Ja, dat snap ik maar is er dus iemand hier die dat wel weet?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Staat ook niet in zijn biografie.
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kijk je nu niet meer dan? Onee ONM vind je zeker veel boeiender.![]()
dat is waar, ze hadden wel zulke karakters maar die schrijven hun weer er allemaal uit...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:58 schreef Frey het volgende:
ONM heeft geen Ludo, dus kan het nooit leuker zijn![]()
G.L.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan nog hij heeft er made by Originial onderstaan wat er dus op doet lijken of hij het zelf heeft gemaakt. Zins wanneer kom jij op voor zwakzinnigen Frey?
De rol werd eerst gespeeld door Lotte van Dam.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:39 schreef haagse_elfje het volgende:
kheb ff een vraagje misschien weet een van jullie dat, wie speelde voor Chris Jolles de rol van Dian in GTST? heeft iemand daar nog caps van????
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De rol werd eerst gespeeld door Lotte van Dam.
ze lijkt wel veel op iemand die daar aan mee deed.....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:19 schreef mark_03 het volgende:
Zij zit toch ook in Sesamstraat?
Heel gaaf Frey!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef Frey het volgende:
Weer wat filmpjes.
Lisette heeft een hekel aan Helen
Arnie plaagt Jessica een beetje
Rik en Maria versus Bert
Linda draait door in de gevangenis
Anita heeft verdriet om haar verbrande hotel
Robin
Robin en Annemiek
Marcus krijgt een afscheidsbrief
Gijs heeft goed nieuws voor Robert en Daantje
Was dat niet met die doos uit ONM?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:13 schreef Shirley het volgende:
Wist iemand trouwens al dat Ché ook in een reclame speelt? De soep van Joris of zoiets. Z'n tekst bestaat alleen uit: ''Jip"
Ja, klopt.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:13 schreef Shirley het volgende:
Wist iemand trouwens al dat Ché ook in een reclame speelt? De soep van Joris of zoiets. Z'n tekst bestaat alleen uit: ''Jip"
Ja, want Tommie en Ienieminie noemde haar altijd Lotquote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze lijkt wel veel op iemand die daar aan mee deed.....
ik las ook ergens dat lotte van dam transsexueel was....![]()
whaha,,quote:Op donderdag 16 december 2004 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat niet met die doos uit ONM?
Lisette is het leukste personage ooit.Ze had toch de lift eruit gehaald ofzo? Echt heel vaag was dat..quote:Op donderdag 16 december 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
Ik vond die Philip Ivanov altijd wel cool.
En dat filmpje van Lisette is briljant natuurlijk.. Mooi was die tijd.
.
Orgi, ik heb je toch gezegd...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #2: In the picture staat Bowien Galema[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het al aan het regelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Orgi, ik heb je toch gezegd...
Imageshack.us doet het niet meer op FOK!.
Lekker dan daar had ik ook plaatjes geuploadquote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Orgi, ik heb je toch gezegd...
Imageshack.us doet het niet meer op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een leuk groepje alleen Dennis moet weg.![]()
Ja dat zei ze toch 2 weken geleden dat ze aan het verhuizen was naar Scala en Charlie gaat daar over een paar dagen ook wonen.Maar ze zei vandaag toch ook: "Ik ga slapen!" en toen liep ze de trap op.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:43 schreef Airelle het volgende:
Woont Isabella nu in Scala?
Maf.. ze kan toch veel beter in 'The Rose Garden' gaan slapen enzo.
Wie speelde ze toen?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Eddie/Eddy (de spelling op de aftiteling verschilt van het SMS-je) had vandaag die foute trui van Benjamin aan... die roze met dat decolleté.
En wat is dat Manon-mens toch irritant... In ONM was ze al slecht, maar nu overtreft ze zichzelf toch.![]()
Ze speelde de rol van Lise Basten... Toen heette ze trouwens nog Saskia Bastiaan, nu heet ze Saskia Troccoli.quote:
Ze is er wel op vooruitgegaanquote:Op donderdag 16 december 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Saskia Bastiaan als Lise Basten [ONM 2000]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |