dat was het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef kissa het volgende:
Heb ik iets gemist? Een telefoongesprek gehad van tien voor acht tot Robert Valerie betrapte met Ludo.....:(
Iemand?
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR????quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef mark_03 het volgende:
Heb zojuist de tweede dvd van GTST besteld (5 euro incl verz)... wat staat er precies op? Kan nergens vinden wat er nu precies opstaat. Boeit verder ook nie, maar ben ff benieuwd
Hoezo de gebroeders Alberts dan? Volgens mij heeft hij nu toch echt alleen Robert tukquote:Op woensdag 15 december 2004 10:08 schreef Taurus het volgende:
Wel stoer van Ludo.. Heeft ie de gebroeders Alberts toch even mooi "tuk"![]()
hmz.. ludo also 'did' ex-vrouw-van-jef-Barbara...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo de gebroeders Alberts dan? Volgens mij heeft hij nu toch echt alleen Robert tuk
Ja maar daar heeft hij Jef niet meer, want ze waren al uit elkaar dus die opmerking slaat nergens opquote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
hmz.. ludo also 'did' ex-vrouw-van-jef-Barbara...
denk dat dat bedoeld wordt..
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:24 schreef Airelle het volgende:
Heel goed dit.
Eindelijk die suffe Robert aan de kant.
Beter als iedere keer worden bedrogen door een vrouw.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:13 schreef Airelle het volgende:
Ludo speelt wel een beetje de hoer nu.
Werd hij dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beter als iedere keer worden bedrogen door een vrouw.![]()
Martine/Dian/Bowien/Roxy moet ik doorgaan?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Werd hij dat?
Ik zie het eigenlijk andersom, maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |