abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19949403
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef NorthernStar het volgende:
Iemand nog feedback?
Het was geen hands!
Niet opzettelijk, tenminste!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19949422
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????

Ben je al weer aan het huilen voor een bannetje?

Waar blijf je bronnetje eigenlijk? Of liep je zoals gewoonlijk weer uit je nek te kletsen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19949431
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Op welk onderdeel werd de discussie racistisch? bron? Jij roept uit het ongerijmde racisme en vervolgens ga je met die drogreden even verdedigen dat je CMT mag uitschelden voor amoebe. Ik mis de link.
Ik weet niet of je de topics over het Vlaams Blok hebt gevolgd, of je CMT sowieso hebt gevolgd.
pi_19949434
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:58 schreef SCH het volgende:
Nou ja, als jullie het zo fijn vinden met elkaar dan benoem je dit toch tot een extreem-rechts forum. Maar waarom zeiken types als Sizzler en zo dan telkens dat racisme hier niet wordt toegestaan.
Een opmerking als "alle zwarten aan het gas" zal niet worden toegestaan hoor.

Maar hoe komen we nou weer op racisme? Vooralsnog hebben we het nu over een user die een ander 'amoebe' noemt. Is dat tegenwoordig ook al racistisch?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:04:17 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949466
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de topics over het Vlaams Blok hebt gevolgd, of je CMT sowieso hebt gevolgd.
Deze discussie gaat over het feit dat CMT KB voor amoebe uitmaakte, waarna Dagonet haarfijn uitlegde dat KB het zelf uitgelokt had. That's it. Ik ga jouw verleden er ook niet bijhalen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:04:30 #256
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19949477
Ey, nu ophouden! Zoek maar ergens een SC topic op.
pi_19949479
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Pak liever eens echt mensen aan - waarom mag CMT hier ongestoord posten en hoe kan je dan nog volhouden dat racisten hier niet welkom zijn????????
Volgens mij is CMT geen racist hoor. Zie de openingspost van dit topic maar eens: 'Allochtonen zoeken niet goed naar werk'
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19949504
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ey, nu ophouden! Zoek maar ergens een SC topic op.
[POL-SC 339] Suck The Fistem
pi_19949623
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen? Het is namelijk geen scheldwoord of een persoonlijke aanval, want het is een organisme of een dier.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:10:01 #260
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949662
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen?
Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe. Ik groet u.
pi_19949704
quote:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen? Het is namelijk geen scheldwoord of een persoonlijke aanval, want het is een organisme of een dier.
Dan mag ik jou een varken of een hond noemen zonder dat je begint te huilen?

Als je antwoord 'ja' is, dan hebben we een deal. Noem jij mij ezel, noem ik jou amoebe, hond of varken, afhankelijk van mijn stemming.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19949736
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe.
.
pi_19949747
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan mag ik jou een varken of een hond noemen zonder dat je begint te huilen?

Als je antwoord 'ja' is, dan hebben we een deal. Noem jij mij ezel, noem ik jou amoebe, hond of varken, afhankelijk van mijn stemming.
Of erger: moslim.
pi_19949769
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kijk, dat zullen we in jouw geval maar als compliment zien, een ezel is nog altijd meer dan een amoebe. Ik groet u.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:13:07 #265
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19949773
quote:
Kortom, ik kan CMT voortaan gewoon ezel noemen?
Waarom kom je hier? Om iemand ezel te noemen of om te discussiëren cq. te ouwehoeren?

De vraag is dus irrelevant.

Ga allemaal gewoon lekker posten en verval niet telkens tot dat gemierenneuk en huillie-gedrag.
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:16:28 #266
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19949894
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef NorthernStar het volgende:

Ga allemaal gewoon lekker posten en verval niet telkens tot dat gemierenneuk en huillie-gedrag.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_19949911
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waarom kom je hier? Om iemand ezel te noemen of om te discussiëren cq. te ouwehoeren?

De vraag is dus irrelevant.

Als jullie je taak af en toe wat fatsoenlijker deden en niet alles van semi-racisten als CMT en cornuiten zouden slikken, was het niet nodig geweest voor mij om hier te mierenneuken. Het lijkt soms wel of jullie dingen niet zien of willen zien en dan is het handig als er iemand is die jullie er op wijst.
pi_19949933
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als jullie je taak af en toe wat fatsoenlijker deden en niet alles van semi-racisten als CMT en cornuiten zouden slikken
Definieer semi-racisme.

Kritiek op de islam?
Kritiek op Turkije?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:18:27 #269
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949957
Ik zie geen racisme, sorry. Mensen, het is maar gekkigheid, waar staat de candid camera?
pi_19949976
Nee joh, racisme bestaat helemaal niet - het is een verzinsel.
pi_19949996
SCH: Waar blijft je bronnetje?
pi_19950001
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.
pi_19950002
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH: Waar blijft je bronnetje?
Waarvoor?
pi_19950008
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie geen racisme, sorry.
Ich habe es nicht gewusst
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:22:08 #275
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19950068
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ich habe es nicht gewusst
Combien? C'est quoi?
pi_19955418
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Natuurlijk bestaat racisme wel, gelukkig zijn maar weinig Nederlanders racistisch. En weinig Fokkers, trouwens.
Weinig openlijk racistisch....
Racistische sentimenten worden netjes verpakt ..
Burgermansfatsoen...
Schijnbaar politiek correct handelen en meningen.
De facades van "problemen in de oude wijken bespreken"
"Bezorgheid over de stagnerende integratie"
"de criminaliteitscijfers"

En misschien vind jij dit smoesje wel leuk:
"Islamkritiek"
Kan ook voor jou gelden, kan ook niet...
Ik houd het erop dat je gewoon een discriminerend allochtonenhatertje ben.
pi_19957179
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Als je een hele enge definitie van racisme gebruikt en denkt dat mensen pas racistisch zijn als ze met witte kappen op hun hoofd lopen misschien wel ja.
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:24:33 #278
52589 sjun
uit solidariteit
pi_19958540
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Elke toeschrijving klopt dan ook volkomen en elk etiketje van racisme wordt terecht geplakt.
'Klein' detail: Helaas is nog niet iedere plakker even goed thuis in het onderscheiden van nuances.

De beplakking gaat nogal eens voor het genuanceerde onderscheid uit.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_19958609
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:24 schreef sjun het volgende:

[..]

Elke toeschrijving klopt dan ook volkomen en elk etiketje van racisme wordt terecht geplakt.
'Klein' detail: Helaas is nog niet iedere plakker even goed thuis in het onderscheiden van nuances.

De beplakking gaat nogal eens voor het genuanceerde onderscheid uit.
Het is tegenwoordig vaker andersom sjun. Vrijwel niets meer als racisme of xenofobie gezien, er wordt meteen een woordenstrijd van gemaakt. Dat stoort me.
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:28:48 #280
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_19958626
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:09 schreef SCH het volgende:

Als je een hele enge definitie van racisme gebruikt en denkt dat mensen pas racistisch zijn als ze met witte kappen op hun hoofd lopen misschien wel ja.
Die enge definitie van racisme is de definitie die jij zelf hanteert, als het om de vorm van racisme door moslims gaat. Moslims mogen van jou roepen dat westerlingen (lees: blanken) dood moeten, omdat ze daarbij niet met witte kappen op hun hoofd lopen. Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.

Dat ze wel met fakkels door de straten lopen als ze vinden dat de al ruim 14 eeuwen dode "Profeet" Mohammed door afvalligen wordt beledigd, vergeet je voor het gemak. Dat in het Midden Oosten soms de hoofden van ongelovigen door de straten rollen en de echo's van hun strijdkreet "Allahu Akbar" steeds vaker en duidelijker te horen zijn, vergeet je daarbij ook. Moslims zijn niet per definitie heilig, alleen maar omdat ze zelf ergens heilig van overtuigd zijn.

Doe eens ff normaal, of zoals je grote voorganger Jan Marijnissen zou zeggen; "ff dimmen!" !
pi_19958666
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

blablabla . Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.

blablabla
Euh. SCH is zelf homofiel.
pi_19958704
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

Die enge definitie van racisme is de definitie die jij zelf hanteert, als het om de vorm van racisme door moslims gaat. Moslims mogen van jou roepen dat westerlingen (lees: blanken) dood moeten, omdat ze daarbij niet met witte kappen op hun hoofd lopen. Moslims mogen van jou roepen dat homofielen met de kop voorover van het hoogste gebouw moeten worden geworpen, omdat ze daarbij niet met fakkels door de straten lopen.
Oh? Bron?
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:32:33 #283
96309 Bard_Yttap
pi_19958711
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Euh. SCH is zelf homofiel.
As if I did'nt know ... en hij is een beetje eng ook!
pi_19958727
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:32 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

en wiens kloon ben jij nou weer.
pi_19958769
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:32 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

Oke, dan is het logisch Hoe oud was je ook alweer?
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:38:39 #286
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19958857
SCH heeft een fantopic in ONZ, ga daar maar lopen kloten.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_19958878
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:38 schreef Dagonet het volgende:
SCH heeft een fantopic in ONZ, ga daar maar lopen kloten.
Het mocht eens inhoudelijk worden idd.
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:40:15 #288
96309 Bard_Yttap
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:46:43 #289
96309 Bard_Yttap
pi_19959045
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Het mocht eens inhoudelijk worden idd.
OK back on topic ... de volgende post is gewist uit de GHWDFN topic, omdat het anti-moslim (lees: racistisch) zou zijn en daar ben ik het eik wel mee eens.
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:

Gebrek aan geiten en mooie vrouwen doet moslims zoeken naar alternatieven
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
- moslim "grap" verwijderd-

[ Bericht 93% gewijzigd door NorthernStar op 13-06-2004 03:06 ]
Dus jouw betoog dat Fok! een rechts bolwerk is geworden klopt voor geen meter. Wat wel klopt is dat jij een steeds sterker gekleurde bril opzet.
pi_19973068
Er is geen enkel betoog van SCH wat klopt.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 19:46:54 #291
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19973328
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

OK back on topic ... de volgende post is gewist uit de GHWDFN topic, omdat het anti-moslim (lees: racistisch) zou zijn en daar ben ik het eik wel mee eens.
Is het al zo erg dat je uit voorzorg back-ups maakt van je eigen posts?

Die post was niet gewist omdat het persee racistisch zou zijn maar omdat GHWDFN verpest werd doordat negen van de tien 'grappen' van dit kaliber was. Vergezocht en eigenlijk alleen 'leuk' voor mensen die hetzelfde over moslims denken als de poster waarschijnlijk doet.

De voorwaarde was dat in het vervolg van dit soort uitingen afgezien zou worden.
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:53:48 #292
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19973492
Die grap had ik nog niet met beren gezien. De grap wel. De beren niet.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:20:15 #293
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19984579
Roken in de auto wordt dure grap had idd geen geldige bron aangezien het een aangepast nieuwsbericht was van handsfree bellen. Ik vroeg me namelijk af hoe de gedachtes hierover zouden zijn om dit in te voeren. Met een "rug tegen de muur" manier krijg je in mijn ogen eerlijkere reakties dan met een poll of standaard topic.
Dat was eigenlijk ook de reden dat hij oorspronkelijk in GC is geplaatst en niet in NWS.

Maar laat hem maar gesloten als jullie dat willen. Mij leek de discussie (en dus niet als newsitem) wel een erg leuke en zeer intressant.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:34:08 #294
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19984817
Als discussiepunt is het wel interessant eigenlijk. Ik stel het volgende voor:De tekst die je had geschreven als OP, met de volgende toevoeging (zoiets in ieder geval) "waar? nee, dit bericht is niet waar, maar het zóu kunnen gebeuren" om dan je stelling te verduidelijken.
En dan zou ik hem in POL openen eigenlijk

Door in je OP niks te zeggen zet je iedereen op een dood spoor en komt het niet verder dan "kutregering" enz. en dat is jammer want op zich moet er toch wel een leuke discussie kunnen ontstaan over regeltjes en wat dies meer zij.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:46:50 #295
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19985035
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:34 schreef Dagonet het volgende:
Als discussiepunt is het wel interessant eigenlijk. Ik stel het volgende voor:De tekst die je had geschreven als OP, met de volgende toevoeging (zoiets in ieder geval) "waar? nee, dit bericht is niet waar, maar het zóu kunnen gebeuren" om dan je stelling te verduidelijken.
En dan zou ik hem in POL openen eigenlijk

Door in je OP niks te zeggen zet je iedereen op een dood spoor en komt het niet verder dan "kutregering" enz. en dat is jammer want op zich moet er toch wel een leuke discussie kunnen ontstaan over regeltjes en wat dies meer zij.
Ik kom nooit in POL om de doodsimpele reden dat het in mijn ogen een zaaddodend sub-forum is.. (sorry POLlers.. )
Er zijn denk ik een hoop sub-fora te bedenken waar hij kan: WGR, PTA, NWS, GC of POL.

• NWS : geen nieuws-waarde (valt dus af)
  • PTA : denk niet dat daar een zinnige discussie te voeren is over dit onderwerp.
  • WGR : zou een zinnige forum zijn, al past het niet echt in de lijn van de bestaande onderwerpen
  • GC : oorspronkelijk geplaatst, lijkt mij persoonlijk nog steeds de beste keus.
  • POL : users in POL zijn in mijn ogen geen goede afspiegeling van de maatschappij. Het zijn mensen die al geintresseerd zijn in politiek terwijl zo'n uitspraak voor de hele maatschappij gevolgen heeft.

GC lijkt mij de beste keuze, maar dan is het denk ik wel even handig om te overleggen met de modjes daar. De tekst erbij plaatsen zoals jij aangaf is wel een goede optie overigens. Anders staan er waarschijnlijk meteen mensen op het Binnenhof te protesteren..
  • Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
    Drugs are only for losers and sex maniacs!
      vrijdag 18 juni 2004 @ 09:55:50 #296
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_19985215
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 09:46 schreef WaSTeiL het volgende:
    GC lijkt mij de beste keuze, maar dan is het denk ik wel even handig om te overleggen met de modjes daar. De tekst erbij plaatsen zoals jij aangaf is wel een goede optie overigens. Anders staan er waarschijnlijk meteen mensen op het Binnenhof te protesteren..
    Zoals ik zei, je hebt op zich wel een leuk punt waar best een goed topic uit zou kunnen komen.

Maar wel als je het verduidelijkt anders gaat iedereen uit dat het waar is en dan gaat het topic verkeerd

Gewoon even in hun FB topic aangeven wat je gaat doen.
      vrijdag 18 juni 2004 @ 13:20:47 #297
    16625 robh
    pi_19990647
    Euh, dago?

Je sluit Vrouw eist urn met as van overleden vriend op en verwijst naar Zomer2004® Komkommer topic , maar daar staat het helemaal niet in. Foutje natuurlijk, dat kan gebeuren. Zelfs het beste paard struikelt wel eens. No hard feelings. Geeft niets. Het is je vergeven.

Doe maar weer open
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      vrijdag 18 juni 2004 @ 13:23:34 #298
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_19990737
    Neuh, post het daar nog maar een keer
      vrijdag 18 juni 2004 @ 13:29:07 #299
    16625 robh
    pi_19990914
    Het is nog geen zomer.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 13:35:08 #300
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_19991147
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef robh het volgende:
    Het is nog geen zomer.
    In de media wel hoor, stikt al van de komkommerberichten, jij hebt er iig een neus voor !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')