Het was geen hands!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef NorthernStar het volgende:
Iemand nog feedback?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????
Ik weet niet of je de topics over het Vlaams Blok hebt gevolgd, of je CMT sowieso hebt gevolgd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op welk onderdeel werd de discussie racistisch? bron? Jij roept uit het ongerijmde racisme en vervolgens ga je met die drogreden even verdedigen dat je CMT mag uitschelden voor amoebe. Ik mis de link.
Een opmerking als "alle zwarten aan het gas" zal niet worden toegestaan hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:58 schreef SCH het volgende:
Nou ja, als jullie het zo fijn vinden met elkaar dan benoem je dit toch tot een extreem-rechts forum. Maar waarom zeiken types als Sizzler en zo dan telkens dat racisme hier niet wordt toegestaan.
Deze discussie gaat over het feit dat CMT KB voor amoebe uitmaakte, waarna Dagonet haarfijn uitlegde dat KB het zelf uitgelokt had. That's it. Ik ga jouw verleden er ook niet bijhalen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de topics over het Vlaams Blok hebt gevolgd, of je CMT sowieso hebt gevolgd.
Volgens mij is CMT geen racist hoor. Zie de openingspost van dit topic maar eens: 'Allochtonen zoeken niet goed naar werk'quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????
[POL-SC 339] Suck The Fistemquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ey, nu ophouden! Zoek maar ergens een SC topic op.
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe. Ik groet u.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen?
Dan mag ik jou een varken of een hond noemen zonder dat je begint te huilen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen? Het is namelijk geen scheldwoord of een persoonlijke aanval, want het is een organisme of een dier.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe.
Of erger: moslim.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan mag ik jou een varken of een hond noemen zonder dat je begint te huilen?
Als je antwoord 'ja' is, dan hebben we een deal. Noem jij mij ezel, noem ik jou amoebe, hond of varken, afhankelijk van mijn stemming.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe. Ik groet u.![]()
Waarom kom je hier? Om iemand ezel te noemen of om te discussiëren cq. te ouwehoeren?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Ga allemaal gewoon lekker posten en verval niet telkens tot dat gemierenneuk en huillie-gedrag.
Als jullie je taak af en toe wat fatsoenlijker deden en niet alles van semi-racisten als CMT en cornuiten zouden slikken, was het niet nodig geweest voor mij om hier te mierenneuken. Het lijkt soms wel of jullie dingen niet zien of willen zien en dan is het handig als er iemand is die jullie er op wijst.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom kom je hier? Om iemand ezel te noemen of om te discussiëren cq. te ouwehoeren?
De vraag is dus irrelevant.
Ga allemaal gewoon lekker posten en verval niet telkens tot dat gemierenneuk en huillie-gedrag.
Definieer semi-racisme.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als jullie je taak af en toe wat fatsoenlijker deden en niet alles van semi-racisten als CMT en cornuiten zouden slikken
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Nee joh, racisme bestaat helemaal niet - het is een verzinsel.
Waarvoor?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH: Waar blijft je bronnetje?
Ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie geen racisme, sorry.
Combien? C'est quoi?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ich habe es nicht gewusst
Weinig openlijk racistisch....quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.
Als je een hele enge definitie van racisme gebruikt en denkt dat mensen pas racistisch zijn als ze met witte kappen op hun hoofd lopen misschien wel ja.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.
Elke toeschrijving klopt dan ook volkomen en elk etiketje van racisme wordt terecht geplakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Nee joh, racisme bestaat helemaal niet - het is een verzinsel.
Het is tegenwoordig vaker andersom sjun. Vrijwel niets meer als racisme of xenofobie gezien, er wordt meteen een woordenstrijd van gemaakt. Dat stoort me.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:24 schreef sjun het volgende:
[..]
Elke toeschrijving klopt dan ook volkomen en elk etiketje van racisme wordt terecht geplakt.
'Klein' detail: Helaas is nog niet iedere plakker even goed thuis in het onderscheiden van nuances.
De beplakking gaat nogal eens voor het genuanceerde onderscheid uit.
Die enge definitie van racisme is de definitie die jij zelf hanteert, als het om de vorm van racisme door moslims gaat. Moslims mogen van jou roepen dat westerlingen (lees: blanken) dood moeten, omdat ze daarbij niet met witte kappen op hun hoofd lopen. Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:09 schreef SCH het volgende:
Als je een hele enge definitie van racisme gebruikt en denkt dat mensen pas racistisch zijn als ze met witte kappen op hun hoofd lopen misschien wel ja.
Euh. SCH is zelf homofiel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
blablabla . Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.
blablabla
Oh? Bron?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Die enge definitie van racisme is de definitie die jij zelf hanteert, als het om de vorm van racisme door moslims gaat. Moslims mogen van jou roepen dat westerlingen (lees: blanken) dood moeten, omdat ze daarbij niet met witte kappen op hun hoofd lopen. Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Euh. SCH is zelf homofiel.
en wiens kloon ben jij nou weer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:32 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!
Oke, dan is het logischquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:32 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!
Het mocht eens inhoudelijk worden idd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:38 schreef Dagonet het volgende:
SCH heeft een fantopic in ONZ, ga daar maar lopen kloten.
OK back on topic ... de volgende post is gewist uit de GHWDFN topic, omdat het anti-moslim (lees: racistisch) zou zijn en daar ben ik het eik wel mee eens.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het mocht eens inhoudelijk worden idd.
quote:Op zondag 13 juni 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
Gebrek aan geiten en mooie vrouwen doet moslims zoeken naar alternatieven
Dus jouw betoog dat Fok! een rechts bolwerk is geworden klopt voor geen meter. Wat wel klopt is dat jij een steeds sterker gekleurde bril opzet.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
- moslim "grap" verwijderd-
[ Bericht 93% gewijzigd door NorthernStar op 13-06-2004 03:06 ]
Is het al zo erg dat je uit voorzorg back-ups maakt van je eigen posts?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
OK back on topic ... de volgende post is gewist uit de GHWDFN topic, omdat het anti-moslim (lees: racistisch) zou zijn en daar ben ik het eik wel mee eens.
Ik kom nooit in POL om de doodsimpele reden dat het in mijn ogen een zaaddodend sub-forum is..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:34 schreef Dagonet het volgende:
Als discussiepunt is het wel interessant eigenlijk. Ik stel het volgende voor:De tekst die je had geschreven als OP, met de volgende toevoeging (zoiets in ieder geval) "waar? nee, dit bericht is niet waar, maar het zóu kunnen gebeuren" om dan je stelling te verduidelijken.
En dan zou ik hem in POL openen eigenlijk
Door in je OP niks te zeggen zet je iedereen op een dood spoor en komt het niet verder dan "kutregering" enz. en dat is jammer want op zich moet er toch wel een leuke discussie kunnen ontstaan over regeltjes en wat dies meer zij.
Zoals ik zei, je hebt op zich wel een leuk punt waar best een goed topic uit zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:46 schreef WaSTeiL het volgende:
GC lijkt mij de beste keuze, maar dan is het denk ik wel even handig om te overleggen met de modjes daar. De tekst erbij plaatsen zoals jij aangaf is wel een goede optie overigens. Anders staan er waarschijnlijk meteen mensen op het Binnenhof te protesteren..
In de media wel hoor, stikt al van de komkommerberichten, jij hebt er iig een neus voor !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef robh het volgende:
Het is nog geen zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |