Een FAquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:16 schreef Meki het volgende:
wie heeft mij signature weggehaald
Een van de Forum Admins. Netjes gedragen anders krijg je een ban, niet van mij, maar van hun.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:17 schreef Meki het volgende:
wat is FA
oow wat was er dan fout aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een van de Forum Admins. Netjes gedragen anders krijg je een ban, niet van mij, maar van hun.
Zet 'm nog eens neer, dan kunnen wij het zienquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat was er dan fout aan
Vervolgens blijft zoalshetis doorzaniken dat ik de holocaust ontkent terwijl daar GEEN sprake van is, getuige een aantal quotesquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, en aan het einde van de beproeving en het juiste doorstaan ervan levert het een tijdloos paradijs op
[..]
Ook waar, daarom zijn veel moslims ook tegen de holocaust die een onbekend aantal joden het leven heeft gekost door gruwelijke martelingen en massatechnieken
Maar Dagonet, lees pls het topic door, ik heb helemaal NIKS ontkent, ik heb zelfs geen getallen genoemd wat voorheen wel een probleem was. Die jongen probeert de ontkenning van deze holocaust in mijn mond te leggen, terwijl hier geen sprake van isquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga het topic nu opschonen en BSB, het lijkt me héééél handig als je gewoon niks meer over de holocaust post. Voor de rest mag je me daarover mailen.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
opruim
opgeruimd, zooitje posts verwijderd, het aantal slachtoffers van de holocaust in twijfel trekken is NOT done, niet hier, niet volgens de wet.
En je weet donders goed dat zoiets posten meteen mensen (terecht) de kast opjaagt. Zoiets posten is vragen om flames, dat weet je héél goed. Kom dan niet zeuren dat je dan aangevallen wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dago, dit snap ik dan weer niet, ik trek helemaal niks in twijfel, verscheidene bronnen geven verschillende aantallen, oke, de meeste circuleren rond de 5/6 miljoen, maar ik prefereer dan het woord "onbekend" te gebruiken omdat het aantal slachtoffers voor het topic er toch niet toe doen me dunkt
[..]
Hoe moet ik dat weten, ik handel altijd naar mijn intenties, en die zijn behoorlijk rein. Het komt op het volgende neer, ik wordt beschuldigt van iets waar ik niet schuldig aan ben: het ontkennen van de vreselijke holocaust. Ik vind dat een zeer kwalijk iets om mensen zulke stempels te gevenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je weet donders goed dat zoiets posten meteen mensen (terecht) de kast opjaagt.
Natuurlijk niet Dagonet, als je de post goed leest zie je dat het zeer on-topic is, ik heb zelfs gepost dat de moslims de holocaust zeer kwalijk vinden. Maar de meneer/mevrouw in kwestie zoekt naar dat kleine maasje in de tekst in plaats van het positieve te lezen, en dat raakt mequote:Zoiets posten is vragen om flames, dat weet je héél goed. Kom dan niet zeuren dat je dan aangevallen wordt.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef robh het volgende:
Waar is het "[centraal] Nederland" topic? Ik wil wat nieuws posten.
Er zijn er nog wel een paar te vinden als je op provincies zoektquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef robh het volgende:
Waar is het "[centraal] Nederland" topic? Ik wil wat nieuws posten.
Onze eigen relnicht gaat rellen!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic weer openen Loeder - er is geen reden om het te sluiten. Ik was nog in gesprek met Monidique en het gaat me aan het hart. Dus sorry, of je open het oude weer.
En voor milagro sorry, jij begon in kapitalen te kijven, daar word ik wat onrustig van.
Het was al voorbij en ik had daar net een lange en serieuze post geplaatst. Ik vind dat je veel te gretig bent met slotjes - je kan ook puinruimen ofzo. Het gesprek daar is relevant - dat blijkt wel uit sommige reacties.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie dat nou eens uitvechten in het SC topic? Want jullie zijn allebei niet op je mondje gevallen.
Het is alleen vervelend om dat in topics tegen te komen waardoor ze ontsporen
die hoofdletters was een Paul de Leeuw (Filmpje) quote , that's all.. daar smeet hij de Bijbel op tafel die woorden schreeuwend.. het was een (niet opgepikt en wellicht voor jou flauw) grapjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic weer openen Loeder - er is geen reden om het te sluiten. Ik was nog in gesprek met Monidique en het gaat me aan het hart. Dus sorry, of je open het oude weer.
En voor milagro sorry, jij begon in kapitalen te kijven, daar word ik wat onrustig van.
Nu sla je weer ontzettend door. Je bent echt een leep vrouwtje zeg. Laat maar - erg kinderachtig - je gaat zelf een hoge toon spelen en dan is het ineens een quote ergens uit - tuurlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
die hoofdletters was een Paul de Leeuw (Filmpje) quote , that's all.. daar smeet hij de Bijbel op tafel die woorden schreeuwend.. het was een (niet opgepikt en wellicht voor jou flauw) grapje
maar goed, whatever, pot ketel zoals gewoonlijk.
begint zelf op de man te spelen en woorden in de mond te leggen en dan piepen als men dat niet pikt.
je verneukt op deze wijze zelfs je eigen topics.
Ik geloof best dat het uit de film komt hoor, ik heb die film gezien maar heb het niet onthouden en je kan me toch niet kwalijk nemen dat ik dat niet meteen weet. Ik reageerde wat direct daarop omdat ik ervanuit ging dat je op El Moumni doelde en ik de kwestie in dat topic echt vervelend vind. Ik vind zo'n raadslid gevaarlijker dan een puntmuts in een moskee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef milagro het volgende:
Jammer dat jij Filmpje niet gezien hebt..het is serieus een quote en serieus niet-serieus bedoeld, maar maakt niet uit wat ik zeg, je neemt het toch nooit van me aan
Zal ik doen lief heksje van me, zet je bezem maar in de hal.quote:Dag SCHat, Ga lekker slapen, je bent nu al in 3 topics over de zeik aan het gaan
quote:Waar SCH komt , kom ruzie... hmmmm klinkt bekend..
Hallo? Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken hè. Behalve dat het martelen óók in Irak gebeurd past het natuurlijk niet in dat centrale topic. In de VS is er inmiddels veel commotie over, geheime foto's lekken uit met alle gevolgen van dien. Hoorzittingen worden gehouden. Rechtzaken aangespannen. Etc. etc.quote:Daarover maar verder in [centraal] Irak na de oorlog deel 23 . anders hebben we strax weer 5 threads waarin dezelfde * net boven water gekomen* foto's en verse *martelberichten* komen te staan
Die paar reacties had je toch best kunnen wissen? Ik weet dat je daar van die mooie checkboxes voor hebt dus het kost ook nog 's geen enkele moeitequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Als jullie dat nou eens uitvechten in het SC topic? Want jullie zijn allebei niet op je mondje gevallen.
Het is alleen vervelend om dat in topics tegen te komen waardoor ze ontsporen
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef milagro het volgende:
Waar SCH komt , kom ruzie... hmmmm klinkt bekend..
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:24 schreef robh het volgende:
Vond het wel een leuk topic, het is weer eens wat anders.
Waarom wil je niet een homo-topic in NWS - ik vin het verbijsterend dat je dat sluit en het liever in een ander subforum ziet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]Hofte, de paus, islam-mietjes en ander gespuis. veel plezier !
Dat gebeurde in die andere thread ook zonder dat het in de titel stondquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef robh het volgende:
Nee, daar heeft de Islam zelfs de topictitel overgenomen![]()
Die is strax weer open.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #49
Waarom is dit topic dicht?
En daarom ook mijn, briljante, bijdrage. Wis die reacties gewoon in plaats van het strooien met slotjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Dat gebeurde in die andere thread ook zonder dat het in de titel stond.
Heb je eigenlijk wel gelijk in, even een titel verzinnen die dat wat duidelijker maaktquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
Jammer dat Studente ontwart geheim Bush dicht moest
Volgens mij was het helemaal de bedoeling van de TS niet om een discussie over complottheorieen op gang te brengen. Daar had het topic ook helemaal niks mee te maken, het was puur een interessante ontdekking vanuit wetenschappelijk oogpunt.
Je zei zelf dat het de domste sport was die ooit is uitgevonden, wat is het nou? Wel of geen sport?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:25 schreef robh het volgende:
Dago,
SPT is een forum voor en over sport. De discussie over het al dan niet subsidieren van bobstarten en andere niet-sport evenementen komt daar niet echt tot zijn recht.
Heb je het bericht niet gelezen?
Zei ik sport?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:33 schreef Dagonet het volgende:
Je zei zelf dat het de domste sport was die ooit is uitgevonden, wat is het nou? Wel of geen sport?
Ik ook nietquote:Op zondag 23 mei 2004 20:38 schreef robh het volgende:
Is er al een topic over Megawatti die de terroristische organisatie RMS de nek om wil draaien? Kan het niet vinden![]()
Misschien is er n.a.v dat rapport ergens nog iets te vinden wat een nieuw topic waard is?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:30 schreef niet_links het volgende:
Loedertje jammer dat het toppic dicht is over leerlingen en discriminatie ik heb nl van dat bureau het hele raport gekregen.
Yeah. Pak ze maar aan Loedertje. Dat constante gehak op Meki is ietwat vervelend aan het worden.quote:OPRUIMSLOT.![]()
Ik bedoel (en dat lijkt mij duidelijk) dat ik geen zin heb van wie dan ook (aanvaller of verdediger) over spelling in NWSthreads.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Loedertje - bedoel je met "gezeur over spelling" dat je Extec een waarschuwing geeft? Het werkt nogal onprettig dat hij een (allochtone) debater op die manier de discussie onmogelijk probeert te maken.
Nee - je geeft Meki feitelijk nog de schuld ookquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik bedoel (en dat lijkt mij duidelijk) dat ik geen zin heb van wie dan ook (aanvaller of verdediger) over spelling in NWSthreads.
Duidelijk zo?
Dan lees jij niet goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - je geeft Meki feitelijk nog de schuld ook
Hoeveel bied je?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:56 schreef robh het volgende:
Hoeveel notes heb ik inmiddels?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:01 schreef Loedertje het volgende:
En misschien moet jij ophouden Meki in een slachtofferrol te duwen ?
Euhm, dan open ik een week lang geen anti-vs-pro-alqaida-topicsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:01 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel bied je?
Vast meer dan ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:56 schreef robh het volgende:
Hoeveel notes heb ik inmiddels?
Wat zien wij volgens jou niet dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
Het zou je sieren wat beter op dit soort dingen te letten -![]()
Dat is natuurlijk nog ver onder het gemiddeldequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef robh het volgende:
Ja, kLowJow, dat zit je. Ruim. Ongeveer 30x als ik het me goed herinner.
Oja. Zeker.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:10 schreef kLowJow het volgende:
Dat is natuurlijk nog ver onder het gemiddelde
Er is iets mis met je korte termijngeheugen, écht !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef robh het volgende:
Ja, kLowJow, dat zit je. Ruim. Ongeveer 30x als ik het me goed herinner.
In dit geval hoe Meki in de hoek wordt gedrukt - je spreekt Extec er niet op aan maar legt de verantwoordelijkheid bij beiden en zelfs bij mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat zien wij volgens jou niet dan?
Meki wordt helemaal niet in een hoek gedrukt, hij wordt alleen aangesproken op het feit dat zijn post moeilijk te volgen zijn wegens allerlei spel- en taalfouten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
In dit geval hoe Meki in de hoek wordt gedrukt - je spreekt Extec er niet op aan maar legt de verantwoordelijkheid bij beiden en zelfs bij mij.
Grappig dat we Meki niet horen klagen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
In dit geval hoe Meki in de hoek wordt gedrukt - je spreekt Extec er niet op aan maar legt de verantwoordelijkheid bij beiden en zelfs bij mij.
Ach kom op - Meki is een allochtoon en als je Extec kent, weet je hoe het is bedoeld. HIj spreekt andere users er niet op aan en je weet ook hoe het gemiddelde taalniveau op Fok is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Meki wordt helemaal niet in een hoek gedrukt, hij wordt alleen aangesproken op het feit dat zijn post moeilijk te volgen zijn wegens allerlei spel- en taalfouten.
Nogmaals, je bent moeder theresaniet, Meki kan zich zelf wel verdedigen en als hij slim is kijkt hij zijn post nog eens na op fouten voordat hij hem op Fok zet.
Met kritiek is het de bedoeling dat je er iets mee doet namelijk...
Mooi gezegd, maar het slaat natuurlijk werkelijk als een bierfles op een moslim om dat in een NWS-topic te doen. Als Meki commentaar op zijn schrijfstijl wil hebben dan zegt hij dat wel, tot die tijd is het onzinnig om hem (en ook anderen) daarmee lastig te vallen.quote:Met kritiek is het de bedoeling dat je er iets mee doet namelijk...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef Loedertje het volgende:
Doen alsof iemand onmondig is is in mijn ogen net zo triest als hem aanvallen.
Kijk! DAT benadrukken slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op - Meki is een allochtoon
Ja, dat is meteen je probleem. Het is namelijk de reden dat Extec deze user aanvalt, en niet voor de eerste keer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:25 schreef Loedertje het volgende:
En wat de kleur, afkomst of status hiermee te maken heeft ontgaat mij.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef robh het volgende:
Meki doet inmiddels zijn middagdutje, ExTec zit weer op de kazerne, alle posts zijn gewist. Zullen we nog even blijven doormodderen SCH?
SC topicquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef robh het volgende:
Zullen we nog even blijven doormodderen SCH?
Ja, ik ken de posts van Extec en ik weet ook wel waarom hij juist Meki erop aanspreekt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op - Meki is een allochtoon en als je Extec kent, weet je hoe het is bedoeld. HIj spreekt andere users er niet op aan en je weet ook hoe het gemiddelde taalniveau op Fok is.
Je zou het bijna denken hèquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef Dagonet het volgende:
SCH topic
Je begrijpt me verkeerd, ik heb het niet over het ontbreken van een letter, of het -d, -t verhaal, maar Meki maakte een combinatie van woorden die hij in willekeurige volgorde post. Hierdoor wordt het topic onlees- en niet discussierbaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef robh het volgende:
[..]
Mooi gezegd, maar het slaat natuurlijk werkelijk als een bierfles op een moslim om dat in een NWS-topic te doen. Als Meki commentaar op zijn schrijfstijl wil hebben dan zegt hij dat wel, tot die tijd is het onzinnig om hem (en ook anderen) daarmee lastig te vallen.
Hey linkse facist, ik ben niet zo gediend van de motieven die jij mij toedicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op - Meki is een allochtoon en als je Extec kent, weet je hoe het is bedoeld. HIj spreekt andere users er niet op aan en je weet ook hoe het gemiddelde taalniveau op Fok is.
Tuurlijk mag kritiek en het was ook een onduidelijke zin. Maar de kritiek van Extec was op een manier geformuleerd die erg onprettig overkomt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:35 schreef Elgigante het volgende:
Ik kijk ook wel tussen de regels door, maar iemand mag toch kritiek leveren op de toon van iemands post net zoals de grammatica als die een fatsoenlijke discussie in de weg staat.
Aha,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk mag kritiek en het was ook een onduidelijke zin. Maar de kritiek van Extec was op een manier geformuleerd die erg onprettig overkomt.
Zo in de trant van, SCH mag iemand prima voor racist uitmaken, maar owee als je SCH voor iets uitmaakt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:43 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Loedertje nu wel ingrijpt.
Niks daarvan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:50 schreef Dagonet het volgende:
SCH Kappen met offtopic gaan in topics!
Je houdt je betoog maar hier of in het SC topic.
niets ten nadele, maar ben je anarchistisch?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:52 schreef SCH het volgende:
Je spreekt de verkeerde aan Dagonet, ik denk dat je het niet goed hebt gevolgd. Geeft niet hoor.
nee hoezo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
niets ten nadele, maar ben je anarchistisch?
Aangezien je graag staatsondermijnende activiteiten steunt en niets van moderators aanneemt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
nee hoezo?
Op zich al erg genoeg natuurlijk, maar in combinatie met...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Aangezien je graag staatsondermijnende activiteiten steunt
welhaast een doodszonde...quote:en niets van moderators aanneemt.
Oh spannend, vertelquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Aangezien je graag staatsondermijnende activiteiten steunt
Kritisch zijn op autoriteiten is een deugdquote:en niets van moderators aanneemt.
Kritisch zijn is altijd wenselijk dat ben ik met je eens. Maar af zetten tegen om zo de regels van Fok tegen te spreken is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh spannend, vertel
[..]
Kritisch zijn op autoriteiten is een deugd![]()
Waar spreek ik de regels tegen? Ik wijs moderators op hun gebreken en emissies, dat is juist erg behulpzaam.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kritisch zijn is altijd wenselijk dat ben ik met je eens. Maar af zetten tegen om zo de regels van Fok tegen te spreken is een ander verhaal.
Tja, als je dat staatsondermijnend noemt, dan ben ik me er eentje.quote:Staatsondermijnend, aangezien je het eigenhandige beleid van de ambtenaren van de vreemdelingenpolitie inzake onderduiken steunt.
En nog een aantal dingen die jij dondersgoed weet waarvan ik de topictitels niet meer weet.
Nee, dat is passé.quote:Kritisch zijn op autoriteiten is een deugd
Slaafs volgen is inderdaad de nieuwe trent!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is passé.
Kijk, jij heb het doorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Slaafs volgen is inderdaad de nieuwe trent!
Als ambtenaren bewust het beleid van hun baas (de regering, de staat dus) gaan frustreren, omdat ze de gevolgen van hun sollicitatieprocedure niet meer herinneren kun je dat wel staatsondermijnend noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar spreek ik de regels tegen? Ik wijs moderators op hun gebreken en emissies, dat is juist erg behulpzaam.
[..]
Tja, als je dat staatsondermijnend noemt, dan ben ik me er eentje.
Dit vind ik niet wijzen op....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks daarvan.
Ik doe mijn emissies anders altijd als er niemand in de buurt is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:14 schreef SCH het volgende:
Ik wijs moderators op hun gebreken en emissies, dat is juist erg behulpzaam.
Geilquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik doe mijn emissies anders altijd als er niemand in de buurt is.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
De titel van dit topic lijkt me sterk verouderd.
Hey jij bent een man, dat zie ik nu pas. Heb altijd gedacht dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dont even go there girl
Hmm..ik ben eigenlijk vergeten waarom.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoezo?
Da's jouw taak?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
Don't push me darling![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:30 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik hoop dat ze gegild hebben als biggetjes.
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef the.moderator het volgende:
Dit blijkt ook uit de commentaren die het oproept uit de pro-moslim hoek:
[..]
![]()
Hetzelfde onderwerp en aangezien er behalve op een website nergens nog de term "geslacht" gebruikt wordt in officiële meldingen lijkt het mij ook erg voorbarig.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef the.moderator het volgende:
Waarom is Al-Qaeda: Italiaan en Zweed geslacht! dicht?
Hele andere insteek dan dat andere topic over die zelfde terroristische aanval.
Jij hebt monidique dus duidelijk niet begrepen.quote:Dit blijkt ook uit de commentaren die het oproept uit de pro-moslim hoek:
![]()
Dit staat in een verklaring op een Arabische website die getekend is door 'het al-Qaeda netwerk op het Arabisch schiereiland'.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Hetzelfde onderwerp en aangezien er behalve op een website nergens nog de term "geslacht" gebruikt wordt in officiële meldingen lijkt het mij ook erg voorbarig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Zweed_geslacht.htmlquote:Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef Dagonet het volgende:
Kom eerst maar eens met bronnen die de slachtingen bevestigen.
En dat bericht heeft als enige bron wederom die arabische website met verklaring van al-qaidaquote:Op zondag 30 mei 2004 17:19 schreef the.moderator het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10941571/Al-Qaeda:_Italiaan_en_Zweed_geslacht.html
Of bedoel je de filmrolletjes?! Pervert ...
Fijne jongen is het toch.quote:digitaLL: Er is 1 oplossing, trade in kind. Wij gaan dan moslims eruitschoppen en vermoorden.
Jij bent dus voor pluriforme berichtgeving? Dat is wel heel erg anti-Islam, wat je nu zegt!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat bericht heeft als enige bron wederom die arabische website met verklaring van al-qaida
Zo kan ik nog een zooi berichten geven van kranten en nieuwssites die allemaal verwijzen naar die ene website
Wat probeer je nu te zeggen?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:55 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Jij bent dus voor pluriforme berichtgeving? Dat is wel heel erg anti-Islam, wat je nu zegt!
Het wordt nu door alle nieuwagentschappen over de wereld gemeld, behalve op Fok!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat bericht heeft als enige bron wederom die arabische website met verklaring van al-qaida
Zo kan ik nog een zooi berichten geven van kranten en nieuwssites die allemaal verwijzen naar die ene website
Al-Qaeada meldt het altijd via één Arabische website, maar dat wist je nog niet? Je wacht op een persconferentie van Sjeik Usama Bin Laden?quote:Militanten hebben tijdens de gijzeling een Italiaan en een Zweed 'geslacht'. Dit staat in een verklaring op een Arabische website die getekend is door 'het al-Qaeda netwerk op het Arabisch schiereiland'. Een gesproken boodschap op de website, afkomstig van al-Qaeda leider Abdulaziz al-Muqrin, maakt ook melding van de 'slachting' van een Japanner.
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
As usual, we will slaughter them all. And we will roast their maternal aunt’s earlobes over a fire of donkey hair.
Ja, ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt en zodra ik de park ga lopen checken kom ik je slachten.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:00 schreef robh het volgende:
Ben je moslim, the.moderator? Je post namelijk als een moslim.
the.moderator loopt de moskee te checken...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef the.moderator het volgende:
Ja, ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt en zodra ik de park ga lopen checken kom ik je slachten.![]()
Veel van die links is zo goed als dezelfde tekst, allemaal verwijzen ze naar diezelfde website die als enige de term "slachten" gebruikt. Inmiddels (en we zijn nu uren verder) is er bevestiging dat enkele van de slachtoffers een ontsnappingspoging waagden en dat hun kelen werden doorgesneden.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef the.moderator het volgende:
Al-Qaeada meldt het altijd via één Arabische website, maar dat wist je nog niet? Je wacht op een persconferentie van Sjeik Usama Bin Laden?
No shit Sherlock!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt trouwens een paar keer dezelfde link ertussen staan
Ik weet niet wat je probleem is maar er loopt al een topic over. Daarom had Dago 'm dichtgedaan.quote:
Jij vindt het dus normaal dat "ongelovigen" worden geslacht, alleen omdat ze geen moslim zijn?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef NorthernStar het volgende:
Heb je vandaag pas ontdekt dat men daar woorden als 'slachten' gebruikt of zo? Je doet net of het iets heel opzienbarends is.
Dus wat is je punt nu? tig keer dezelfde link maakt je verhaal niet echt aannemelijkerquote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef the.moderator het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
En toch kan het prima in het eerste topicquote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Jij vindt het dus normaal dat "ongelovigen" worden geslacht, alleen omdat ze geen moslim zijn?![]()
Ik niks want ik ben geen Christen (gevaarlijke woorden trouwens, want die hebben ook honderdduizenden ongelovigen over de kling gejaagdquote:Ook weer een geruststellende gedachte zo met de pinkster, want wat vieren we dan ook alweer? ...
Ja het is goed met jou.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Jij vindt het dus normaal dat "ongelovigen" worden geslacht, alleen omdat ze geen moslim zijn?![]()
Ook weer een geruststellende gedachte zo met de pinkster, want wat vieren we dan ook alweer? ...
Dat als insteek een terroristische actie tegen de olie-industrie had, maar in het statement van Al-Qaeda gaat het niet over olie, maar wel over ongelovigen zoals ik en jij. Of moet dat nog cultuurrelativistisch vertaald worden?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toch kan het prima in het eerste topic
Als jij denkt dat Christenen moordenaars zijn, so be it! Grill ze, haal ze door de gahaktmolen, fileer ze van mijn part, maar dat verandert nog steeds niets aan wat die bezeten moslims op minder dan een dag reizen bij ons vandaan doen.quote:Ik niks want ik ben geen Christen (gevaarlijke woorden trouwens, want die hebben ook honderdduizenden ongelovigen over de kling gejaagd)
Lijkt tegen olie-industrie, al qaeda gooit er een statement tegenaan die iets anders zegt, kan prima.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef the.moderator het volgende:
[..]
Dat als insteek een terroristische actie tegen de olie-industrie had, maar in het statement van Al-Qaeda gaat het niet over olie, maar wel over ongelovigen zoals ik en jij. Of moet dat nog cultuurrelativistisch vertaald worden?
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:35 schreef robh het volgende:
Kunnen jullie robh niet even naar ONZ trappen?
Wat een josti![]()
De farmaceutische industrie heeft een paar jaar geleden al toegezegd dat er goedkopere medicijnen geleverd gaan worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:47 schreef Dagonet het volgende:
Even kijken of er nog ontopic wordt doorgegaan, op zich blijft het een relevante discussie
is wegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef -Hans- het volgende:
Zou mijn reply in het topic: Cobus Bosscha terug naar 3FM verwijderd kunnen worden zodat het topic weer naar beneden zakt? er loopt al een Cobus topic in Film, Tv en Radio //bedankt!
Goed idee, zelfs ik als fervent autoliefheber kan de gedachtegang erg goed begrijpen..quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:48 schreef DiGuru het volgende:
Zouden jullie de titel van "Autoloze zondagen weer in zicht" kunnen aanpassen, zodat het duidelijk is dat het over het olie/energie vraagstuk gaat en jullie niet iedere keer andere topics dicht hoeven te gooien omdat dat niet duidelijk is?
Bvd.
Edit: misschien iets van: "[Centraal] Olie: Autoloze zondagen weer in zicht", omdat dit gegarandeerd een heel hot-topic wordt.
Thnx Loedertjequote:Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef Meki het volgende:
AIVD : Actie tegen Moslimorganisaties
Kan een MOD hem dicht goien
heb spijt dat ik hem geopend
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef X-Ray het volgende:
Lifestyle lijkt mij de laaaatste plaats waar dat topic hoort..
Eerder nieuws of politiek, met de huidige situatie in NL.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo?
Het gaat toch over feministische dames die willen dat vrouwen met hoofddoekjes het straatbeeld gaan veranderen door de hoofddoek niet meer te dragen?
Het is geen opzienbarend nieuws dat er mensen zijn die willen aanzetten tot discussie m.b.t. hoofddoekjes hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:11 schreef X-Ray het volgende:
Eerder nieuws of politiek, met de huidige situatie in NL.
Daarover zijn we het dan gewoon niet eens X-Ray.quote:Lifestyle zou het zijn indien het ging over de schattige motiefjes erop of zo.
Dat is 1 en dezelfde topic.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef Strijder het volgende:
Volgens mij dubbel:
ME ingezet bij extreem rechtse demonstratie
en
antifascisten slaags met politie.
Dus 2 namen voor aparte topics die toch hetzelfde zijn ?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is 1 en dezelfde topic.
Ik zie echt 2 keer hetzelfde topic in je post. Kijk maar eens naar het topicnummer.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:20 schreef Strijder het volgende:
[..]
aparte topics
Klopt.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zie echt 2 keer hetzelfde topic in je post. Kijk maar eens naar het topicnummer.
We weten hoe onschuldig denkt over joden...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:59 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Hitler haha
Ja en we weten hoe een hoop anderen over arabieren en moslims denken, point being?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
NS, en deze reactie dan?
[..]
We weten hoe onschuldig denkt over joden....
Hetzelfde topic: ''Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd''quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja en we weten hoe een hoop anderen over arabieren en moslims denken, point being?
Maar als je er nu even bij zet waar die staat? Ben er namelijk net.
zie reactie hierbovenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hetzelfde topic: ''Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd''
En we weten hoe jij denkt over moslims. We denken hetzelfde, over andere groepenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
NS, en deze reactie dan?
[..]
We weten hoe onschuldig denkt over joden....
Israël bouwt eigen kruisraketquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:52 schreef onschuldig het volgende:
joden zijn terroristisch daarom heeft hitler ze al opgeruimd
Wel ja, ga gelijk naar het Meldpunt Discriminatie. Jij weet hoe je vrienden moet maken op Fok!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Israël bouwt eigen kruisraket
Wat een walgelijke troep staat er hier op fok, hier ga ik een klacht over indienen bij het Meldpunt Discriminatie Internet.
Het generaliseren van joden/moslims/Marokkanen/Canadezen moet in mijn ogen niet kunnen. Persoonlijke beledigingen zijn minder erg, want die zijn gericht aan maar 1 persoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wel ja, ga gelijk naar het Meldpunt Discriminatie. Jij weet hoe je vrienden moet maken op Fok!
for your info: Ik lees mee met het topic om te kijken hoe het zou verlopen. in het kader van het dilemma:
Moet je mensen laten zeggen wat ze denken (met alle generalisaties en beledigingen van dien) of moet je gedragsregels toepassen met als gevolg dat men overgaat tot suggesties en steken onder water.
Waarom doe je niet gelijk aangifte bij Justitie? lekker gemakkelijk he, naar het MDI.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Israël bouwt eigen kruisraket
Wat een walgelijke troep staat er hier op fok, hier ga ik een klacht over indienen bij het Meldpunt Discriminatie Internet.
Om eerlijk te zijn had ik dat gezegd over moslims, alleen om onschuldig te laten zien hoe belachelijk zijn generalisatie was. Maar mijn opmerking miste zijn uitwerking, en onschuldig kwam met een nog belachelijkere uitspraakquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:12 schreef milagro het volgende:
Laat ze alles maar zeggen... als dan ook maar Kirmi ophoudt met dat eeuwige miepen over discriminatie
Wat Onschuld neerplempt over Joden.. dat gezegd over moslims, stel je eens voor.
Maar nu het over Joden gaat komt je ineens met het dilemma of je het maar aan moet kijken
Whatever Milagro. De ene dag krijg je mails dat je anti-moslim bent en de andere dag beschuldigd wel weer iemand je van anti-semitisme.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:12 schreef milagro het volgende:
Laat ze alles maar zeggen... als dan ook maar Kirmi ophoudt met dat eeuwige miepen over discriminatie
Wat Onschuld neerplempt over Joden.. dat gezegd over moslims, stel je eens voor.
Maar nu het over Joden gaat komt je ineens met het dilemma of je het maar aan moet kijken
grappig wel.
Ik vind dat alles gezegd mag worden, ook al vind ik he tniet altijd leuk om te lezen, dat is het nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik dat gezegd over moslims, alleen om onschuldig te laten zien hoe belachelijk zijn generalisatie was. Maar mijn opmerking miste zijn uitwerking, en onschuldig kwam met een nog belachelijkere uitspraak.
onschuldig: joden zijn egoistisch, daarom heeft hitler ze ook opgeruimd
Dora: Moslims zijn terroristisch, daarom wil Mofaz ze ook opruimen.
onschuldig: joden zijn terroristisch, daarom heeft hitler zo ook opgeruimd..
Nou het soort "vrienden" wat er bij staat en niks zegt terwijl men dit soort troep spuit wil ik ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
Wel ja, ga gelijk naar het Meldpunt Discriminatie. Jij weet hoe je vrienden moet maken op Fok!
Die afweging kun je maken, alleen denk ik niet dat jij de juiste keuze maakt.quote:for your info: Ik lees mee met het topic om te kijken hoe het zou verlopen. in het kader van het dilemma:
Moet je mensen laten zeggen wat ze denken (met alle generalisaties en beledigingen van dien) of moet je gedragsregels toepassen met als gevolg dat men overgaat tot suggesties en steken onder water.
Kom op zeg, je kunt de policy toch losjes hanteren, maar beledigende uitspraken over bevolkingsgroepen hard aanpakken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Whatever Milagro. De ene dag krijg je mails dat je anti-moslim bent en de andere dag beschuldigd wel weer iemand je van anti-semitisme.
Maar goed, als iets meer ruimte niet gewaardeerd wordt, gaan we gewoon weer strikt volgens de policy.
Ik beschuldig jou helemaal niet van anti semitismequote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Whatever Milagro. De ene dag krijg je mails dat je anti-moslim bent en de andere dag beschuldigd wel weer iemand je van anti-semitisme.
Maar goed, als iets meer ruimte niet gewaardeerd wordt, gaan we gewoon weer strikt volgens de policy.
De policy is wel duidelijk denk ik. Anders is er altijd wel weer een groep die zich benadeeld voelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kunt de policy toch losjes hanteren, maar beledigende uitspraken over bevolkingsgroepen hard aanpakken?
Dat zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:21 schreef milagro het volgende:
Ik beschuldig jou helemaal niet van anti semitisme
Nu het over Kaholieken gaat...voor mijn part.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.
"Maar nu het over Joden gaat komt je ineens met het dilemma of je het maar aan moet kijken"
Hoewel die hint ook vrij duidelijk was.
Wat let je om op FOK in de bres te springen voor Joden?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:36 schreef milagro het volgende:
Ik vraag me gewoon af als zoiets over moslims gezegd zou worden, of je het dan ook "even aan had willen kijken" en zo ja dan was de hel los gebarsten en hadden we hier binnen no time SCH en Co gezien, drie topics vol schande sprekend.
Ik reken hem niets aan, ik vind het prima.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef robh het volgende:
[..]
Wat let je om op FOK in de bres te springen voor Joden?
Het is erg flauw om het Northernstar aan te rekenen dat er geen pro-joodse SCH's op FOK rondlopen die bij het minste of geringste een postexplosie veroorzaken.
BAZZA moet terug. Die kan dat wel.
Prima, maar houd jij dan ook gelijk op met discrimineren? Dan heb ik ook geen voet meer om op te staan. Win-win situatie, vind je niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:12 schreef milagro het volgende:
Je bent niet verplicht om alles te lezen. Je kunt er ook overheen lezen. En ja, ik roep constant dat iedereen een racist is. Wat ben ik gemeen he?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:21 schreef milagro het volgende:
[..]
blablabla
Ik zeg enkel dat je wekenlang gemiep moet lezen van Kirmi of een SCH, alles is racisme,
blablabla
miep miep hij was eerst zeur jank blaatquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen
Iemand een samenvatting?
Joh, ze liepen al sinds zes uur (vanaf die tijd was ik er tenm) suggestief naar elkaar uit te halen. Slotje gezet, reacties weggehaald, waarschuwing gegeven etc. Toen in dat topic verder (da's mooi, hoe geconcentreerder hoe beterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik reken hem niets aan, ik vind het prima.
Ik vind het alleen opvallend
Okay dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joh, ze liepen al sinds zes uur suggestief naar elkaar uit te halen. Slotje gezet, reacties weggehaald, waarschuwing gegeven etc. Toen in dat topic verder (da's mooi, hoe geconcentreerder hoe beter) en heb toen iedereen even 'ongecensureerd' hun gang laten gaan. Soms zit je gewoon even te dubben of je in zult grijpen of niet. Nou had ik hier dus blijkbaar wel wat aan moeten doen. My mistake, aldoende leert men.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:36 schreef milagro het volgende:
hadden we hier binnen no time SCH en Co gezien, drie topics vol schande sprekend.
Teerwater.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]Wie is Co?
Off-topic posts heb je netjes verwijderd, maar 't slotje staat er nog steeds op, volgens mij?quote:
Foutjequote:Op zondag 13 juni 2004 17:12 schreef Bard_Yttap het volgende:
Off-topic posts heb je netjes verwijderd, maar 't slotje staat er nog steeds op, volgens mij?
Kan hiernaar gekeken worden, of kunnen we andere users voortaan 'benoemen'?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op de vraag of is het weer eens te moeilijk voor je amoebe?
Zullen we even de volledige post erbij pakken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Erdogan: "Antisemitisme schuld van Israel"
Bepaalde users vinden het nodig om persoonlijk te worden, bij gebrek aan beter.
[..]
Kan hiernaar gekeken worden, of kunnen we andere users voortaan 'benoemen'?
Kan je niet gewoon antwoord geven op de vraag of is het weer eens te moeilijk voor je amoebe?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als het een ander was geweest, liever sjun zelf, had ik hier serieus op geantwoord. Sjun is echter slim zat om te weten waar hij de denkfout maakt. Naar grote waarschijjnlijkheid zal hij er dus ook niet om vragen. Jou daarentegen ken ik al langer dan vandaag. Dat is voor mij de reden dat ik niet inga op jouw 'vraag'.
Eindelijk een mod die verder kijkt dan zijn neus lang is! Hulde!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zullen we even de volledige post erbij pakken?
CMT's complete post incl. de quote
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op de vraag of is het weer eens te moeilijk voor je amoebe?
Jij noemt extec gewoon dom. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Ik heb hem nergens expliciet dom genoemd. Dat concludeer jij eruit. Het kan wel zijn dat ik hem minder slim heb genoemd. Overigens kon Extec prima zelf reageren. Hij hoeft niet bij zijn handje te worden gehouden door CMT.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zullen we even de volledige post erbij pakken?
CMT's complete post incl. de quote
[..]
Jij noemt extec gewoon dom. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Want?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef SCH het volgende:
Jezus Dagonet, wat ben jij een eikel
Dit is een openbaar forum. Dat houdt in dat er meerdere mensen mogen reageren op een (domme) bijdrage van jou.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb hem nergens expliciet dom genoemd. Dat concludeer jij eruit. Het kan wel zijn dat ik hem minder slim heb genoemd. Overigens kon Extec prima zelf reageren. Hij hoeft niet bij zijn handje te worden gehouden door CMT.
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Doorgaans mod hij prima. Iedereen kan fouten maken, Dagonet blijkbaar ook.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef SCH het volgende:
Jezus Dagonet, wat ben jij een eikel
Oh, sommige mensen mogen hier uitgebreid worden uitgescholden - als deze user jou zo had genoemd had ie meteen een ban aan zijn broek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum. Dat houdt in dat meerdere domme mensen mogen reageren op een bijdrage van jou.
Nou ja het was een primaire reactie - ik was boos omdat Cherrymoon dat postte, dan verwacht je dat een mod daar verstandig mee omgaat en dan reageert ie zo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Doorgaans mod hij prima. Iedereen kan fouten maken, Dagonet blijkbaar ook.
Wat een onzin zeg. Heb je voor dat eerste een bronnetje want ik geloof er niets van. Domme vraag eigenlijk, want bronnen zijn nooit je sterkste kant geweest. Maar goed, ik waag het er nog maar een keertje op en ben heel erg benieuwd naar enige bewijsvoering voor je onnozele beweringen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, sommige mensen mogen hier uitgebreid worden uitgescholden - als deze user jou zo had genoemd had ie meteen een ban aan zijn broek.
Zo ontzettend flauw en goedkoop. En dan gaat Dagonet het weer heel erg lopen ontkennen zometeen. Jij weet dat je te ver gaat dus moet je verder niet huilen.
Te moeilijk volgens mij want dit heeft men je al meerdere malen duidelijk proberen te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef SCH het volgende:
Ik hoop en verwacht dat CMT geband wordt - anders wordt het lekker vrij schelden in NWS.
Overigens, dat gezeur om bans van SCH begint mij (en anderen) de keel uit te hangen.quote:Wat een onzin zeg. Heb je voor dat eerste een bronnetje want ik geloof er niets van. Domme vraag eigenlijk, want bronnen zijn nooit je sterkste kant geweest. Maar goed, ik waag het er nog maar een keertje op en ben heel erg benieuwd naar enige bewijsvoering voor je onnozele beweringen.
Dagonet kijkt verder dan zijn neus lang is en haalt het gejank van KirmiziBeyaz onderuit. Niets mis mee, mods moeten soms verder kijken als dat hun neus lang is. De enige die nu loopt te huilebalken ben jij overigens. Doe je wel vaker. Zo is iedereen wel ergens goed in.
Ik hoop het ook, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Ik ken hem onderhand wel langer dan vandaag en gisteren en ondanks zijn 'rijke' postgeschiedenis, zijn enorme sympathie voor alles wat extreem-rechts is, zijn op-het-randje uitlatingen en zijn semi-racistische uitspraken is hij nog niet geband. Op zijn minst is dat opvallend. Laat ik het zo zeggen, ik ben wel voor veel minder geband.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef SCH het volgende:
Ik hoop en verwacht dat CMT geband wordt - anders wordt het lekker vrij schelden in NWS.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Ik ken hem onderhand wel langer dan vandaag en gisteren en ondanks zijn 'rijke' postgeschiedenis, zijn enorme sympathie voor alles wat extreem-rechts is, zijn op-het-randje uitlatingen en zijn semi-racistische uitspraken is hij nog niet geband. Op zijn minst is dat opvallend. Laat ik het zo zeggen, ik ben wel voor veel minder geband.
Doe dat eens. Dat ben je pas echt een stoere jongen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef SCH het volgende:
Mager Dagonet, ik ga CMT voortaan dan maar consequent een amoebe noemen, dat vind je namelijk okay zeg je.
Ik ook maar er heerst nou eenmaal een bepaalde sfeer op Fok tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Ik ken hem onderhand wel langer dan vandaag en gisteren en ondanks zijn 'rijke' postgeschiedenis, zijn enorme sympathie voor alles wat extreem-rechts is, zijn op-het-randje uitlatingen en zijn semi-racistische uitspraken is hij nog niet geband. Op zijn minst is dat opvallend. Laat ik het zo zeggen, ik ben wel voor veel minder geband.
Heb je je bronnetje nu al of liep je weer uit je duim te zuigen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook maar er heerst nou eenmaal een bepaalde sfeer op Fok tegenwoordig.
Ik weet niet wat jouw begrip is van een felle discussies, maar je tegenstander te pas en te onpas uitmaken voor bepaalde organismen zit er bij mij niet bij. Het woord ezel, een nobel dier overigens, komt bijvoorbeeld vaker bij me op. Maar dat vind ik niet passen in een volwassen discussie, dus doe ik het niet. Anderen zijn blijkbaar blijven steken op het niveau van een LBO'er.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja, Extec had ook zelf kunnen reageren. Máár, als je kritiek krijgt op een manier die je zelf ook toepast, geef dan wel het hele verhaal.
Kirmizi noemt extec impliciet dom (minder slim whatever). CMT leest dat en reageert er op, dat kan, dat gebeurt vaker, het is een forum en geen briefwisseling. Sterker nog, wat CMT zei was "beantwoord de vraag nou maar gewoon" gevolgd door een opmerking waar Kirmizi het niet mee eens is (en als je het heel taaltechnisch gaat bekijken vraagt hij het zelfs aan Kirmizi's amoebe).
Maar extec zal ik hier niet zien verschijnen om te klagen dat hij dom genoemd wordt. Jullie hebben een behoorlijke vrijheid om te posten, allemaal, maar ga dan niet lopen klagen áls het een keer wat feller wordt.
Waar wil je een bronnetje voor, amoebe?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je je bronnetje nu al of liep je weer uit je duim te zuigen?
Nou je draagt zelf ook redelijk bij tot een 'bepaalde sfeer'. Je had hier sowieso niks mee te maken, om "jezus wat ben je een eikel" maar helemaal even buiten beschouwing te laten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook maar er heerst nou eenmaal een bepaalde sfeer op Fok tegenwoordig.
Dagonet heeft gelijk. Degene die uitlokt krijgt een koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindelijk een mod die verder kijkt dan zijn neus lang is! Hulde!
Pas 2x gezegd, bijziende.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar wil je een bronnetje voor, amoebe?
"Jou" dat ben ik in dit geval. Ik neem aan dat je begrijpt wat er staat en dat ik nu eindelijk de bron te zien krijg!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, sommige mensen mogen hier uitgebreid worden uitgescholden - als deze user jou zo had genoemd had ie meteen een ban aan zijn broek.
Zo ontzettend flauw en goedkoop. En dan gaat Dagonet het weer heel erg lopen ontkennen zometeen. Jij weet dat je te ver gaat dus moet je verder niet huilen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou je draagt zelf ook redelijk bij tot een 'bepaalde sfeer'. Je had hier sowieso niks mee te maken, om "jezus wat ben je een eikel" maar helemaal even buiten beschouwing te laten.
Als het allochtonen zijn wel ja.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dagonet heeft gelijk. Degene die uitlokt krijgt een koekje van eigen deeg.![]()
Uiteraard. Als KB een autochtoon was geweest, had CMT nu een ban gehad. Erg logisch.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het allochtonen zijn wel ja.
Het verband is weer ver te zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is het toverwoord 'racisme' weer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg hypocriet dat gehuilebalk van SCH. Constant, elk akkefietje bemoeit meneer zich mee om dan met een hoog stemmetje te smeken om een ban.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou je draagt zelf ook redelijk bij tot een 'bepaalde sfeer'. Je had hier sowieso niks mee te maken, om "jezus wat ben je een eikel" maar helemaal even buiten beschouwing te laten.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
OMGDe bekende potentiëlen united.
Wat vind jij er nou van dat SCH het voor je opneemt? Jij zou toch nooit op een homo stemmen, geldt dat ook voor SCH, mocht hij de politiek ingaan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
OMGDe bekende potentiëlen united.
Ja hehe, dat lijkt me nogal logisch. Als je een beetje oplet, weet je hoe het gaat. Fok is geen prettig forum meer als het om dit soort zaken gaat, en moderators laten zich bewust of onbewust daarin meeslepen. Je mag hier van alles zeggen maar als je een notoire xenofoob als CMT een racist noemt, dan wordt er ineens gedaan alsof je van een andere planeet komt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Uiteraard. Als KB een autochtoon was geweest, had CMT nu een ban gehad. Erg logisch.
Opvallend is dat anti-racisten als SCH veel vaker op iemands kleurtje of afkomst letten dan wij potentielen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar is het toverwoord 'racisme' weer.
grappig iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Opvallend is dat anti-racisten als SCH veel vaker op iemands kleurtje of afkomst letten dan wij potentielen.
Als je domme uitspraken doet over allochtonen/moslims ook hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hehe, dat lijkt me nogal logisch. Als je een beetje oplet, weet je hoe het gaat. Fok is geen prettig forum meer als het om dit soort zaken gaat, en moderators laten zich bewust of onbewust daarin meeslepen. Je mag hier van alles zeggen maar als je een notoire xenofoob als CMT een racist noemt, dan wordt er ineens gedaan alsof je van een andere planeet komt.
Racisme? Ik zie zelden negatieve opmerkingen over rassen hoor.quote:Ik denk dat je op Fok geen racisme zou moeten toestaan maar die grens is inmiddels misschien al te ver overschreden.
WAAR BLIJFT JE BRON OF LIEP JE WEER EENS UIT JE GROTE DUIM TE ZUIGEN?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hehe, dat lijkt me nogal logisch. Als je een beetje oplet, weet je hoe het gaat. Fok is geen prettig forum meer als het om dit soort zaken gaat, en moderators laten zich bewust of onbewust daarin meeslepen. Je mag hier van alles zeggen maar als je een notoire xenofoob als CMT een racist noemt, dan wordt er ineens gedaan alsof je van een andere planeet komt.
Ik denk dat je op Fok geen racisme zou moeten toestaan maar die grens is inmiddels misschien al te ver overschreden.
Heeft KB een kleurtje dan??? Ik ben tegen racisme, is dat zo gek. Ik weet helemaal niet of jij je het aan moet trekken, ik doelde in ieder geval zeker niet op jou.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Opvallend is dat anti-racisten als SCH veel vaker op iemands kleurtje of afkomst letten dan wij potentielen.
Merkwaardig inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Op welk onderdeel werd de discussie racistisch? bron? Jij roept uit het ongerijmde racisme en vervolgens ga je met die drogreden even verdedigen dat je CMT mag uitschelden voor amoebe. Ik mis de link.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:58 schreef SCH het volgende:
Nou ja, als jullie het zo fijn vinden met elkaar dan benoem je dit toch tot een extreem-rechts forum. Maar waarom zeiken types als Sizzler en zo dan telkens dat racisme hier niet wordt toegestaan.
Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
SCH, hier verder: SCH, gefeliciteerd.
Geen idee, daarom heb ik er ook 'of afkomst' bij gezet. Maar dat interesseert me allemaal geen moer, wat mij wel interesseert, is wat hij allemaal op dit forum neerzet. Ik kraak hem af op zijn posts en niet op zijn huidskleur/afkomst/geaardheid/etc.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft KB een kleurtje dan???
Nee, helaas hanteer jij wel een iets bredere definitie vh woord dan ik.quote:Ik ben tegen racisme, is dat zo gek.
Het was ook een meer algemeen bedoelde opmerking. Ik zie jou wel vaker klagen als er moslims of allochtonen worden afgekraakt en je verwijst dan steeds weer naar hun afkomst. Gewoon iets wat me opvalt.quote:Ik weet helemaal niet of jij je het aan moet trekken, ik doelde in ieder geval zeker niet op jou.
Het was geen hands!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef NorthernStar het volgende:
Iemand nog feedback?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????
Ik weet niet of je de topics over het Vlaams Blok hebt gevolgd, of je CMT sowieso hebt gevolgd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op welk onderdeel werd de discussie racistisch? bron? Jij roept uit het ongerijmde racisme en vervolgens ga je met die drogreden even verdedigen dat je CMT mag uitschelden voor amoebe. Ik mis de link.
Een opmerking als "alle zwarten aan het gas" zal niet worden toegestaan hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:58 schreef SCH het volgende:
Nou ja, als jullie het zo fijn vinden met elkaar dan benoem je dit toch tot een extreem-rechts forum. Maar waarom zeiken types als Sizzler en zo dan telkens dat racisme hier niet wordt toegestaan.
Deze discussie gaat over het feit dat CMT KB voor amoebe uitmaakte, waarna Dagonet haarfijn uitlegde dat KB het zelf uitgelokt had. That's it. Ik ga jouw verleden er ook niet bijhalen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de topics over het Vlaams Blok hebt gevolgd, of je CMT sowieso hebt gevolgd.
Volgens mij is CMT geen racist hoor. Zie de openingspost van dit topic maar eens: 'Allochtonen zoeken niet goed naar werk'quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????
[POL-SC 339] Suck The Fistemquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ey, nu ophouden! Zoek maar ergens een SC topic op.
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe. Ik groet u.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen?
Dan mag ik jou een varken of een hond noemen zonder dat je begint te huilen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen? Het is namelijk geen scheldwoord of een persoonlijke aanval, want het is een organisme of een dier.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe.
Of erger: moslim.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan mag ik jou een varken of een hond noemen zonder dat je begint te huilen?
Als je antwoord 'ja' is, dan hebben we een deal. Noem jij mij ezel, noem ik jou amoebe, hond of varken, afhankelijk van mijn stemming.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe. Ik groet u.![]()
Waarom kom je hier? Om iemand ezel te noemen of om te discussiëren cq. te ouwehoeren?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Ga allemaal gewoon lekker posten en verval niet telkens tot dat gemierenneuk en huillie-gedrag.
Als jullie je taak af en toe wat fatsoenlijker deden en niet alles van semi-racisten als CMT en cornuiten zouden slikken, was het niet nodig geweest voor mij om hier te mierenneuken. Het lijkt soms wel of jullie dingen niet zien of willen zien en dan is het handig als er iemand is die jullie er op wijst.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom kom je hier? Om iemand ezel te noemen of om te discussiëren cq. te ouwehoeren?
De vraag is dus irrelevant.
Ga allemaal gewoon lekker posten en verval niet telkens tot dat gemierenneuk en huillie-gedrag.
Definieer semi-racisme.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als jullie je taak af en toe wat fatsoenlijker deden en niet alles van semi-racisten als CMT en cornuiten zouden slikken
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Nee joh, racisme bestaat helemaal niet - het is een verzinsel.
Waarvoor?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH: Waar blijft je bronnetje?
Ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie geen racisme, sorry.
Combien? C'est quoi?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ich habe es nicht gewusst
Weinig openlijk racistisch....quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.
Als je een hele enge definitie van racisme gebruikt en denkt dat mensen pas racistisch zijn als ze met witte kappen op hun hoofd lopen misschien wel ja.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.
Elke toeschrijving klopt dan ook volkomen en elk etiketje van racisme wordt terecht geplakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Nee joh, racisme bestaat helemaal niet - het is een verzinsel.
Het is tegenwoordig vaker andersom sjun. Vrijwel niets meer als racisme of xenofobie gezien, er wordt meteen een woordenstrijd van gemaakt. Dat stoort me.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:24 schreef sjun het volgende:
[..]
Elke toeschrijving klopt dan ook volkomen en elk etiketje van racisme wordt terecht geplakt.
'Klein' detail: Helaas is nog niet iedere plakker even goed thuis in het onderscheiden van nuances.
De beplakking gaat nogal eens voor het genuanceerde onderscheid uit.
Die enge definitie van racisme is de definitie die jij zelf hanteert, als het om de vorm van racisme door moslims gaat. Moslims mogen van jou roepen dat westerlingen (lees: blanken) dood moeten, omdat ze daarbij niet met witte kappen op hun hoofd lopen. Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:09 schreef SCH het volgende:
Als je een hele enge definitie van racisme gebruikt en denkt dat mensen pas racistisch zijn als ze met witte kappen op hun hoofd lopen misschien wel ja.
Euh. SCH is zelf homofiel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
blablabla . Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.
blablabla
Oh? Bron?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Die enge definitie van racisme is de definitie die jij zelf hanteert, als het om de vorm van racisme door moslims gaat. Moslims mogen van jou roepen dat westerlingen (lees: blanken) dood moeten, omdat ze daarbij niet met witte kappen op hun hoofd lopen. Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Euh. SCH is zelf homofiel.
en wiens kloon ben jij nou weer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:32 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!
Oke, dan is het logischquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:32 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!
Het mocht eens inhoudelijk worden idd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:38 schreef Dagonet het volgende:
SCH heeft een fantopic in ONZ, ga daar maar lopen kloten.
OK back on topic ... de volgende post is gewist uit de GHWDFN topic, omdat het anti-moslim (lees: racistisch) zou zijn en daar ben ik het eik wel mee eens.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het mocht eens inhoudelijk worden idd.
quote:Op zondag 13 juni 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
Gebrek aan geiten en mooie vrouwen doet moslims zoeken naar alternatieven
Dus jouw betoog dat Fok! een rechts bolwerk is geworden klopt voor geen meter. Wat wel klopt is dat jij een steeds sterker gekleurde bril opzet.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
- moslim "grap" verwijderd-
[ Bericht 93% gewijzigd door NorthernStar op 13-06-2004 03:06 ]
Is het al zo erg dat je uit voorzorg back-ups maakt van je eigen posts?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
OK back on topic ... de volgende post is gewist uit de GHWDFN topic, omdat het anti-moslim (lees: racistisch) zou zijn en daar ben ik het eik wel mee eens.
Ik kom nooit in POL om de doodsimpele reden dat het in mijn ogen een zaaddodend sub-forum is..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:34 schreef Dagonet het volgende:
Als discussiepunt is het wel interessant eigenlijk. Ik stel het volgende voor:De tekst die je had geschreven als OP, met de volgende toevoeging (zoiets in ieder geval) "waar? nee, dit bericht is niet waar, maar het zóu kunnen gebeuren" om dan je stelling te verduidelijken.
En dan zou ik hem in POL openen eigenlijk
Door in je OP niks te zeggen zet je iedereen op een dood spoor en komt het niet verder dan "kutregering" enz. en dat is jammer want op zich moet er toch wel een leuke discussie kunnen ontstaan over regeltjes en wat dies meer zij.
Zoals ik zei, je hebt op zich wel een leuk punt waar best een goed topic uit zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:46 schreef WaSTeiL het volgende:
GC lijkt mij de beste keuze, maar dan is het denk ik wel even handig om te overleggen met de modjes daar. De tekst erbij plaatsen zoals jij aangaf is wel een goede optie overigens. Anders staan er waarschijnlijk meteen mensen op het Binnenhof te protesteren..
In de media wel hoor, stikt al van de komkommerberichten, jij hebt er iig een neus voor !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef robh het volgende:
Het is nog geen zomer.
Dan moet je die berichten nog niet posten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef robh het volgende:
Het is nog geen zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |