quote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef Orginial het volgende:
Ik denk trouwens dat de ONM topics ons gaan inhalen.![]()
Kijk je nu niet meer dan? Onee ONM vind je zeker veel boeiender.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Dian en Hanny mooi was die tijd toen keek ik ook nog, toen had je ook nog Hogendoorn sr en Rien Hogendoorn.....
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft hij Jef niet meer, want ze waren al uit elkaar dus die opmerking slaat nergens op
Dat dacht ik nou ook.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Valerie lijkt hier op... Wil de Smet!
Wat moet Xander in GTST?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Wat filmpjes om het topic in leven te houden.
Isabella en Cleo
Die verbleef in de Rozenboom en daar maakten Cleo en Isabella als managers misbruik van.quote:
Aha... wat zag Mickey er eng uit zeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verbleef in de Rozenboom en daar maakten Cleo en Isabella als managers misbruik van.
Meen je dat? Jij? De anti-Orginial?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Je bent geweldig, Orginial.
Ja die opmerking had ik al verwacht, Jef deed dat meer bezorgdheid als vrienden onderling net als Laura trouwens, dan heeft Ludo haar ook al tukquote:Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wel! Vond Jef 't leuk dan, dat zijn 'bar' met meneer sanders ging?
Ludo heeft de gebroeders Alberts dus wél even mooi 'tuk'![]()
Ik zie daar rechts weer een ontploft kapselquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kerst bij GTST (VM, 2004 #51)
Naast Rik & Anita zijn Robin & Dorothea ook weer van de partij.
Goede filmpjes mijnheer Frey!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Verhoor bij inspecteur Bronkhorst
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
in die aan tafel met dat gedoe met die sauzen?
Waarom gaf Martine hem de schuld van de dood van haar vader?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
Editie#1: In the picture staat Herman Hoogendoorn! [afbeelding]
[afbeelding]
De volgende keer de biografie van Bowien Galema!
Weer mooi gejat hoor dat stond vroeger op www.gtst.nl denk jij dat we zo debiel zijn dat we dat niet door hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
Editie#1: In the picture staat Herman Hoogendoorn! [afbeelding]
[afbeelding]
De volgende keer de biografie van Bowien Galema!
Dat had ie er al bij vermeld, dus nu doe jij debiel.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer mooi gejat hoor dat stond vroeger op www.gtst.nl denk jij dat we zo debiel zijn dat we dat niet door hebben![]()
Wow gedist.Ik ben member,baggeraar.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer mooi gejat hoor dat stond vroeger op www.gtst.nl denk jij dat we zo debiel zijn dat we dat niet door hebben![]()
EERST BETER LEREN LEZEN BIGMACquote:Op woensdag 15 december 2004 16:39 schreef Orginial het volgende:
Ik ga voortaan een nieuwe rubriek openen... In the picture daar plaats ik dan iedere keer oude fotos van GTST en biografien maar ook gewoon van nu enzo.Vanavond volgt de eerste.![]()
Ben namelijk GTST-member.
Dan nog hij heeft er made by Originial onderstaan wat er dus op doet lijken of hij het zelf heeft gemaakt. Zins wanneer kom jij op voor zwakzinnigen Frey?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat had ie er al bij vermeld, dus nu doe jij debiel.
Staat ook niet in zijn biografie.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vraag over een oude verhaallijn:
Hoe kwam het dat Hoogendoorn sr en Frits van Houten eerst een complot tegen Martine hadden gesmeed met onder andere Arnie Alberts en Suzanne Balk.
Vraag1: Hoe zit die verhaallijn eigenlijk in elkaar?
Vraag2: Hoe komt het dat Frits en Martine later toch partners werden, zowel in crime als in de liefde?
En die knip en plak ik dus in dit topic zodat jullie het kunnen lezen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
Even voor de zwakzinnigen onder ons (lees: _Elmaikel_) de biografien van in de picture komen van www.gtst.nl omdat ik member ben![]()
Dat is zodat die mensen van oa GTSTplaats enzo het niet kunnen overnemen.Ik wou er eerst heel groot Orginial of FOK doorheen zetten maar dan was het niet goed te lezen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan nog hij heeft er made by Originial onderstaan wat er dus op doet lijken of hij het zelf heeft gemaakt. Zins wanneer kom jij op voor zwakzinnigen Frey?
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Verhoor bij inspecteur Bronkhorst
Isabella en Cleo
Jef veroorzaakt een ongeluk
Chris slaat Harmsen in elkaar
Laura
Marcus en Gwen
Ludo en Marcus???
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
Gjeeeeez... Maikel... blijf je eeuwig zeuren.. Damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |