shit, hoe kon ik dat nou fout hebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, Therapy?
Niet dat ik daar fan van ben, maar Diane is gewoon een lekker nummer en het plaatje vond ik wel leuk.
Handig spul, traangas....quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:35 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Je zult maar zo'n 'redelijke' horde tegenover je vinden terwijl je je beschaafd aan de regels van de rechtstaat conformeert...
Mwoah, een aparte onzin-discussie beginnen over een andere user is niet echt bevordelijk voor de oorspronkelijke discussie.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef PJORourke het volgende:
Wat wordt er weer onnodig gehakt in het Hemelrijk-topic. Was er meer een mod-meet met nieuwe regels of zo?
komop sizzler doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 22 december 2004 23:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah, een aparte onzin-discussie beginnen over een andere user is niet echt bevordelijk voor de oorspronkelijke discussie.
Zie ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum
Nou, het is niet het eerte topic waarin hij het nodig vind een user (in dit geval Milagro) aan te vallen. Zie Theo van Gogh vermoord (deel 40) Laat ze dat lekker via de mail uitvechten. Voor de leuke babbeltjes hebben we nu juist een slowchat reeks opgestart, zodat de serieuze discussies inhoudelijk kunnen blijven. Het gaat gewoon ten koste van de discussie en dat is zonde.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:36 schreef Landmass het volgende:
[..]
komop sizzler doe niet zo moeilijk
we willen gewoon een leuke babbel hebben met sch, het zit toch ergens diep in het topic dus niemand heeft er last van
Dan moet je misschien eens aktie ondernemen. Hij zou na de zogenaamde bedreiging van Koos Voos ook wegblijven. Misschien heeft die een handje nodig?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, het is niet het eerte topic waarin hij het nodig vind een user (in dit geval Milagro) aan te vallen. Zie Theo van Gogh vermoord (deel 40) Laat ze dat lekker via de mail uitvechten. Voor de leuke babbeltjes hebben we nu juist een slowchat reeks opgestart, zodat de serieuze discussies inhoudelijk kunnen blijven. Het gaat gewoon ten koste van de discussie en dat is zonde.
Done.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:14 schreef Parabola het volgende:
Ik had niet goed gekeken en een dubbeltopic geopend.Kan weer dicht.
Het is geen vraag. De band heet Therapy?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, moet je niet aan ons vragen..
Nee, Therapy?.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:53 schreef Parabola het volgende:
Het is geen vraag. De band heet Therapy?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, moet je niet aan ons vragen..
Hee Aaah, je vraagt toch geen banaan hoop ik?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens aktie ondernemen. Hij zou na de zogenaamde bedreiging van Koos Voos ook wegblijven. Misschien heeft die een handje nodig?![]()
Bananen zijn lekker!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
Hee Aaah, je vraagt toch geen banaan hoop ik?
racist!quote:
Was een geintje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:53 schreef Parabola het volgende:
[..]
Het is geen vraag. De band heet Therapy?
http://www.therapyquestionmark.co.uk/
Ze wensen niet met mensen te praten, maar vreten wel uit dezelfde ruif.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er racistisch aan apen?
Speelt het weer op?quote:
Monidique had zijn topic iets sneller gelijktijdiger geopend dan die van jou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, wat ben je toch een kloothommel ook he?
Mijn SC was goed genummerd en gelijktijdig met dat van M (je kloon) geopend.
Dat is niet te zien voor een buitenstaander en bovendien had ik het deel goed genummerd. Daar nam ik dus tijd voor, hetgeen M. de voorsprong gaf. Jouw logica is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Monidique had zijn topic iets sneller gelijktijdiger geopend dan die van jou.
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is niet te zien voor een buitenstaander en bovendien had ik het deel goed genummerd. Daar nam ik dus tijd voor, hetgeen M. de voorsprong gaf. Jouw logica is ver te zoeken.
Overigens was de voorsprong van M. 8 postjes op de hele fok-database.
Die bevat nog teveel bugs, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor.
Misschien moet jij ook maar gebruik maken van de Johan_de_With-generator.
Dat doen ze expres. Het is een complot van de Linkse Kerk. Linkse users krijgen een veel betere performance.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en Sizzler: Ik wil klagen over de belabberde performance van Fok, waardoor ik POL niet naar believen kan voorzien van mijn meningen.![]()
Dat maximum is er voor rechtse users, dat is precies de oorzaak van je klachtquote:3. Kan er per user een maximum aan dataverkeer worden ingesteld?
quote:4. Denken jullie er wel eens over na om dit soort klachten bij de admins aanhangig te maken?
Ik was al bang voor dit complot.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat doen ze expres. Het is een complot van de Linkse Kerk. Linkse users krijgen een veel betere performance.
[..]
Dat maximum is er voor rechtse users, dat is precies de oorzaak van je klacht
[..]wie denk je dat de leiders van de Linkse Kerk zijn?
Eigenlijk ben jij best een huiliie weet je dat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef Landmass het volgende:
SCH is allang ontmaskerd als een dictator die geen boodschap heeft aan de vrije wil van andere mensen:
Het verband tussen beloning en prestatie is zoek (linkt direct naar de reply)
kan je niks beters doen dan huilie roepen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best een huiliie weet je dat?
Misschien dat je nog even de Normen & Waarden van het Politieke Forum door kunt lezen
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en Sizzler: Ik wil klagen over de belabberde performance van Fok, waardoor ik POL niet naar believen kan voorzien van mijn meningen.![]()
1. Kan POL niet op een aparte server?
2. Kan de optie om topics in 1 geheel te bekijken niet worden uitgezet? Dat is per request minder verkeer.
3. Kan er per user een maximum aan dataverkeer worden ingesteld?
4. Denken jullie er wel eens over na om dit soort klachten bij de admins aanhangig te maken, want jullie lijden er samen met users ook onder?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Landmass het volgende:
Maar ja .... hij ligt goed bij de mods dus hij kan z'n gang gaan.
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".![]()
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef sizzler het volgende:
Heb je azijnzeikerd ook weer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
Soit.
Wat aardig dat jij het ook steunt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Akkersloot, jouw Islam-bashen (en dat van Wilders) is gewoon dezelfde boodschap van Janmaat, maar dan anders verpakt. Alles wat anders is dan jezelf is verdacht, gevaarlijk en fout.
Wat is nou precies het probleem?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Ulta_Ivo
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
Moet ik dat nog uit leggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:30 schreef PJORourke het volgende:
Wat is nou precies het probleem?
Ik zie er niets fout in.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Ulta_Ivo
[..]
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie er niets fout in.
Misschien moet je eens wat meer aan je presentatie werken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.
Dat hoeft niet. Want het is heel eenvoudig. Islam is een ideologie. Daar mag je gewoon tegen zijn. Dat heeft niets te maken met racisme. Zou net zo dom zijn om anti-nazisme als racistisch te zien áls daar toevallig veel Duitsers aanhanger van zouden zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:24 schreef PJORourke het volgende:
Misschien moet je eens wat meer aan je presentatie werken.
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef Sidekick het volgende:
['Wilders plannen strijdig met rechtstaat']
Ik zie er niets fout in.
Helaas hebben we geen schouderophaal-smilie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.
Ik ga daar lekker melding van maken.![]()
Er zal heus wel een zoekmachine in zijn mailbox zitten.
Maar wel een grote bek om Wilders te vergelijken met Janmaat. Wegens zijn gebash van de islam wel te verstaan. "maar dan anders verpakt".quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas hebben we geen schouderophaal-smilie.
Je quote Ivo met de melding dat de mods daar niets tegen deden. Offtopic dus. Voor dat soort zaken hebben we dit topic, en hier heb ik al duidelik gemaakt dat er niets mis met die quote van Ivo is. Maar ik zal het nog wat verduidelijken:quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Akkersloot het volgende:
Verder heb ik sidekick gemaild. Hij heeft uit het betreffende topic één "offtopic" post te veel verwijderd 'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
De uitspraak gaat idd over zowel jou als Wilders. Je kan dat demonisering noemen, maar het is wel toegestaan hier om een gedachtegang/boodschap te vergelijken met die van een (andere) politicus.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.
Dat was een toevoeging in een bewuste post. Je had eerst heel die post verwijderd. Daarna had ik het zonder die vermelding over de mods teruggeplaatst en was alweer weg. Daarna heb ik het weer terug gezet . Nu staat het er nog.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Je quote Ivo met de melding dat de mods daar niets tegen deden. Offtopic dus. Voor dat soort zaken hebben we dit topic, en hier heb ik al duidelik gemaakt dat er niets mis met die quote van Ivo is. Maar ik zal het nog wat verduidelijken:
Nee. De uitspraak was dat islambashing van Akkersloot en Wilders het zelfde is als wat Janmaat deed "maar dan anders" . Het doortrekken van islambashing naar racistische politiek mag niet. Want islambashing is immers geen racisme en is Ivo's uitspraak dus demonisering. ( IVo's geleuter over inquisitie ten spijt.quote:De uitspraak gaat idd over zowel jou als Wilders. Je kan dat demonisering noemen, maar het is wel toegestaan hier om een gedachtegang/boodschap te vergelijken met die van een (andere) politicus.
Sidekick heeft een beetje moeite met racisme te onderscheiden van een gegronde aanklacht tegen bepaalde culturele stromingen en bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.
Dan ken je Sidekick nietquote:Dat hoeft niet. Want het is heel eenvoudig. Islam is een ideologie. Daar mag je gewoon tegen zijn. Dat heeft niets te maken met racisme. Zou net zo dom zijn om anti-nazisme als racistisch te zien áls daar toevallig veel Duitsers aanhanger van zouden zijn.
Ach, ik denk dat elke politicus hier weleens "gedemoniseerd" is.quote:Op zondag 26 december 2004 10:46 schreef Lemmeb het volgende:
Sidekick maakt zich zelf ook schuldig aan demonisering, dus het is nogal wiedes dat hij Akkersloot geen gelijk geeft.
[...]
Ik lig er ook niet wakker van (anders had ik meteen wel geklaagd), ik beschouw hier alles toch als 1 grote anonieme grap. Maar ik vind het wel een beetje treurig dat moderators zich zelf niet kunnen beheersen. En er ging een oranje lichtje bij me branden toen hij een post van mij (inhoudelijk hetzelfde als boven, opnieuw als reactie op Akkersloot), gewoon helemaal weghaalde uit dit topic.quote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat elke politicus hier weleens "gedemoniseerd" is.![]()
Nu geen ruzie maken hoor, 't is Kerstmis. [afbeelding]
ok. thanx.quote:Op maandag 27 december 2004 19:02 schreef Sidekick het volgende:
Het is een erg stugge discussie, en ik houd het wel in de gaten. Vooralsnog hoop ik dat [betreffende users] het zelf leuk weten te houden.
ik had al geschreven dat ik met 3-4 tegenstanders niet iedereen even snel antwoord kan geven, zeker niet in combinatie met andere werkzaamheden.quote:Op maandag 27 december 2004 20:09 schreef Davitamon het volgende:
Gelezen.
Het is echter niet erg prettig discussieren wanneer er tientalle herhalingen (in bold) van een enkele vraag nodig zijn om antwoord te krijgen, terwijl er door jou wel andere (triviale) aspecten van de discussie worden uitvergoot. Deze manier van ontwijking en selectieve beantwoording roept, zo blijkt uit de tientalle bold zinnen, frustraties op.
Is deze post volgens de policy?quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of nog erger: Aan je vader kunnen vertellen wie allemaal je moeder bezoekt?
Op het randje, maar als je het storend vind wil ik hem wel weghalen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geweldig idee om de staatskas te spekken
[..]
Is deze post volgens de policy?
Ik vind het hele topic storend. CMT pleit hier voor een staatsgesubsidieerde verklikkersdienst, met als doel mensen van staatswege te chanteren. Hebben we dat niet eerder ergens gezien? Zo'n 60 jaar geleden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Op het randje, maar als je het storend vind wil ik hem wel weghalen.
De moraalridder komt weer eens langsquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het hele topic storend. CMT pleit hier voor een staatsgesubsidieerde verklikkersdienst, met als doel mensen van staatswege te chanteren. Hebben we dat niet eerder ergens gezien? Zo'n 60 jaar geleden?
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De moraalridder komt weer eens langs
Val dan de stelling aan, niet de persoon.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het hele topic storend. CMT pleit hier voor een staatsgesubsidieerde verklikkersdienst, met als doel mensen van staatswege te chanteren. Hebben we dat niet eerder ergens gezien? Zo'n 60 jaar geleden?
Ik reageer m'n frustraties liever af op mensen die het per definitie minder hebben, vooral geestelijk, en dan kom je inderdaad al gauw bij moslims uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.
Als jij toevallig 'Bemmel' heet, klopt dat ook.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef Dildo het volgende:
En ik maar denken dat je dan bij inteeltfiguren als Bemmel zou uitkomen
Zelfgeproclameerde na-oorlogse 'verzetshelden' zijn ook zo uitermate voorspelbaar. Het woord 'moslim' hoeft maar te vallen of de nazi-verwijzingen komen alweer de kast uit, als ware het een Pavlov reflexquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.
Het gaat hier over de rol van links. "Links en islamofiel zijn haast synoniemen ...".quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, laten we vooral nog een subforum naar God helpen, Akkersloot. Je hebt WFL, GC en C&H immers al gehad, je bent in NWS ook lekker bezig. Ga vooral lekker door, des te eerder ben je definitief opgezouten hier..
Troost je, Hitler werd in de jaren 20 ook uitgelachen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:15 schreef Landmass het volgende:
Akkersloot, give it up. Ik ben eens een keer vanwege dit gebanned Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
Heb daarna op meerdere manieren om een argumentatie gevraagd maar dat zeggen ze gewoon niet. Ze willen gewoon geen negatieve dingen over moslims en het geloof. Als je het doet dan moet je het subtieler doen. Daar trappen ze over het algemeen wel in.
Als ik me afvraag waarom links wel de islam verdedigt en niet het hitlerdom wil dat nog niet zeggen dat ik aanhanger ben van het hitlerdom.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Troost je, Hitler werd in de jaren 20 ook uitgelachen.
Omdat dit wel in een van je andere topics past.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:07 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] gesloten ?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[waarom is mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal]
Omdat dit wel in een van je andere topics past.
Ik ben ook benieuwd naar zijn smoes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik me afvraag waarom links wel de islam verdedigt en niet het hitlerdom wil dat nog niet zeggen dat ik aanhanger ben van het hitlerdom.
Maar dat is natuurlijk veel te ingewikkeld voor jou.
Maar ja. Ik wacht het antwoord van Sidekick wel af?
Slechte smoes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat dit wel in een van je andere topics past.
Lachen. "Omdat dit gewoon in je andere topics past" is altijd het "argument" waarmee admin Yvonne mijn topics sluit. Vraag me dus echt af ofdat Sidekick dat antwoord serieus meent.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:40 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar zijn smoes.
edit. OK dit dus
[..]
Slechte smoes.
Jij demoniseert net zo hard mee jankbal. Alleen doe jij het veel stelselmatiger, in die zin valt de NVU of Janmaat bij jou in het niet. Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen. Dus doe je het maar door stelselmatig demoniseren, totdat mensen erin gaan geloven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Lachen. "Omdat dit gewoon in je andere topics past" is altijd het "argument" waarmee admin Yvonne mijn topics sluit. Vraag me dus echt af ofdat Sidekick dat antwoord serieus meent.
Kan je linken naar die uitspraak van LordVetinari.quote:Sig verwijderd door Admin. "niet terugplaatsen". Akkersloot vraagt naar de regeltjes van het quoten van uitspraken (van bijvoorbeeld Lord_Vetinari) in je signature. Zelfs linkje en feedback topic Waarom is mijn signature met uitspraak van Lord Vetinari ver mocht niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen.
Ik wind me niet op, ik ga alleen eventjes mee in zijn verhaal. Die van de zielige "rechtse jongeman" die door de "linkse elite" monddood wordt gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denken sommige hier nu nooit van "Hej tis maar een forum. Waarom laat ik me zo opwinden?"
Dat was vroeger vooral zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die van de zielige "rechtse jongeman" die door de "linkse elite" monddood wordt gemaakt
Er staat nog wel een link naar de (gesloten) feedback discussie daarover. Daar is de betreffende link te vinden. Dat van "cultuurfascist" was recent ergens in de C&H feedback.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:53 schreef Landmass het volgende:
Kan je linken naar die uitspraak van LordVetinari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |