Wat ik je brom: Duuk heeft het geld verzopen, vergokt en verhoerd.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
Jawel, Duuk had een vaag vehaal over een verkeerde beursspeculatie.
en ik nog roepen, dat is een smoes, het echte verhaal komt nog wel... nooit meer iets over gehoord.
inderdaad een heel dwaas verhaal dat.
en nog een hel discussie hier of Duuk zijn geld van Daan had teruggekregen of niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ik je brom: Duuk heeft het geld verzopen, vergokt en verhoerd.
Daan heeft op een gegeven moment alle geld dat niet van hem was teruggegeven, zowel aan bettina als ook aan Duuk.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:47 schreef Wup het volgende:
en nog een hel discussie hier of Duuk zijn geld van Daan had teruggekregen of niet.
wij vonden het allemaal veel interessanter dan de schrijvers bij ONM....
ja dat weet ik, maar jij wilde datt niet geloven toen, vandaar een hele discussiequote:Op zondag 23 mei 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan heeft op een gegeven moment alle geld dat niet van hem was teruggegeven, zowel aan bettina als ook aan Duuk.
Aan jou twijfel ik nog steeds, maar mijn videotapes liegen niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
ja dat weet ik, maar jij wilde datt niet geloven toen, vandaar een hele discussie
Daar kon ik de humor nog wel van inzien... maar het sloeg idd nergens op. Maar was wel lolquote:Op zondag 23 mei 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, blijkbaar wel. Net als Tatjana, ook zo'n nutteloze verhaallijn...
Inderdaad! Wat is die Tatjana oud geworden....quote:Op zondag 23 mei 2004 23:10 schreef dunn0w het volgende:
Daar kon ik de humor nog wel van inzien... maar het sloeg idd nergens op. Maar was wel lol.
Ach .... gewoontjes.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:37 schreef Markie-Mark het volgende:
De openingspost
Jij had het vast beter gekund ofnie?!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach .... gewoontjes.
dat wordt wachten tot vrijdag....quote:Op maandag 24 mei 2004 15:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
neuh, ik ben best schappelijk, ik ruil 3 kids tegen 1 paps......quote:Op maandag 24 mei 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan hebben we straks vier Arhur
Zijn weer net de verkeerde mensen die grotere verhaallijnen krijgen!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:33 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt wachten tot vrijdag....
ik denk mischien toch dat het nog wel een boeiende ontwikkeling kan worden, ik vind het alleen zo jammer dat Hugo er zoveel mee te maken heeft. Aan Hugo hebben we niks.
niet helemaal, want Arthur is er natuurlijk ook bij....quote:Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef MirSus het volgende:
Zijn weer net de verkeerde mensen die grotere verhaallijnen krijgen!![]()
Nee Hugo mag weg!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Wup het volgende:
[..]
niet helemaal, want Arthur is er natuurlijk ook bij....
en waarschijnlijk toch ook een link naar 1 of meer Couwenbergs.
maar Hugo hoef ik niet. En Joost al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |