?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Wat filmpjes om het topic in leven te houden.
Isabella en Cleo
Die verbleef in de Rozenboom en daar maakten Cleo en Isabella als managers misbruik van.quote:
Aha... wat zag Mickey er eng uit zeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verbleef in de Rozenboom en daar maakten Cleo en Isabella als managers misbruik van.
Meen je dat? Jij? De anti-Orginial?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Je bent geweldig, Orginial.
Ja die opmerking had ik al verwacht, Jef deed dat meer bezorgdheid als vrienden onderling net als Laura trouwens, dan heeft Ludo haar ook al tukquote:Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wel! Vond Jef 't leuk dan, dat zijn 'bar' met meneer sanders ging?
Ludo heeft de gebroeders Alberts dus wél even mooi 'tuk'![]()
Ik zie daar rechts weer een ontploft kapselquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Goede filmpjes mijnheer Frey!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Verhoor bij inspecteur Bronkhorst
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
in die aan tafel met dat gedoe met die sauzen?
Waarom gaf Martine hem de schuld van de dood van haar vader?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
Editie#1: In the picture staat Herman Hoogendoorn! [afbeelding]
[afbeelding]
De volgende keer de biografie van Bowien Galema!
Weer mooi gejat hoor dat stond vroeger op www.gtst.nl denk jij dat we zo debiel zijn dat we dat niet door hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
Editie#1: In the picture staat Herman Hoogendoorn! [afbeelding]
[afbeelding]
De volgende keer de biografie van Bowien Galema!
Dat had ie er al bij vermeld, dus nu doe jij debiel.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer mooi gejat hoor dat stond vroeger op www.gtst.nl denk jij dat we zo debiel zijn dat we dat niet door hebben![]()
Wow gedist.Ik ben member,baggeraar.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer mooi gejat hoor dat stond vroeger op www.gtst.nl denk jij dat we zo debiel zijn dat we dat niet door hebben![]()
EERST BETER LEREN LEZEN BIGMACquote:Op woensdag 15 december 2004 16:39 schreef Orginial het volgende:
Ik ga voortaan een nieuwe rubriek openen... In the picture daar plaats ik dan iedere keer oude fotos van GTST en biografien maar ook gewoon van nu enzo.Vanavond volgt de eerste.![]()
Ben namelijk GTST-member.
Dan nog hij heeft er made by Originial onderstaan wat er dus op doet lijken of hij het zelf heeft gemaakt. Zins wanneer kom jij op voor zwakzinnigen Frey?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat had ie er al bij vermeld, dus nu doe jij debiel.
Staat ook niet in zijn biografie.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vraag over een oude verhaallijn:
Hoe kwam het dat Hoogendoorn sr en Frits van Houten eerst een complot tegen Martine hadden gesmeed met onder andere Arnie Alberts en Suzanne Balk.
Vraag1: Hoe zit die verhaallijn eigenlijk in elkaar?
Vraag2: Hoe komt het dat Frits en Martine later toch partners werden, zowel in crime als in de liefde?
En die knip en plak ik dus in dit topic zodat jullie het kunnen lezen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
Even voor de zwakzinnigen onder ons (lees: _Elmaikel_) de biografien van in de picture komen van www.gtst.nl omdat ik member ben![]()
Dat is zodat die mensen van oa GTSTplaats enzo het niet kunnen overnemen.Ik wou er eerst heel groot Orginial of FOK doorheen zetten maar dan was het niet goed te lezen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan nog hij heeft er made by Originial onderstaan wat er dus op doet lijken of hij het zelf heeft gemaakt. Zins wanneer kom jij op voor zwakzinnigen Frey?
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Verhoor bij inspecteur Bronkhorst
Isabella en Cleo
Jef veroorzaakt een ongeluk
Chris slaat Harmsen in elkaar
Laura
Marcus en Gwen
Ludo en Marcus???
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
Gjeeeeez... Maikel... blijf je eeuwig zeuren.. Damn!
Ja, dat snap ik maar is er dus iemand hier die dat wel weet?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Staat ook niet in zijn biografie.
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kijk je nu niet meer dan? Onee ONM vind je zeker veel boeiender.![]()
dat is waar, ze hadden wel zulke karakters maar die schrijven hun weer er allemaal uit...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:58 schreef Frey het volgende:
ONM heeft geen Ludo, dus kan het nooit leuker zijn![]()
G.L.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan nog hij heeft er made by Originial onderstaan wat er dus op doet lijken of hij het zelf heeft gemaakt. Zins wanneer kom jij op voor zwakzinnigen Frey?
De rol werd eerst gespeeld door Lotte van Dam.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:39 schreef haagse_elfje het volgende:
kheb ff een vraagje misschien weet een van jullie dat, wie speelde voor Chris Jolles de rol van Dian in GTST? heeft iemand daar nog caps van????
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De rol werd eerst gespeeld door Lotte van Dam.
ze lijkt wel veel op iemand die daar aan mee deed.....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:19 schreef mark_03 het volgende:
Zij zit toch ook in Sesamstraat?
Heel gaaf Frey!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef Frey het volgende:
Weer wat filmpjes.
Lisette heeft een hekel aan Helen
Arnie plaagt Jessica een beetje
Rik en Maria versus Bert
Linda draait door in de gevangenis
Anita heeft verdriet om haar verbrande hotel
Robin
Robin en Annemiek
Marcus krijgt een afscheidsbrief
Gijs heeft goed nieuws voor Robert en Daantje
Was dat niet met die doos uit ONM?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:13 schreef Shirley het volgende:
Wist iemand trouwens al dat Ché ook in een reclame speelt? De soep van Joris of zoiets. Z'n tekst bestaat alleen uit: ''Jip"
Ja, klopt.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:13 schreef Shirley het volgende:
Wist iemand trouwens al dat Ché ook in een reclame speelt? De soep van Joris of zoiets. Z'n tekst bestaat alleen uit: ''Jip"
Ja, want Tommie en Ienieminie noemde haar altijd Lotquote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze lijkt wel veel op iemand die daar aan mee deed.....
ik las ook ergens dat lotte van dam transsexueel was....![]()
whaha,,quote:Op donderdag 16 december 2004 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat niet met die doos uit ONM?
Lisette is het leukste personage ooit.Ze had toch de lift eruit gehaald ofzo? Echt heel vaag was dat..quote:Op donderdag 16 december 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
Ik vond die Philip Ivanov altijd wel cool.
En dat filmpje van Lisette is briljant natuurlijk.. Mooi was die tijd.
.
Orgi, ik heb je toch gezegd...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #2: In the picture staat Bowien Galema[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het al aan het regelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Orgi, ik heb je toch gezegd...
Imageshack.us doet het niet meer op FOK!.
Lekker dan daar had ik ook plaatjes geuploadquote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Orgi, ik heb je toch gezegd...
Imageshack.us doet het niet meer op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een leuk groepje alleen Dennis moet weg.![]()
Ja dat zei ze toch 2 weken geleden dat ze aan het verhuizen was naar Scala en Charlie gaat daar over een paar dagen ook wonen.Maar ze zei vandaag toch ook: "Ik ga slapen!" en toen liep ze de trap op.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:43 schreef Airelle het volgende:
Woont Isabella nu in Scala?
Maf.. ze kan toch veel beter in 'The Rose Garden' gaan slapen enzo.
Wie speelde ze toen?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Eddie/Eddy (de spelling op de aftiteling verschilt van het SMS-je) had vandaag die foute trui van Benjamin aan... die roze met dat decolleté.
En wat is dat Manon-mens toch irritant... In ONM was ze al slecht, maar nu overtreft ze zichzelf toch.![]()
Ze speelde de rol van Lise Basten... Toen heette ze trouwens nog Saskia Bastiaan, nu heet ze Saskia Troccoli.quote:
Ze is er wel op vooruitgegaanquote:Op donderdag 16 december 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Saskia Bastiaan als Lise Basten [ONM 2000]
Waneer niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond morris trouwens vandaag ook maar minnetjes spelen
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, is de actrice die Valerie speelt trouwens zwanger in 't echt? Gister had ze een behoorlijk buikje.
Jaquote:
allebei blonTquote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ja! Ze deed me steeds aan iemand denken en nu weet ik wie
! Ze spelen precies hetzelfde typetje en in uiterlijk scheelt het ook weinig!
ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, is de actrice die Valerie speelt trouwens zwanger in 't echt? Gister had ze een behoorlijk buikje.
hij s dood hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:11 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt leek op Leslie Nielsen (naked gun) en Steve martin
wtf is manon ?????quote:Op donderdag 16 december 2004 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
die Manon kan echt niet acteren
eeehhhhm... dit kun je zelfs in paint nog weghalen...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is zodat die mensen van oa GTSTplaats enzo het niet kunnen overnemen.Ik wou er eerst heel groot Orginial of FOK doorheen zetten maar dan was het niet goed te lezen.![]()
Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Charlie zwanger, dat zou mooi zijn!
Het is zelf nog een kindquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Nee, van Isabella toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?
Crhis?
Manon is een mens van het vrouwlijke geslacht die wat met Morris heeft en fotomodel is. Tenminste dat probeert ze te spelen.quote:
Laten we het hopen, kan een leuke verhaallijn wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Dat dacht ik ook!!!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef Orginial het volgende:
Editie #2: In the picture staat Bowien Galema. [afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:17 schreef Frey het volgende:
Tom van Beek was inderdaad een geweldig acteur.
Fatimaquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:11 schreef Orginial het volgende:
Editie #3: In the picture staat Stan Nijholt. [afbeelding]
[afbeelding]
En de andere in the picture`s!![]()
Herman Hogendoorn - Tom Overbeek
Bowien Galema - Tanja Jess
Okee over die scene met Frits, Herman Hoogendoorn, Martine en Arnie had ik het dus eerder!quote:
quote:Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?
LOLquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
Nee, van Isabella toch?
Dat weet ik nou weer wel ongeveer....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:27 schreef Orginial het volgende:
Wie weet hoe Herman Hogendoorn uit GTST ging?
Dankje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik nou weer wel ongeveer....
Bij die dat laatste stukje met Dian kwam hij terug om het Frits moeilijk te maken.
Dian flirte zakelijk gezien met Herman omdat hij natuurlijk financieel gezien veel steviger in de markt stond dan Frits.
Herman slaagde er bijna in om Frits' bedrijf kapot te maken, maar door een sluwe streek was Frits zijn vader net iets te snel af en kon zijn bedrijf boven water houden door wel 'in te krimpen'.
Laatste scene, Herman Hoogendoorn stapt in een taxi en Dian probeert hem over te halen te blijven zodat ze niet met hangende pootjes naar Frits terug hoeft.
Herman zegt dat dat niet gaat omdat Frits hem te snel af is geweest, dan stapt hij in de taxi en die rijdt weg.
weet er nou al iemand het antwoord op mij vraag![]()
Chris was het vriendje van Charlie,ze was ook zwanger van hem.Hij heeft Oom Govert toen nog in elkaar geslagen.quote:
*Geheugensteuntje*quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:14 schreef Orginial het volgende:
[/b]En de andere in the picture`s![/b]![]()
[b][/url=http://members.home.nl/b.d.t/Orginial%203.JPG] Herman Hogendoorn - Tom Overbeek[/url][b]
[b][/url=http://members.home.nl/b.d.t/Orginial%203.JPG] Bowien Galema - Tanja Jess [/url][b]
Ik niet,Frey?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik nou weer wel ongeveer....
Bij die dat laatste stukje met Dian kwam hij terug om het Frits moeilijk te maken.
Dian flirte zakelijk gezien met Herman omdat hij natuurlijk financieel gezien veel steviger in de markt stond dan Frits.
Herman slaagde er bijna in om Frits' bedrijf kapot te maken, maar door een sluwe streek was Frits zijn vader net iets te snel af en kon zijn bedrijf boven water houden door wel 'in te krimpen'.
Laatste scene, Herman Hoogendoorn stapt in een taxi en Dian probeert hem over te halen te blijven zodat ze niet met hangende pootjes naar Frits terug hoeft.
Herman zegt dat dat niet gaat omdat Frits hem te snel af is geweest, dan stapt hij in de taxi en die rijdt weg.
weet er nou al iemand het antwoord op mij vraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |