Monidique had zijn topic iets sneller gelijktijdiger geopend dan die van jou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, wat ben je toch een kloothommel ook he?
Mijn SC was goed genummerd en gelijktijdig met dat van M (je kloon) geopend.
Dat is niet te zien voor een buitenstaander en bovendien had ik het deel goed genummerd. Daar nam ik dus tijd voor, hetgeen M. de voorsprong gaf. Jouw logica is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Monidique had zijn topic iets sneller gelijktijdiger geopend dan die van jou.
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is niet te zien voor een buitenstaander en bovendien had ik het deel goed genummerd. Daar nam ik dus tijd voor, hetgeen M. de voorsprong gaf. Jouw logica is ver te zoeken.
Overigens was de voorsprong van M. 8 postjes op de hele fok-database.
Die bevat nog teveel bugs, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor.
Misschien moet jij ook maar gebruik maken van de Johan_de_With-generator.
Dat doen ze expres. Het is een complot van de Linkse Kerk. Linkse users krijgen een veel betere performance.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en Sizzler: Ik wil klagen over de belabberde performance van Fok, waardoor ik POL niet naar believen kan voorzien van mijn meningen.![]()
Dat maximum is er voor rechtse users, dat is precies de oorzaak van je klachtquote:3. Kan er per user een maximum aan dataverkeer worden ingesteld?
quote:4. Denken jullie er wel eens over na om dit soort klachten bij de admins aanhangig te maken?
Ik was al bang voor dit complot.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat doen ze expres. Het is een complot van de Linkse Kerk. Linkse users krijgen een veel betere performance.
[..]
Dat maximum is er voor rechtse users, dat is precies de oorzaak van je klacht
[..]wie denk je dat de leiders van de Linkse Kerk zijn?
Eigenlijk ben jij best een huiliie weet je dat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef Landmass het volgende:
SCH is allang ontmaskerd als een dictator die geen boodschap heeft aan de vrije wil van andere mensen:
Het verband tussen beloning en prestatie is zoek (linkt direct naar de reply)
kan je niks beters doen dan huilie roepen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best een huiliie weet je dat?
Misschien dat je nog even de Normen & Waarden van het Politieke Forum door kunt lezen
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en Sizzler: Ik wil klagen over de belabberde performance van Fok, waardoor ik POL niet naar believen kan voorzien van mijn meningen.![]()
1. Kan POL niet op een aparte server?
2. Kan de optie om topics in 1 geheel te bekijken niet worden uitgezet? Dat is per request minder verkeer.
3. Kan er per user een maximum aan dataverkeer worden ingesteld?
4. Denken jullie er wel eens over na om dit soort klachten bij de admins aanhangig te maken, want jullie lijden er samen met users ook onder?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Landmass het volgende:
Maar ja .... hij ligt goed bij de mods dus hij kan z'n gang gaan.
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".![]()
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef sizzler het volgende:
Heb je azijnzeikerd ook weer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
Soit.
Wat aardig dat jij het ook steunt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |