quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:04 schreef Bagheera het volgende:
Op de FrontPage kan ik niet komen op pagina 2 van de reacties op de column 'Nederland jankland', kunnen jullie daar iets aan doen?
(ik zag op de FP geen feedbackmogelijkheid, daarom maar ff zo)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:23 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Lieverd, ik zeg toch ook dat bij gebrek aan een feedback in de FP ik het maar hier post?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan ook je instellingen in het menu op de Frontpage veranderen naar 100 reacties ofzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:04 schreef Bagheera het volgende:
Op de FrontPage kan ik niet komen op pagina 2 van de reacties op de column 'Nederland jankland', kunnen jullie daar iets aan doen?
(ik zag op de FP geen feedbackmogelijkheid, daarom maar ff zo)
Ik vermoed dat Sidekick niet doorhad dat het topic dicht was.quote:Op zondag 5 december 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, zou je eens minder misbruik willen maken van je mod-status? Het topic was op slot en toch prop je sjun nog een mening in de maag, waar hij zonder nieuw topic te openen nog op kan reageren.
Ja, ik zag het ook net. Maar sjun lijkt me slim genoeg om een nieuw topic te openen als hij weerwoord wil geven.quote:Op zondag 5 december 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, zou je eens minder misbruik willen maken van je mod-status? Het topic was op slot en toch prop je sjun nog een mening in de maag, waar hij zonder nieuw topic te openen nog op kan reageren.
Zou kunnen, maar het komt best irritant over. Het is machtsmisbruik.quote:Op zondag 5 december 2004 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sidekick niet doorhad dat het topic dicht was.
Maar ja, ik ben Sidekick niet, meestal.
Je zegt het zelf al, JIJ had dus net zo goed een nieuw topic kunnen openen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook net. Maar sjun lijkt me slim genoeg om een nieuw topic te openen als hij weerwoord wil geven.
Had gekund, maar ik heb het niet gedaan.quote:Op zondag 5 december 2004 15:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, JIJ had dus net zo goed een nieuw topic kunnen openen.
Vandaar mijn klacht.quote:Op zondag 5 december 2004 16:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik heb het niet gedaan.
Je zou geneigd zijn de man de voorkeur van de twijfel te geven, maar het is zeker niet de eerste keer. Het lijkt zowaar een beetje op Paul-Witteman's controlfreak-syndrome, iemand die ook altijd de neiging heeft om gesprekken (of uitspraken) nog eens in zijn eigen woorden samen te vatten...quote:Op zondag 5 december 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het kwalijke is dat hij niets doet met de klacht, alleen een reaktie in de vorm van "ja, had gekund, maar dat was niet zo". Dat is nogal weinig hoopgevend voor de volgende keer. Ik vind zo'n automatisch slot geniaal, omdat het een natuurlijk einde maakt aan de discussie, waarbij niemand zich benadeeld hoeft te voelen. Als er nog genoeg stof tot discussie is, dan kan een vervolg worden geopend. Sidekick wil echter liever nog snel zijn mening opdringen zonder de moeite te hoeven doen die andere users wel zouden moeten doen om een vervolgtopic te verantwoorden.quote:Op zondag 5 december 2004 16:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Je zou geneigd zijn de man de voorkeur van de twijfel te geven, maar het is zeker niet de eerste keer. Het lijkt zowaar een beetje op Paul-Witteman's controlfreak-syndrome, iemand die ook altijd de neiging heeft om gesprekken (of uitspraken) nog eens in zijn eigen woorden samen te vatten...![]()
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangtquote:Op zondag 5 december 2004 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sidekick niet doorhad dat het topic dicht was.
Maar ja, ik ben Sidekick niet, meestal.
Nee, ik zag pas dat het topic op slot was toen mijn reactie er al stond. Toen vond ik het niet nodig om een nieuw deel te openen. Moeite? Nee hoor. Ik vond dat het onderwerp aan de uitgekauwde kant was, en mijn opmerking vond ik niet belangrijk genoeg om een vervolgtopic te openen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick wil echter liever nog snel zijn mening opdringen zonder de moeite te hoeven doen die andere users wel zouden moeten doen om een vervolgtopic te verantwoorden.
Het komt toch vooral neer op perceptie, hè, zo'n award.quote:Op zondag 5 december 2004 16:31 schreef lucida het volgende:
[..]
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Het is belangrijk dat ook de users met de ongeveer meeste posts in POL een award krijgen. Het mag niet verassend heten dat het tussen Monidique en RichardQuest gaat bij deze award. De user die echter het dichtste bij een C.A.D.-bezoek staat is Monidique met 8 stemmen.
![]()
Je vindt je eigen machtsmisbruik niet eens een probleem. Je doorbreekt de "natuurlijke" methode van topicafsluiting om dus nog even je mening te geven in een topic dat je al uitgekauwd vindt. je bevestigt hiermee je machtsmisbruik. Stuitend.quote:Op zondag 5 december 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, ik zag pas dat het topic op slot was toen mijn reactie er al stond. Toen vond ik het niet nodig om een nieuw deel te openen. Moeite? Nee hoor. Ik vond dat het onderwerp aan de uitgekauwde kant was, en mijn opmerking vond ik niet belangrijk genoeg om een vervolgtopic te openen.
Mochten mensen nog wel wat willen bijdragen aan het onderwerp, of toch mijn opmerking belangrijk genoeg vinden om erop door te gaan, dan kan er een vervolgtopic worden geopend.
Ik zie het probleem niet.
Nee, ik liet de natuurlijke methode van topicafsluiting zich nog een keer herhalen.quote:Op zondag 5 december 2004 17:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doorbreekt de "natuurlijke" methode van topicafsluiting
Kijk, dan kan ik het wel waarderen. Weet sjun het al?quote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, ik liet de natuurlijke methode van topicafsluiting zich nog een keer herhalen.
Maar omdat ik de beroerdste niet ben, gun ik sjun om in dat topic nog 1 weerwoord te geven.
Erg jammer. Geef sjun die kans.quote:Op zondag 5 december 2004 17:15 schreef Sidekick het volgende:
Waarom Multi-cultureel willen zijn?
Ik had geen rekening gehouden met de Monidique-factor.
quote:Op zondag 5 december 2004 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan het zijn dat NightH4wk in POL SC loopt te hacken?
quote:Op zondag 5 december 2004 17:38 schreef NightH4wk het volgende:
[/img=1x1]http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" onLoad="document.location='http://alberto2001.8k.com/hq42.jpg';//gif[/img]!
Dit is nogal onschuldig, maar je kan er dus véél irritantere dingen mee doen.quote:Op zondag 5 december 2004 17:47 schreef PJORourke het volgende:
Dank voor die js-meuk.
Nogmaals, ik heb niets op met kneuzen als jij. Kun je mij vertellen wat jouw scriptkiddie-gedrag verder met POL te maken heeft?quote:Op zondag 5 december 2004 19:27 schreef NightH4wk het volgende:
Aaahikwordgek, weer de hullie aan het spelen in POL? Wanneer hoer je voor de tweede keer op omdat je 'monddood' wordt gemaakt, niet echt consequent iig om weer terug te komen.
Jij zit hierboven over me te zeiken, dus wat lul je.quote:Op zondag 5 december 2004 19:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb niets op met kneuzen als jij. Kun je mij vertellen wat jouw scriptkiddie-gedrag verder met POL te maken heeft?
Lijkt mij volkomen terecht of ontken je dat je fok! probeert te verzieken?quote:Op zondag 5 december 2004 19:41 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Jij zit hierboven over me te zeiken, dus wat lul je.
Jaloers?... vind je dat jij alleen Fok mag verzieken ?quote:Op zondag 5 december 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
je fok! probeert te verzieken?
quote:Op zondag 5 december 2004 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jaloers?... vind je dat jij alleen Fok mag verzieken ?
Waarom impliceer je in je vorige post dat ik hier begon te lullen erover? En heeft mama je de vorige keer wel goed getroost dat je nu weer op het enge forum met 'politieke censuur', 'mondood maken' en echte scriptkiddies mag?quote:Op zondag 5 december 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lijkt mij volkomen terecht of ontken je dat je fok! probeert te verzieken?
Je moet niet proberen op je eentje Fok te verzieken.quote:
Weet je al waarom je op POL rondhangt of is het jou puur om de aandacht te doen? Rukkertjes als jij zouden ze hard moeten aanpakken. Gelukkig is er een wet die daar nu ook in voorziet. Fok hoeft maar een klacht in te dienen en jij piept wat anders in je eentje bij Bubba. Zul je je mamma hard roepen.quote:Op zondag 5 december 2004 19:46 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waarom impliceer je in je vorige post dat ik hier begon te lullen erover? En heeft mama je de vorige keer wel goed getroost dat je nu weer op het enge forum met 'politieke censuur', 'mondood maken' en echte scriptkiddies mag?
quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet je al waarom je op POL rondhangt of is het jou puur om de aandacht te doen?
Typisch. Eerst verkloot je de werking van fok! en als je er op wordt aangesproken, dan ga je nog wat triester doen. Nou, veel plezier met het lezen van mijn historie.quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef NightH4wk het volgende:
[..]!
http://forum.fok.nl/user/history/45013
Heerlijk inhoudelijk die slowchat.
.quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef NightH4wk het volgende:!
http://forum.fok.nl/user/history/45013
Heerlijk inhoudelijk die slowchat.
Kijk hier naar je vriendje.quote:
Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?quote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ook een sneu figuur.
Wat is je punt?
Foei!quote:
Jij begint triest te doen, de huilie-award kan iig zonder stemronde uitgereikt worden.quote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Typisch. Eerst verkloot je de werking van fok! en als je er op wordt aangesproken, dan ga je nog wat triester doen. Nou, veel plezier met het lezen van mijn historie.
De ware nierproevers vind je onder de pisnichten...quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?
Organen opeten heb ik nooit begrepen, maar wat drijft een azijnzeiker? De drang naar het niveau van henzelf is een drang naar één ras. Extreem-rechts dus.quote:Op zondag 5 december 2004 21:33 schreef lucida het volgende:
[..]
De ware nierproevers vind je onder de pisnichten...![]()
Sorry, ik leef niet in jouw wereld waar "huillie" de leidraad is van rangdrang.quote:Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Jij begint triest te doen, de huilie-award kan iig zonder stemronde uitgereikt worden.
Misschien moet je dat nierenproeven toch wat minder kannibalistisch interpreteren.quote:Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Organen opeten heb ik nooit begrepen, maar wat drijft een azijnzeiker? De drang naar het niveau van henzelf is een drang naar één ras. Extreem-rechts dus.![]()
Om mijn superioriteit te bevestigen middels het aanschouwen van jouw sneue simpelheid.quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?
Je hebt dus al twee van de drie dimensies onder de knie? Goed oefenen zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, ik leef niet in jouw wereld waar "huillie" de leidraad is van rangdrang.
Superieur qua azijnzeiken? Ja, dat is je gelukt en gegund.quote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef Lithion het volgende:
[..]
Om mijn superioriteit te bevestigen middels het aanschouwen van jouw sneue simpelheid.
Ventje, maak jij eerst lekker je middelbare school af en zorg dat Bubba je niet inhaalt.quote:Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Je hebt dus al twee van de drie dimensies onder de knie? Goed oefenen zou ik zeggen. [afbeelding]
Ga die teddybeer van je maar weer in z'n reet nemen of ben je te druk met 'waarde' aan dit forum toe te voegen door te posten?quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ventje, maak jij eerst lekker je middelbare school af en zorg dat Bubba je niet inhaalt.
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ga die teddybeer van je maar weer in z'n reet nemen of ben je te druk met 'waarde' aan dit forum toe te voegen door te posten?
quote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.![]()
Neem gerust het laatste woord, want ik ben klaar met je onderwerp, je kreeg al teveel aandacht. Doe wel wat aan die puistjes van je.
Knap werk... Hoe krijg je al die avatars toch zo makkelijk verwisseld? Je moet nog verrekte goed opletten, want als je alleen op de avatar afgaat kun je behoorlijk miskleunen...quote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.![]()
Neem gerust het laatste woord, want ik ben klaar met je onderwerp, je kreeg al teveel aandacht. Doe wel wat aan die puistjes van je.
Zoals je in dit topic kunt zien is het mogelijk om iemand's avatar te veranderen, maar dat kan ook met je tekst. Probleem is dat men javascript toelaat, waardoor kwaadwillenden een hoop kunnen doen. Nu was er nog een geintje met een plaatje, maar dat plaatje kun je ook vervangen door een script waarmee weer ip-nummers etc. afgevangen kunnen worden. Kan geloof ik sowieso nog met avatars. Het is maar dat je het weet.quote:Op maandag 6 december 2004 00:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Knap werk... Hoe krijg je al die avatars toch zo makkelijk verwisseld? Je moet nog verrekte goed opletten, want als je alleen op de avatar afgaat kun je behoorlijk miskleunen...
Het 'signaal' dat je hiermee tracht af te geven lijkt me belangrijk genoeg voor de Fok-crew om aandacht aan te besteden. Als het ooit zo mag zijn dat er met personalia en digitale entiteiten kan worden gesjoemeld, dan betekent dat wel, dat het Fokforum zich in zijn eigen staart bijt. Users zullen mogelijk het besluit nemen, niet meer te posten omdat hun privacy en persoonlijke gegevens kennelijk niet goed genoeg meer beveiligd (kunnen) worden.![]()
Beste Sidekick,quote:
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het andere zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid (lees bescherming van de persoonsgegevens) op het Fok-forum niet pluis zit.quote:Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, het is behoorlijk uit te buiten, denk ik.
Tja, ze verkiezen de strategie van het omarmen van scriptkiddies die met bugs komen. Nadat ze het voor eigen gerief eerst flink uitgebuit hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het anderen zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid op het Fok-forum niet pluis zit.![]()
Heb je het over javascripts?quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste Sidekick,
Het is jou toch ook opgevallen dat er zaken op het Fokforum plaatsvinden die eigenlijk niet moeten mogen. Hoe schat jij dit soort zaken in, en wat kan de Fok-crew doen om deze vervelende gang van zaken te stoppen?
Je moet het toch met mij eens zijn, dat sommige zaken wel sterk ingrijpen binnen de privacy van de users(s)!
Kan jij, of een van je collega's aangeven wat zij hier van vinden en wat ze van plan zijn hier tegen te doen.
Gr. lucida![]()
En de aanstichters gaan vrijuit, fraai is dat.quote:Op maandag 6 december 2004 07:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het over javascripts?
Banmeldtopic deel 19
Nou, dat dus.
Ja en dat terwijl M. het beperkt hield op testen op de SC en misschien nog een pagina, niet dat er tig pagina's door hem tijdelijk werden vergald.quote:Op maandag 6 december 2004 08:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En de aanstichters gaan vrijuit, fraai is dat.
Mag ik uit je post opmaken dat alles onder controle is?quote:Op maandag 6 december 2004 07:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het over javascripts?
Banmeldtopic deel 19
Nou, dat dus.
Je kan jezelf altijd nog een ban geven.quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het was overigens ook gedeeltelijk mijn schuldIk daagde hem min of meer uit om javascripts te plaatsen binnen die [img] tags.
Het ban beleid op dit forum slaat nergens op.quote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef du_ke het volgende:
M gebandwaar moet dat heen met dit forum
.
Het censuurbeleid is nog minder samenhangend.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:58 schreef Landmass het volgende:
Het ban beleid op dit forum slaat nergens op.
Dat komt door de onsamenhangendheid van de posts.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het censuurbeleid is nog minder samenhangend.
Je ban was behoorlijk duidelijk over wat wel en niet toegestaan is; als je daar geen lering uittrekt, dan is het heel simpel. Eventuele afwezigheid van mij is irrelevant daarin.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:55 schreef Landmass het volgende:
Kijk verder uit naar de eerstvolgende storing van @Home.
Is al eens gedaan. Wordt meteen gesloten met de mededeling "zulk soort uitspraken hoeven we hier niet". Onderbouwen durven ze het echter niet.quote:Over het banbeleid gaan de mods niet, daar moet je (landmass) een topic voor openen in de algemene feedback, mocht je er meer mee willen dan alleen hier komen mopperen.
het sloeg nergens op maar goed ... daar kunnen we uren over doorpratenquote:Je ban was behoorlijk duidelijk over wat wel en niet toegestaan is; als je daar geen lering uittrekt, dan is het heel simpel. Eventuele afwezigheid van mij is irrelevant daarin.
Jij je zinquote:Dus hou gewoon eens op met dat puberale stookgedrag van je.
Het verrechtst wat als pogingen tot ondermijning van de forumpolicy worden bestreden door midel van bans...quote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef du_ke het volgende:
M gebandwaar moet dat heen met dit forum
.
Zijn er intussen al paranoia reacties waarneembaar van mensen die werkelijk overal klonen ontwaren?quote:Op maandag 6 december 2004 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, ze verkiezen de strategie van het omarmen van scriptkiddies die met bugs komen. Nadat ze het voor eigen gerief eerst flink uitgebuit hebben
Alles is nu mogelijk, mits de code op dezelfde pagina wordt toegepast. Je kunt usernames veranderen, kleur etc. Let wel, het gaat om de presentatie, de database wordt niet gecorrumpeerd. Maar toch, levensgevaarlijk.
Ik durf best de stelling aan dat van de POL-usuals 80% meer dan 2 klonen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Bela het volgende:
[..]
Zijn er intussen al paranoia reacties waarneembaar van mensen die werkelijk overal klonen ontwaren?
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik durf best de stelling aan dat van de POL-usuals 80% meer dan 2 klonen heeft.![]()
Kom, kom Lucida. Je kunt ook overdrjiven. Wie interesseert zich waarom voor private gegevens van welke digitale entiteit dan ook?quote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het andere zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid (lees bescherming van de persoonsgegevens) op het Fok-forum niet pluis zit.![]()
Heb ze wel maar gebruik ze niet of nauwelijks eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik durf best de stelling aan dat van de POL-usuals 80% meer dan 2 klonen heeft.![]()
Ik moet er ook maar eens eentje gaan aanmaken.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:31 schreef du_ke het volgende:
Heb ze wel maar gebruik ze niet of nauwelijks eigenlijk.
Ik had er ook zo eentje in mijn hoofdquote:Op donderdag 9 december 2004 00:10 schreef du_ke het volgende:
Heb wel een aardige die geschikt is om linkse mensen op de kast te jagen.
Deze zaak is door Sidekick naar behoren beantwoord dus, daar hoef jij je niet meer druk om te maken. Wat sjun wel of niet weet blijft prive. Sjun inschattend loopt hij ook niet met dit soort gegevens op het Fokforum te koop. Daar wil ik het ook graag bij laten.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:10 schreef Bela het volgende:
[..]
Kom, kom Lucida. Je kunt ook overdrjiven. Wie interesseert zich waarom voor private gegevens van welke digitale entiteit dan ook?
Het schijnt dat hooguit ene Sjun weet dat je in werkelijkheid een erudiete zeer innemende persoon bent.
Ik heb het spam-gedeelte verwijderd. Het onderwerp zelf lijkt me wel bespreekbaar. Bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ten voordele van FOK! dan maar melding maken van spam. Hoewel ik de actie van harte zou steunen, ware het niet dat de principes van dat soort clubs tegen mijn principes ingaan.
Wakker worden Sidekick. Je hebt m'n post vast al gelezen, maar compleet negeren van users is een van je kwaliteiten blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef pberends het volgende:
Bush niet welkom in Brussel !
100% spam.
Ik dacht dat jij mijn post (de reactie op ExtraWaskracht) ook wel al hebt gelezen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wakker worden Sidekick. Je hebt m'n post vast al gelezen, maar compleet negeren van users is een van je kwaliteiten blijkt maar weer.
Ik negeer posts vaak ook in dit topic, misschien moet ik ook maar mod worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn post (de reactie op ExtraWaskracht) ook wel al hebt gelezen...
Ik vind, nu het spamgedeelte is weggehaald, het topic bestaansrecht hebben.
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef pberends het volgende:
Ik vind het een spamtopic blijven.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:35 schreef Sidekick het volgende:
Buitenlanders die oproepen tot haat of andere overtredingen van de wet begaan moeten worden uitgezet. Dat is vrij simpel, en wordt ook wel toegepast, zij het met mondjesmaat.
En ga me nou niet uit lopen maken voor pubertje. Ik ben woedend en bloedserieus.quote:Landmass:
Mijn stelling is om de allochtonen die aan de uitkering zijn OF in de bak zitten het land uit te zetten.
Onzin sidekick. Onzinquote:bui·ten·lan·der (de ~ (m.), ~s)
1 iem. uit het buitenland => vreemdeling
al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen)
1 iem. die van elders afkomstig is => allo, medelander; <=> autochtoon
Dat je denkt dat er geen verschil is tussen een allochtoon en een buitenlander pleit overigens wel voor je. In een positieve manier.quote:
En toch hoeven wij zulk soort meningen niet op FOK.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef Sidekick het volgende:
Maar er is wel degelijk een wezenlijk verschil. Buitenlanders hebben per definitie niet de Nederlandse nationaliteit;
Er is dus een deel die het niet heeft en daarmee is mijn bewering voor een deel van de allochtonen equivalent aan jouw bewering en zou je nu jezelf moeten bannen.quote:van de meer dan 3 miljoen allochtonen die in Nederland wonen heeft het overgrote deel een Nederlandse nationaliteit.
Het zijn inderdaad de anderen die totaal niets weten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kickie, niet doen alsof jij een authoriteit bent op inburgering.
Wat hebben de definities van "allochtoon" en "buitenlander" met inburgering te maken?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad de anderen die totaal niets weten.
Wie wil je anders inburgeren?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat hebben de definities van "allochtoon" en "buitenlander" met inburgering te maken?![]()
Brabanders!quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:35 schreef sizzler het volgende:
Wie wil je anders inburgeren?
op Friezen na dan
quote:
Is het geen goed idee als we er eerst in een nieuw niet sticky topic met zijn allen over gaan discussieren. Ik krijg het idee dat op deze manier veel mensen het missen en misschien worden er nog goeie ideeen aangedragen.quote:Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef Sidekick het volgende:
Goed werk Landmass. Ik zal de links die je hebt gegeven langslopen, en naar alle waarschijnlijk in Wegwijs in de Nederlandse politiek plaatsen.
quote:We hebben nu 3 sticky topics, en dat is al aan de volle kant dus een apart topic lijkt me niet heel overzichtelijk.
En het Cato Institute: http://www.cato.org/quote:Op maandag 13 december 2004 12:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik denk je the project for the new American Century bij de denktanks bent vergeten
Mijnheer Peter de Grote.quote:Op maandag 13 december 2004 20:21 schreef Peter-de-Grote het volgende:
@Sidekick,
nog bedankt voor het sluiten van mijn zojuist geopende topic voordat ik de kans heb om op reacties in te gaan.
jouw bewering dat het nergens over ging is een zuivere leugen ik quote mezelf : DIT SCHRIJVEN BEDOELD ALS [ PAMFLET ] MET ALS DOEL DE MUURVAST ZITTENDE MULTI CULTURELE DISCUSSIE OP EEN ANDER NIVEAU TE HEROPENEN.
VERDER HEEFT HET TOT DOEL ZOVEEL MOGELIJK REACTIES LOS TE MAKEN.
Ik ben vereerd met je compliment RichardQuest.quote:
Dan heb ikafgelopen jaar toch meer opgestoken van POL dan enkele peukenquote:Op woensdag 15 december 2004 08:38 schreef RichardQuest het volgende:
Je username.
Ik zou graag iets meer van zijn manier van beschrijvend uitdrukken hebben.quote:
Welnee man, je neemt het goede van sjun -ronkende zinnen- over zonder het slechte -onnodig ingewikkelde woorden-quote:Op woensdag 15 december 2004 13:34 schreef Bela het volgende:
[..]
Ik zou graag iets meer van zijn manier van beschrijvend uitdrukken hebben.
Ik heb je post even gekopieerd naar: http://forum.fok.nl/topic/466941/1/50#24039913quote:Op maandag 13 december 2004 12:13 schreef Landmass het volgende:
In NWS hebben ze een sticky met links naar betrouwbare nieuwsbronnen. Mij lijkt het een goed idee als we in POL een sticky hebben met links naar statistieken sites (en evt denktanks want die hebben vaak een eigen statistieken pagina). Omdat er nu makkelijker op feiten kan worden gediscusieerd verwacht ik een hoger niveau van de discussies.
Een beginnetje:
"CBS"en wereldwijdhttp://www.statistics.gov.uk/ http://statline.cbs.nl/ http://epp.eurostat.cec.eu.int/portal/page?_pageid=1090,1137397&_dad=portal&_schema=PORTAL
http://www.amstat.org/ Beetje onzeker of deze ook mee zou mogen doen
Intergouvermentele organisaties:http://www.imf.org/ http://www.oeso.org/ http://www.wto.org/ http://www.worldbank.org/data/
Denktankshttp://www.mises.org/ http://www.freetheworld.com/ http://www.timbro.com/
Mischttp://www.cia.gov/cia/publications/factbook/ http://www.indexmundi.com/ http://www.worldeyereports.com/
Dat klopt. Goed gezien. Whoohoo! You da man!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:03 schreef pberends het volgende:
Trudy Prins: 'Geef kinderen injectie tegen roken'
Vieslappen, er stond Pinokkio Prins
Ik stel vast dat het discussieren over het leiderschap van Bos oftopic is. Mijn post was zeker niet de eerste daarover, dus waarom je naar mij kijkt is mij onduidelijk.quote:Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef dekrakeling het volgende:
Sidekick,
Ik vind het nogal laf dat je je macht misbruikt om je eigen falen in een discussie te verbloemen. In het topic over rechtse splinterpartijen stel ik je een vraag met betrekking tot wat je zei. Daarop geef je eerst een of ander vaag antwoord aan iemand anders, om vervolgens snel te roepen dat iedereen on topic moet gaan. Zo hoort het niet vind ik.
Rechtse splinterpartijen.
Je weet donders goed dat je jezelf hebt klem gelult in di discussie over Bos. Als jij vervolgens nog wel de moeite neemt om een ander antwoord te geven, maar daarna met het vingertje gaat wijzen, maak je mijns inziens misbruik van je positie. Ik vind dit buitengewoon onprofessioneel en flauw van je.quote:Op zondag 19 december 2004 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stel vast dat het discussieren over het leiderschap van Bos oftopic is. Mijn post was zeker niet de eerste daarover, dus waarom je naar mij kijkt is mij onduidelijk.
De digitale entiteit Sidekick is een vleesgeworden mediacratisch offensief van de PvdA.quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Sidekick is een goede moderator.
Met een vinger wijzen? Waar heb je het over? Ik maak een hele subtiele opmerking om het weer ontopic te krijgen, en dan ga je in dit feedbacktopic zitten janken. Over klemlullen gesproken.quote:Op zondag 19 december 2004 18:29 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat je jezelf hebt klem gelult in di discussie over Bos. Als jij vervolgens nog wel de moeite neemt om een ander antwoord te geven, maar daarna met het vingertje gaat wijzen, maak je mijns inziens misbruik van je positie. Ik vind dit buitengewoon onprofessioneel en flauw van je.
quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Mwoah, ik had hem ook gesloten hoor. Bij gebrek aan een inhoudelijke discussie. En hij had zijn vraag ook kunnen stellen in de slowchat.quote:Op zondag 19 december 2004 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Sidekick,
Je laat je wel weer kennen zeg.
Wouter Bos ontmoeten
quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Nee, je gaat niet in op mijn reaktie, maar wel op een (eveneens off topic reaktie) van iemand anders, terwijl ik je daarvoor al meerdere malen gevraagd heb om er op in te gaan. Wie A zegt moet ook B zeggen. Mocht je werkelijk zo consequent zijn als je hier zegt, dan had je die andere reaktie ook niet hoeven te beantwoorden. Kortom: je hebt jezelf vastgeluld en probeert dat te verdoezelen met een schijnheilig vingertje. Voor de duidelijkheid hier nog even de bewuste vraag:quote:Op zondag 19 december 2004 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met een vinger wijzen? Waar heb je het over? Ik maak een hele subtiele opmerking om het weer ontopic te krijgen, en dan ga je in dit feedbacktopic zitten janken. Over klemlullen gesproken.
quote:Op zondag 19 december 2004 17:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is juist waar andere (rechtse) partijen de boot missen. Een kritische fractie en achterban is juist zeer positief. De woorden van een fractie/partij-leider moet je niet zomaar ter kennisgeving aannemen en bejubelen alsof de utopie is bereikt.
quote:dekrakeling schreef het volgende:
Was het niet Bos die laatst dreigde om op te stappen als niet de gehele fractie met hem mee zou stemmen op het punt van de gekozen burgemeester ?
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?quote:Op zondag 19 december 2004 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Sidekick,
Je laat je wel weer kennen zeg.
Wouter Bos ontmoeten
quote:Op zondag 19 december 2004 19:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?
Vóór de partij van Bos. Dus het op de politieke voorkeur gooien is niet juist. Dan had hij hem wel open gelaten.quote:Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
Welke pp stemt Sidekick eigenlijk?
Ik ben uiteraard niet verplicht om op elke reactie te reageren, en ik vond dat we maar weer wat ontopic moesten reageren (hence mijn constatering die jij mijn vinger noemt), dus ging ik daar niet meer op in.quote:Op zondag 19 december 2004 19:16 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet in op mijn reaktie, maar wel op een (eveneens off topic reaktie) van iemand anders, terwijl ik je daarvoor al meerdere malen gevraagd heb om er op in te gaan. Wie A zegt moet ook B zeggen. Mocht je werkelijk zo consequent zijn als je hier zegt, dan had je die andere reaktie ook niet hoeven te beantwoorden. Kortom: je hebt jezelf vastgeluld en probeert dat te verdoezelen met een schijnheilig vingertje. Voor de duidelijkheid hier nog even de bewuste vraag:
[..]
[..]
Oke is goed.quote:Op zondag 19 december 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard niet verplicht om op elke reactie te reageren, en ik vond dat we maar weer wat ontopic moesten reageren (hence mijn constatering die jij mijn vinger noemt), dus ging ik daar niet meer op in.
Gezien de andere onzin-topics die hij opende vond ik 7 uur wel lang genoeg voor hem om te bewijzen dat het niet het zoveelste baggertopic van hem was.quote:Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
![]()
Geef hem eens de tijd zeg! Je hebt hem nog geen 7 uur de kans gegeven. Ik vind dit echt absurd. Misschien heeft hij wel afwijkende werktijden waardoor hij in de tussentijd niet kan FOKken.
VV om dat topic weer te openen.
VVD, PvdA, GL en D66.quote:Welke pp stemt Sidekick eigenlijk?
En wat stem jij?quote:Op zondag 19 december 2004 20:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vóór de partij van Bos. Dus het op de politieke voorkeur gooien is niet juist. Dan had hij hem wel open gelaten.![]()
Ik pendel tussen VVD en LPF. Althans, pendelde. Voorlopig ben ik teruggevallen op de VVD. Ik ben ook een tijdje lid geweest van de JOVD, maar wegens tijdgebrek heb ik dat stopgezet.quote:
Mijn kritiek is dat het opvalt hoe snel PvdA-kritische topics hier van een slotje worden voorzien. Hij hoeft m.i. niet opnieuw open, want er is al een "Leegte van Wouter Bos"-topic, maar het is wel een vorm van projectie.quote:Op zondag 19 december 2004 19:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?
VVDquote:Op zondag 19 december 2004 21:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik pendel tussen VVD en LPF. Althans, pendelde. Voorlopig ben ik teruggevallen op de VVD. Ik ben ook een tijdje lid geweest van de JOVD, maar wegens tijdgebrek heb ik dat stopgezet.![]()
En jij?
quote:Op zondag 19 december 2004 21:28 schreef Landmass het volgende:
Kortom, leuke dingen doen voor rechtse mensen.
PvdA-kritisch topic?quote:Op zondag 19 december 2004 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn kritiek is dat het opvalt hoe snel PvdA-kritische topics hier van een slotje worden voorzien. Hij hoeft m.i. niet opnieuw open, want er is al een "Leegte van Wouter Bos"-topic, maar het is wel een vorm van projectie.
Is het te moeilijk voor je?quote:Op zondag 19 december 2004 22:14 schreef Sidekick het volgende:
PvdA-kritisch topic?
Pff, ik geef het op.
M is, indien niet dronken, een wijs man.quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Wat heb jij geslikt, Aaah?quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind Sizzler een hele goede mod.![]()
Sidekick ook wel.![]()
Maar Sidekick straalt geen gezag uit en staat niet boven de oppervlakkigheid, doordat hij te vaak al dan niet met een kloontje zelf ook aan oppervlakkigheid toegeeft. Maakt natuurlijk geen drol uit, want fok is een niet al te serieus te nemen forum.![]()
En oh jah, ik vind meki heel lief.
Valt het op?quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind Sizzler een hele goede mod.![]()
Sidekick ook wel.![]()
Waarom ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:21 schreef du_ke het volgende:
kan dit zoveelste bashtopic van de afgelopen tijd misschien op slotStelling: Pvda'ers zijn doorgewinterde hypocrieten.
Ik hoef mijn gal helemaal niet kwijt. Het betreft hier een stelling waar je het mee eens of oneens kunt zijn. Misschien kun je even in het betreffende topic je mening geven in plaats van hier te gaan lopen huilebalken iover een topic wat je niet aanstaat. Waar ben je bang voor ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:30 schreef du_ke het volgende:
Begin dan ook met een fatsoenlijke topic titel. En er zijn momenteel nog zeker enkele tientallen topics over waar je je gal in kwijt kan. Zoals RichardQuesthierboven zegt niet voor elke scheet hoeft een topic geopend te worden
.
Stel je niet aan. Het is gewoon een stelling die onderbouwt is met feiten waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Volkomen legitiem lijkt mij !quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:34 schreef du_ke het volgende:
Omdat het toch weer het zoveelste topic is dat slechts tot doel heeft te bashen.
Dan moet je ook niet hier gaan jammeren.quote:Leuk en aardig maar daar ga ik niet meer tijd aan vuil maken.
Is dit jouw doel van topics openen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:19 schreef Landmass het volgende:
er van langs krijgen
De linkse denkbeelden hebben een negatieve impact op mijn leefomstandigheden. Ik leg uit wat er mis mee is en ja dat gaat er soms hard aan toe. Zeker de feiten zijn soms nogal pijnlijk voor links.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dit jouw doel van topics openen?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:59 schreef Landmass het volgende:
[..]
De linkse denkbeelden hebben een negatieve impact op mijn leefomstandigheden.
Ja, dat doe je ook zo onderbouwd:quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:59 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik leg uit wat er mis mee is en ja dat gaat er soms hard aan toe. Zeker de feiten zijn soms nogal pijnlijk voor links.
quote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef Landmass het volgende:
http://www.internationalesocialisten.org/
Wat een sneu zooitje mensen is het toch. Ik neus regelmatig op die site rond maar die mensen hebben geen plan over hoe het anders moet, hun anti zijn berust op foutieve veronderstellingen & ze snappen niet hoe de wereld in elkaar zit.
[afbeelding]
Wat een kneuzen. Zo overtuigd van hun idealen dat ze blind zijn geworden.
http://www.internationalesocialisten.org/images/homepage.jpeg
Uitvergroot is ie leuker. Zie je alle details.
Misselijk hoor om kapitalisme op deze manier te linken aan oorlog en racisme.
Hoe moet ik dat anti oorlog zijn eigenlijk opvatten. Ik zie liever ook dat we allemaal vriendjes zijn maar zo werkt het nou eenmaal niet. Oorlog per definitie niet lijkt me onrealistisch.
En daarom is het in Klaagbak gepost.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat doe je ook zo onderbouwd:
[..]
Doe niet zo oenig. Denkbeelden willen nog wel eens omgezet worden in daden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals? Alsof 'denkbeelden' iemand's leefomstandigheden kunnen beïnvloeden.
Linkse users verzetten zich tegen jouw meningen en je topics. Daar kan ik niets gekwetst in vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:59 schreef Landmass het volgende:
[..]
De linkse denkbeelden hebben een negatieve impact op mijn leefomstandigheden. Ik leg uit wat er mis mee is en ja dat gaat er soms hard aan toe. Zeker de feiten zijn soms nogal pijnlijk voor links.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Linkse users verzetten zich tegen jouw meningen en je topics. Daar kan ik niets gekwetst in vinden.
Alles en iedereen 'krijgt er wel eens van langs', ook de VVD. Maar er zijn wrs gewoon meer rechtse users die de andere kant van het politieke spectrum 'aanvallen'. Vaak een goede opening tot discussie, soms worden de generalisaties en kromme argumenten wat vervelend.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:19 schreef Landmass het volgende:
Het verbaast me dat voornamelijk de linkse partijen er van langs krijgen in POL. De VVD is nooit de klos. Is wel jammer. Zou toch echt de dsicussies verlevendigen.
Waarom nodigen we gewoon niet een aantal mensen van de IS uit. Wordt het hier wat levendiger en houdt jouw weer scherp.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:51 schreef Sidekick het volgende:
Het staat je uiteraard vrij om zelf wat balans te zoeken.
Nee, Therapy?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:37 schreef Landmass het volgende:
Sizzler: stelt je avatar de Mani Street Preachers voor?
shit, hoe kon ik dat nou fout hebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, Therapy?
Niet dat ik daar fan van ben, maar Diane is gewoon een lekker nummer en het plaatje vond ik wel leuk.
Handig spul, traangas....quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Je zult maar zo'n 'redelijke' horde tegenover je vinden terwijl je je beschaafd aan de regels van de rechtstaat conformeert...
Mwoah, een aparte onzin-discussie beginnen over een andere user is niet echt bevordelijk voor de oorspronkelijke discussie.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef PJORourke het volgende:
Wat wordt er weer onnodig gehakt in het Hemelrijk-topic. Was er meer een mod-meet met nieuwe regels of zo?
komop sizzler doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 22 december 2004 23:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah, een aparte onzin-discussie beginnen over een andere user is niet echt bevordelijk voor de oorspronkelijke discussie.
Zie ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum
Nou, het is niet het eerte topic waarin hij het nodig vind een user (in dit geval Milagro) aan te vallen. Zie Theo van Gogh vermoord (deel 40) Laat ze dat lekker via de mail uitvechten. Voor de leuke babbeltjes hebben we nu juist een slowchat reeks opgestart, zodat de serieuze discussies inhoudelijk kunnen blijven. Het gaat gewoon ten koste van de discussie en dat is zonde.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Landmass het volgende:
[..]
komop sizzler doe niet zo moeilijk
we willen gewoon een leuke babbel hebben met sch, het zit toch ergens diep in het topic dus niemand heeft er last van
Dan moet je misschien eens aktie ondernemen. Hij zou na de zogenaamde bedreiging van Koos Voos ook wegblijven. Misschien heeft die een handje nodig?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, het is niet het eerte topic waarin hij het nodig vind een user (in dit geval Milagro) aan te vallen. Zie Theo van Gogh vermoord (deel 40) Laat ze dat lekker via de mail uitvechten. Voor de leuke babbeltjes hebben we nu juist een slowchat reeks opgestart, zodat de serieuze discussies inhoudelijk kunnen blijven. Het gaat gewoon ten koste van de discussie en dat is zonde.
Done.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:14 schreef Parabola het volgende:
Ik had niet goed gekeken en een dubbeltopic geopend.Kan weer dicht.
Het is geen vraag. De band heet Therapy?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, moet je niet aan ons vragen..
Nee, Therapy?.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:53 schreef Parabola het volgende:
Het is geen vraag. De band heet Therapy?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, moet je niet aan ons vragen..
Hee Aaah, je vraagt toch geen banaan hoop ik?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens aktie ondernemen. Hij zou na de zogenaamde bedreiging van Koos Voos ook wegblijven. Misschien heeft die een handje nodig?![]()
Bananen zijn lekker!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
Hee Aaah, je vraagt toch geen banaan hoop ik?
racist!quote:
Was een geintje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:53 schreef Parabola het volgende:
[..]
Het is geen vraag. De band heet Therapy?
http://www.therapyquestionmark.co.uk/
Ze wensen niet met mensen te praten, maar vreten wel uit dezelfde ruif.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er racistisch aan apen?
Speelt het weer op?quote:
Monidique had zijn topic iets sneller gelijktijdiger geopend dan die van jou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, wat ben je toch een kloothommel ook he?
Mijn SC was goed genummerd en gelijktijdig met dat van M (je kloon) geopend.
Dat is niet te zien voor een buitenstaander en bovendien had ik het deel goed genummerd. Daar nam ik dus tijd voor, hetgeen M. de voorsprong gaf. Jouw logica is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Monidique had zijn topic iets sneller gelijktijdiger geopend dan die van jou.
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is niet te zien voor een buitenstaander en bovendien had ik het deel goed genummerd. Daar nam ik dus tijd voor, hetgeen M. de voorsprong gaf. Jouw logica is ver te zoeken.
Overigens was de voorsprong van M. 8 postjes op de hele fok-database.
Die bevat nog teveel bugs, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor.
Misschien moet jij ook maar gebruik maken van de Johan_de_With-generator.
Dat doen ze expres. Het is een complot van de Linkse Kerk. Linkse users krijgen een veel betere performance.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en Sizzler: Ik wil klagen over de belabberde performance van Fok, waardoor ik POL niet naar believen kan voorzien van mijn meningen.![]()
Dat maximum is er voor rechtse users, dat is precies de oorzaak van je klachtquote:3. Kan er per user een maximum aan dataverkeer worden ingesteld?
quote:4. Denken jullie er wel eens over na om dit soort klachten bij de admins aanhangig te maken?
Ik was al bang voor dit complot.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat doen ze expres. Het is een complot van de Linkse Kerk. Linkse users krijgen een veel betere performance.
[..]
Dat maximum is er voor rechtse users, dat is precies de oorzaak van je klacht
[..]wie denk je dat de leiders van de Linkse Kerk zijn?
Eigenlijk ben jij best een huiliie weet je dat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef Landmass het volgende:
SCH is allang ontmaskerd als een dictator die geen boodschap heeft aan de vrije wil van andere mensen:
Het verband tussen beloning en prestatie is zoek (linkt direct naar de reply)
kan je niks beters doen dan huilie roepen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best een huiliie weet je dat?
Misschien dat je nog even de Normen & Waarden van het Politieke Forum door kunt lezen
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en Sizzler: Ik wil klagen over de belabberde performance van Fok, waardoor ik POL niet naar believen kan voorzien van mijn meningen.![]()
1. Kan POL niet op een aparte server?
2. Kan de optie om topics in 1 geheel te bekijken niet worden uitgezet? Dat is per request minder verkeer.
3. Kan er per user een maximum aan dataverkeer worden ingesteld?
4. Denken jullie er wel eens over na om dit soort klachten bij de admins aanhangig te maken, want jullie lijden er samen met users ook onder?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Landmass het volgende:
Maar ja .... hij ligt goed bij de mods dus hij kan z'n gang gaan.
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".![]()
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef sizzler het volgende:
Heb je azijnzeikerd ook weer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
Soit.
Wat aardig dat jij het ook steunt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Akkersloot, jouw Islam-bashen (en dat van Wilders) is gewoon dezelfde boodschap van Janmaat, maar dan anders verpakt. Alles wat anders is dan jezelf is verdacht, gevaarlijk en fout.
Wat is nou precies het probleem?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Ulta_Ivo
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
Moet ik dat nog uit leggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:30 schreef PJORourke het volgende:
Wat is nou precies het probleem?
Ik zie er niets fout in.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Ulta_Ivo
[..]
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie er niets fout in.
Misschien moet je eens wat meer aan je presentatie werken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.
Dat hoeft niet. Want het is heel eenvoudig. Islam is een ideologie. Daar mag je gewoon tegen zijn. Dat heeft niets te maken met racisme. Zou net zo dom zijn om anti-nazisme als racistisch te zien áls daar toevallig veel Duitsers aanhanger van zouden zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:24 schreef PJORourke het volgende:
Misschien moet je eens wat meer aan je presentatie werken.
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef Sidekick het volgende:
['Wilders plannen strijdig met rechtstaat']
Ik zie er niets fout in.
Helaas hebben we geen schouderophaal-smilie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.
Ik ga daar lekker melding van maken.![]()
Er zal heus wel een zoekmachine in zijn mailbox zitten.
Maar wel een grote bek om Wilders te vergelijken met Janmaat. Wegens zijn gebash van de islam wel te verstaan. "maar dan anders verpakt".quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas hebben we geen schouderophaal-smilie.
Je quote Ivo met de melding dat de mods daar niets tegen deden. Offtopic dus. Voor dat soort zaken hebben we dit topic, en hier heb ik al duidelik gemaakt dat er niets mis met die quote van Ivo is. Maar ik zal het nog wat verduidelijken:quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Akkersloot het volgende:
Verder heb ik sidekick gemaild. Hij heeft uit het betreffende topic één "offtopic" post te veel verwijderd 'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
De uitspraak gaat idd over zowel jou als Wilders. Je kan dat demonisering noemen, maar het is wel toegestaan hier om een gedachtegang/boodschap te vergelijken met die van een (andere) politicus.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.
Dat was een toevoeging in een bewuste post. Je had eerst heel die post verwijderd. Daarna had ik het zonder die vermelding over de mods teruggeplaatst en was alweer weg. Daarna heb ik het weer terug gezet . Nu staat het er nog.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Je quote Ivo met de melding dat de mods daar niets tegen deden. Offtopic dus. Voor dat soort zaken hebben we dit topic, en hier heb ik al duidelik gemaakt dat er niets mis met die quote van Ivo is. Maar ik zal het nog wat verduidelijken:
Nee. De uitspraak was dat islambashing van Akkersloot en Wilders het zelfde is als wat Janmaat deed "maar dan anders" . Het doortrekken van islambashing naar racistische politiek mag niet. Want islambashing is immers geen racisme en is Ivo's uitspraak dus demonisering. ( IVo's geleuter over inquisitie ten spijt.quote:De uitspraak gaat idd over zowel jou als Wilders. Je kan dat demonisering noemen, maar het is wel toegestaan hier om een gedachtegang/boodschap te vergelijken met die van een (andere) politicus.
Sidekick heeft een beetje moeite met racisme te onderscheiden van een gegronde aanklacht tegen bepaalde culturele stromingen en bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.
Dan ken je Sidekick nietquote:Dat hoeft niet. Want het is heel eenvoudig. Islam is een ideologie. Daar mag je gewoon tegen zijn. Dat heeft niets te maken met racisme. Zou net zo dom zijn om anti-nazisme als racistisch te zien áls daar toevallig veel Duitsers aanhanger van zouden zijn.
Ach, ik denk dat elke politicus hier weleens "gedemoniseerd" is.quote:Op zondag 26 december 2004 10:46 schreef Lemmeb het volgende:
Sidekick maakt zich zelf ook schuldig aan demonisering, dus het is nogal wiedes dat hij Akkersloot geen gelijk geeft.
[...]
Ik lig er ook niet wakker van (anders had ik meteen wel geklaagd), ik beschouw hier alles toch als 1 grote anonieme grap. Maar ik vind het wel een beetje treurig dat moderators zich zelf niet kunnen beheersen. En er ging een oranje lichtje bij me branden toen hij een post van mij (inhoudelijk hetzelfde als boven, opnieuw als reactie op Akkersloot), gewoon helemaal weghaalde uit dit topic.quote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat elke politicus hier weleens "gedemoniseerd" is.![]()
Nu geen ruzie maken hoor, 't is Kerstmis. [afbeelding]
ok. thanx.quote:Op maandag 27 december 2004 19:02 schreef Sidekick het volgende:
Het is een erg stugge discussie, en ik houd het wel in de gaten. Vooralsnog hoop ik dat [betreffende users] het zelf leuk weten te houden.
ik had al geschreven dat ik met 3-4 tegenstanders niet iedereen even snel antwoord kan geven, zeker niet in combinatie met andere werkzaamheden.quote:Op maandag 27 december 2004 20:09 schreef Davitamon het volgende:
Gelezen.
Het is echter niet erg prettig discussieren wanneer er tientalle herhalingen (in bold) van een enkele vraag nodig zijn om antwoord te krijgen, terwijl er door jou wel andere (triviale) aspecten van de discussie worden uitvergoot. Deze manier van ontwijking en selectieve beantwoording roept, zo blijkt uit de tientalle bold zinnen, frustraties op.
Is deze post volgens de policy?quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of nog erger: Aan je vader kunnen vertellen wie allemaal je moeder bezoekt?
Op het randje, maar als je het storend vind wil ik hem wel weghalen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geweldig idee om de staatskas te spekken
[..]
Is deze post volgens de policy?
Ik vind het hele topic storend. CMT pleit hier voor een staatsgesubsidieerde verklikkersdienst, met als doel mensen van staatswege te chanteren. Hebben we dat niet eerder ergens gezien? Zo'n 60 jaar geleden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Op het randje, maar als je het storend vind wil ik hem wel weghalen.
De moraalridder komt weer eens langsquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het hele topic storend. CMT pleit hier voor een staatsgesubsidieerde verklikkersdienst, met als doel mensen van staatswege te chanteren. Hebben we dat niet eerder ergens gezien? Zo'n 60 jaar geleden?
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De moraalridder komt weer eens langs
Val dan de stelling aan, niet de persoon.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het hele topic storend. CMT pleit hier voor een staatsgesubsidieerde verklikkersdienst, met als doel mensen van staatswege te chanteren. Hebben we dat niet eerder ergens gezien? Zo'n 60 jaar geleden?
Ik reageer m'n frustraties liever af op mensen die het per definitie minder hebben, vooral geestelijk, en dan kom je inderdaad al gauw bij moslims uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.
Als jij toevallig 'Bemmel' heet, klopt dat ook.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef Dildo het volgende:
En ik maar denken dat je dan bij inteeltfiguren als Bemmel zou uitkomen
Zelfgeproclameerde na-oorlogse 'verzetshelden' zijn ook zo uitermate voorspelbaar. Het woord 'moslim' hoeft maar te vallen of de nazi-verwijzingen komen alweer de kast uit, als ware het een Pavlov reflexquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.
Het gaat hier over de rol van links. "Links en islamofiel zijn haast synoniemen ...".quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, laten we vooral nog een subforum naar God helpen, Akkersloot. Je hebt WFL, GC en C&H immers al gehad, je bent in NWS ook lekker bezig. Ga vooral lekker door, des te eerder ben je definitief opgezouten hier..
Troost je, Hitler werd in de jaren 20 ook uitgelachen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:15 schreef Landmass het volgende:
Akkersloot, give it up. Ik ben eens een keer vanwege dit gebanned Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
Heb daarna op meerdere manieren om een argumentatie gevraagd maar dat zeggen ze gewoon niet. Ze willen gewoon geen negatieve dingen over moslims en het geloof. Als je het doet dan moet je het subtieler doen. Daar trappen ze over het algemeen wel in.
Als ik me afvraag waarom links wel de islam verdedigt en niet het hitlerdom wil dat nog niet zeggen dat ik aanhanger ben van het hitlerdom.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Troost je, Hitler werd in de jaren 20 ook uitgelachen.
Omdat dit wel in een van je andere topics past.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:07 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] gesloten ?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[waarom is mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal]
Omdat dit wel in een van je andere topics past.
Ik ben ook benieuwd naar zijn smoes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik me afvraag waarom links wel de islam verdedigt en niet het hitlerdom wil dat nog niet zeggen dat ik aanhanger ben van het hitlerdom.
Maar dat is natuurlijk veel te ingewikkeld voor jou.
Maar ja. Ik wacht het antwoord van Sidekick wel af?
Slechte smoes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat dit wel in een van je andere topics past.
Lachen. "Omdat dit gewoon in je andere topics past" is altijd het "argument" waarmee admin Yvonne mijn topics sluit. Vraag me dus echt af ofdat Sidekick dat antwoord serieus meent.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:40 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar zijn smoes.
edit. OK dit dus
[..]
Slechte smoes.
Jij demoniseert net zo hard mee jankbal. Alleen doe jij het veel stelselmatiger, in die zin valt de NVU of Janmaat bij jou in het niet. Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen. Dus doe je het maar door stelselmatig demoniseren, totdat mensen erin gaan geloven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Lachen. "Omdat dit gewoon in je andere topics past" is altijd het "argument" waarmee admin Yvonne mijn topics sluit. Vraag me dus echt af ofdat Sidekick dat antwoord serieus meent.
Kan je linken naar die uitspraak van LordVetinari.quote:Sig verwijderd door Admin. "niet terugplaatsen". Akkersloot vraagt naar de regeltjes van het quoten van uitspraken (van bijvoorbeeld Lord_Vetinari) in je signature. Zelfs linkje en feedback topic Waarom is mijn signature met uitspraak van Lord Vetinari ver mocht niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen.
Ik wind me niet op, ik ga alleen eventjes mee in zijn verhaal. Die van de zielige "rechtse jongeman" die door de "linkse elite" monddood wordt gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denken sommige hier nu nooit van "Hej tis maar een forum. Waarom laat ik me zo opwinden?"
Dat was vroeger vooral zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die van de zielige "rechtse jongeman" die door de "linkse elite" monddood wordt gemaakt
Er staat nog wel een link naar de (gesloten) feedback discussie daarover. Daar is de betreffende link te vinden. Dat van "cultuurfascist" was recent ergens in de C&H feedback.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:53 schreef Landmass het volgende:
Kan je linken naar die uitspraak van LordVetinari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |