Die kan je ook niet echt oppakken omdat de media er dan bovenop zit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:13 schreef DoctorB het volgende:
volgens mij is Amerika nog steeds een stuk democratischer dan Nederland dus maak je voorlopig maar geen zorgen over de democratie daar...
En het oppakken van lastige amerikaanse burgers.... geloof ik niet zo in.
Michael Moore loopt ook nog steeds vrij rond en die is behoorlijk lastig. en irritant... en lelijk...
autoongelukjes zitten in een klein hoekjequote:Op woensdag 19 mei 2004 15:14 schreef Fokslet het volgende:
[..]
Die kan je ook niet echt oppakken omdat de media er dan bovenop zit.
Maar hij heeft wel gelijk !quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:06 schreef sp3c het volgende:
jaja dit gaat op slot
Wanneer amerika idd zo democratisch als je beweerd waarom zit bush er dan als president???quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:13 schreef DoctorB het volgende:
volgens mij is Amerika nog steeds een stuk democratischer dan Nederland dus maak je voorlopig maar geen zorgen over de democratie daar...
En het oppakken van lastige amerikaanse burgers.... geloof ik niet zo in.
Michael Moore loopt ook nog steeds vrij rond en die is behoorlijk lastig. en irritant... en lelijk...
ok, wie A zegt moet ook B zeggen:quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk !
Hoe kunnen de poedels van een Amerikanen het woord democratie in de mond nemen terwijl ze tegelijkertijd andere dingen in de mond nemen ! Totaal onbeschoft !
Wel is van politiek gehoord?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk !
Hoe kunnen de poedels van een Amerikanen het woord democratie in de mond nemen terwijl ze tegelijkertijd andere dingen in de mond nemen ! Totaal onbeschoft !
ja hoor, dus ze mogen democratie zeggen terwijl ze bepaalde lichaamsdelen van Irakezen in hun mond nemen, sorry hoor maar dat is ziekquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ok, wie A zegt moet ook B zeggen:
Sudan, Ierland, Madagscar, het oorspronkelijke Bizantaije, Nederlandquote:noem mij een land wat democratischer is dan de V.S.
Owww ja..heb jij 't wel goed nageteld? Iedereen roept maar wat rond,maar daar is TRU voorquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer amerika idd zo democratisch als je beweerd waarom zit bush er dan als president???
Dan had gore daar gezeten...
Moet je even naar het dood-directe-gedemocratiseerde California kijken; daar is besturen inmiddels niet meer mogelijk. Door 'democratie'.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:13 schreef DoctorB het volgende:
Wat jij gelooft, hoeft niet te betekenen dat het niet is gebeurd.quote:En het oppakken van lastige amerikaanse burgers.... geloof ik niet zo in.
Dat is een bewezen feit dat gore gewonnen zou hebben wanneer ze de stemmen in florida opnieuw geteld zouden hebben met ook de stemmen van overzeese amerikanen....quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:19 schreef My_Way het volgende:
[..]
Owww ja..heb jij 't wel goed nageteld? Iedereen roept maar wat rond,maar daar is TRU voor
en vice versa natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:20 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Moet je even naar het dood-directe-gedemocratiseerde California kijken; daar is besturen inmiddels niet meer mogelijk. Door 'democratie'.
[..]
Wat jij gelooft, hoeft niet te betekenen dat het niet is gebeurd.
Is volgens mij algemen kennis, hoe de verkiezingen in Florida zijn gefrustreerd?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:19 schreef My_Way het volgende:
[..]
Owww ja..heb jij 't wel goed nageteld? Iedereen roept maar wat rond,maar daar is TRU voor
Ze zijn een handvol losgeslagen soldaten. De inwoners van Amerika kan je niet alles aanrekenen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja hoor, dus ze mogen democratie zeggen terwijl ze bepaalde lichaamsdelen van Irakezen in hun mond nemen, sorry hoor maar dat is ziek
quote:Sudan, Ierland, Madagscar, het oorspronkelijke Bizantaije, Nederland
Leg uit...quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:13 schreef DoctorB het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |