Wie is die Iris?!? en heb ik 't goed als ik Julia Fontaine [onm] herken of heb ik 't helemaal mis?!quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Wup het volgende:
Voor Iwan... wegens het uitroepen van La Claire dag:)
GTST promo 1997[save target as]
2 gastrolletjes in 1994
bij Jef in de achtertuin[save target as]
met Roos in Amerika[save target as]
a. Nee niet misquote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef babette21 het volgende:
Wie is die Iris?!? en heb ik 't goed als ik Julia Fontaine [onm] herken of heb ik 't helemaal mis?!
en heb ik 't goed als ik 't idee heb dat jij 't onm-topic aan 't boycotten bent of heb ik dat [ook] mis?!
Bing de huppelkutquote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
GTST gaat verjongen.Vanaf mei 2005 maken de nieuwe huppelkutjes hun opwachting.
KLOTE GTST![]()
* Babette haalt - dubbel - opgelucht adem en gaat nu dictee kijken/maken....quote:
sorry,ik had de helft van je vraag overgeslagenquote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef babette21 het volgende:
Wie is die Iris?![/sub]
Ik gok op een tienerversie van Nina.quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
KLOTE GTST![]()
thanx honey, nu weet ik 't weer!! en dat Boulimiaverhaal klopt volgens mij welquote:Op maandag 13 december 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
sorry,ik had de helft van je vraag overgeslagen
[uitleg]
Ja denk ik ook en even voor de duidelijkheid: De ouderen worden niet opgeruimd maar er zullen er mischien 1 of 2 weggaan.quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik gok op een tienerversie van Nina.![]()
Jij zou juist blij moeten zijn. Nog meer Sjors types...quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
KLOTE GTST![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Beterschapquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:17 schreef inasras het volgende:
Ik heb mn enkel gebrokenDus jullie moeten heel veel posten want dan heb ik tenminste wat te lezen
![]()
Kerst is toch altijd 'speciaal' in GTST?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef Orginial het volgende:
Sabine Koning maakt toch tijdelijk haar comeback in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Met de kerstaflevering op 24 december is Sabine dan ook te zien als Anita Dendermonde.Waarom Rik wel blijft en Anita niet, zie je in de spectaculaire GTST-aflevering die RTL 4 om 20.00 uitzend.Het belooft overigens een speciale kerst te worden voor de inwoners van Meerdijk.
Met kaarsjesquote:
Kerst is altijd geweldig.Hopelijk beleeft Sjors weer wat boeiends.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Kerst is toch altijd 'speciaal' in GTST?
Benieuwd wat ze dit keer met het uiterlijk gaan doen. Alle mannen in travo-pakjes misschien?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kerst is altijd geweldig.Hopelijk beleeft Sjors weer wat boeiends.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze dit keer met het uiterlijk gaan doen. Alle mannen in travo-pakjes misschien?
Wie staan er dan allemaal op,het is nogal vaag.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kerst bij GTST (VM, 2004 #51)
Naast Rik & Anita zijn Robin & Dorothea ook weer van de partij.
Zo hoort GTST gewoon te zien.Kerst bij Laura !quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Even kijken hoor:
Harmsen, Sjors, Ray, Janine, Morris, Dennis, Robin, Barbara, Charlie, Stefano, Valerie, Yasmin
Laura, Robbert, Anita, Rik, Dorothea, Jef.
In welk hol heb jij gezeten? Milan komt niet terug.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Geen:
Nick, Isabella, Ludo, Milan, Dorothea's zoon.
Robert.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Even tussendoor: wie is ook alweer de echte vader van Sil? Ik ben het vergeten(het boeide me eigenlijk niet zo)
Robert 'Robbedoesje' Alberts... Ik heb het even nagekeken in 'Het Robert Alberts Handboek voor Vreemdgangers'.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Even tussendoor: wie is ook alweer de echte vader van Sil? Ik ben het vergeten(het boeide me eigenlijk niet zo)
Gatverdamme dus echt niet he! Hij gaat niet de 3000ste aflevering verpesten hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Interview met Joris Putman (Eindhovens Dagblad)
Hij is wel aan het verbeteren en ik vind het erg positief dat hij van zichzelf erkent dat zijn spel te houterig was(/is?). Hopelijk wordt het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:02 schreef Frey het volgende:
Martine staat ook niet op de foto.
En joris Putman ben ik eindelijk goed gaan vinden![]()
Kijk Rik daar cool staan in het midden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dat is echt RIK.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk Rik daar cool staan in het midden.![]()
"Ik hou er niet van om "Sjosh Sjosh" te roepen"quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Interview met Joris Putman (Eindhovens Dagblad)
Zie Jef de Beer zitten danquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Vanavond komt 'Horst Beckenbauer' naar de Koning.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:38 schreef pberends het volgende:
Gister was het einde toch dat Harmsen als een schlagerfiguur binnenkwam in de Koning? Of was dat al eergister?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond komt 'Horst Beckenbauer' naar de Koning.
Dat komt door jouw vervelende spoilers en 'vers van de pers'-nieuwtjes.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
In welk hol heb jij gezeten? Milan komt niet terug.
Dorothea`s zoon komt 3 januari pas.
Nick ligt in het ziekenhuis.
Ludo en Isabella bij Carel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |