abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23884108
quote:
Niet alleen de Nederlandse regering wil het terrorisme strenger aanpakken. Ook in andere landen van Europa worden harde maatregelen genomen tegen extremisten. Onlangs wees Duitsland een imam uit, die had gezegd dat Duitsers ‘stinken’.

Ook had de imam, Yakub T., gepredikt dat het Duitse volk voorbestemd is om naar de hel te gaan. Afgelopen week zei minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) dat hij de verblijfsvergunningen van imams met extremistische uitspraken wil intrekken. Ook wil hij controversiële moskees sluiten.

Haat
Frankrijk besluit zaterdag 11 december of de extremistische Hezbollah-zender El Manar uit de lucht wordt gehaald. De zender zou oproepen tot haat en geweld tegen Israël. In een uitzending van El Manar, die ‘Diaspora’ was genoemd, kregen de joden de schuld van alle ellende in de wereld, variërend van drugsgebruik tot het bestaan van de ziekte Aids. Ook werd een rabbijn getoond, die het Christuskind wurgde.
Bron: Elsevier
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23884153
Welke criteria wil je hanteren voor Imaams in Nederland?

En als ze nu een Nederlandse nationaliteit hebben? Een spreekverbod?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23884201
Als ze dat nou doen na de preek van zo'n imam...
Iedere gelovige met hele familie uitzetten, dan schiet het pas op.

Wat nou Nederlands of Duits paspoort, als je blijk geeft niet te kunnen/willen leven volgens de hier geldende normen en waaarden maar puur voor kolonisatie gaat, goedschiks of kwaadschiks, wegwezen.
pi_23884206
Een Nederlandse nationaliteit moet sowieso niet een blijvend iets zijn. Die moet je kunnen afpakken, dat mogen ze zien als een eerste waarschuwing. Gaan ze daarna nog een keer in de fout dan kunnen ze ophoepelen, al lig ik er ook niet wakker van als ze meteen na de eerste overtreding al de grens over worden gezet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23884293
quote:
Haat
Frankrijk besluit zaterdag 11 december of de extremistische Hezbollah-zender El Manar uit de lucht wordt gehaald. De zender zou oproepen tot haat en geweld tegen Israël. In een uitzending van El Manar, die Diaspora was genoemd, kregen de joden de schuld van alle ellende in de wereld, variërend van drugsgebruik tot het bestaan van de ziekte Aids. Ook werd een rabbijn getoond, die het Christuskind wurgde.
Hoe doorgeslagen kun je zijn
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:07:49 #6
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23884619
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:47 schreef sizzler het volgende:
Het prediken van haat en discrimnatie jegens westerlingen. Net als extreem rechtse haat moet dat gewoon bestraft worden. Daar hebben we in dit land wetten voor..... en als ze aanzetten tot terrorisme dan mogen ze het land uit van mij. Wegwezen. Er zijn een miljoen moslims in Nederland en we hebben geen Imams nodig die opruiende taal verspreiden onder die bevolking.
quote:
Om te beginnen. Als het ernstig genoeg is gevangenisstraf. Hij is Nederlander, dus hij zal hetzelfde behandeld moeten worden als iedere andere Nederlander die opruiende taal en haat predikt. Daar zijn extreem rechtse figuren ook al voor in de bak gekomen, en als het nodig is doen we dat ook met zo'n Imam.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_23884690
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:47 schreef sizzler het volgende:

Een preekverbod bedoel je waarschijnlijk? Maar ja, bijvoorbeeld.
pi_23885050
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Het prediken van haat en discrimnatie jegens westerlingen. Net als extreem rechtse haat moet dat gewoon bestraft worden.
We hebben het hier over islam facisme.
Rechtse haat kan ik me niets bij voorstellen, of je moet linkse haat van anarchistische aktie groepen bedoelen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_23885100
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:43 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

We hebben het hier over islam facisme.
Rechtse haat kan ik me niets bij voorstellen, of je moet linkse haat van anarchistische aktie groepen bedoelen.
Precies!
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:49:07 #10
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_23885157
FOK forum policy schrijft nu voor dat als de duitse regering op FOK post dat ze dan gebanned wordt van FOK, toch Sidekick?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:15:08 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23885636
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:43 schreef lionsguy18 het volgende:
Rechtse haat kan ik me niets bij voorstellen
En het bekladden van Joodse begraafplaatsen met hakenkruizen valt niet onder "rechtse haat"?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:16:25 #12
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_23885657
Ach, Duitsland is nooit een land geweest dat hoog opliep met burgerlijke vrijheden, niets nieuws die zogenaamde "grondrechtsverwerking" dus. Overigens kan je mensen de nationaliteit niet afnemen indien ze er slechts 1 hebben, want dan worden ze staatlozen en dat is verboden.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:23:28 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23885781
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Landmass het volgende:
FOK forum policy schrijft nu voor dat als de duitse regering op FOK post dat ze dan gebanned wordt van FOK, toch Sidekick?
Nee.
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:36 schreef Sidekick het volgende:

Dus hou gewoon eens op met dat puberale stookgedrag van je. Het lijkt mij niet te moeilijk om gewoon normaal te doen.
Ik wil het niet nog een keer herhalen, pubertje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:28:51 #14
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_23885880
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:16 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ach, Duitsland is nooit een land geweest dat hoog opliep met burgerlijke vrijheden, niets nieuws die zogenaamde "grondrechtsverwerking" dus. Overigens kan je mensen de nationaliteit niet afnemen indien ze er slechts 1 hebben, want dan worden ze staatlozen en dat is verboden.
Van wie is dat verboden?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:35:03 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23885968
Buitenlanders die oproepen tot haat of andere overtredingen van de wet begaan moeten worden uitgezet. Dat is vrij simpel, en wordt ook wel toegepast, zij het met mondjesmaat.
  vrijdag 10 december 2004 @ 21:32:27 #16
57381 DeGroeneRidder
pi_23886868
Waarom moeten buitenlanders anders behandeld worden dan het "eigen volk"? Als je ze niet als gelijken wil behandelen moet je ze ook maar niet binnen laten.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  vrijdag 10 december 2004 @ 21:33:39 #17
57381 DeGroeneRidder
pi_23886906
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:28 schreef Landmass het volgende:

[..]

Van wie is dat verboden?
Ik weet niet meer welk verdrag het is, maar het komt er op neer dat iedereen recht heeft op een nationaliteit. Voor verdragsstaten vloeide daar, zo meen ik me te herinneren, het verbod uit voort om mensen een nationaliteit te ontnemen indien ze er maar één hebben.
  vrijdag 10 december 2004 @ 21:56:31 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23887521
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:32 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Waarom moeten buitenlanders anders behandeld worden dan het "eigen volk"?
Dat is het principe van een nationaliteit en een natie.
quote:
Als je ze niet als gelijken wil behandelen moet je ze ook maar niet binnen laten.
Buitenlanders die hier komen zijn te gast (toeristen, tijdelijke immigranten, gastarbeiders, ...), maar als ze zich niet aan de regels houden dan lijkt het mij niet vreemd dat de gastheer ze verwijderd.

Dit is uiteraard geheel anders met mensen die een Nederlandse nationaliteit bezitten. Die zijn niet te gast, maar gelijkwaardige burgers.
  vrijdag 10 december 2004 @ 22:25:56 #19
57381 DeGroeneRidder
pi_23888226
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat is het principe van een nationaliteit en een natie.
[..]

Buitenlanders die hier komen zijn te gast (toeristen, tijdelijke immigranten, gastarbeiders, ...), maar als ze zich niet aan de regels houden dan lijkt het mij niet vreemd dat de gastheer ze verwijderd.

Dit is uiteraard geheel anders met mensen die een Nederlandse nationaliteit bezitten. Die zijn niet te gast, maar gelijkwaardige burgers.
Je rechtvaardigt de juridische fictie van de nationaliteit dus met het argument dat de situatie zo is naar positief recht. Echter, positief recht kan veranderd worden. Stel nou dat er geen nationaliteit zou bestaan... waarom zou ze ingevoerd moeten worden? Buitenlanders betalen evenzeer belastingen, dus ik zie niet in waarom ze niet alleen geen stemrecht zouden moeten hebben, maar zelfs minder rechtsbescherming zouden moeten genieten. Veel buitenlanders zijn verder ook niet "te gast", maar zijn in het land geboren en maken dus evenzeer deel uit van de samenleving als de niet-buitenlanders.
pi_23888445
mooizo nu moeten wij ff een inhaalslag maken en een FIKSE wat mij betreft
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')