Mag ik uit je post opmaken dat alles onder controle is?quote:Op maandag 6 december 2004 07:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het over javascripts?
Banmeldtopic deel 19
Nou, dat dus.
Je kan jezelf altijd nog een ban geven.quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het was overigens ook gedeeltelijk mijn schuldIk daagde hem min of meer uit om javascripts te plaatsen binnen die [img] tags.
Het ban beleid op dit forum slaat nergens op.quote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef du_ke het volgende:
M gebandwaar moet dat heen met dit forum
.
Het censuurbeleid is nog minder samenhangend.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:58 schreef Landmass het volgende:
Het ban beleid op dit forum slaat nergens op.
Dat komt door de onsamenhangendheid van de posts.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het censuurbeleid is nog minder samenhangend.
Je ban was behoorlijk duidelijk over wat wel en niet toegestaan is; als je daar geen lering uittrekt, dan is het heel simpel. Eventuele afwezigheid van mij is irrelevant daarin.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:55 schreef Landmass het volgende:
Kijk verder uit naar de eerstvolgende storing van @Home.
Is al eens gedaan. Wordt meteen gesloten met de mededeling "zulk soort uitspraken hoeven we hier niet". Onderbouwen durven ze het echter niet.quote:Over het banbeleid gaan de mods niet, daar moet je (landmass) een topic voor openen in de algemene feedback, mocht je er meer mee willen dan alleen hier komen mopperen.
het sloeg nergens op maar goed ... daar kunnen we uren over doorpratenquote:Je ban was behoorlijk duidelijk over wat wel en niet toegestaan is; als je daar geen lering uittrekt, dan is het heel simpel. Eventuele afwezigheid van mij is irrelevant daarin.
Jij je zinquote:Dus hou gewoon eens op met dat puberale stookgedrag van je.
Het verrechtst wat als pogingen tot ondermijning van de forumpolicy worden bestreden door midel van bans...quote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef du_ke het volgende:
M gebandwaar moet dat heen met dit forum
.
Zijn er intussen al paranoia reacties waarneembaar van mensen die werkelijk overal klonen ontwaren?quote:Op maandag 6 december 2004 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, ze verkiezen de strategie van het omarmen van scriptkiddies die met bugs komen. Nadat ze het voor eigen gerief eerst flink uitgebuit hebben
Alles is nu mogelijk, mits de code op dezelfde pagina wordt toegepast. Je kunt usernames veranderen, kleur etc. Let wel, het gaat om de presentatie, de database wordt niet gecorrumpeerd. Maar toch, levensgevaarlijk.
Ik durf best de stelling aan dat van de POL-usuals 80% meer dan 2 klonen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Bela het volgende:
[..]
Zijn er intussen al paranoia reacties waarneembaar van mensen die werkelijk overal klonen ontwaren?
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik durf best de stelling aan dat van de POL-usuals 80% meer dan 2 klonen heeft.![]()
Kom, kom Lucida. Je kunt ook overdrjiven. Wie interesseert zich waarom voor private gegevens van welke digitale entiteit dan ook?quote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we hier niet al te luchtig over moeten doen. Het is in beginsel gewoon een inbreuk op de privacy van de individuele user. Als het andere zaken betrof, weet ik bijna wel zeker dat men er niet zo lichtzinnig mee zou omspringen. Ik vind dat we dit soort zaken niet moeten willen, en dat de Fok-crew de verantwoordelijkheid heeft, benevens de individuele user, de medeusers op Fok hier zoveel mogelijk van te vrijwaren!... Zulke zaken gaan al gauw een eigen leventje leiden, en dan zal zich het als een lopend vuurtje rondspreken, dat het met de veiligheid (lees bescherming van de persoonsgegevens) op het Fok-forum niet pluis zit.![]()
Heb ze wel maar gebruik ze niet of nauwelijks eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik durf best de stelling aan dat van de POL-usuals 80% meer dan 2 klonen heeft.![]()
Ik moet er ook maar eens eentje gaan aanmaken.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:31 schreef du_ke het volgende:
Heb ze wel maar gebruik ze niet of nauwelijks eigenlijk.
Ik had er ook zo eentje in mijn hoofdquote:Op donderdag 9 december 2004 00:10 schreef du_ke het volgende:
Heb wel een aardige die geschikt is om linkse mensen op de kast te jagen.
Deze zaak is door Sidekick naar behoren beantwoord dus, daar hoef jij je niet meer druk om te maken. Wat sjun wel of niet weet blijft prive. Sjun inschattend loopt hij ook niet met dit soort gegevens op het Fokforum te koop. Daar wil ik het ook graag bij laten.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:10 schreef Bela het volgende:
[..]
Kom, kom Lucida. Je kunt ook overdrjiven. Wie interesseert zich waarom voor private gegevens van welke digitale entiteit dan ook?
Het schijnt dat hooguit ene Sjun weet dat je in werkelijkheid een erudiete zeer innemende persoon bent.
Ik heb het spam-gedeelte verwijderd. Het onderwerp zelf lijkt me wel bespreekbaar. Bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ten voordele van FOK! dan maar melding maken van spam. Hoewel ik de actie van harte zou steunen, ware het niet dat de principes van dat soort clubs tegen mijn principes ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |