Waneer niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond morris trouwens vandaag ook maar minnetjes spelen
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, is de actrice die Valerie speelt trouwens zwanger in 't echt? Gister had ze een behoorlijk buikje.
Jaquote:
allebei blonTquote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ja! Ze deed me steeds aan iemand denken en nu weet ik wie
! Ze spelen precies hetzelfde typetje en in uiterlijk scheelt het ook weinig!
ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, is de actrice die Valerie speelt trouwens zwanger in 't echt? Gister had ze een behoorlijk buikje.
hij s dood hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:11 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt leek op Leslie Nielsen (naked gun) en Steve martin
wtf is manon ?????quote:Op donderdag 16 december 2004 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
die Manon kan echt niet acteren
eeehhhhm... dit kun je zelfs in paint nog weghalen...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is zodat die mensen van oa GTSTplaats enzo het niet kunnen overnemen.Ik wou er eerst heel groot Orginial of FOK doorheen zetten maar dan was het niet goed te lezen.![]()
Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Charlie zwanger, dat zou mooi zijn!
Het is zelf nog een kindquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Charlie zwanger, dat zou mooi zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |