quote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef Orginial het volgende:
Ik denk trouwens dat de ONM topics ons gaan inhalen.![]()
Kijk je nu niet meer dan? Onee ONM vind je zeker veel boeiender.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Dian en Hanny mooi was die tijd toen keek ik ook nog, toen had je ook nog Hogendoorn sr en Rien Hogendoorn.....
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft hij Jef niet meer, want ze waren al uit elkaar dus die opmerking slaat nergens op
Dat dacht ik nou ook.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Valerie lijkt hier op... Wil de Smet!
Wat moet Xander in GTST?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Wat filmpjes om het topic in leven te houden.
Isabella en Cleo
Die verbleef in de Rozenboom en daar maakten Cleo en Isabella als managers misbruik van.quote:
Aha... wat zag Mickey er eng uit zeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verbleef in de Rozenboom en daar maakten Cleo en Isabella als managers misbruik van.
Meen je dat? Jij? De anti-Orginial?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Je bent geweldig, Orginial.
Ja die opmerking had ik al verwacht, Jef deed dat meer bezorgdheid als vrienden onderling net als Laura trouwens, dan heeft Ludo haar ook al tukquote:Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wel! Vond Jef 't leuk dan, dat zijn 'bar' met meneer sanders ging?
Ludo heeft de gebroeders Alberts dus wél even mooi 'tuk'![]()
Ik zie daar rechts weer een ontploft kapselquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kerst bij GTST (VM, 2004 #51)
Naast Rik & Anita zijn Robin & Dorothea ook weer van de partij.
Goede filmpjes mijnheer Frey!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Frey het volgende:
Wat filmpjes om het topic in leven te houden.
Verhoor bij inspecteur Bronkhorst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |