abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 20:17:11 #51
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23784197
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ook een sneu figuur.

Wat is je punt?
Wat is jouw reden alweer om hier langs te komen, azijnzeiken?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23784373
!

[ Bericht 5% gewijzigd door Monidique op 05-12-2004 23:01:11 ]
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 20:24:37 #53
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23784395
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef Monidique het volgende:
!
Foei!

edit: javascript werkt dus nog steeds....
pi_23786024
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Typisch. Eerst verkloot je de werking van fok! en als je er op wordt aangesproken, dan ga je nog wat triester doen. Nou, veel plezier met het lezen van mijn historie.
Jij begint triest te doen, de huilie-award kan iig zonder stemronde uitgereikt worden.
  zondag 5 december 2004 @ 21:33:10 #55
85889 lucida
équilibre
pi_23786082
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De ware nierproevers vind je onder de pisnichten...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:37:22 #56
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23786187
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:33 schreef lucida het volgende:

[..]

De ware nierproevers vind je onder de pisnichten...
Organen opeten heb ik nooit begrepen, maar wat drijft een azijnzeiker? De drang naar het niveau van henzelf is een drang naar één ras. Extreem-rechts dus.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:38:28 #57
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23786202
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Jij begint triest te doen, de huilie-award kan iig zonder stemronde uitgereikt worden.
Sorry, ik leef niet in jouw wereld waar "huillie" de leidraad is van rangdrang.
  zondag 5 december 2004 @ 21:41:08 #58
85889 lucida
équilibre
pi_23786261
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Organen opeten heb ik nooit begrepen, maar wat drijft een azijnzeiker? De drang naar het niveau van henzelf is een drang naar één ras. Extreem-rechts dus.
Misschien moet je dat nierenproeven toch wat minder kannibalistisch interpreteren.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 21:41:31 #59
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23786273
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Om mijn superioriteit te bevestigen middels het aanschouwen van jouw sneue simpelheid.
pi_23786326
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Sorry, ik leef niet in jouw wereld waar "huillie" de leidraad is van rangdrang.
Je hebt dus al twee van de drie dimensies onder de knie? Goed oefenen zou ik zeggen.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:48:18 #61
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23786454
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef Lithion het volgende:

[..]

Om mijn superioriteit te bevestigen middels het aanschouwen van jouw sneue simpelheid.
Superieur qua azijnzeiken? Ja, dat is je gelukt en gegund.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:49:04 #62
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23786473
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Je hebt dus al twee van de drie dimensies onder de knie? Goed oefenen zou ik zeggen. [afbeelding]
Ventje, maak jij eerst lekker je middelbare school af en zorg dat Bubba je niet inhaalt.
pi_23786599
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ventje, maak jij eerst lekker je middelbare school af en zorg dat Bubba je niet inhaalt.
Ga die teddybeer van je maar weer in z'n reet nemen of ben je te druk met 'waarde' aan dit forum toe te voegen door te posten?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:58:20 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23786715
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ga die teddybeer van je maar weer in z'n reet nemen of ben je te druk met 'waarde' aan dit forum toe te voegen door te posten?
Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.
Neem gerust het laatste woord, want ik ben klaar met je onderwerp, je kreeg al teveel aandacht. Doe wel wat aan die puistjes van je.
pi_23788139
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat je een pubertje bent, nog veel succes met al die geweldige hackpogingen van je.
Neem gerust het laatste woord, want ik ben klaar met je onderwerp, je kreeg al teveel aandacht. Doe wel wat aan die puistjes van je.
!

Je lult over dingen die je niet weet en niet te funderen vallen omdat ze onjuist zijn, ik vind het best, maar wie weet neemt het nog wel een leuke wending.
  zondag 5 december 2004 @ 23:00:42 #66
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23788223
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23789669
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Knap werk... Hoe krijg je al die avatars toch zo makkelijk verwisseld? Je moet nog verrekte goed opletten, want als je alleen op de avatar afgaat kun je behoorlijk miskleunen...

Het 'signaal' dat je hiermee tracht af te geven lijkt me belangrijk genoeg voor de Fok-crew om aandacht aan te besteden. Als het ooit zo mag zijn dat er met personalia en digitale entiteiten kan worden gesjoemeld, dan betekent dat wel, dat het Fokforum zich in zijn eigen staart bijt. Users zullen mogelijk het besluit nemen, niet meer te posten omdat hun privacy en persoonlijke gegevens kennelijk niet goed genoeg meer beveiligd (kunnen) worden.

En dan is het zogenaamd niet mogelijk om te achterhalen of iemand met verschillende kloontjes post?...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 00:13:33 #68
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23789736
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Knap werk... Hoe krijg je al die avatars toch zo makkelijk verwisseld? Je moet nog verrekte goed opletten, want als je alleen op de avatar afgaat kun je behoorlijk miskleunen...

Het 'signaal' dat je hiermee tracht af te geven lijkt me belangrijk genoeg voor de Fok-crew om aandacht aan te besteden. Als het ooit zo mag zijn dat er met personalia en digitale entiteiten kan worden gesjoemeld, dan betekent dat wel, dat het Fokforum zich in zijn eigen staart bijt. Users zullen mogelijk het besluit nemen, niet meer te posten omdat hun privacy en persoonlijke gegevens kennelijk niet goed genoeg meer beveiligd (kunnen) worden.
Zoals je in dit topic kunt zien is het mogelijk om iemand's avatar te veranderen, maar dat kan ook met je tekst. Probleem is dat men javascript toelaat, waardoor kwaadwillenden een hoop kunnen doen. Nu was er nog een geintje met een plaatje, maar dat plaatje kun je ook vervangen door een script waarmee weer ip-nummers etc. afgevangen kunnen worden. Kan geloof ik sowieso nog met avatars. Het is maar dat je het weet.
Onbegrijpelijk dat de crew er dan zo lichtzinnig mee omgaat.
pi_23789800
Ja, het is behoorlijk uit te buiten, denk ik.
pi_23789896
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:00 schreef Sidekick het volgende:
Beste Sidekick,

Het is jou toch ook opgevallen dat er zaken op het Fokforum plaatsvinden die eigenlijk niet moeten mogen. Hoe schat jij dit soort zaken in, en wat kan de Fok-crew doen om deze vervelende gang van zaken te stoppen?
Je moet het toch met mij eens zijn, dat sommige zaken wel sterk ingrijpen binnen de privacy van de users(s)!
Kan jij, of een van je collega's aangeven wat zij hier van vinden en wat ze van plan zijn hier tegen te doen.

Gr. lucida
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23790033
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, het is behoorlijk uit te buiten, denk ik.
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het andere zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid (lees bescherming van de persoonsgegevens) op het Fok-forum niet pluis zit.

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 00:31:16 #72
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23790081
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het anderen zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid op het Fok-forum niet pluis zit.
Tja, ze verkiezen de strategie van het omarmen van scriptkiddies die met bugs komen. Nadat ze het voor eigen gerief eerst flink uitgebuit hebben

Alles is nu mogelijk, mits de code op dezelfde pagina wordt toegepast. Je kunt usernames veranderen, kleur etc. Let wel, het gaat om de presentatie, de database wordt niet gecorrumpeerd. Maar toch, levensgevaarlijk.
  maandag 6 december 2004 @ 07:03:21 #73
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23792727
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef lucida het volgende:

[..]

Beste Sidekick,

Het is jou toch ook opgevallen dat er zaken op het Fokforum plaatsvinden die eigenlijk niet moeten mogen. Hoe schat jij dit soort zaken in, en wat kan de Fok-crew doen om deze vervelende gang van zaken te stoppen?
Je moet het toch met mij eens zijn, dat sommige zaken wel sterk ingrijpen binnen de privacy van de users(s)!
Kan jij, of een van je collega's aangeven wat zij hier van vinden en wat ze van plan zijn hier tegen te doen.

Gr. lucida
Heb je het over javascripts?

Banmeldtopic deel 19

Nou, dat dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 08:33:22 #74
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23793047
quote:
Op maandag 6 december 2004 07:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heb je het over javascripts?

Banmeldtopic deel 19

Nou, dat dus.
En de aanstichters gaan vrijuit, fraai is dat.
pi_23793355
quote:
Op maandag 6 december 2004 08:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En de aanstichters gaan vrijuit, fraai is dat.
Ja en dat terwijl M. het beperkt hield op testen op de SC en misschien nog een pagina, niet dat er tig pagina's door hem tijdelijk werden vergald.

Ook een beetje jammere actie van DrW door heel fijn te blijven wijzen richting M.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')