Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?quote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ook een sneu figuur.
Wat is je punt?
Foei!quote:
Jij begint triest te doen, de huilie-award kan iig zonder stemronde uitgereikt worden.quote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Typisch. Eerst verkloot je de werking van fok! en als je er op wordt aangesproken, dan ga je nog wat triester doen. Nou, veel plezier met het lezen van mijn historie.
De ware nierproevers vind je onder de pisnichten...quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?
Organen opeten heb ik nooit begrepen, maar wat drijft een azijnzeiker? De drang naar het niveau van henzelf is een drang naar één ras. Extreem-rechts dus.quote:Op zondag 5 december 2004 21:33 schreef lucida het volgende:
[..]
De ware nierproevers vind je onder de pisnichten...![]()
Sorry, ik leef niet in jouw wereld waar "huillie" de leidraad is van rangdrang.quote:Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Jij begint triest te doen, de huilie-award kan iig zonder stemronde uitgereikt worden.
Misschien moet je dat nierenproeven toch wat minder kannibalistisch interpreteren.quote:Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Organen opeten heb ik nooit begrepen, maar wat drijft een azijnzeiker? De drang naar het niveau van henzelf is een drang naar één ras. Extreem-rechts dus.![]()
Om mijn superioriteit te bevestigen middels het aanschouwen van jouw sneue simpelheid.quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?
Je hebt dus al twee van de drie dimensies onder de knie? Goed oefenen zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, ik leef niet in jouw wereld waar "huillie" de leidraad is van rangdrang.
Superieur qua azijnzeiken? Ja, dat is je gelukt en gegund.quote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef Lithion het volgende:
[..]
Om mijn superioriteit te bevestigen middels het aanschouwen van jouw sneue simpelheid.
Ventje, maak jij eerst lekker je middelbare school af en zorg dat Bubba je niet inhaalt.quote:Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Je hebt dus al twee van de drie dimensies onder de knie? Goed oefenen zou ik zeggen. [afbeelding]
Ga die teddybeer van je maar weer in z'n reet nemen of ben je te druk met 'waarde' aan dit forum toe te voegen door te posten?quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ventje, maak jij eerst lekker je middelbare school af en zorg dat Bubba je niet inhaalt.
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ga die teddybeer van je maar weer in z'n reet nemen of ben je te druk met 'waarde' aan dit forum toe te voegen door te posten?
quote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.![]()
Neem gerust het laatste woord, want ik ben klaar met je onderwerp, je kreeg al teveel aandacht. Doe wel wat aan die puistjes van je.
Knap werk... Hoe krijg je al die avatars toch zo makkelijk verwisseld? Je moet nog verrekte goed opletten, want als je alleen op de avatar afgaat kun je behoorlijk miskleunen...quote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.![]()
Neem gerust het laatste woord, want ik ben klaar met je onderwerp, je kreeg al teveel aandacht. Doe wel wat aan die puistjes van je.
Zoals je in dit topic kunt zien is het mogelijk om iemand's avatar te veranderen, maar dat kan ook met je tekst. Probleem is dat men javascript toelaat, waardoor kwaadwillenden een hoop kunnen doen. Nu was er nog een geintje met een plaatje, maar dat plaatje kun je ook vervangen door een script waarmee weer ip-nummers etc. afgevangen kunnen worden. Kan geloof ik sowieso nog met avatars. Het is maar dat je het weet.quote:Op maandag 6 december 2004 00:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Knap werk... Hoe krijg je al die avatars toch zo makkelijk verwisseld? Je moet nog verrekte goed opletten, want als je alleen op de avatar afgaat kun je behoorlijk miskleunen...
Het 'signaal' dat je hiermee tracht af te geven lijkt me belangrijk genoeg voor de Fok-crew om aandacht aan te besteden. Als het ooit zo mag zijn dat er met personalia en digitale entiteiten kan worden gesjoemeld, dan betekent dat wel, dat het Fokforum zich in zijn eigen staart bijt. Users zullen mogelijk het besluit nemen, niet meer te posten omdat hun privacy en persoonlijke gegevens kennelijk niet goed genoeg meer beveiligd (kunnen) worden.![]()
Beste Sidekick,quote:
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het andere zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid (lees bescherming van de persoonsgegevens) op het Fok-forum niet pluis zit.quote:Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, het is behoorlijk uit te buiten, denk ik.
Tja, ze verkiezen de strategie van het omarmen van scriptkiddies die met bugs komen. Nadat ze het voor eigen gerief eerst flink uitgebuit hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het anderen zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid op het Fok-forum niet pluis zit.![]()
Heb je het over javascripts?quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste Sidekick,
Het is jou toch ook opgevallen dat er zaken op het Fokforum plaatsvinden die eigenlijk niet moeten mogen. Hoe schat jij dit soort zaken in, en wat kan de Fok-crew doen om deze vervelende gang van zaken te stoppen?
Je moet het toch met mij eens zijn, dat sommige zaken wel sterk ingrijpen binnen de privacy van de users(s)!
Kan jij, of een van je collega's aangeven wat zij hier van vinden en wat ze van plan zijn hier tegen te doen.
Gr. lucida![]()
En de aanstichters gaan vrijuit, fraai is dat.quote:Op maandag 6 december 2004 07:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het over javascripts?
Banmeldtopic deel 19
Nou, dat dus.
Ja en dat terwijl M. het beperkt hield op testen op de SC en misschien nog een pagina, niet dat er tig pagina's door hem tijdelijk werden vergald.quote:Op maandag 6 december 2004 08:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En de aanstichters gaan vrijuit, fraai is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |