Kerst is altijd geweldig.Hopelijk beleeft Sjors weer wat boeiends.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Kerst is toch altijd 'speciaal' in GTST?
Benieuwd wat ze dit keer met het uiterlijk gaan doen. Alle mannen in travo-pakjes misschien?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kerst is altijd geweldig.Hopelijk beleeft Sjors weer wat boeiends.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze dit keer met het uiterlijk gaan doen. Alle mannen in travo-pakjes misschien?
Wie staan er dan allemaal op,het is nogal vaag.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kerst bij GTST (VM, 2004 #51)
Naast Rik & Anita zijn Robin & Dorothea ook weer van de partij.
Zo hoort GTST gewoon te zien.Kerst bij Laura !quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Even kijken hoor:
Harmsen, Sjors, Ray, Janine, Morris, Dennis, Robin, Barbara, Charlie, Stefano, Valerie, Yasmin
Laura, Robbert, Anita, Rik, Dorothea, Jef.
In welk hol heb jij gezeten? Milan komt niet terug.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Geen:
Nick, Isabella, Ludo, Milan, Dorothea's zoon.
Robert.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Even tussendoor: wie is ook alweer de echte vader van Sil? Ik ben het vergeten(het boeide me eigenlijk niet zo)
Robert 'Robbedoesje' Alberts... Ik heb het even nagekeken in 'Het Robert Alberts Handboek voor Vreemdgangers'.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Even tussendoor: wie is ook alweer de echte vader van Sil? Ik ben het vergeten(het boeide me eigenlijk niet zo)
Gatverdamme dus echt niet he! Hij gaat niet de 3000ste aflevering verpesten hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Interview met Joris Putman (Eindhovens Dagblad)
Hij is wel aan het verbeteren en ik vind het erg positief dat hij van zichzelf erkent dat zijn spel te houterig was(/is?). Hopelijk wordt het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:02 schreef Frey het volgende:
Martine staat ook niet op de foto.
En joris Putman ben ik eindelijk goed gaan vinden![]()
Kijk Rik daar cool staan in het midden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dat is echt RIK.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk Rik daar cool staan in het midden.![]()
"Ik hou er niet van om "Sjosh Sjosh" te roepen"quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Interview met Joris Putman (Eindhovens Dagblad)
Zie Jef de Beer zitten danquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Vanavond komt 'Horst Beckenbauer' naar de Koning.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:38 schreef pberends het volgende:
Gister was het einde toch dat Harmsen als een schlagerfiguur binnenkwam in de Koning? Of was dat al eergister?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond komt 'Horst Beckenbauer' naar de Koning.
Dat komt door jouw vervelende spoilers en 'vers van de pers'-nieuwtjes.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
In welk hol heb jij gezeten? Milan komt niet terug.
Dorothea`s zoon komt 3 januari pas.
Nick ligt in het ziekenhuis.
Ludo en Isabella bij Carel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |