quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Landmass het volgende:
Maar ja .... hij ligt goed bij de mods dus hij kan z'n gang gaan.
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar hier spreekt een n00b. Als het serieuze voorstellen zijn raad ik je aan een FA te mailen. (beter Breuls, alhoewel ik betrwijfel of hij je terugmailt, Breuls kennende)
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Breuls sloot mijn topic in FB, hij verwees niet door naar een ander topic. Blijkbaar interesseert het ze niet echt. Nou ja, my 50 cents zullen we maar zeggen.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik post hem wel ergens "achter de schermen".![]()
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef sizzler het volgende:
Heb je azijnzeikerd ook weer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
Soit.
Wat aardig dat jij het ook steunt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: "van een bezorgde kutuser".
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Akkersloot, jouw Islam-bashen (en dat van Wilders) is gewoon dezelfde boodschap van Janmaat, maar dan anders verpakt. Alles wat anders is dan jezelf is verdacht, gevaarlijk en fout.
Wat is nou precies het probleem?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Ulta_Ivo
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
Moet ik dat nog uit leggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:30 schreef PJORourke het volgende:
Wat is nou precies het probleem?
Ik zie er niets fout in.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Ulta_Ivo
[..]
'Wilders plannen strijdig met rechtstaat'
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie er niets fout in.
Misschien moet je eens wat meer aan je presentatie werken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
Janmaat was toch een racist. Als iemand zegt "jouw islamgebash is het zelfde als dat van Janmaat. Alleen in een andere verpakking" dan zeg je immers dat ik uit racistische overwegingen tegen de islam zou zijn.
Dat hoeft niet. Want het is heel eenvoudig. Islam is een ideologie. Daar mag je gewoon tegen zijn. Dat heeft niets te maken met racisme. Zou net zo dom zijn om anti-nazisme als racistisch te zien áls daar toevallig veel Duitsers aanhanger van zouden zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:24 schreef PJORourke het volgende:
Misschien moet je eens wat meer aan je presentatie werken.
Het valt mij nu pas op dat die uitspraak van Ivo niet alleen over mij gaat maar ook over Wilders dus. Widers die het zelfde zou doen dan Janmaat "alleen in een andere verpakking". Dat lijkt mij dus (behalve demonisering van mij ook) demonisering van Wilders.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef Sidekick het volgende:
['Wilders plannen strijdig met rechtstaat']
Ik zie er niets fout in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |