Waneer niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond morris trouwens vandaag ook maar minnetjes spelen
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, is de actrice die Valerie speelt trouwens zwanger in 't echt? Gister had ze een behoorlijk buikje.
Jaquote:
allebei blonTquote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ja! Ze deed me steeds aan iemand denken en nu weet ik wie
! Ze spelen precies hetzelfde typetje en in uiterlijk scheelt het ook weinig!
ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, is de actrice die Valerie speelt trouwens zwanger in 't echt? Gister had ze een behoorlijk buikje.
hij s dood hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:11 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt leek op Leslie Nielsen (naked gun) en Steve martin
wtf is manon ?????quote:Op donderdag 16 december 2004 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
die Manon kan echt niet acteren
eeehhhhm... dit kun je zelfs in paint nog weghalen...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is zodat die mensen van oa GTSTplaats enzo het niet kunnen overnemen.Ik wou er eerst heel groot Orginial of FOK doorheen zetten maar dan was het niet goed te lezen.![]()
Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Charlie zwanger, dat zou mooi zijn!
Het is zelf nog een kindquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Nee, van Isabella toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?
Crhis?
Manon is een mens van het vrouwlijke geslacht die wat met Morris heeft en fotomodel is. Tenminste dat probeert ze te spelen.quote:
Laten we het hopen, kan een leuke verhaallijn wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef karoltje het volgende:
Dat dacht ik ook!!!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef Orginial het volgende:
Editie #2: In the picture staat Bowien Galema. [afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:17 schreef Frey het volgende:
Tom van Beek was inderdaad een geweldig acteur.
Fatimaquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:11 schreef Orginial het volgende:
Editie #3: In the picture staat Stan Nijholt. [afbeelding]
[afbeelding]
En de andere in the picture`s!![]()
Herman Hogendoorn - Tom Overbeek
Bowien Galema - Tanja Jess
Okee over die scene met Frits, Herman Hoogendoorn, Martine en Arnie had ik het dus eerder!quote:
quote:Charlie was een keer eerder zwanger, van wie ook al weer?
LOLquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
Nee, van Isabella toch?
Dat weet ik nou weer wel ongeveer....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:27 schreef Orginial het volgende:
Wie weet hoe Herman Hogendoorn uit GTST ging?
Dankje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik nou weer wel ongeveer....
Bij die dat laatste stukje met Dian kwam hij terug om het Frits moeilijk te maken.
Dian flirte zakelijk gezien met Herman omdat hij natuurlijk financieel gezien veel steviger in de markt stond dan Frits.
Herman slaagde er bijna in om Frits' bedrijf kapot te maken, maar door een sluwe streek was Frits zijn vader net iets te snel af en kon zijn bedrijf boven water houden door wel 'in te krimpen'.
Laatste scene, Herman Hoogendoorn stapt in een taxi en Dian probeert hem over te halen te blijven zodat ze niet met hangende pootjes naar Frits terug hoeft.
Herman zegt dat dat niet gaat omdat Frits hem te snel af is geweest, dan stapt hij in de taxi en die rijdt weg.
weet er nou al iemand het antwoord op mij vraag![]()
Chris was het vriendje van Charlie,ze was ook zwanger van hem.Hij heeft Oom Govert toen nog in elkaar geslagen.quote:
*Geheugensteuntje*quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:14 schreef Orginial het volgende:
[/b]En de andere in the picture`s![/b]![]()
[b][/url=http://members.home.nl/b.d.t/Orginial%203.JPG] Herman Hogendoorn - Tom Overbeek[/url][b]
[b][/url=http://members.home.nl/b.d.t/Orginial%203.JPG] Bowien Galema - Tanja Jess [/url][b]
Ik niet,Frey?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik nou weer wel ongeveer....
Bij die dat laatste stukje met Dian kwam hij terug om het Frits moeilijk te maken.
Dian flirte zakelijk gezien met Herman omdat hij natuurlijk financieel gezien veel steviger in de markt stond dan Frits.
Herman slaagde er bijna in om Frits' bedrijf kapot te maken, maar door een sluwe streek was Frits zijn vader net iets te snel af en kon zijn bedrijf boven water houden door wel 'in te krimpen'.
Laatste scene, Herman Hoogendoorn stapt in een taxi en Dian probeert hem over te halen te blijven zodat ze niet met hangende pootjes naar Frits terug hoeft.
Herman zegt dat dat niet gaat omdat Frits hem te snel af is geweest, dan stapt hij in de taxi en die rijdt weg.
weet er nou al iemand het antwoord op mij vraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |