Zo denk ik er eigenlijk ook over. Had nooit gedacht dat de xbox mijn favoriete console zou worden en xbox livequote:Geil, vernieuwend en krachtig. Dacht niet dat de Xbox het zou redden tegen giganten als Sony en Nintendo maar er is een hoop veranderd in de afgelopen 2 jaar. Bill doet het fantastisch in de game-wereld. Er zijn games op de Xbox die alleen maar in mijn stoutste dromen voorkomen. En over Xbox Live wil ik het niet eens hebben. Naar mijn mening de coolste en best geintegreerde feature van de Xbox. Op naar Xbox 2 !!
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Geil, vernieuwend en krachtig. Dacht niet dat de Xbox het zou redden tegen giganten als Sony en Nintendo maar er is een hoop veranderd in de afgelopen 2 jaar. Bill doet het fantastisch in de game-wereld. Er zijn games op de Xbox die alleen maar in mijn stoutste dromen voorkomen. En over Xbox Live wil ik het niet eens hebben. Naar mijn mening de coolste en best geintegreerde feature van de Xbox. Op naar Xbox 2 !!
Hoe vaak ga je dat nog posten vandaag?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
NetjesVooral 17
De echte 100 zijn wij al 6 topics voorbij,quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef Young_David het volgende:
Goed opwarmertje voor later vandaag(de echte 100)
Zijn er al spellen die hier gebruik van maken (ik heb het dus niet over surround sound)?quote:3D Audio Support: Yes
ik heb serieus geen stukje van je ontvangen? had je het gemailt of in het vorige topic gepost?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef BMH het volgende:
Waarom staat mijn stukje er niet bij
Ze hadden quotes van jou van twee jaar geleden in de OP moeten zetten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef SailingAce het volgende:
XBOX beste consoleZijn er andere
![]()
3 jaar geleden hoorde je me wel anders ik weet het![]()
ik geloof dat dat voor bijna elke xbox bezitter geldquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
in het begin vond ik X-BOX slecht
maar toen ik eens op dat ding speelde ........
...... En nu heb ik er zelf 1
Ik wilde net deel 17 bekijken maar ik vind hem nergens. Er staat wel een 17 met blauw gekleurde tekst maar er hangt vreemd genoeg geen link achter..quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De echte 100 zijn wij al 6 topics voorbij,.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb geen serieus stukje van je ontvangen !
Juist in 2005 komen de toppers. Ik zal in totaal 10 Xbox games bezitten dnek ik (misschien 15) maar meer niet. Zowieso is de LIVE ervaring al subliem als je de juiste mensen in je lijst hebtquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik zit zelf hard te twijfelen over het kopen van een Xbox. Aan de ene kant lijkt live me fantastisch maar aan de andere kant verwacht ik dat er vanaf zomer 2005 veel minder games zullen verschijnen omdat de nieuwe generatie consoles er ook weer aan zit te komen. Ik wens de mensen met een Xbox in ieder geval veel plezier.
Lees: Gijsjes.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
als je de juiste mensen in je lijst hebt
Tsja, zo kan je altijd wel een reden bedenken. Als de nieuwe Xbox er is vind je 'm te duur, en wil je wachten. Na de eerste pricedrop wil je langer wachten, omdat je bang bent dat er snel een nieuwe pricedrop komt en tegen die tijd vind je het weer zonde om er eentje te kopen omdat er eind 2008, begin 2009 een nieuwe Xbox wordt verwacht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik wilde net deel 17 bekijken maar ik vind hem nergens. Er staat wel een 17 met blauw gekleurde tekst maar er hangt vreemd genoeg geen link achter..
Ik zit zelf hard te twijfelen over het kopen van een Xbox. Aan de ene kant lijkt live me fantastisch maar aan de andere kant verwacht ik dat er vanaf zomer 2005 veel minder games zullen verschijnen omdat de nieuwe generatie consoles er ook weer aan zit te komen. Ik wens de mensen met een Xbox in ieder geval veel plezier.
Klopt, want die reageren altijd zo prachtig als je ze afslachtquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Lees: Gijsjes.
AAAAH NEEEEE NIET DOOR BART-JE-TWIIIIIIquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, want die reageren altijd zo prachtig als je ze afslacht
Jou moeder speelt gewoon op je xboxquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:54 schreef HomerJ het volgende:Hele mooie OP
Vandaag mijn moeder ingemaakt met Top spin
mijn zus heeft gisteren even met de headset op commando's aan het team in singleplayer van rbs3 gegeven. ze vond het heel leuk, totdat ik iemand in zijn hoofd ging schieten:quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Jou moeder speelt gewoon op je xbox![]()
Lievquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
nee niet in zijn hoofd!
waarom moet je ze eigenlijk neerschieten? wat is het doel?
-euh....het zijn terroristen
wat hebben ze gedaan dan?
-euh.....slechte dingen?
je weet geeneens waarom je ze neerschiet!
-euh...het is een videogame!
serieus, als ze ooit een moordenaar zoeken....
-dan kunnen ze 1 miljoen mensen oppakken die dit spel ook spelen
allemaal gestoord......
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mijn zus heeft gisteren even met de headset op commando's aan het team in singleplayer van rbs3 gegeven. ze vond het heel leuk, totdat ik iemand in zijn hoofd ging schieten:
nee niet in zijn hoofd!
waarom moet je ze eigenlijk neerschieten? wat is het doel?
-euh....het zijn terroristen
wat hebben ze gedaan dan?
-euh.....slechte dingen?
je weet geeneens waarom je ze neerschiet!
-euh...het is een videogame!
serieus, als ze ooit een moordenaar zoeken....
-dan kunnen ze 1 miljoen mensen oppakken die dit spel ook spelen
allemaal gestoord......
De xbox sucked!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef SailingAce het volgende:
3 jaar geleden hoorde je me wel anders ik weet het![]()
Deel 99 moest volquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:10 schreef twi het volgende:
[Notorious_Roy mode]
Xbox games die hoger dan een 9 scoren op IGN:
[/Notorious_Roy mode]
Kauwgom in je xbox? Wat voorn hobbies heeft die belg?quote:Mijn xbox was overleden dus ik belde de helpdesk van xbox. Ik was een beetje bang want mijn ervaring met helpdesken is niet al te best... Goed ik krijg dus een Belg aan de lijn en mijn angst werd wat groter. Fijn ik leg de beste man uit wat er mis was en hij vroeg geen overbodige dingen Mijn angst nam wat af. Ik geef mijn gegevens. Hij vraagt of ik ooit wat anders in de dvd-drive van mijn box heb gedaan. Ik vroeg hem wat voor iets anders. Hij zei kauwgom. Mijn angst nam weer toe. Goed mijn xbox zou opgehaald worden en tussen 4 en 10 dagen zou ik hem weer terug krijgen. Hij was op maandag opgehaald en ik had hem donderdag al terug, helemaal goed gerepareerd! Hulde voor de reparatie mensen en de helpdesk van xbox
Die Belg heb ik ook aan de lijn gehad.. heel begripvolle jongen, weet meteen dat je dat ding niet een dag kan missen eigenlijk. Stelt je gerust.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Kauwgom in je xbox? Wat voorn hobbies heeft die belg?
Het is nooit te laat om het licht te zien,quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog maar dus
fantastischquote:
Jawel, ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:11 schreef pkwarts het volgende:
Zo'n 2 en een half jaar geleden bracht Microsoft de Xbox uit. Deze console zou vernieuwing bieden met online game mogelijkheden, een harde schijf en zou grafisch op zijn concurrenten vooruitlopen. Niemand dacht dat het Microsoft zou lukken.
Jawel, ik ben vanaf de eerste minuut pro-MS geweest hoor..quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jawel, ik.
Maar dat zal je wel niet mogen zeggen.
Sorry, kerel, maar ik ben al sinds 1998 online met deze naam, dus heb ik 'm ook meteen geregd toen ik Live ging (op de dag dat het uit kwam by the way)...quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:30 schreef Rahl het volgende:
hee, ik wilde chevalric
oh jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
het zijn 2 verschillende plaatjes
idd ja, de kleine link is de oude 3d screenshot.quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
het zijn 2 verschillende plaatjes
quote:July 07, 2004 - Swingin' Ape Studios, of Metal Arms: Glitch in the System fame, has been appointed by Blizzard to henceforth develop StarCraft: Ghost, the oft delayed third-person action / adventure adaptation of Blizzard's acclaimed RTS franchise.
The news came as somewhat of a shock. Just two weeks earlier it was announced that Nihilistic, Ghost's former developer, would no longer be at the helm of the project. Nihilistic's departure was said to be the result of timing issues. Hours later Blizzard officially stated that the company would first "evaluate" potential third-party developers before ultimately deciding whether or not to finish the game in-house. That was one hell of an evaluation.
Not only will Swingin' Ape first finish development on StarCraft: Ghost, the agreement states that Swingin' Ape will in the future collaboratively develop multi-platform titles with Blizzard based off Blizzard licenses. This could mean more Diablo, Warcraft, and StarCraft for all platforms.
Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder:
"The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
No other new details regarding StarCraft: Ghost, its release date, or these other proposed products have been announced. As always, stay with us for information as it happens. And, if you're a Ghost fan, feel free to add the title to your watched list so that we might be able to email you the latest updates as they happen.
weer uitgesteld dus...quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
En voor het geld hoef je het niet te laten. Vind Ubisoft wat dat betreft toch wel de beste uitgever, kan EA nog wat van lerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS3: BA heb ik inderdaad al besteld bij PlayLijkt me heeeeerlijk!
toch leuk, als je terug kijkt naar het 1e echte xbox topic, staan daar ook screens van halo 2. Al 100 topics wordt er op dit spel gewacht (en het wordt vast nogwel wat meer).quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist in 2005 komen de toppers. Ik zal in totaal 10 Xbox games bezitten dnek ik (misschien 15) maar meer niet. Zowieso is de LIVE ervaring al subliem als je de juiste mensen in je lijst hebt
Ok, jongens. Jullie hebben me overtuigd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, zo kan je altijd wel een reden bedenken. Als de nieuwe Xbox er is vind je 'm te duur, en wil je wachten. Na de eerste pricedrop wil je langer wachten, omdat je bang bent dat er snel een nieuwe pricedrop komt en tegen die tijd vind je het weer zonde om er eentje te kopen omdat er eind 2008, begin 2009 een nieuwe Xbox wordt verwacht.
Ik zou zeggen, voor de Xbox en Live ben ju nu rond de 250 euro kwijt, en er zijn echt veel games die je Live kunt spelen. Het aanbod wordt alleen maar groter met de aankomende supergames. Nu wat geld uitgeven, dan een jaar of 2 a 3 kunnen spelen en tegen die tijd is de Xbox 2 alweer lekker in prijs gezakt. Klaar toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:54 schreef HomerJ het volgende:
Vandaag mijn moeder ingemaakt met Top spin
Welke Live games heb je dan ei'k, want ik heb je voor zover ik weet nog nooit online gezienquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:17 schreef koei het volgende:
Ik heb dan ook pas 4 spellen waarvan 3 live spellen en beyond good and evil omdat ik die toch wilde hebben en die niet zo duur was.
Fablequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef koei het volgende:
[..]
toch leuk, als je terug kijkt naar het 1e echte xbox topic, staan daar ook screens van halo 2. Al 100 topics wordt er op dit spel gewacht (en het wordt vast nogwel wat meer).
Zelfde hier.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:01 schreef R_B het volgende:
Gefeliciteerd met het 100ste topic!!
Ik post hier vrijwel nooit meer, maar ik lees nog wel een beetje mee....
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
It's been floating around online that a Star Wars LEGO video game is coming out in the Summer of 2005. Some of the quotes found on images include "Experience the entire story of Anakin Skywalker's fall to the Dark Side.", and the logos on the images indicate that it's coming for the PC, PS2, XBox, and it also has the Original Playstation Logo on it, something to keep an eye out for. jp-30 first alerted us to this several weeks ago, but now he has been able to scan in two imagesfor us:
![]()
quote:Here are our new cars for you to try out and download:
The Cars - 8 Additions
Subaru 22B STi - One of the most famous Subaru's ever made, this wideboy will give you a run for your money. It is the car all Subaru owners want, and now you can get it too.
Ariel Atom 2 - This light weight open wheeled car uses the Civic Tyre-R engine and couples it with a superlightweight frame and rear wheel drive control. This car handles like a dream, a really nice dream indeed
Dodge RAM SRT-10 - The latest supertruck from Dodge and a world record holder. This extreme beast has an 8.3 litre Viper engine to push it over 150mph. And yes, it is in fact a truck.
Dodge Challenger R/T Hemi - 1970's ultimate muscle car. It's a Dodge Challenger, need we say any more?
Ferrari 612 Scaglietti - The latest car to leave Ferrari's garage. Boasting 199mph and a fresh new design, this car, 4 seats or not, is still an incredibly fast machine built for speed and style. It achieves both admirably.
Volkswagen Nardo - With 600+ horsepower in a unique W12 engine, the Nardo is VW's supercar competitor. Another addition to the big boys with it's sleek curves and AWD acceleration, how will it fare against some of the fastest cars in history?
Porsche 911 GT2 Clubsport - The new GT2 in all it's glory. Tighter handling, tweaked performance, and the unmistakable 911 body, it is an ultimate track Porsche.
Radical SR3 Turbo - Last, but definately not least, the Radical SR3 Turbo. Currently the laptime record holder for the Nurgburgring, this Suzuki Hayabusa bike engine powered track monster makes up for it's lack of top end grunt through insane acceleration and unparalleled grip. This car is on rails, will the TVR drivers be able to hold it off?
===========
So thats the cars then, but what about the new city?
Long Beach City - 8 New Tracks
Starting with the famous Long Beach City race track we've got 8 new tracks for you to test your meddle against. Middle of the road dividers, abrupt elevation changes, long sweeping straights and kudos generating hairpins turn this is one of the most varied, rewarding and challenging cities in the PGR series.
But while you're racing round you also get to enjoy the sunny palm tree lined streets of Los Angeles. Past the convention centre, down Ocean Drive and powersliding in front of the Westin. It's all there and it's all bathed in that classic LA sunshine. Bring sunblock.
PGR2, MM3 en Top Spin (en dan nog die demo cd).quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Welke Live games heb je dan ei'k, want ik heb je voor zover ik weet nog nooit online gezien
Ja, ik wordt nu geen 8ste meer bij PGR2, maar 7e. Heel af en toe zelfs 5equote:Op donderdag 8 juli 2004 13:37 schreef twi het volgende:
Oefening baart kunst
Als je bij de top wil horen wel ja, er zijn altijd van die gekken die elke dag minstens een paar uur spelenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef DinoPK het volgende:
Live, erg erg cool, maar wel erg onderhoudsintensief![]()
Nee is ie al uit dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:16 schreef Mister_T het volgende:
Iemand Spiderman 2 al gespeeld?
Heeft niemand antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:24 schreef ik het volgende:
Maar nu lees ik dit:
3D Audio Support: Yes
Zijn er al spellen die hier gebruik van maken (ik heb het dus niet over surround sound)?
staat dat niet op de acherkant bij spellen bij de features(ofzo) heb geen idee welke spellen dat ondersteunenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heeft niemand antwoord op mijn vraag?
DOet hij het nu wel?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:24 schreef taart het volgende:
[..]
wauw, wit met een rood kruisje!![]()
die van mij is zwart![]()
Oddworld is ook zooo cool hequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Tain het volgende:
Nieuwe screen van de nieuwe Oddworld
[afbeelding]
en menyo probeer eens wat verschillende instellingen voor geluid in je xbox...
lama, zag al dat het gelukt was in het verzameltopicquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:54 schreef HomerJ het volgende:
Kan iemand mischien wat plaatjes voor mij uploade?
Xbox topic 98, meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef taart het volgende:
paar nieuwe fable screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Weet jij meer dan?
nope is gewoon crosslink kabeltjequote:Op donderdag 8 juli 2004 20:07 schreef HomerJ het volgende:
Zit de X-box netwerkkabel in de gewone doos?
Kan hem niet vinden
waar kan ik die krijgen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
nope is gewoon crosslink kabeltje
electronicazaak/pc winkelquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
waar kan ik die krijgen?
Niet te vergeten kostbaar, de eerste de beste RJ45 tang is toch wel 25 euro.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
electronicazaak/pc winkel
dixons, office centre, mediamarkt, dynabyte enz.
(of zelf maken, maar dat is *%@$ werk)
Ik heb mijn XBOX met een crosslink op de router zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Bij de groenteboer, bij wijze van. Gewoon de eerste de beste computerzaak/dixons/kantoorboekhandel inlopen en ze hebben wel iets liggen voor een paar euro.
Wanneer je je Xbox in je router steekt is het trouwens een patch-kabel, alleen tussen Xbox en PC is het een crosslink. Toch? Ik gebruik namelijk al vanaf het begin een patchkabel
kost echt bijna niks.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:14 schreef HomerJ het volgende:
Waarom kan die er niet standaard bij?
Ik heb echt geen geld meer
we hebben de hele kit hier nog liggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te vergeten kostbaar, de eerste de beste RJ45 tang is toch wel 25 euro.
5 meter eurootje of 8 of zo//quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kost echt bijna niks.
het is vooral irritant. hadden ze niet met z'n allen kunnen afspreken dat die kabels gewoon zoals ze in de kabel zitten gebruikt worden en niet dat de ene groene links moet en de groen/witte helemaal rechtsquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te vergeten kostbaar, de eerste de beste RJ45 tang is toch wel 25 euro.
Potje MM3?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:29 schreef twi het volgende:
Ja precies, dat is irritant. Maareh, HomerJ, geen enkel kleingeld meer? Zo'n kabeltje kost echt geen drol, als je een computernerd als vriend hebt, dan kan ik het me niet voorstellen dat 'ie er niet eentje gratis aan je kan geven. Het is gewoon een standaard netwerkkabel, en heb er hier ook nog 3 overligge. Eentje kan je op komen halen als je in de buurt van Katwijk woont
Kom binnen nu en een half uur op Live als m'n router niet zit te bokken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Potje MM3?.
Heb hem sinds vorige week, erg leuk om te doen. Voeg me maar toe voor een potje op live.quote:[
Wie heeft er BTW Top spin? IK vind het zo coolik wil tegen een Fok!ker spele!
Heb jij dit al geprobeerd, wil namelijk dan wel Top Spin kopen, is dit niet een actie dat ik ergens lid van moet worden ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:59 schreef pkwarts het volgende:
ff een tip voor wat xbox bezitters:
pgr 2 en topspin voor 20 eurie:
http://www.probeernu.nl/item.php?xboxgms2&aanbiedingen
splinter cell en battle engine aquila voor 15 euro:
http://www.probeernu.nl/item.php?xboxgams&aanbiedingen
gaat snel ff kijken.........quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:00 schreef DinoPK het volgende:
Het eerste gedeelte van de update voor PGR2 is er: De auto's. Een verplichte download, met als gratis auto de ariel atom 2. De rest kan je ook bekijken in de showroom en even testen natuurlijk voordat het echte pack er is.
Ik heb heel even de radical geprobeerd.... Om stil van te worden..
Na 1 ronde heb ik mijn ronderecord op de testbaan verbeterd (gereden met de gt1). Het ding mist iets aan topsnelheid maar de bochtensnelheid is echt fenomenaal. (denk aan GTlights uit DTM2, alleen dan veel sneller). En het is de auto met verreweg het mooiste geluid uit het spel, man wat een wereldROAR zit daar in zeg.
Kan niet wachten op de rest
nee nog niet geprobeerd, maar wel een paar gasten op het xbw.nl forumquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:10 schreef Perfect het volgende:
[..]
Heb jij dit al geprobeerd, wil namelijk dan wel Top Spin kopen, is dit niet een actie dat ik ergens lid van moet worden ofzo?
Als je de advanced scart hebt met optische uitgang zul je zien dat bijna alle spellen dit ondersteunen. Het is verdomme niet de pauperige gamecube met geen ondersteuningquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heeft niemand antwoord op mijn vraag?
Leuke aanbieding als het allemaal betrouwbaar isquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee nog niet geprobeerd, maar wel een paar gasten op het xbw.nl forum
naar xbw.nl forum gaan > xbox games > koopjes topic > laatste pagina.
daar hebben een paar gasten wat besteld.
Anders loop je effe een topic achterquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:11 schreef gijsje79 het volgende:
PGR2 Long Beach Booster Pack
Purchase and download a scorching slice of Californian sunshine with the PGR™2 Long Beach Booster Pack! With eight wild new cars and eight sun-drenched circuits, this defined download packs more punch than Muscle Beach...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet hem hebben dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:00 schreef DinoPK het volgende:
Het eerste gedeelte van de update voor PGR2 is er: De auto's. Een verplichte download, met als ....
Kan niet wachten op de rest
Die gasten kunnen alleen lol met elkaar of met zichzelf hebben..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:15 schreef Mister_T het volgende:
Wat een stelletje fuckers die nexiums! eerst wordt je meteen gekilled door een teammember en daarna ook maar meteen gekickedAppart volkje die nexiums!
Heeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Dat suckte inderdaad wel erg inderdaad ja, ze kicken wel vaker mensen voor niksJammer, ze wilden zeker niet verliezen
![]()
Voor de rest was het wel gezellig vanavond hoor
Whahahahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:15 schreef Mister_T het volgende:
Wat een stelletje fuckers die nexiums! eerst wordt je meteen gekilled door een teammember en daarna ook maar meteen gekickedAppart volkje die nexiums!
En jij vindt dat normaal? Maak een game dan gewoon private zodat dit soort geintjes gewoon niet hoeven. Helaas is het enige dat je kan doen als slachtoffer, het sturen van negative feedback, maar dat zou ik dan ook zeker niet laten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeerlijk
Luister eens ! Ten eerste weet jij totaal niet waar het over gaat. Ik post 'heeeeerlijk' om een hele andere reden. Ten tweede kon ik die user niet en ten derde kickte ik hem niet. Zit niet zo te zeiken manquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:13 schreef DinoPK het volgende:
[..]
En jij vindt dat normaal? Maak een game dan gewoon private zodat dit soort geintjes gewoon niet hoeven. Helaas is het enige dat je kan doen als slachtoffer, het sturen van negative feedback, maar dat zou ik dan ook zeker niet laten.
(en waarom speelt men dan nog steeds met die 'nexiums' als men weet dat deze 'gamers' dit haantjes gedrag vertonen?)
Luiter eenss ooookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Luister eens ! Ten eerste kon ik die user niet en ten tweede kickte ik hem niet. Zit niet zo te zeiken manWist is veel dat dat Mister T was
![]()
Er kwam nog wat bijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luiter eenss ooook![]()
1 Heeeeerlijk kwam een beetje raar over, lees je post nog maar eens. Is er een andere reden, dan blijkt dit totaal niet uit je post. (het zal wel om het 'Voor de rest was het wel gezellig vanavond hoor ' gaan..)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Luister eens ! Ten eerste weet jij totaal niet waar het over gaat. Ik post 'heeeeerlijk' om een hele andere reden. Ten tweede kon ik die user niet en ten derde kickte ik hem niet. Zit niet zo te zeiken manWist is veel dat dat Mister T was
![]()
Meldt gewoon ff dat je van fok bent ofzo.... je bent echt wel welkom in die groep hoorMeteen dat overdreven gedrag hierzo stelletje huilies..... Het is 'Live' hoor,........
En als je niet wilt of het er niet mee eens bent..... ook prima
Ik denk dat we het niet zo serieus nemen als jijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:51 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1 Heeeeerlijk kwam een beetje raar over, lees je post nog maar eens. Is er een andere reden, dan blijkt dit totaal niet uit je post.
2 Ik ben geen zeikerd, ik zeg alleen wat.
3 Het is niet de eerste keer dat er hier wat staat over het gedoe met de nexiums, vindt je het gek dat ik dan zo'n mening krijg? Meldt gewoon even aan iemand als je ze kickt met een reden, maak niet eerst een teamkill en kick dan iemand zodat deze kwaad achterblijft. Een beetje normaal omgaan met vreemden moet kunnen lijkt mij.
Kom opquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat we het niet zo serieus nemen als jij
Ik neem het live gamen zeker niet serieus, het gaat mij om de lol (ik kom soms wel als een zeikerd over idd, maar dit soort dingen heb ik gewoon geen begrip voor). Wil je met je kliekje spelen ala, geen probleem mee, maar dan kan je het alsnog vriendelijk vragen of iemand een game verlaat (het is niet de eerste keer dat er hier iemands frustraties staan vermeldt over het kickgedrag van de 'Nexiums'/ gijsjes, whatever).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat we het niet zo serieus nemen als jij
Ja dat sucked ja, maar ik bedoel het melden van kicken ofzo.... kijk het is heel simpel. Trek je het niet dan trek je het nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:53 schreef twi het volgende:
[..]
Kom opJij wordt al sjago als het een paar potjes achter elkaar niet lukt
Puntquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik neem het live gamen zeker niet serieus, het gaat mij om de lol (ik kom soms wel als een zeikerd over idd, maar dit soort dingen heb ik gewoon geen begrip voor). Wil je met je kliekje spelen ala, geen probleem mee, maar dan kan je het alsnog vriendelijk vragen of iemand een game verlaat (het is niet de eerste keer dat er hier iemands frustraties staan vermeldt over het kickgedrag van de 'Nexiums'/ gijsjes, whatever).
Een stukje netiquette, meer is het niet.
en er dan absoluut niks mee doenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Punt
Ik ga het in de groep gooien
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Toekomstige Nexiums![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon zeggen dat je van Fok bent, als je geen irritant Limburgs accent hebt kun je gewoon meegamen hoor. pkwarts heeft gisteravond ook gezellig meegedaan.
En al die newbies is goed voor mijn ELO.
piepstemmetjes is geen excuus tegen opgewassenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon zeggen dat je van Fok bent, als je geen irritant piepstemmetje hebt kun je gewoon meegamen hoor. pkwarts heeft gisteravond ook gezellig meegedaan.
mwahquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:02 schreef twi het volgende:
Ach, als voortaan gewoon iemand anders host hebben we dit probleem ook niet meer
Brownquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mwahiedereen die vaak met ons gamed ziet de humor er wel van in.... ik word ook af en toe gekicked .... en who kers.... weer een excuus om te gaan slapen
je moet het niet zo serieus nemen...... ik bedoel een stel gamers die tikkertje en verstoppertje binnen RS3 spelen![]()
![]()
![]()
die kan je toch niet serieus nemen
lighten up man
Oh ik snap het wel hoor, gisteren werden wij ook samen gekicked, maar toen gebeurde dat ook op een heel andere manier (we waren behoorlijk irritantquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mwahiedereen die vaak met ons gamed ziet de humor er wel van in.... ik word ook af en toe gekicked .... en who kers.... weer een excuus om te gaan slapen
je moet het niet zo serieus nemen...... ik bedoel een stel gamers die tikkertje en verstoppertje binnen RS3 spelen![]()
![]()
![]()
die kan je toch niet serieus nemen
lighten up man
Er is niks beters dan Nexiums afschieten !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:07 schreef twi het volgende:
[..]
Oh ik snap het wel hoor, gisteren werden wij ook samen gekicked, maar toen gebeurde dat ook op een heel andere manier (we waren behoorlijk irritant)
Klopt, dat is klote, iedereen moet de host in z'n lijst hebben. Anders krijg je "Server is full" o.i.d.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:07 schreef DinoPK het volgende:
Trouwens:
Ik lees af en toe iets raars (naar mijn mening) over de private games van Rainbow Six. Moet je dan op de friendslist van de host staan om te joinen, zoals hier vaker wordt vermeld?
Met alle andere livegames kan je als friend van een friend gewoon binnenkomen als de game op private staat (in PGR2 is dat soms wel irri in ieder geval, ik ben niet opgewassen tegen kudo rank 50 fanaten).
Iemand duidelijkheid hierover?
Ik snap soms niet veel van die bug. Joinen kan soms idd gewoon niet. Of je nu friend bent of guest met een open server.... server is full is de meest irri bug na het niet schuin kunnen schieten probleem in RS3.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:07 schreef DinoPK het volgende:
Trouwens:
Ik lees af en toe iets raars (naar mijn mening) over de private games van Rainbow Six. Moet je dan op de friendslist van de host staan om te joinen, zoals hier vaker wordt vermeld?
Met alle andere livegames kan je als friend van een friend gewoon binnenkomen als de game op private staat (in PGR2 is dat soms wel irri in ieder geval, ik ben niet opgewassen tegen kudo rank 50 fanaten).
Iemand duidelijkheid hierover?
Nu maar hopen dat er iemand is die bartjetwi heet op Livequote:Xbox Live Gamertag Changes
By: César A. Berardini - "Cesar"
Jul. 8th, 2004 10:51 am
Last night, we saw some posts over the forums claming that Microsoft has sent emails to a small number of Xbox Live subscribers asking for a change in their gamertags. We also saw some apocalyptic news in other sites claiming Xbox Live was running out of gamertags! We decided to contact Microsoft to find out more about this and here is the official word:
It has come to our attention that there are many names on the Xbox Live service that are extremely similar to other Gamertags (in most cases differentiated by only a single space). In order to avoid confusion, we want to give players the opportunity to change their Gamertags so that their friends are not confused about the identity of who they are playing. This should be a quick and easy process for a very small percentage of Xbox Live users.
We’ve heard that Microsoft was formerly offering a free copy of Project Gotham Racing 2 to any individual that agreed to change their gamertag, but it appears they are sweetening the deal by offering a free 1 year subscription to Xbox Live instead.
As you can see, there's nothing to worry about and the world is not going to end at all, neither Xbox Live is running out of gamertags...
Hou je bek weke pisnicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Lief, iedereen is lief.. Iedereen doet lief...
Liefquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:19 schreef twi het volgende:
Oh my god, ze hebben een broekje gemaakt voor de controllers.
[afbeelding]
Die gaat stinken!
(Is van dat anti-slip grip spul)
Hele artikel op Team Xboxquote:bisoft is keeping much of the information on the Live aspect of Ghost Recon 2 under wraps which probably means that there are some groundbreaking elements planned. We will have to wait until around November to know for sure what all is included in this 3.0 enabled title. It is apparent that the single player aspect of the game is far stronger than its predecessor. If the online play is anything like the single player game, Ghost Recon 2 will be THE not-to-miss third-person action title of the holiday season. What a big surprise.
Hehe hoe verzint hij het toch elke keer weer...quote:Ik vind de Cube controller nog steeds de beste controller van nu. Bij de Xbox controller kom je soms in de war met de A,B,X & Y knoppen omdat die allemaal de zelfde vorm hebben. Bij de cube heeft elke knop een andere vorm.
cube controller is te klein voor mijn handenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
hahaha ik moest wel even lachen om een post van BMH uit het cube topic:
[..]
Hehe hoe verzint hij het toch elke keer weer...
Wie is er hier nog meer in de war van de ABXY knopjes?
Nou ken ik de cube controller niet, en deze schijnt inderdaad de beste te zijn, maar in de war raken door de knopjes? Zoveel zitten er nou ook weer niet op.
disclaimer: nu ik er over nadenk, de oude grote controller is wel iets gevoeliger voor verwarring dan de S controller (wat ik een super controller vind, de oude is mij te groot (ondanks mijn semi reusvorming), de knoppen zijn te bol en die d-pad... )
2e spel dat ik kocht, 1e spel dat ik verkocht. Niet omdat het spel zo slecht was (grafisch gezien wel natuurlijk, maar het speelde wel lekker), maar het spel had gewoon niets te bieden toen ik rainbowsix had gekocht (die ik ook amper heb gespeeldquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:23 schreef twi het volgende:
Heeft iemand trouwens nog interessein Ghost Recon 2? Heb Island Thunder, maar heb het eigenlijk nog nooit gespeeld
quote:So, that's a little taste of the big city in SRS. The game is beautifully rendered, slick with wet and dry streets, excellent car models, and a dynamic and fantastic set of car physics. Each time you upgrade your car you can feel the difference in the brakes, handling, sense of speed, shocks, and each time you decide to buy a part you can see the potential change in your vehicle's performance in the top speed, 0-60, handling, torque, and more.
What do we think? So, far the music is killer and the girlfriend aspect are both enticing and fun. The girlfriend bit is a bit silly...But man, are these girls hot. I'm intrigued, and so I'll be continuing to dig into the meat of this game to see what happens. We'll have more on SRS in the near future.
Ik raak nooit in de war met de knoppen op de S controller, ik moet wel toegeven dat ik daar wel heel erg aan gewend ben geraakt en de grote controller dus bijna niet meer aanraak.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Nou ken ik de cube controller niet, en deze schijnt inderdaad de beste te zijn, maar in de war raken door de knopjes? Zoveel zitten er nou ook weer niet op.
Hij heeft de S-controller, maar het is gewoon weer een voorbeeld van hoe sneu je kunt zijn. Kan me namelijk niet voorstellen dat 'ie ooit problemen heeft gehad met de Super Nintendo controller (over het algemeen toch gezien als een van de beste controllers allertijden).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
disclaimer: nu ik er over nadenk, de oude grote controller is wel iets gevoeliger voor verwarring dan de S controller (wat ik een super controller vind, de oude is mij te groot (ondanks mijn semi reusvorming), de knoppen zijn te bol en die d-pad... )
Ik bedoel dat je bij de Gamecube niet hoeft te kijken om je vingers op de goede plek te plaatsen. Bij de Xbox controller moet IK dat soms wel doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef pmponer het volgende:
Ik raak nooit in de war met de knoppen op de S controller, ik moet wel toegeven dat ik daar wel heel erg aan gewend ben geraakt en de grote controller dus bijna niet meer aanraak.
Bij de Gamecube wist ik zelfs MET kijken niet waar ik m'n vingers op de goede plek moest zetten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:38 schreef BMH het volgende:
Ik bedoel dat je bij de Gamecube niet hoeft te kijken om je vingers op de goede plek te plaatsen. Bij de Xbox controller moet IK dat soms wel doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou je bek weke pisnicht.
He dat is top manquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:19 schreef twi het volgende:
Oh my god, ze hebben een broekje gemaakt voor de controllers.
[afbeelding]
Die gaat stinken!
(Is van dat anti-slip grip spul)
Hele interview op Team Xboxquote:For fans of your previous games (Baldur´s Gate, Neverwinter Nights, Star Wars: KotOR), how would you define Jade Empire? What aspects would fans of BioWare RPGs find familiar?
Dr. Ray Muzyka: Many aspects of BioWare's past RPGs will be familiar to fans of our past games. One of the core elements of our games is a strong central storyline, and another is immersive character interaction and dialog. Part of a BioWare storyline is the ability to role play as a good or evil character and be able to experience different story outcomes as a result. Jade Empire will feature all of these great aspects of roleplaying; many of the same writers who worked on past BioWare RPGs like Baldur's Gate, Neverwinter Nights and Star Wars: Knights of the Old Republic are also working on Jade Empire now. Jim Bishop, our producer here at BioWare on Jade Empire, summed up the storyline well when he said it was about 'power' - that is, how you use absolute power, either for good or evil. Jade Empire will also feature a strong cinematic presentation, a huge world to explore, a great user interface, a really interesting character progression system and fantastic graphics - so we're confident it will be one of the best games BioWare has ever made!
In terms of gameplay, what will set Jade Empire apart from your previous games?
Dr. Ray Muzyka: Probably the most unique feature in Jade Empire compared with past BioWare games is that all of the combat in Jade is entirely in real time, to allow you to role play as a martial arts master - Jade Empire is an action-RPG. The action is fast-paced and in real time, but you can pause the game at any time, as in past BioWare RPGs, to reflect on your actions, change your targeted opponent and your current fighting style. We've motion captured over thirty fighting styles, ranging from martial arts, to weapons, to magic, to allow our fans to roleplay as a martial arts master.
FAVORITE SONG: "Brush Your Teeth" by Raffiquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:53 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Nog een interview over Leisure Suit Larry met een van de karakters
BARBARA JO BIMBO
BORN: May 12, 1983
HOMETOWN: Airhead, California
MAJOR: Communications
HEIGHT: 5'9"
WEIGHT: 130
MEASUREMENTS: 34-20-34
TURN-ONS: puppy dogs, Sundays, ice cream
TURN-OFFS: mean people, Charlie Daniels
HOBBIES: cheerleading
FAVORITE MOVIE: Strawberry Shortcake Meets the Berrykins
FAVORITE TELEVISION SHOW: California Dreams
FAVORITE SONG: "Brush Your Teeth" by Raffi
ROLE MODEL: carrots
FAVORITE FOOD: cereal
MARITAL STATUS: single
Heb geen idee wat ik me moet voorstellen van deze nieuwe Larry.... weet wel dat ik er fan van was. Is er een trailer ofzo ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:53 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Nog een interview over Leisure Suit Larry met een van de karakters
BARBARA JO BIMBO
BORN: May 12, 1983
HOMETOWN: Airhead, California
MAJOR: Communications
HEIGHT: 5'9"
WEIGHT: 130
MEASUREMENTS: 34-20-34
TURN-ONS: puppy dogs, Sundays, ice cream
TURN-OFFS: mean people, Charlie Daniels
HOBBIES: cheerleading
FAVORITE MOVIE: Strawberry Shortcake Meets the Berrykins
FAVORITE TELEVISION SHOW: California Dreams
FAVORITE SONG: "Brush Your Teeth" by Raffi
ROLE MODEL: carrots
FAVORITE FOOD: cereal
MARITAL STATUS: single
Het gaat vooral weer om de gesprekken. Je "bestuurd" de gesprekken door het juiste icoontje aan te raken in een soort muzieknotenblad. Als je de juiste icoontjes blijft raken vind het meisje je erg leuk en visa versa.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ik me moet voorstellen van deze nieuwe Larry.... weet wel dat ik er fan van was. Is er een trailer ofzo ?
Sorry hoor, maar de cubecontroller is no way zo lekker als de S. En als je in de war raakt van 4 dezelfde knoppen dan zegt dat in principe genoeg over iemands motoriek..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Thanks !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gaat vooral weer om de gesprekken. Je "bestuurd" de gesprekken door het juiste icoontje aan te raken in een soort muzieknotenblad. Als je de juiste icoontjes blijft raken vind het meisje je erg leuk en visa versa.
Filmpje
ik vind het trigger systeem van de xbox controllers ook fijner, je kan het teminste hard of zacht indrukken, bij PS2 en GC controllers is het indrukken of niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de cubecontroller is no way zo lekker als de S. En als je in de war raakt van 4 dezelfde knoppen dan zegt dat in principe genoeg over iemands motoriek...
Hij is klein, onhandig vormgegeven en voelt als een stukje speelgoed als je um vast hebt.. De buttonindeling is ook ruk.. (Vooral die extra rechter schouderbutton) Vierpuntsdruktoets is veel te klein.. Hij is wel beter als dat brakke PS2 ding.. Dat slaat helemaal nergens op..
Stiekem zit dat systeem ook bij de gewone knopjes. Maar er zijn maar weinig games die daar gebruik van maken, de enige die ik kan verzinnen zijn DOA3 en DOAX.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:30 schreef taart het volgende:
[..]
ik vind het trigger systeem van de xbox controllers ook fijner, je kan het teminste hard of zacht indrukken, bij PS2 en GC controllers is het indrukken of niet.
de xbox controller moet je wel langer aan wennen door die 4 knoppen. Ik zat laatst topspin te spelen en voor een bepaalde oefening moest je steeds een andere knop gebruiken die met kleur en letter werd aangegeven. Doordat ik met PGR2 die knoppen amper gebruik heb ik heel lang over die oefening gedaan, steeds drukte ik weer de foute toets in. Een gamecube controller heb je sneller onder te knie. Als je daar een knop in moet drukken zie je aan de vorm direct welke knop het is (de x en y knoppen zijn het vervelendst maar daarbij kan je aan de vorm zien op welke plaats ze zitten).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
dat is toch veel te duurquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:15 schreef Tain het volgende:
24,50 beter? http://www.gcshop.nl/details.php?id=844
ik had hem ook voor die prijs aangeschaft, maar dat was 1,5 jaar geleden, dus ik vond het een beetje raar dat de prijs niet gezakt wasquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:21 schreef DinoPK het volgende:
Die kosten 39.00 euro bij de gangbare winkels (waarvan Minority report de 1 disc versie is helaas). 24.50 is een erg mooie prijs (als je de xbox veel als dvd speler gebruikt, wat ik dus ook doe)
Controller weg houden van beesten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He dat is top manZo kan Daan niet meer in mijn controller bijten !
Waarom nou?quote:Halo 2 zal in Europa niet 9 november maar 11 november verschijnen. Dat heeft Microsoft vandaag bekend gemaakt. Wat de reden is wilde Michel Cassius (Senior Director Xbox Platform & Marketing) niet kwijt, maar aangezien het maar om twee dagen gaat zal het waarschijnlijk iets te maken hebben met de promotiecampagne.
2 dagen is tenminste nog te overleven...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo 2Daar gaat de wereldwijde release
[..]
Waarom nou?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Controller weg houden van beesten.
Heeft hij voor niks die tattoo laten zetten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo 2Daar gaat de wereldwijde release
[..]
Waarom nou?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nexium power
Kunnen jullie niet bij de gijsjes blijven., met jullie onzin.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:10 schreef Soos_Nexium het volgende:
nexium nootjes
Laten ze eerst maar het eerste deel uitbrengenquote:Vandaag heeft men bij Intrepid te kennen gegeven reeds een vervolg in de planning te hebben welke onder andere Xbox Live! ondersteuning zal bieden. Het spel zou zich namelijk uistekend lenen voor uitgebreide multiplayer opties. Een exacte release van B.C. moet nog steeds te kennen gegeven worden, evenals een uitgifte van preview exemplaren van de game. Iets wat echter wel duidelijk wordt uit screens en filmpjes, is dat het een grafisch pareltje zal worden.
kloppende release date ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:14 schreef Chevalric het volgende:
Jah, die Molyneux spelletjes bouwers hebben altijd de neiging om te roepen wat ze allemaal in het volgende spel gaan doen, terwijl het eerste nog niet eens af is...
Maar ach, een beetje ambitie kan geen kwaad, zullen we maar zeggen
lijkt ons heeeeeeeeeeeeeereeelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:47 schreef kulandra het volgende:
Nexium vs Rest van de fokkers vanavond ff uitvechten?
(desnoods kick ik jullie ass met verstoppertje)
Oh ja, dat spel komt ook nog eens uitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:08 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Laten ze eerst maar het eerste deel uitbrengen
check xbw.nlquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft iemand een lijstje met alle releasedata van de komende toppers?
Zozo.quote:The prospect of a strong singleplayer game is welcome, of course, but even more appealing is the game's proposed Live support. Featuring 'fourplayer team-up deathmatch', it's unclear whether this will be a limited hero-vs-hero affair or the full battle royale. If the second proves to be the case, the game will be a unique experiment in bringing the online RTS experience to console, as well as cause for celebration for armchair generals everywhere - no doubt working on their best Russell Crowe drawls in the run-up to release.
Mag effen duren hequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:28 schreef SailingAce het volgende:
45 Mb Honda Civic Type R filmpje
45 Mb VW Golf filmpje
Van JUICED that is.
Een spel wat ik denk dat weer een heerlijke racer word, voor de gamer die van actie houdt ipv in slaap sukkelt bij een RPG
waarom heet jij in godsnaam gijs!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet bij de gijsjes blijven., met jullie onzin.![]()
Over piepstemmen moet je niet beginnen met je fokking irritante limburgse accent...altijd maar zeiken jijquote:Strolie75 - vrijdag 9 juli 2004 @ 09:00
Gewoon zeggen dat je van Fok bent, als je geen irritant piepstemmetje hebt kun je gewoon meegamen hoor. pkwarts heeft gisteravond ook gezellig meegedaan.
Gamershell ff checken dusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mag effen duren he
Joh hou het effe gezellig, ik snap al weinig ervan dat je iemand zonder reden de room uitmikt, maar dan nog zo tekeergaan hier, omdat die actie volledig terecht wordt afgekraakt, is een beetje minder. Dit soort posts doen jullie maar sneaky achter hun (onze) rug om op het Nexium-paginaatje.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waarom heet jij in godsnaam gijs!
je bent een fucking loser![]()
![]()
Zout es ff op.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Gezelligheid kent geen tijd. :')quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:01 schreef pkwarts het volgende:
wtf is er in dit topic aan de hand
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
't Is het 100e topic syndroom, gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:06 schreef chibibo het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
Gewoon even laten uitrazen zolang dit topic nog duurt, en dan is in het volgende deel iedereen hopelijk weer afgekoeld.
Alleen waren de cubers er dit keer wel sneller mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:09 schreef twi het volgende:
't Is het 100e topic syndroom, gijs
Dan maken we hierna toch nog een 100e topic aanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:12 schreef twi het volgende:
Dit is dan ook eigenlijk pas het 99e topic
pleur jij dan lekker op bij ons forum dikke kut homo!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zout es ff op.
ga ik doen gijs.......ik geef toe dat het lullig was om die gozer gister te kicken maar zequote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:01 schreef Soos_Nexium het volgende:
doe is lief ..... ga lekker een kopje thee drinken
Jullie forum? Enneh, dat taalgebruik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
pleur jij dan lekker op bij ons forum dikke kut homo!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
pleur jij dan lekker op bij ons forum dikke kut homo!!
HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBENquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:34 schreef SailingAce het volgende:
Kingdom Under Fire: The Crusaders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Zozo.
Oh holy master, please let me be your slave,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik las dat er clans opgericht kunnen worden bij Live op de Xbox 2. Zijn er al plannen om er voor Fok één op te richten? Dan noemen we het de Quasar-clan en dan zijn jullie mijn slaafjes, goed?
dan kan al op de xbox 1. live ondersteund het al namelijk en de eerste spellen die er gebruik van maken komen eraan (rbs3:ba augustus en halo 2 november).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik las dat er clans opgericht kunnen worden bij Live op de Xbox 2. Zijn er al plannen om er voor Fok één op te richten? Dan noemen we het de Quasar-clan en dan zijn jullie mijn slaafjes, goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |