Ik reageer m'n frustraties liever af op mensen die het per definitie minder hebben, vooral geestelijk, en dan kom je inderdaad al gauw bij moslims uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.
Als jij toevallig 'Bemmel' heet, klopt dat ook.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef Dildo het volgende:
En ik maar denken dat je dan bij inteeltfiguren als Bemmel zou uitkomen
Zelfgeproclameerde na-oorlogse 'verzetshelden' zijn ook zo uitermate voorspelbaar. Het woord 'moslim' hoeft maar te vallen of de nazi-verwijzingen komen alweer de kast uit, als ware het een Pavlov reflexquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij niets liever zou zien dan een Gestapo zodat je je frustraties over mensen die het beter hebben (vooral als ze links of moslim zijn) kunt afreageren door ze te verklikken, maar daar hebben we het nu niet over.
Het gaat hier over de rol van links. "Links en islamofiel zijn haast synoniemen ...".quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, laten we vooral nog een subforum naar God helpen, Akkersloot. Je hebt WFL, GC en C&H immers al gehad, je bent in NWS ook lekker bezig. Ga vooral lekker door, des te eerder ben je definitief opgezouten hier..
Troost je, Hitler werd in de jaren 20 ook uitgelachen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:15 schreef Landmass het volgende:
Akkersloot, give it up. Ik ben eens een keer vanwege dit gebanned Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
Heb daarna op meerdere manieren om een argumentatie gevraagd maar dat zeggen ze gewoon niet. Ze willen gewoon geen negatieve dingen over moslims en het geloof. Als je het doet dan moet je het subtieler doen. Daar trappen ze over het algemeen wel in.
Als ik me afvraag waarom links wel de islam verdedigt en niet het hitlerdom wil dat nog niet zeggen dat ik aanhanger ben van het hitlerdom.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Troost je, Hitler werd in de jaren 20 ook uitgelachen.
Omdat dit wel in een van je andere topics past.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:07 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] gesloten ?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[waarom is mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal]
Omdat dit wel in een van je andere topics past.
Ik ben ook benieuwd naar zijn smoes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik me afvraag waarom links wel de islam verdedigt en niet het hitlerdom wil dat nog niet zeggen dat ik aanhanger ben van het hitlerdom.
Maar dat is natuurlijk veel te ingewikkeld voor jou.
Maar ja. Ik wacht het antwoord van Sidekick wel af?
Slechte smoes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat dit wel in een van je andere topics past.
Lachen. "Omdat dit gewoon in je andere topics past" is altijd het "argument" waarmee admin Yvonne mijn topics sluit. Vraag me dus echt af ofdat Sidekick dat antwoord serieus meent.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:40 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar zijn smoes.
edit. OK dit dus
[..]
Slechte smoes.
Jij demoniseert net zo hard mee jankbal. Alleen doe jij het veel stelselmatiger, in die zin valt de NVU of Janmaat bij jou in het niet. Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen. Dus doe je het maar door stelselmatig demoniseren, totdat mensen erin gaan geloven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Lachen. "Omdat dit gewoon in je andere topics past" is altijd het "argument" waarmee admin Yvonne mijn topics sluit. Vraag me dus echt af ofdat Sidekick dat antwoord serieus meent.
Kan je linken naar die uitspraak van LordVetinari.quote:Sig verwijderd door Admin. "niet terugplaatsen". Akkersloot vraagt naar de regeltjes van het quoten van uitspraken (van bijvoorbeeld Lord_Vetinari) in je signature. Zelfs linkje en feedback topic Waarom is mijn signature met uitspraak van Lord Vetinari ver mocht niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen.
Ik wind me niet op, ik ga alleen eventjes mee in zijn verhaal. Die van de zielige "rechtse jongeman" die door de "linkse elite" monddood wordt gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denken sommige hier nu nooit van "Hej tis maar een forum. Waarom laat ik me zo opwinden?"
Dat was vroeger vooral zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die van de zielige "rechtse jongeman" die door de "linkse elite" monddood wordt gemaakt
Er staat nog wel een link naar de (gesloten) feedback discussie daarover. Daar is de betreffende link te vinden. Dat van "cultuurfascist" was recent ergens in de C&H feedback.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:53 schreef Landmass het volgende:
Kan je linken naar die uitspraak van LordVetinari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |